Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea mărfurilor în comerțul cu amănuntul
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat are un cost accesibil cu posibilități nelimitate de management activ al afacerii, management, control și contabilitate;
- rogramul vă permite să lucrați într-un mediu confortabil cu personalizarea panoului de control în modul personal;
- repturile utilizatorilor sunt strict protejate și delimitate pe baza activității de muncă, garantând munca de înaltă calitate, păstrând în același timp datele confidențiale;
- În aplicație, fiecare utilizator va folosi un cont personal cu acces unic și colaborare, garantat pentru îmbunătățirea fluxului de lucru cu schimbul de mesaje de informații prin rețeaua locală;
- plicația acceptă orice dispozitive de lucru, formate de documentație;
- ând lucrați cu fluxul de documente, automatizarea procesului de generare a documentelor și rapoartelor este disponibilă prin utilizarea șabloanelor electronice cu atribuire automată a numerelor;
- plicația este capabilă să completeze date de înaltă calitate utilizând importul și exportul de date;
- ste ușor să găsești informații în program, economisind timp, folosind un motor de căutare contextuală în fiecare zi;
- ctualizarea datelor și stocarea nelimitată într-o singură stocare în cloud;
- plicația este capabilă să țină automat evidența mărfurilor, cu inventar, folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- eflectarea informațiilor despre mărfuri în nomenclatură vă permite să înregistrați informații după starea de disponibilitate, cu nume, descriere, cost, coduri și date de expirare;
- eaprovizionarea inventarului va fi, de asemenea, efectuată automat, pe baza declarațiilor și a analizelor cererii de produse;
- oate activitățile financiare ale companiei vor fi reflectate în aplicația de contabilitate, integrată cu sistemul 1C;
- plicația vă permite să lucrați cu baza de date CRM, folosind informații de contact pentru a trimite mesaje informative, recenzii și evaluări pentru a analiza calitatea muncii angajaților, a comenzilor și a plăților;
- ntegrarea cu sistemele bancare asigură plăți fără contact în orice monedă globală.
Software pentru contabilizarea mărfurilor în comerțul cu amănuntul
Un program de contabilitate a mărfurilor în comerțul cu amănuntul trebuie să îndeplinească cerințele specificate pentru a menține controlul deplin, contabilitatea și managementul. Software-ul poate înlocui zeci de muncitori, chiar și pe cei mai calificați, realizând rapid sarcinile atribuite fără erori și costuri. Cu o abordare competentă și alegerea corectă a programului potrivit care se potrivește tuturor parametrilor afacerii dvs., puteți uita de greșeli, timpul pierdut și costurile bănești. Există o gamă destul de largă de programe pe piață care diferă unele de altele nu numai prin funcționalitate, ci și prin cost. Pentru a alege un program, merită să analizați piața pentru a identifica o utilitate potrivită. Pentru a vă ajuta în căutarea dvs. și atunci când alegeți software, am dori să vă prezentăm programul „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este potrivit ca funcționalitate și cost pentru orice tip de afacere cu parametri individuali de configurare, în raport cu diverse aplicații, cu absența totală a costurilor lunare suplimentare pentru o taxă de abonament.
Program de contabilitate a produselor de vânzare cu amănuntul
Software-ul de contabilitate a mărfurilor în comerțul cu amănuntul de la compania „Sistemul Universal de Contabilitate” are opțiuni flexibile de configurare cu o gamă largă de module și instrumente. În program, fiecare utilizator se va simți ca un specialist, chiar și fără abilități speciale. Setările personale sunt furnizate pentru fiecare utilizator prin înregistrarea mai întâi în sistem într-un cont personal, folosind un login și o parolă. Software-ul este multi-utilizator și oferă o muncă unificată pentru toți specialiștii unităților structurale care efectuează sarcini împreună cu schimbul de mesaje de informații printr-o rețea locală. Programul, datorită versatilității sale, prevede, de asemenea, împărțirea capacităților utilizatorilor în funcție de statutul de angajare, eliminând timpul de nefuncționare atunci când apar informații care nu sunt necesare utilizatorilor, precum și scurgerea de informații. Doar șefului companiei i se oferă capabilități nelimitate de utilizator pentru contabilitate, control, analiză și management. Utilizatorii accesează sistemul folosind computere de serviciu sau smartphone-uri. Fiecare dispozitiv de lucru va fi conectat la computerul principal pentru a afișa activitățile de lucru, luând în considerare calculele efective ale timpului lucrat și cantitatea de sarcini îndeplinite de angajat, starea online sau offline cu transfer de date, acces la informații, pauze etc.
