1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate a veniturilor si cheltuielilor

Potrivit a 164 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate a veniturilor si cheltuielilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitate venituri și cheltuieli

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are un panou convenabil pentru căutarea rapidă a informațiilor despre produse, clienți, cu setări personale pentru panoul de limbă și desktop, preselectarea temelor pentru screensaver;
  • rogramul poate fi folosit pentru a funcționa pe orice dispozitiv de lucru, prevăzând achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare separat;
  • rețul accesibil este accesibil chiar și pentru o afacere start-up cu un buget mic;
  • oate procesele efectuate în sistem vor fi automatizate, monitorizarea stării acțiunilor fiecărui utilizator, sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal;
  • perațiile de calcul efectuate de un calculator electronic vor fi corecte, excluzând neajunsurile cu creșterea vitezei de lucru;
  • nteracțiunea cu sistemele bancare face posibilă accelerarea procesului de acceptare a plăților, cu plăți în numerar și fără numerar în orice monedă mondială;
  • tunci când aplicația interacționează cu contabilitatea 1C, este posibil să aveți acces la informații despre activele financiare în orice moment, afișând veniturile și cheltuielile zilnice ale companiei cu înregistrarea fondurilor în fiecare casă sau cont;
  • ăutarea informațiilor este efectuată de un motor de căutare contextuală în câteva minute;
  • plicația este capabilă să automatizeze contabilitatea depozitului prin interacțiunea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie, reflectând indicatorii efectivi ai numărului de mărfuri din fiecare magazin și depozit;
  • ntroducerea manuală este înlocuită cu completarea automată, eliminând datele incorecte și falsificarea, reducând timpul pierdut;
  • ăstrarea evidenței orelor de lucru nu numai că oferă o reflectare a indicatorilor efectivi calculați ai timpului lucrat și a volumelor de vânzări reflectate în statul de salariu, dar crește și disciplina;
  • ontrolul de la distanță în magazine și depozite se realizează cu ajutorul camerelor video, citind datele în timp real și analizându-le pentru fraudă;
  • ând lucrați cu documentație, este acceptat orice format de materiale;
  • ocumentația și raportarea pot fi generate automat, folosind șabloane cu numerotare și reflectare a informațiilor în registru;
  • enținerea nomenclaturii care reflectă numele, descrierea, cantitatea, datele de expirare, costul, locația și calitatea depozitării, evaluarea și imaginea atașată.

Program de contabilitate a veniturilor si cheltuielilor

Programul de contabilitate a veniturilor și cheltuielilor reduce semnificativ timpul alocat implementării sarcinilor atribuite, efectuând o analiză a excedentelor sau lipsurilor, cu o creștere a eficienței activității afacerii în ansamblu. Analizând piața, este și mai dificil să alegeți un software care merită, având în vedere varietatea mare. Programele de pe piață sunt concepute pentru a optimiza resursele de lucru, ajutând utilizatorii din orice domeniu de activitate să automatizeze sarcinile zilnice cu control deplin, contabilitate, analiză și management. Pentru a vă ajuta să alegeți software specializat, aș dori să subliniez una dintre cele mai bune dezvoltări ale companiei Universal Accounting System. Programul are o interfață general ușor de înțeles, cu o structură modulară bogată. Programul are un preț accesibil, fără costuri suplimentare pentru o taxă de abonament sau achiziționarea de sisteme. Programul, menținând în același timp evidența veniturilor și cheltuielilor articolelor de inventar, poate folosi funcția de terminal pentru casierii de la punctele de vânzare cu amănuntul, sporind statisticile de analiză și vânzări. În program, toate procesele sunt controlate, reflectând activitățile personalului și depozitarea mărfurilor, excluzând faptele de furt și deteriorare.

Program de contabilitate a veniturilor și cheltuielilor într-un magazin

Programul de înregistrare a veniturilor și cheltuielilor într-un magazin vă permite să afișați fonduri cu contabilitate electronică. Contabilitatea este efectuată de aplicație atunci când este integrată cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să introduceți de mai multe ori aceleași informații, să faceți calcule și să generați rapoarte, trecând de la un sistem la altul. Aceste procese necesită mult timp și efort. Efectuarea tuturor proceselor într-un singur program vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii minimizând în același timp timpul consumat. Managerul va avea acces la informații despre activitățile financiare ale organizației în orice moment al zilei, cu detalii și reflectare în rapoarte care vor fi generate automat conform termenelor specificate în planificatorul de sarcini. Controlul este realizat de program cu suportul camerelor de supraveghere video, care citesc si transmit materiale in timp real pentru analiza si depistarea actiunilor ilegale. De asemenea, salvând informații și documentație, materialele video vor fi automate, într-un singur spațiu de informare, cu acces general al utilizatorilor.

