Capabilitățile unui sistem CRM pentru un depozit și magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat se adaptează activităților oricărei organizații, oferind o selecție largă de module și instrumente potrivite pentru toată lumea;
- plicația are posibilități nelimitate. cu care vă puteți familiariza instalând o versiune demo de probă, disponibilă complet gratuit;
- rogramul este configurat individual de către fiecare utilizator pe un dispozitiv de lucru, cu înregistrarea inițială și utilizarea unui cont protejat de login și parolă;
- plicația prevede delegarea capabilităților utilizatorului, limitând accesul în funcție de situația de lucru;
- n motor de căutare contextuală oferă utilizatorilor o căutare rapidă a informațiilor, economisind timp și având un impact productiv asupra operațiunilor de afaceri;
- atele informaționale și documentația vor fi stocate în volum și format nelimitat în stocare în cloud, cu uz general;
- rogramul este capabil de contabilitate, control și management unificat al tuturor magazinelor și depozitelor, reflectând vânzările efective și indicatorii de performanță financiară;
- plicația face posibilă automatizarea procesului de înregistrare a datelor prin importul de date din diverse surse;
- ocumentația se generează prin utilizarea șabloanelor electronice cu atribuire automată a numerelor și a datelor, stocând informații în registru;
- plicația vă permite să conectați toate dispozitivele de lucru printr-o rețea locală pentru colaborare și schimb de mesaje de informații;
- oftware-ul poate fi folosit în orice limbă a lumii, colaborând productiv cu parteneri străini;
- enținerea înregistrărilor contabile atunci când este integrată cu contabilitatea 1C va economisi timp la introducerea repetată a datelor și calcule, analize, reflectând toate informațiile într-o singură aplicație;
- oftware-ul unic, folosind echipamente de înaltă tehnologie, este capabil să automatizeze procesul de inventariere și control, reflectând indicatorii actuali ai balanței mărfurilor pe rafturile magazinelor și depozitelor;
- rogramul universal vă permite să efectuați automat operațiuni de decontare folosind o listă de prețuri și algoritmi pentru acțiune promptă;
- onitorizarea și gestionarea de la distanță a activităților din interiorul magazinelor și depozitelor se realizează prin instalarea de camere de securitate și transmiterea datelor în timp real.
Program de depozit pentru un magazin
Programul de depozitare pentru un magazin vă permite să automatizați procesele de lucru cu analiza și calculul soldurilor produselor, efectuând sistematic o contabilitate cantitativă și calitativă. Programul de peste depozitul magazinului poate fi folosit ca asistent multifuncțional, combinând toate punctele de vânzare cu amănuntul și spațiile de depozitare. Furnizarea uriașă, în funcție de funcționalitatea extinsă, ne permite să oferim contabilitate, control și analiză cu drepturi depline și management de afaceri. Programul vă permite să efectuați diverse sarcini cu execuție automată și stocare a datelor privind starea de execuție, timp și calitate. În program, fiecare utilizator va putea face propriile ajustări la panoul de control, oferind un sistem selectiv de compoziție modulară și instrumentală.
Pentru a vă oferi un asistent de înaltă calitate și multifuncțional în implementarea contabilității, controlul și managementul proceselor intra-organizaționale de tranzacționare, monitorizarea pieței și selectarea dezvoltării specializate sunt asigurate în consecință. Pentru a vă facilita economisirea timpului, vă sfătuim să vă îndreptați atenția către o dezvoltare specializată a companiei „Sistem de contabilitate universală”. Software-ul, spre deosebire de aplicațiile similare, are o politică de preț destul de modestă, fără taxă lunară de abonament cu o plată unică, fără investiții suplimentare de fonduri. Software-ul poate interacționa cu o varietate de dispozitive și sisteme de măsurare, rezolvând rapid sarcinile atribuite în orice zonă. Principiile de control nu sunt complicate, chiar și un începător se poate descurca fără prea mult efort, fără a pierde timpul cu pregătiri sau antrenamente îndelungate. Compoziția utilizatorilor este nelimitată ca număr, oferind tuturor funcționalitățile necesare cu acces unic la baza de informații și la alți parametri.
