Capabilitățile unui sistem CRM pentru un lanț de magazine
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul vă permite să automatizați gestionarea unui întreg lanț de magazine, combinând puncte de vânzare cu amănuntul și depozite pentru o contabilitate, analiză și control cuprinzător;
- oftware-ul ajută specialiștii să desfășoare activități de lucru, optimizând timpul de lucru la introducerea datelor informaționale, căutarea și operațiunile de decontare;
- ntroducerea contabilității se realizează prin integrarea programului cu sistemul 1C, efectuarea de calcule, introducerea datelor și menținerea fluxului documentelor fără a repeta sarcini;
- entru operațiunile de decontare se folosește un calculator electronic, folosind date din gama de produse indicând numărul de mărfuri selectate;
- oftware-ul vă permite să salvați informații și documentații într-un depozit centralizat cu acces unificat al tuturor utilizatorilor, fără a uita de diferențierea drepturilor utilizatorului în funcție de statutul de angajare al angajaților;
- istemul are capacitatea de a prelua controlul deplin asupra activităților din interiorul magazinelor și depozitelor, instalând și transmitând informații sub formă de materiale video în timp real;
- oți specialiștii vor putea lucra unificat într-un sistem comun în modul multi-utilizator, schimbând informații printr-o rețea locală;
- În aplicație, este ușor să generați un document, act, factură, folosind șabloane electronice cu completare automată, minimizând întreținerea manuală a materialelor, eliminând astfel riscurile asociate cu factorul uman;
- rogramul facilitează urmărirea orelor de lucru, lăsând indicatori calculați efectivi ai timpului lucrat și volumului vânzărilor finalizate;
- În program, inventarierea este efectuată nu manual, ci automat, folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- nteracțiunea cu sistemele bancare facilitează plățile fără numerar, susținând orice monedă mondială;
- nformațiile despre bunurile și serviciile magazinelor vor fi afișate în nomenclator, completate de date efective privind disponibilitate și cantitate, coduri de bare, cost, reduceri, termene de expirare etc.;
- rogramul facilitează analiza pozițiilor lichide, inclusiv a surplusurilor sau lipsurilor;
- rogramul facilitează gestionarea activităților de lucru prin integrarea dispozitivelor de lucru cu computerul gazdă;
- plicația prevede menținerea unei baze de date separate de clienți CRM, ținând cont de numerele de telefon de contact curente și adresele de e-mail, apeluri, solicitări, achiziții, plăți, bonusuri și carduri de plată.
Programe pentru lanțuri de magazine
Programele pentru un lanț de magazine, cu o abordare integrată complet automatizată, oferă suport funcțional angajaților din toate diviziile structurale. Programul pentru un lanț de magazine vă permite să controlați procesele de lucru ținând cont de unificarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul. Un singur program este capabil să rezolve diverse sarcini, indiferent de complexitate, și să ofere informații despre starea și termenele limită de finalizare în sistem. O alegere competentă în favoarea celui mai bun program se realizează prin monitorizarea pieței. Pentru a reduce pierderea de timp și efort, vă sfătuim să acordați atenție software-ului companiei „Universal Accounting System“. Software-ul este specializat în contabilitate automată, management, control și analiză. Prețuri accesibile cu un abonament lunar gratuit nu înseamnă funcționalitate slabă. Dimpotrivă, programul oferă utilizatorilor posibilități nelimitate în orice domeniu, modele și instrumente selectate individual. Fiecare angajat al organizației va avea drepturi personale de utilizare și acces la datele informațiilor, asigurând acțiuni legale în sistem. Programul este ușor de gestionat, nu necesită pierderi suplimentare de timp pentru formare și dezvoltare pe termen lung și este rapid instalat pe orice dispozitiv de lucru cu acces multicanal.