Cum să țineți evidența veniturilor și cheltuielilor într-un magazin

Cum să urmăriți veniturile și cheltuielile dintr-un magazin folosind software-ul? Programul, care este automatizat cu posibilități nelimitate, este potrivit pentru utilizare chiar și de către un utilizator fără experiență. Pentru a stăpâni rapid principiile și a te apuca de treabă, trebuie doar să te consulți cu specialiști care te vor ajuta să alegi o compoziție modulară și instrumentală. Site-ul oferă o imagine de ansamblu asupra capabilităților și gestionării software-ului, ceea ce vă ajută să stăpâniți rapid aplicația. Pe lângă prețul accesibil, la achiziționarea programului primești cadou două ore de suport tehnic. Înregistrarea este rapidă, creând un cont nou pentru fiecare utilizator care se conectează zilnic și utilizează funcții personale. Utilizatorii pot alege instrumentele de care au nevoie pentru a funcționa eficient, precum și teme pentru desktop, limbi etc. Pentru o muncă de înaltă calitate și rapidă, este posibil să combinați toate punctele de vânzare cu amănuntul cu control de la distanță, contabilitate și management. Astfel, este posibil să vedeți zilnic starea vânzărilor cu venituri și cheltuieli, să înregistrați suma de bani în fiecare casă de marcat și în cont la efectuarea plăților fără numerar.

Cum să urmăriți corect cheltuielile și veniturile într-un magazin

Puteți învăța cu ușurință cum să urmăriți corect cheltuielile și veniturile dintr-un magazin. Automatizarea cuprinzătoare vă permite să păstrați în mod competent evidența cheltuielilor și veniturilor în magazin, efectuând operațiuni de decontare folosind un calculator electronic. La introducerea cantității de bunuri și servicii vândute se va folosi și lista de prețuri cu prețurile curente. Pentru calcule generale, informațiile vor fi reflectate în facturi și acte, rapoarte generate automat dacă sunt disponibile șabloane electronice. Când lucrați cu documentație, raportare și jurnale, este posibil să utilizați transferul automat de date. Astfel, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la calitatea informațiilor introduse. Sistemul acceptă lucrul cu diferite formate de fișiere. Programul se poate integra cu diverse dispozitive de contorizare, site-uri web, piețe, crescând volumele de vânzări. De exemplu, la introducerea tranzacționării online, este posibilă extinderea bazei de clienți prin furnizarea de bunuri și servicii în întreaga lume. Livrarea va fi efectuată mai bine și mai eficient prin utilizarea hărților geografice care indică adresele clienților și calculând automat costul și timpul. Astfel, toate etapele vânzării mărfurilor vor fi reflectate în program, începând din momentul primirii comenzii, procesării, asamblarii, plății, până în momentul livrării. Când vânzările sunt finalizate, sistemul va trimite automat mesaje clienților, îmbunătățind calitatea serviciului la primirea unei evaluări, care, în urma analizei, va scoate la iveală neajunsurile și incompetența angajaților.

Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor

Contabilitatea veniturilor și cheltuielilor este o sarcină majoră pentru orice tip de afacere. Programul va afișa cu ușurință date despre bunurile din sistem, ținând cont de identificarea lipsurilor sau exceselor, efectuând în mod regulat un inventar. Inventarul în aplicație se realizează automat, folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie, care vor reflecta indicatorii cantitativi și calitativi ai mărfurilor fără întrerupere a lucrului. Pentru o organizație comercială, este extrem de important să monitorizeze datele de expirare ale produselor perisabile, pe care software-ul le face cel mai bine. De asemenea, programul vă permite să modificați prețurile analizând piața. Calculele prețului de achiziție al mărfurilor se fac ținând cont de modificările cursurilor de schimb pentru produsele achiziționate în valută.

De asemenea, prevede ținerea evidenței activităților de muncă ale angajaților organizației, calcularea timpului total lucrat și implementarea planului, reflectând indicatorii calculați privind salariile. Prin program, nu numai că vei îmbunătăți calitatea proceselor de lucru, dar vei crește și disciplina. SMS-uri și e-mailuri vor fi trimise clienților pentru a-i atrage cu oferte atractive, suport pentru informații despre starea livrării, puncte bonus acordate etc. Pentru a îmbunătăți activitatea unei organizații comerciale, este planificată introducerea unui sistem de bonusuri de reduceri și acumulare de puncte folosind carduri de reducere, care vor fi înregistrate în baza de date CRM. Baza de date pentru clienți și furnizori va înregistra informații complete despre solicitări, apeluri și achiziții, plăți, recenzii și contacte.

Aspectul programului

Program de contabilitate a veniturilor si cheltuielilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru contabilitate venituri și cheltuieli

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.