Software pentru depozit și magazin
Programul pentru depozit și magazin prevede menținerea unei baze de informații unificate pentru afișarea tuturor denumirilor de mărfuri, angajați, clienți și furnizori, cu generarea și păstrarea documentației și raportării. Un singur spațiu de informații are o memorie RAM mare, fără comprimarea sau schimbarea fișierelor. Sunt suportate diverse formate de documente, cu formare promptă pe baza de șabloane încorporate, corectate electronic de specialiști, în funcție de autoritatea muncii. Delegarea capabilităților utilizatorului asigură stocarea de înaltă calitate a datelor informaționale. Doar șeful companiei are atribuții non-cash, monitorizează de la distanță activitățile subordonaților și resursele financiare, gestionând afacerea pe baza unor date analitice și statistice la zi. Programul poate fi folosit în depozite și magazine atunci când lucrați cu orice dispozitiv de lucru, conectându-vă la sistem din conturile personale care sunt create la înregistrarea în sistem.
Formatul de lucru cu mai mulți utilizatori vă permite să combinați o unitate structurală cu schimbul de date de informații printr-o rețea locală sau pe Internet. Datele vor fi actualizate în mod regulat, asigurându-se că informațiile de înaltă calitate sunt prezentate pe măsură ce lucrează. Software-ul poate lucra cu orice furnizor și cumpărător, vizualizând setarea barei de limbă. Informațiile despre cumpărători și furnizori vor fi înregistrate și ajustate prompt într-o bază de date CRM separată, cu informații de contact, starea vânzărilor, decontări reciproce, apeluri și corespondență. Software-ul este echipat cu o funcție de telefonie PBX ultramodernă, oferind rapid specialiștilor informații despre apelurile primite de la clienți, cu detalii despre vânzări, comenzi și livrarea mărfurilor. Software-ul, atunci când interacționează cu sistemele bancare, vă permite să efectuați rapid plăți fără contact prin transferul de fonduri din conturi curente sau folosind carduri de plată, acceptând orice tip de monedă mondială. De asemenea, este posibil să utilizați formularul de contact cu clientul pentru a transmite mesaje de informare, oferind oferte avantajoase la bunuri și servicii suplimentare furnizate.
Program magazin depozit
Programul depozit magazin prevede implementarea unui control complet și constant asupra acțiunilor organizaționale atât ale angajaților, cât și ale clienților. Camerele CCTV vor transmite automat informații în timp real către computerul gazdă. De asemenea, prin programul pentru magazine și depozite este posibilă urmărirea orelor de lucru, calculând automat salariile specialiștilor, în funcție de salariu și plata suplimentară a bonusurilor pentru volumele de vânzări. Calculul va fi efectuat automat de un calculator în formă electronică, reducând pierderile de timp și erorile prin introducerea algoritmilor pentru operațiile de calcul. De asemenea, un avantaj important al programului este implementarea contabilității, atunci când aplicația interacționează cu contabilitatea 1C. Astfel, toate informațiile despre activitățile și tranzacțiile financiare vor fi înregistrate în software.
Efectuarea unui inventar presupune pregătirea prealabilă, suspendarea activităților cu însumarea bilanțurilor cantitative și calitative. La implementarea software-ului este posibilă efectuarea unui audit cel puțin zilnic, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru citirea codurilor de bare și afișarea informațiilor printr-un terminal de colectare a datelor. În program, toate datele despre mărfuri vor fi afișate în nomenclator, oferind indicatori efectivi ai soldurilor, cu coduri de bare, cost, cerere, retururi, poze etc. Software-ul este multifuncțional, nu are rost să descriem toate caracteristicile atunci când există o versiune de testare care oferă posibilitatea de a evalua complet dezvoltarea gratuit. Instalarea versiunii demo este posibilă de pe site-ul oficial. Există, de asemenea, o recenzie video a programului, cu recenzii ale utilizatorilor, module și instrumente care pot fi preselectate pentru organizația dvs.
Programe video pentru depozite si magazine
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru depozit și magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.