Program pentru lanțuri de magazine
Programul pentru un lanț de magazine promovează activități de lucru unificate ale tuturor specialiștilor într-o singură organizație, unind punctele de vânzare cu amănuntul și dispozitivele de lucru pentru schimbul de informații printr-o rețea locală. Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru al angajaților unei organizații comerciale pentru furnizarea și primirea materialelor, efectuând rapid contabilitatea, analiza și vânzarea mărfurilor. Programul pentru un lant de magazine prevede si afisarea si stocarea informatiilor intr-un singur spatiu informatic cu acces unificat al tuturor utilizatorilor, dar cu diferentiere a drepturilor asupra materialului confidential. Statutul de delegare a capacităţilor utilizatorului se bazează pe poziţia cuiva în cadrul companiei. Determinarea puterilor și identificarea utilizatorilor cu controlul activităților de lucru se realizează prin autentificarea în sistem folosind un cont creat personal.
Accesul la contul dumneavoastră se realizează prin introducerea numelui de utilizator și a parolei. Este posibilă controlul activităților de lucru prin sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal, precum și prin instalarea de camere de securitate, monitorizarea și transmiterea materialelor video în timp real către computerul principal. Astfel, in lipsa posibilitatii ca managerul sa se afle la locul de munca, se va asigura un control constant. Urmărirea timpului de lucru vă permite să disciplinați angajații prin calcularea salariilor lunare pe baza indicatorilor reali ai timpului lucrat și a planului de lucru finalizat. Bonusurile sunt oferite și pentru volumele de procesare și vânzări. Toate informațiile vor fi înregistrate în contabilitate, care vor fi implementate în program atunci când sunt integrate cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie de reintroducerea informațiilor și a operațiunilor de decontare, realizând toate procesele într-un program automatizat.
Managementul lanțului de magazine
Gestionarea unui lanț de magazine va fi o sarcină simplă și eficientă, cu contabilitate, control și analiză completă. Prin intermediul software-ului, este posibilă îmbunătățirea atragerii și reținerii clienților prin utilizarea unor soluții moderne de marketing. Programul vă permite să mențineți o bază de date generală a clienților care afișează informații de contact, informații despre cooperare și decontări reciproce, datorii, recenzii etc. Programul este orientat spre rezultate. Analiza cererii consumatorilor și identificarea clienților obișnuiți cu acordarea de reduceri suplimentare permite creșterea loialității. De asemenea, oferă posibilitatea de a analiza serviciul prin mesaje trimise către numere de telefon mobil sau e-mail pentru a evalua calitatea muncii personalului.
În programul de management al lanțului de magazine, este posibil să se efectueze o analiză de piață, comparând prețurile cu produse similare. Sunt furnizate analize de vânzări, identificând cele mai populare articole cu modificări în gama de produse. Astfel, este posibilă reducerea costurilor și a timpului de nefuncționare prin îmbunătățirea funcționării rețelei de magazine. Programul are capacitatea de a monitoriza starea mărfurilor, analizând lichiditatea și lipsa cererii, reproducând inventarul în timp util folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Folosind dispozitive de citire, este posibilă scanarea rapidă a codului produsului în timpul acceptării, mișcării, eliminării și inventarierii. Cu această abordare și utilizarea soluțiilor tehnologice moderne, este posibil să se reducă cu adevărat pierderile de timp și cheltuielile financiare și să se elimine furtul de bunuri.
Cum să gestionezi un lanț de magazine
Cum să gestionezi un lanț de magazine este destul de ușor și simplu atunci când instalezi software de la compania Universal Accounting System. Pentru a vă familiariza cu funcționalitatea, având module și instrumente selectate anterior, pentru a evalua calitatea și viteza de lucru, puteți descărca efectiv versiunea de testare. Specialiștii companiei vă vor ajuta și în gestionarea unui lanț de magazine, cu care vă puteți consulta atunci când trimiteți o solicitare prin email sau contactând numerele de telefon de contact afișate pe site. Software-ul ajută la optimizarea muncii prin execuția automată a sarcinilor. Este de remarcat faptul că atunci când lucrați cu documentație, este posibil să utilizați șabloane care pot fi completate manual sau automat atunci când transferați date de informații din diverse surse. Informațiile sunt căutate prin introducerea unei cereri în fereastra electronică. De asemenea, este posibil să utilizați funcții de ultimă oră, cum ar fi telefonia PBX. Este posibilă extinderea afacerii și creșterea volumelor de vânzări prin tranzacționare online. Posibilitățile sunt nesfârșite și nu ratați șansa acționând acum.
Programe video pentru lanțuri de magazine
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru lanțuri de magazine
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.