Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este o soluție cuprinzătoare pentru contabilitate automată, management, control și analiză;
- oftware-ul are o interfață frumoasă și multi-tasking cu opțiuni de configurare flexibile personalizabile;
- plicația prevede înregistrarea fiecărui specialist, reflectând datele personale de lucru, utilizarea contului pentru munca zilnică și îndeplinirea automată a sarcinilor atribuite;
- istemul de căutare funcționează pentru a economisi timp utilizatorilor prin furnizarea de date la cerere introdusă într-o fereastră electronică în câteva minute;
- nformațiile din software sunt actualizate și completate automat și stocate într-un singur spațiu de informații;
- ccesul la sistem este unic pentru toți utilizatorii, cu capabilități diferențiate ale utilizatorilor pentru a asigura confidențialitatea datelor;
- nteracțiunea utilizatorului se realizează în aplicație la sincronizarea dispozitivelor de lucru conectate la rețeaua internă;
- ntroducerea automată a datelor optimizează timpul de lucru al angajaților, eliminând erorile asociate cu factorul uman, transferând date de pe diverse medii;
- chipamentul de depozit vă permite să îmbunătățiți procesul de contabilizare a mărfurilor, reflectând informațiile în timpul acceptării, mișcării, vânzărilor de produse și stocului;
- ontabilitatea se desfășoară cu sprijinul lucrului cu contabilitatea 1C, efectuând concomitent calcule, generând documentație și raportare, monitorizarea activităților financiare;
- atele analitice și statistice vor fi furnizate automat prin stabilirea unor termene limită în planificatorul de sarcini;
- alculele sunt efectuate automat de către aplicație, folosind o nomenclatură cu indicatori cantitativi specificați ai bunurilor și serviciilor;
- cceptarea platilor in numerar si fara numerar, folosind interactiunea cu sistemul bancar;
- oate denumirile mărfurilor vor fi reflectate în nomenclatură, ținând cont de denumire, descriere, cantitate, coduri și articole, cerere, poze, termene de expirare;
- naliza cererii de bunuri vă permite să completați sau să eliminați în timp util articolele din gama de produse, eliminând timpul de nefuncționare sau lipsa de produse, afectând buna funcționare a magazinelor.
Program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin promovează un management de înaltă calitate, cu excepția problemelor cauzate de lipsa de timp, abilități lipsă pentru management intra-organizațional competent, monitorizare și analiză constantă. Cu o cifră de afaceri mică a magazinului, este posibil să faceți față manual, lucrând cu introducerea datelor pe hârtie, dar nimeni nu va nega că o astfel de metodă învechită nu garantează munca de înaltă calitate și siguranța datelor informaționale. În prezent, toate procesele sunt automatizate, dezvoltarea afacerii și veniturile crescând. Pentru a achiziționa software fără riscuri pentru afacerea dvs., merită să monitorizați piața. În primul rând, ar trebui să vă analizați propria afacere și să evaluați necesitatea programului, ținând cont de modulele și instrumentele selectate corect. Monitorizarea necesită mult timp, efort și răbdare, dar am dori să ajutăm în această problemă. Acordați atenție software-ului specializat de la compania „Universal Accounting System”, care diferă de aplicațiile similare prin versatilitate, viteză mare, preț accesibil și format multi-utilizator. Prin achiziționarea programului, se asigură o plată unică pentru versiunea cu licență, fără taxă de abonament.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin
Software-ul asigură contabilizarea mărfurilor din magazin cu întreținerea fiecărui articol din gama de produse. Informațiile pentru fiecare articol vor înregistra cantitatea totală, numele, descrierea, costul, inclusiv TVA, evaluarea cererii, parametrii externi și datele de expirare. De asemenea, este posibil să atașați o imagine, astfel încât utilizatorii să poată distinge cu ușurință un produs de altul. Imaginea poate fi folosită din orice sursă, precum și atunci când este integrată cu o cameră web. Toți utilizatorii din program pot lucra unificat, conectându-se simultan în conturi personale cu un login și o parolă sigure. Este de remarcat faptul că aplicația este ușor de utilizat pe orice tip de dispozitiv de lucru integrat cu computerul gazdă. Astfel, șeful unei organizații comerciale va putea să analizeze munca subordonaților săi și să estimeze termenele pentru îndeplinirea sarcinilor. Aplicația vă permite să urmăriți orele de lucru ale specialiștilor, reflectând timpul lucrat (sosire și plecare), pauze, ore suplimentare, însumând volumele vânzărilor. Rezultatele finale ale calculelor orelor lucrate vor influența salariile, stimulând specialiștii să efectueze o muncă de înaltă calitate și eficientă.
