Posibilitati de sisteme CRM pentru magazine
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este automatizat, cu o abordare integrată pentru rezolvarea problemelor de orice complexitate;
- oftware-ul are un preț plăcut și accesibil, fără plăți suplimentare;
- rogramul este personalizat de fiecare utilizator într-o formă personală, ținând cont de designul frumos, temele desktop prezentate, limbaje pentru lucrul productiv cu contrapărți străine, șabloane și module;
- plicația necesită achiziționarea unui program licențiat separat pentru fiecare dispozitiv de lucru;
- ccesul multicanal oferă utilizatorilor un lucru coordonat, combinând și schimbând mesaje de informații printr-o rețea locală;
- rogramul vă permite să automatizați procesul de introducere a datelor informaționale, reducând pierderile de timp și erorile;
- rogramul oferă oportunitatea unui leadership de înaltă calitate asupra subalternilor cu disciplină sporită în ținerea evidenței orelor de lucru cu indicatori generali ai timpului lucrat și calculelor de salarizare;
- oate datele vor fi salvate automat într-un depozit centralizat, cu acces unificat de către toți utilizatorii înregistrați;
- ontrolul asupra tuturor proceselor din interiorul punctelor de vânzare cu amănuntul se realizează de la distanță, cu supraveghere video și stocarea materialelor pentru analiza ulterioară;
- ranzacțiile de plată sunt efectuate automat de către aplicație prin introducerea de cantități și utilizarea unei liste de prețuri cu prețuri pentru bunuri și servicii;
- enerarea automată de documentație și raportare folosind baza de date existentă de șabloane electronice;
- nventarierea, contabilitatea în timpul recepției și expedierii, deplasarea mărfurilor se realizează cu ajutorul dispozitivelor integrate de contabilitate a depozitului, automatizarea procesului și reflectând indicatori cantitativi și calitativi efectivi;
- ontabilitatea se efectuează automat, fără a fi nevoie de timp și efort pentru operații repetate de calcule, introducere de materiale etc.;
- apacitatea de a uni un întreg lanț de magazine într-un singur management, reflectând cifra de afaceri a activităților financiare și analizând cererea consumatorilor;
- ăutarea informațiilor necesare este disponibilă utilizând un motor de căutare contextual, cu acces limitat atunci când delegați capabilitățile utilizatorului.
Programe pentru magazine
Software-ul magazin este o soluție rațională pentru automatizarea fluxurilor de lucru, optimizând în același timp resursele de afaceri. În prezent, programele sunt implementate în aproape toate organizațiile, indiferent de volum sau domeniu de activitate. Programele sunt împărțite în funcție de funcționalitate, cost, viteză și numărul disponibil de utilizatori. În mod corespunzător, un astfel de program este o garanție a succesului afacerii tale. Monitorizarea pieței necesită mult timp și efort, dar fără ea nu puteți ajunge nicăieri, deoarece pot apărea dificultăți cu lucrările ulterioare și cheltuielile mari ale fondurilor bugetare. Este posibil să gestionați singur afacerea, dar este mult mai ușor să lăsați această sarcină pe seama software-ului automatizat. Spre deosebire de chiar și cei mai calificați angajați, software-ul nu face greșeli, nu fură sau falsifică datele și nu asigură îndeplinirea în timp util a sarcinilor atribuite. Pentru a simplifica sarcina de a găsi un software decent, vă atragem atenția asupra dezvoltării de înaltă tehnologie de la compania „Sistem de contabilitate universal”.
Programul magazin
Programul magazinului poate înlocui zeci de specialiști calificați, având multitasking și viteză mare de lucru. Programul nu are restricții cu privire la numărul de specialiști care se pot autentifica și efectua lucrări simultan, garantând funcționarea corectă cu actualizarea automată a informațiilor. Înainte de a începe munca, aplicația necesită înregistrarea fiecărui angajat, cu introducerea datelor personale pentru crearea ulterioară a unui cont care va fi folosit zilnic. Drepturile de utilizare sunt protejate și delegate, ținând cont de activitatea de muncă a fiecărui utilizator. Proprietarul unei organizații comerciale are posibilități nelimitate de contabilitate, control, analiză și management complet. Toate punctele de vânzare cu amănuntul și depozitele pot fi combinate într-o singură rețea pentru management competent și monitorizare constantă. Astfel, în lipsa prezenței permanente a unui manager la locul de muncă, este posibilă gestionarea de la distanță a afacerii, analizând vânzările și resursele financiare și obținerea de rapoarte analitice și statistice.
