1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de depozit pentru un magazin

Potrivit a 337 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de depozit pentru un magazin

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un depozit și magazin

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat se adaptează activităților oricărei organizații, oferind o selecție largă de module și instrumente potrivite pentru toată lumea;
  • plicația are posibilități nelimitate. cu care vă puteți familiariza instalând o versiune demo de probă, disponibilă complet gratuit;
  • rogramul este configurat individual de către fiecare utilizator pe un dispozitiv de lucru, cu înregistrarea inițială și utilizarea unui cont protejat de login și parolă;
  • plicația prevede delegarea capabilităților utilizatorului, limitând accesul în funcție de situația de lucru;
  • n motor de căutare contextuală oferă utilizatorilor o căutare rapidă a informațiilor, economisind timp și având un impact productiv asupra operațiunilor de afaceri;
  • atele informaționale și documentația vor fi stocate în volum și format nelimitat în stocare în cloud, cu uz general;
  • rogramul este capabil de contabilitate, control și management unificat al tuturor magazinelor și depozitelor, reflectând vânzările efective și indicatorii de performanță financiară;
  • plicația face posibilă automatizarea procesului de înregistrare a datelor prin importul de date din diverse surse;
  • ocumentația se generează prin utilizarea șabloanelor electronice cu atribuire automată a numerelor și a datelor, stocând informații în registru;
  • plicația vă permite să conectați toate dispozitivele de lucru printr-o rețea locală pentru colaborare și schimb de mesaje de informații;
  • oftware-ul poate fi folosit în orice limbă a lumii, colaborând productiv cu parteneri străini;
  • enținerea înregistrărilor contabile atunci când este integrată cu contabilitatea 1C va economisi timp la introducerea repetată a datelor și calcule, analize, reflectând toate informațiile într-o singură aplicație;
  • oftware-ul unic, folosind echipamente de înaltă tehnologie, este capabil să automatizeze procesul de inventariere și control, reflectând indicatorii actuali ai balanței mărfurilor pe rafturile magazinelor și depozitelor;
  • rogramul universal vă permite să efectuați automat operațiuni de decontare folosind o listă de prețuri și algoritmi pentru acțiune promptă;
  • onitorizarea și gestionarea de la distanță a activităților din interiorul magazinelor și depozitelor se realizează prin instalarea de camere de securitate și transmiterea datelor în timp real.

Program de depozit pentru un magazin

Programul de depozitare pentru un magazin vă permite să automatizați procesele de lucru cu analiza și calculul soldurilor produselor, efectuând sistematic o contabilitate cantitativă și calitativă. Programul de peste depozitul magazinului poate fi folosit ca asistent multifuncțional, combinând toate punctele de vânzare cu amănuntul și spațiile de depozitare. Furnizarea uriașă, în funcție de funcționalitatea extinsă, ne permite să oferim contabilitate, control și analiză cu drepturi depline și management de afaceri. Programul vă permite să efectuați diverse sarcini cu execuție automată și stocare a datelor privind starea de execuție, timp și calitate. În program, fiecare utilizator va putea face propriile ajustări la panoul de control, oferind un sistem selectiv de compoziție modulară și instrumentală.

Pentru a vă oferi un asistent de înaltă calitate și multifuncțional în implementarea contabilității, controlul și managementul proceselor intra-organizaționale de tranzacționare, monitorizarea pieței și selectarea dezvoltării specializate sunt asigurate în consecință. Pentru a vă facilita economisirea timpului, vă sfătuim să vă îndreptați atenția către o dezvoltare specializată a companiei „Sistem de contabilitate universală”. Software-ul, spre deosebire de aplicațiile similare, are o politică de preț destul de modestă, fără taxă lunară de abonament cu o plată unică, fără investiții suplimentare de fonduri. Software-ul poate interacționa cu o varietate de dispozitive și sisteme de măsurare, rezolvând rapid sarcinile atribuite în orice zonă. Principiile de control nu sunt complicate, chiar și un începător se poate descurca fără prea mult efort, fără a pierde timpul cu pregătiri sau antrenamente îndelungate. Compoziția utilizatorilor este nelimitată ca număr, oferind tuturor funcționalitățile necesare cu acces unic la baza de informații și la alți parametri.