Contabilitatea mărfurilor în programul de comerț cu amănuntul
Programul efectuează automat contabilizarea mărfurilor în comerțul cu amănuntul, oferind integrare suportată cu dispozitive de înaltă tehnologie. Contabilitatea manuală a mărfurilor necesită destul de mult timp, cu pregătirea preliminară, numirea angajaților pentru efectuarea inventarierii și suspendarea comerțului. Când implementați software-ul, totul este destul de simplu folosind un scaner de coduri de bare, puteți citi rapid coduri și afișa informații în program, utilizați un terminal de colectare a datelor. Astfel, nu este nevoie să întrerupeți vânzările, afișând soldurile reale cu datele introduse în nomenclator. Inventarul poate fi efectuat fie selectiv pe un singur magazin și depozit, fie pe o întreagă rețea. Într-un singur program, este posibil să gestionezi un număr nelimitat de puncte de vânzare cu amănuntul. Astfel, este posibilă înregistrarea datelor privind circulația mărfurilor prin introducerea de informații în documentația de raportare. Rapoartele și documentele, facturile, actele și cecurile sunt generate automat folosind șabloane electronice. Când este generat, fiecărui document i se va atribui un număr, o dată și o oră, cu informații introduse în registru pentru căutare rapidă.
Contabilitatea mărfurilor în comerțul cu amănuntul
Contabilitatea mărfurilor din comerțul cu amănuntul se va efectua automat, menținând un nomenclator și afișând sortimentul propriu-zis cu coduri, cost și TVA, poze, termene de valabilitate, modalități de păstrare (inclusiv temperatura și umiditatea). Contabilitatea mărfurilor presupune nu numai cantitatea, ci și calitatea, respectarea standardelor de depozitare și luarea în considerare a termenelor de expirare. Cu date de expirare adecvate în sistem, aceste articole vor fi evidențiate în culori strălucitoare pentru a alerta specialiștii să ia măsurile corespunzătoare. Astfel, este posibilă excluderea unei oferte excesive de produse nelichide cu termene de expirare expirate. Programul facilitează distingerea unui produs de altul prin recunoașterea vizuală, folosind imagini obținute din diferite reviste, precum și atunci când interacționați cu o cameră web. Un motor de căutare contextuală este, de asemenea, o opțiune ideală pentru afișarea rapidă a informațiilor pe baza solicitărilor utilizatorilor, reducând timpul pierdut la doar câteva minute. Programul face ușoară și rapidă efectuarea calculelor folosind un calculator electronic pentru a îndeplini această sarcină. Folosind nomenclatura, se pot inregistra indicatori generali de fidelizare a clientilor, cu posibilitatea acordarii unei reduceri pentru clientii obisnuiti calculele vor fi afisate in facturi si acte; Nu este necesară completarea manuală, presupunând și utilizarea transferului automat de date din diverse surse.