Program pentru magazine
Software-ul magazin oferă posibilitatea de a sincroniza toate dispozitivele de lucru cu computerul gazdă, afișând activitatea de lucru în timp real. Astfel, este posibilă analiza de la distanță a volumelor de vânzări finalizate, monitorizarea stării de lucru și pauzele și calcularea timpului total lucrat cu transferul de informații. În program, toate procesele vor fi identificate și salvate pentru analiza ulterioară. Pentru orice organizație din sectorul de servicii și comerț, este necesar să se monitorizeze menținerea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Pentru a exclude furtul de bunuri și apariția unor situații neprevăzute asociate cu un comportament incorect, monitorizarea video este asigurată prin camere de securitate. Datele vor fi citite în timp real și salvate automat pe computerul gazdă. Toate informațiile despre organizație, inclusiv nomenclatura, baza de date CRM, jurnalul angajaților, evidențele contabile și de depozit cu fluxul de documente, vor fi salvate într-un singur spațiu de informații. Motorul de căutare contextuală vă permite să găsiți rapid informațiile de care aveți nevoie, reducând timpul pierdut.
Magazine de software
Magazinele de software oferă analize de piață cu prețuri. Toate bunurile și serviciile suplimentare furnizate de organizația comercială vor fi introduse și ajustate prompt în lista de prețuri. Pe baza listei de prețuri și a indicatorilor cantitativi introduși, este posibilă automatizarea procesului operațiunilor de decontare folosind un calculator electronic. Erorile și greșelile de scriere la introducerea automată a datelor sunt eliminate. Software-ul este conceput pentru a automatiza procesele de lucru și a optimiza resursele companiei. Astfel, atunci când lucrați cu documentare și raportare, se planifică reducerea pierderii de timp și apariția introducerii eronate a datelor la mutarea informațiilor din diverse surse. Programul acceptă diferite formate de fișiere, cu conversie online. Numerotarea și datarea documentației și raportării vor fi automate, reflectând informațiile din registru.
Cele mai bune programe pentru magazin
Cel mai bun software de magazin vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii în timp ce creșteți vânzările. Software-ul vă permite să utilizați metode moderne de marketing pentru a atrage și păstra clienții plătitori. Programul vă permite să analizați datele privind cererea de bunuri sau alte tipuri de bunuri și servicii, oferind reduceri și acordând în mod regulat puncte bonus clienților obișnuiți. De asemenea, este posibil să creați o listă personală de prețuri pentru clienții obișnuiți. Programul vă permite să analizați traficul clienților folosind un sistem de fidelizare cu reduceri. Programul vă permite să utilizați o funcție de identificare personală de ultimă generație, identificând clienții și angajații folosind date metrice la intrarea și ieșirea din magazin. Pe baza analizei vânzărilor, este posibilă identificarea clienților obișnuiți prin calcularea profitului generat. Datele vor fi înregistrate automat în baza de date CRM, cu informațiile folosite pentru detalii de contact, solicitări, achiziții, plăți, recenzii etc.
Cumpărați software pentru magazin
Cumpărarea unui program pentru un magazin nu va fi nici măcar dificilă, având în vedere varietatea de evoluții de pe piață. Este de remarcat faptul că software-ul „Sistem de contabilitate universal”, pe lângă costul său accesibil și plata lunară gratuită, are o interfață frumoasă și accesibilă publicului. Utilizatorii pot configura în mod independent bara de limbă pentru lucrul productiv cu cumpărătorii și furnizorii străini. Screensaver-ul desktop vine cu o varietate de teme care pot fi schimbate în funcție de starea dvs. de spirit. Când achiziționați programul pentru magazin, primiți cadou și două ore de suport tehnic. Asistența în alegerea compoziției modulare și instrumentale este oferită de specialiștii companiei.