Software pentru depozit și magazin

Programul pentru depozit și magazin prevede menținerea unei baze de informații unificate pentru afișarea tuturor denumirilor de mărfuri, angajați, clienți și furnizori, cu generarea și păstrarea documentației și raportării. Un singur spațiu de informații are o memorie RAM mare, fără comprimarea sau schimbarea fișierelor. Sunt suportate diverse formate de documente, cu formare promptă pe baza de șabloane încorporate, corectate electronic de specialiști, în funcție de autoritatea muncii. Delegarea capabilităților utilizatorului asigură stocarea de înaltă calitate a datelor informaționale. Doar șeful companiei are atribuții non-cash, monitorizează de la distanță activitățile subordonaților și resursele financiare, gestionând afacerea pe baza unor date analitice și statistice la zi. Programul poate fi folosit în depozite și magazine atunci când lucrați cu orice dispozitiv de lucru, conectându-vă la sistem din conturile personale care sunt create la înregistrarea în sistem.

Formatul de lucru cu mai mulți utilizatori vă permite să combinați o unitate structurală cu schimbul de date de informații printr-o rețea locală sau pe Internet. Datele vor fi actualizate în mod regulat, asigurându-se că informațiile de înaltă calitate sunt prezentate pe măsură ce lucrează. Software-ul poate lucra cu orice furnizor și cumpărător, vizualizând setarea barei de limbă. Informațiile despre cumpărători și furnizori vor fi înregistrate și ajustate prompt într-o bază de date CRM separată, cu informații de contact, starea vânzărilor, decontări reciproce, apeluri și corespondență. Software-ul este echipat cu o funcție de telefonie PBX ultramodernă, oferind rapid specialiștilor informații despre apelurile primite de la clienți, cu detalii despre vânzări, comenzi și livrarea mărfurilor. Software-ul, atunci când interacționează cu sistemele bancare, vă permite să efectuați rapid plăți fără contact prin transferul de fonduri din conturi curente sau folosind carduri de plată, acceptând orice tip de monedă mondială. De asemenea, este posibil să utilizați formularul de contact cu clientul pentru a transmite mesaje de informare, oferind oferte avantajoase la bunuri și servicii suplimentare furnizate.

Program magazin depozit

Programul depozit magazin prevede implementarea unui control complet și constant asupra acțiunilor organizaționale atât ale angajaților, cât și ale clienților. Camerele CCTV vor transmite automat informații în timp real către computerul gazdă. De asemenea, prin programul pentru magazine și depozite este posibilă urmărirea orelor de lucru, calculând automat salariile specialiștilor, în funcție de salariu și plata suplimentară a bonusurilor pentru volumele de vânzări. Calculul va fi efectuat automat de un calculator în formă electronică, reducând pierderile de timp și erorile prin introducerea algoritmilor pentru operațiile de calcul. De asemenea, un avantaj important al programului este implementarea contabilității, atunci când aplicația interacționează cu contabilitatea 1C. Astfel, toate informațiile despre activitățile și tranzacțiile financiare vor fi înregistrate în software.

Efectuarea unui inventar presupune pregătirea prealabilă, suspendarea activităților cu însumarea bilanțurilor cantitative și calitative. La implementarea software-ului este posibilă efectuarea unui audit cel puțin zilnic, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru citirea codurilor de bare și afișarea informațiilor printr-un terminal de colectare a datelor. În program, toate datele despre mărfuri vor fi afișate în nomenclator, oferind indicatori efectivi ai soldurilor, cu coduri de bare, cost, cerere, retururi, poze etc. Software-ul este multifuncțional, nu are rost să descriem toate caracteristicile atunci când există o versiune de testare care oferă posibilitatea de a evalua complet dezvoltarea gratuit. Instalarea versiunii demo este posibilă de pe site-ul oficial. Există, de asemenea, o recenzie video a programului, cu recenzii ale utilizatorilor, module și instrumente care pot fi preselectate pentru organizația dvs.

Aspectul programului

Program de depozit pentru un magazin

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru depozit și magazin

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.