Cum să organizezi contabilitatea produselor într-un magazin
Cum se organizează contabilitatea produselor într-un magazin folosind software specializat? Totul este destul de ușor și simplu. Fiecare utilizator poate stăpâni rapid principiile de lucru în software datorită parametrilor de configurare disponibili public. Pentru a începe cu programul, trebuie să achiziționați și să instalați o versiune cu licență, cu înregistrare. După conectarea la contul personal, utilizatorii pot selecta module și instrumente potrivite pentru zona lor de activitate, pot configura bara de limbă și pot selecta teme pentru screensaver-ul desktop. Un mod convenabil multi-utilizator ajută la unirea tuturor departamentelor pentru schimbul reciproc de mesaje de informații printr-o rețea locală. Într-un singur program, este posibil să gestionezi un număr nelimitat de magazine și depozite, ceea ce reprezintă un avantaj suplimentar, reflectând veniturile și cheltuielile reale. Merită să reamintim că drepturile de utilizare sunt delegate în funcție de postul de muncă ocupat în companie, ceea ce reprezintă o garanție a protecției datelor confidențiale.
Program de numărare a mărfurilor într-un magazin
Un program de numărare a mărfurilor într-un magazin ajută la identificarea în timp util a articolelor care se mișcă lentă aflate pe rafturi și care îngheață fonduri. Software-ul vă permite să înregistrați indicatorii reali ai cererii și vânzărilor, adăugând sau excluzând numele produselor din gamă în timp util. Software-ul face posibilă analiza cererii consumatorilor, formând corect nomenclatura. Software-ul elimină, de asemenea, lipsa de timp pentru modificarea prețurilor, inclusiv prețul de achiziție în timpul vânzărilor. În program, toate informațiile vor fi salvate automat în baza de informații, cu posibilitatea de a analiza modificările prețurilor pentru bunurile achiziționate în valută străină, comparând modificările prețului de achiziție și ale cursurilor de schimb. Este posibil să monitorizați piața. În aplicație, este posibil să eliminați timpul de nefuncționare prin anularea promptă sau returnarea bunurilor cu date de expirare adecvate. Programul funcționează corect de ani de zile, ceea ce nu se poate spune întotdeauna despre muncitorii care, din cauza factorilor umani, au nevoie de odihnă.
Cum să păstrați în mod corespunzător evidența mărfurilor într-un magazin
Cum să ținem evidența corectă a mărfurilor dintr-un magazin fără timp de nefuncționare? Software-ul se poate integra cu echipamente high-tech de depozit și casă de marcat, optimizând timpul de lucru. Cu ajutorul echipamentelor de depozit, este posibilă efectuarea automată a contabilității, controlului și analizei mărfurilor, identificând surplusuri sau lipsuri în timpul inventarierii. Programul automatizează cu ușurință procesul de achiziție a mărfurilor lichide în cantități lipsă, determinând cantitatea necesară. Analizând cererea de bunuri, este posibil să se utilizeze soluții moderne de marketing pentru a atrage clienți și a vinde poziții nelichide prin aranjarea de reduceri și promoții. Șeful companiei poate analiza și controla munca de la distanță folosind integrarea dispozitivelor de lucru și supraveghere video, văzând în timp real tot ce se întâmplă în interiorul magazinelor și depozitelor. Rapoartele analitice și statistice vă vor ajuta să evaluați în mod rațional performanța afacerii dvs. de tranzacționare, primind rezumate ale veniturilor și cheltuielilor. Pentru a genera automat rapoarte și rezumate, puteți seta ora în programatorul de activități.
Cum să țineți evidența mărfurilor într-un magazin
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin? Software-ul face posibilă asigurarea angajaților organizației cu mobilitate, cu circulație transparentă a mărfurilor între depozite și magazine. Aplicația automatizează procesul de lucru cu documentația, generând rapid materiale folosind șabloane încorporate în formă electronică. La introducerea datelor de înregistrare, este posibil să se utilizeze introducerea manuală sau deplasarea automată a materialelor din diverse surse, suportând diverse formate. Când primiți sau trimiteți, puteți converti documente în formate Word sau Excel. Motorul de căutare lucrează pentru a optimiza timpul de lucru prin furnizarea de date la cerere în câteva minute. Nu este nevoie să introduceți coduri de produs; dispozitivele de scanare automatizează acest proces, reflectând informațiile din sistem.