Magazin de programe
Programul magazin oferă posibilitatea de a trimite informații clienților prin SMS sau e-mail. De asemenea, este posibilă sincronizarea software-ului cu magazinele online și piețele, extinzând baza de clienți ținând cont de tranzacționarea în afara unei singure regiuni, crescând astfel volumele de vânzări. Atunci când se efectuează tranzacții online, este posibil să se accepte comenzi pentru livrarea mărfurilor, acceptând automat cereri și calculând costul plății cu emiterea și tipărirea automată a facturilor. Cecurile, facturile și actele sunt generate automat folosind șabloane electronice. Datele despre produse vor fi afișate în sistem într-o formă actualizată, identificând cu promptitudine numărul minim de articole lichide și un exces de produse nerevendicate. Nu este nevoie să introduceți manual codurile de produs cu sprijinul lucrului cu dispozitive de citire de înaltă tehnologie, este posibil să se automatizeze procesul de citire a codurilor de bare și de afișare a informațiilor în sistem.
Stocare software
Software-ul pentru magazin oferă posibilitatea contabilității automate la acceptarea și vânzarea mărfurilor, trecerea de la depozite în magazine și invers și efectuarea inventarierii. Echipamentele de depozit de înaltă tehnologie vor contribui la reflectarea contabilității cantitative și calitative a mărfurilor, atât la punctul de vânzare ales, cât și în întregul lanț de magazine. Pentru lucrul automatizat, este prevăzută utilizarea dispozitivelor mobile, deplasându-se liber prin depozite și magazine. Tranzacțiile de plată sunt reproduse de un calculator electronic cu posibilitate de plăți fără numerar, ținând cont de posibilitatea integrării software-ului cu sistemul bancar. Plățile pot fi acceptate în orice monedă mondială, ținând cont de conversia promptă a fondurilor la cursul curent.
Software pentru magazin
Software-ul de magazin cu posibilități nelimitate garantează o muncă de înaltă calitate în toate etapele de lucru. Software-ul companiei „Universal Accounting System” oferă posibilitatea de a livra mărfuri în orice regiune folosind hărți geografice. Hărțile la scară largă vă permit să indicați și să trasați rute către adresele clienților, să vedeți cea mai mare cerere într-o anumită regiune, deschizând noi puncte de vânzare cu amănuntul. De asemenea, este posibil să se analizeze și să se calculeze datele privind timpul și costul de livrare. Documentația și raportarea generate automat sunt utilizate pentru revizuire, trimitere și imprimare. Programul acceptă lucrul cu diferite tipuri și modele de imprimante. Pentru lucrul convenabil cu produsele, este posibil să afișați informații în sistem, evidențiind anumite articole în culori diferite. De exemplu, atunci când mărfurile se epuizează sau se apropie termenele de expirare, celulele vor fi evidențiate pentru a atrage atenția specialiștilor și a lua prompt măsuri pentru rezolvarea acestor probleme. De asemenea, este posibil să utilizați o imagine pentru a distinge un produs de altul folosind o cameră web.
Software-ul magazin vă permite să automatizați procesele zilnice cu depozit și contabilitate. Contabilitatea se realizează în aplicație prin sincronizare cu contabilitatea 1C. Astfel, nu este nevoie să reintroduceți informații și calcule, optimizând timpul de lucru. Folosind software-ul, este posibil să urmăriți de la distanță starea vânzărilor, calculând suma totală de bani din fiecare casă de marcat magazin și din cont. Rapoartele analitice și statistice vor fi furnizate conducerii într-un interval de timp dat, analizând și planificând activitățile viitoare ale organizației comerciale. Pentru comoditate, informațiile pot fi furnizate nu numai în date tabelare, ci și sub formă de grafice și diagrame. Prin intermediul software-ului, este posibil să se planifice toate acțiunile în planificatorul de sarcini, comparând timpul de finalizare a acestora. Software-ul perfect automat este accesibil fiecărui utilizator, chiar și cu abilități de bază de software.
Magazin - program
Programul magazinului este un asistent indispensabil care vă va servi mult timp cu rezultate reale eficiente. Pentru a afla mai multe despre dezvoltare, pentru a citi recenzii de la utilizatori din întreaga lume și, de asemenea, pentru a preselecta compoziția modulară și instrumentală adecvată pentru organizația dvs., ar trebui să vizitați site-ul nostru oficial, unde există și informații de contact pentru consultanți. Specialiștii vor fi bucuroși să răspundă la orice întrebări pe care le aveți și să vă ajute să configurați aplicația. Site-ul are și o versiune de testare gratuită care poate fi descărcată pentru a analiza și evalua calitatea funcționalității. Posibilitățile software-ului sunt nesfârșite, așa că lăsați toate îndoielile și achiziționați un program licențiat cât mai curând posibil.
Programe video pentru magazine
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru magazine
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.