Cum să urmăriți mărfurile în comerțul cu amănuntul
Cum să țineți evidența mărfurilor în comerțul cu amănuntul, vă vor ajuta specialiștii companiei, care va fi bucuros nu numai să vă consilieze cu privire la diverse probleme, ci și să vă ajute la alegerea componentelor modulare și instrumentale. Prin achiziționarea unui program licențiat, primiți două ore de asistență tehnică ca bonus. Programul facilitează calcularea salariilor pentru angajați, ținând evidența automată a orelor de lucru. Astfel, este posibilă eliminarea perioadelor de nefuncționare și a pauzelor frecvente ale angajaților, ținând cont de impactul asupra afișării indicatorilor efectivi calculați asupra salariilor. Astfel, este posibil să disciplinați angajații fără obiecții sau nemulțumiri.
Software-ul vă permite să monitorizați toate activitățile atât ale angajaților, cât și ale vizitatorilor magazinului, prevăzând instalarea de camere de securitate, cu transmiterea materialelor informative în timp real. Posibilitatea de identificare personală este prevăzută pentru afișarea în sistem a datelor atât ale angajaților, cât și ale clienților, oferind accesul sau limitând intrarea în magazine. În plus, programul oferă utilizarea de funcționalități de ultimă oră pentru automatizarea proceselor de lucru. De exemplu, utilizarea funcției de telefonie PBX vă permite să răspundeți rapid la apelurile primite cu informații despre clienți, starea comenzii, vânzări, plăți etc. care apar pe ecranul monitorului. Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru al angajaților care deservesc clienții cu fidelitate sporită.
Contabilitatea mărfurilor în comerțul cu ridicata și cu amănuntul
Contabilitatea mărfurilor din comerțul cu ridicata și cu amănuntul va fi efectuată rapid și eficient, cu evidența contabilă păstrată. Contabilitatea în program se realizează automat, atunci când este integrată cu contabilitatea 1C. Gestionarea documentelor va deveni un proces simplificat folosind formate de șablon electronice cu completare automată a datelor. Interacțiunea software-ului cu sistemele bancare vă permite să automatizați procesul de vânzare atunci când acceptați plăți fără numerar pe conturi în orice monedă mondială. Astfel, se poate desfășura tranzacții online, cu livrarea comenzilor de mărfuri la adrese specificate, evidențiind zona pe hărți la scară largă. Hărțile geografice vă permit să înregistrați date cu calcularea timpului total de livrare a mărfurilor și a costului. Hărțile la scară largă ajută, de asemenea, la analiza celei mai mari cereri dintr-o anumită regiune, luând o decizie rațională privind deschiderea de noi puncte de vânzare cu amănuntul. În aplicație, este posibil să construiești strategii de marketing, învingând concurența din punct de vedere al timpului și al vânzărilor.
Programe de contabilitate a produselor în comerțul cu amănuntul
Programele de contabilitate a produselor în comerțul cu amănuntul vor ajuta la dezvoltarea afacerii. Software-ul este capabil să automatizeze procesul de inventar, făcând înregistrări cantitative ale tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor. În orice moment, este posibil să vedeți informații actuale despre soldul mărfurilor din anumite magazine, oferind informații clienților. De asemenea, este posibil să trimiteți mesaje informative către numere de telefon mobil sau e-mail. Programul vă permite să analizați bugetul cheltuit pentru publicitate, comparând informații despre cea mai mare atracție a cumpărătorilor pe grafice sau diagrame. Software-ul vă permite să simulați activități ulterioare pe baza indicatorilor declarați ai activității de muncă, a creșterii sau scăderii cererii consumatorilor și a cifrei de afaceri generale a companiei. Pentru a vă ajuta pe dumneavoastră și subordonații dvs., ar trebui să implementați un software pentru gestionarea automată a afacerii cât mai curând posibil. Nimeni nu va nega că concurența crește în fiecare zi, piața este din abundență cu diverse bunuri și servicii, prin urmare, pentru a atrage, păstra și crește cererea și loialitatea clienților, este necesar un asistent universal.
Programe video pentru contabilizarea mărfurilor în comerțul cu amănuntul
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program de contabilitate a mărfurilor în comerțul cu amănuntul
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.