Cum să urmăriți mărfurile dintr-un magazin atunci când automatizați procesele de lucru? Puteți afla detaliile dvs. folosind un asistent automat eficient. Programul vă permite să efectuați calcule în formă electronică folosind un calculator, cu algoritmi introduși pentru reflectarea promptă a indicatorilor calculați. Angajații magazinului pot păstra cu ușurință înregistrări atunci când vând bunuri, precum și acceptă și procesează retururi. Datele despre articolele problematice vor fi înregistrate automat în baza de date, recalculând veniturile și cheltuielile. Software-ul oferă funcționalități de ultimă oră. De exemplu, funcția de telefonie PBX vă permite să citiți numărul de telefon atunci când există un apel, răspunzând la apel cu un discurs pregătit, prezentat cu informații despre client și comandă. Astfel, timpul de răspuns și furnizare de informații va fi redus, crescând astfel loialitatea clienților. De asemenea, pentru a analiza satisfacția clienților și nivelul de serviciu, este planificată trimiterea de mesaje către numerele de telefon mobil ale clienților pentru a obține o evaluare. Sistemul face posibilă identificarea dezavantajelor în muncă, transformându-le în avantaje, desfășurând pregătire pentru specialiști pentru a-și îmbunătăți competențele sau motivându-i cu acumularea de bonusuri.
Controlul produsului in magazin
Controlul produsului în magazin se realizează în termeni cantitativi și calitativi. Cu monitorizarea și analiza constantă a disponibilității mărfurilor în magazine, este posibil să se prevadă suma veniturilor. Contabilitatea se desfășoară în aplicație atunci când este integrată cu contabilitatea 1C, efectuarea contabilității financiare, cu crearea documentației de raportare. Planificarea achizițiilor se realizează pe baza de grafice, comparând soldurile. Software-ul automatizat facilitează acceptarea plăților pentru bunuri și servicii în formă non-numerar, interacționând cu sistemele bancare. Informațiile despre clienți și furnizori vor fi completate și ajustate în cursul activității cu numere de telefon de contact și e-mail, informații despre comenzile de produse, plăți, recenzii etc. De asemenea, prevede utilizarea cardurilor de reducere, cu numere atribuite care indică valoarea reducerii. Astfel, este posibilă atragerea și păstrarea clienților solvenți prin recompensă pentru cumpărături. Punctele bonus sunt bani electronici care garantează returnarea clienților cu achiziționarea de bunuri pentru o sumă mare în chitanță.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin - program
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin este, fără îndoială, un program util. Software-ul „Universal Accounting System” este unul dintre cele mai bune. Programul vă permite să analizați datele, să păstrați înregistrări și să desfășurați în mod sistematic promoții cu reduceri la produsele care nu sunt solicitate. În acest fel, este posibil să vindeți produsul, încurajând totuși cumpărătorii. Programul vă permite să trimiteți mesaje nu numai pentru a evalua serviciul, ci și pentru a oferi clienților informații importante despre produse noi, reduceri și bonusuri, starea livrării comenzii etc. Pentru a îmbunătăți procesele de afaceri și a crește cifra de afaceri, este oferită posibilitatea de tranzacționare online, cu economii bugetare la închirierea spațiilor pentru un magazin și plata salariilor angajaților. Comenzile vor fi acceptate automat de către sistem, reflectând toate etapele din momentul plasării comenzii până la livrarea bunurilor către cumpărător.
Program pentru un produs dintr-un magazin
Programul pentru mărfuri dintr-un magazin vă permite să imprimați rapid etichete de preț și etichete folosind imprimante de diferite modele. Dacă nu este posibilă utilizarea etichetelor pe produse, este posibil să utilizați coduri scurte tipărite pe o coală separată de hârtie. Prin îndreptarea unui scaner de coduri de bare către un produs sau cod, informațiile despre produs sunt reflectate. Astfel, contabilitatea și vânzarea mărfurilor se vor efectua de multe ori mai rapid. Programul are capacitatea de a folosi hărți geografice pentru a reflecta activitatea cererii clienților dintr-o anumită regiune, deschizând noi puncte de vânzare cu amănuntul. Hărțile geografice sunt folosite și de program pentru a efectua livrări, indicând adresele și calculând costurile și timpul. De asemenea, este posibil să reflectați informații despre clienții cu probleme prin introducerea de informații în sistem. Astfel, dacă plățile nu se fac la timp, sistemul va emite ulterior facturi cu plata în avans 100%.
Cum să înregistrezi mărfurile într-un magazin
Puteți evalua și testa în mod clar modul de înregistrare a mărfurilor într-un magazin atunci când instalați versiunea de testare. Versiunea de încercare este gratuită și reflectă funcționalitatea versiunii licențiate. Veți primi două ore de asistență tehnică cadou pentru programul licențiat. Dacă aveți întrebări rămase, ar trebui să accesați site-ul web și să trimiteți o solicitare specialiștilor care vă vor contacta pentru consultanță. Nu ar trebui să întârziați achiziția și implementarea software-ului, având în vedere concurența în creștere dinamică. Folosind software, vă puteți îmbunătăți afacerea, vă puteți extinde baza de clienți, atrage și păstra, cu o profitabilitate sporită.
Program video pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru înregistrarea mărfurilor într-un magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.