Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitate venituri și cheltuieli
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are un panou convenabil pentru căutarea rapidă a informațiilor despre produse, clienți, cu setări personale pentru panoul de limbă și desktop, preselectarea temelor pentru screensaver;
- rogramul poate fi folosit pentru a funcționa pe orice dispozitiv de lucru, prevăzând achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare separat;
- rețul accesibil este accesibil chiar și pentru o afacere start-up cu un buget mic;
- oate procesele efectuate în sistem vor fi automatizate, monitorizarea stării acțiunilor fiecărui utilizator, sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal;
- perațiile de calcul efectuate de un calculator electronic vor fi corecte, excluzând neajunsurile cu creșterea vitezei de lucru;
- nteracțiunea cu sistemele bancare face posibilă accelerarea procesului de acceptare a plăților, cu plăți în numerar și fără numerar în orice monedă mondială;
- tunci când aplicația interacționează cu contabilitatea 1C, este posibil să aveți acces la informații despre activele financiare în orice moment, afișând veniturile și cheltuielile zilnice ale companiei cu înregistrarea fondurilor în fiecare casă sau cont;
- ăutarea informațiilor este efectuată de un motor de căutare contextuală în câteva minute;
- plicația este capabilă să automatizeze contabilitatea depozitului prin interacțiunea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie, reflectând indicatorii efectivi ai numărului de mărfuri din fiecare magazin și depozit;
- ntroducerea manuală este înlocuită cu completarea automată, eliminând datele incorecte și falsificarea, reducând timpul pierdut;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru nu numai că oferă o reflectare a indicatorilor efectivi calculați ai timpului lucrat și a volumelor de vânzări reflectate în statul de salariu, dar crește și disciplina;
- ontrolul de la distanță în magazine și depozite se realizează cu ajutorul camerelor video, citind datele în timp real și analizându-le pentru fraudă;
- ând lucrați cu documentație, este acceptat orice format de materiale;
- ocumentația și raportarea pot fi generate automat, folosind șabloane cu numerotare și reflectare a informațiilor în registru;
- enținerea nomenclaturii care reflectă numele, descrierea, cantitatea, datele de expirare, costul, locația și calitatea depozitării, evaluarea și imaginea atașată.
Program de contabilitate a veniturilor si cheltuielilor
Programul de contabilitate a veniturilor și cheltuielilor reduce semnificativ timpul alocat implementării sarcinilor atribuite, efectuând o analiză a excedentelor sau lipsurilor, cu o creștere a eficienței activității afacerii în ansamblu. Analizând piața, este și mai dificil să alegeți un software care merită, având în vedere varietatea mare. Programele de pe piață sunt concepute pentru a optimiza resursele de lucru, ajutând utilizatorii din orice domeniu de activitate să automatizeze sarcinile zilnice cu control deplin, contabilitate, analiză și management. Pentru a vă ajuta să alegeți software specializat, aș dori să subliniez una dintre cele mai bune dezvoltări ale companiei Universal Accounting System. Programul are o interfață general ușor de înțeles, cu o structură modulară bogată. Programul are un preț accesibil, fără costuri suplimentare pentru o taxă de abonament sau achiziționarea de sisteme. Programul, menținând în același timp evidența veniturilor și cheltuielilor articolelor de inventar, poate folosi funcția de terminal pentru casierii de la punctele de vânzare cu amănuntul, sporind statisticile de analiză și vânzări. În program, toate procesele sunt controlate, reflectând activitățile personalului și depozitarea mărfurilor, excluzând faptele de furt și deteriorare.
Program de contabilitate a veniturilor și cheltuielilor într-un magazin
Programul de înregistrare a veniturilor și cheltuielilor într-un magazin vă permite să afișați fonduri cu contabilitate electronică. Contabilitatea este efectuată de aplicație atunci când este integrată cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să introduceți de mai multe ori aceleași informații, să faceți calcule și să generați rapoarte, trecând de la un sistem la altul. Aceste procese necesită mult timp și efort. Efectuarea tuturor proceselor într-un singur program vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii minimizând în același timp timpul consumat. Managerul va avea acces la informații despre activitățile financiare ale organizației în orice moment al zilei, cu detalii și reflectare în rapoarte care vor fi generate automat conform termenelor specificate în planificatorul de sarcini. Controlul este realizat de program cu suportul camerelor de supraveghere video, care citesc si transmit materiale in timp real pentru analiza si depistarea actiunilor ilegale. De asemenea, salvând informații și documentație, materialele video vor fi automate, într-un singur spațiu de informare, cu acces general al utilizatorilor.
Cum să țineți evidența veniturilor și cheltuielilor într-un magazin
Cum să urmăriți veniturile și cheltuielile dintr-un magazin folosind software-ul? Programul, care este automatizat cu posibilități nelimitate, este potrivit pentru utilizare chiar și de către un utilizator fără experiență. Pentru a stăpâni rapid principiile și a te apuca de treabă, trebuie doar să te consulți cu specialiști care te vor ajuta să alegi o compoziție modulară și instrumentală. Site-ul oferă o imagine de ansamblu asupra capabilităților și gestionării software-ului, ceea ce vă ajută să stăpâniți rapid aplicația. Pe lângă prețul accesibil, la achiziționarea programului primești cadou două ore de suport tehnic. Înregistrarea este rapidă, creând un cont nou pentru fiecare utilizator care se conectează zilnic și utilizează funcții personale. Utilizatorii pot alege instrumentele de care au nevoie pentru a funcționa eficient, precum și teme pentru desktop, limbi etc. Pentru o muncă de înaltă calitate și rapidă, este posibil să combinați toate punctele de vânzare cu amănuntul cu control de la distanță, contabilitate și management. Astfel, este posibil să vedeți zilnic starea vânzărilor cu venituri și cheltuieli, să înregistrați suma de bani în fiecare casă de marcat și în cont la efectuarea plăților fără numerar.
Cum să urmăriți corect cheltuielile și veniturile într-un magazin
Puteți învăța cu ușurință cum să urmăriți corect cheltuielile și veniturile dintr-un magazin. Automatizarea cuprinzătoare vă permite să păstrați în mod competent evidența cheltuielilor și veniturilor în magazin, efectuând operațiuni de decontare folosind un calculator electronic. La introducerea cantității de bunuri și servicii vândute se va folosi și lista de prețuri cu prețurile curente. Pentru calcule generale, informațiile vor fi reflectate în facturi și acte, rapoarte generate automat dacă sunt disponibile șabloane electronice. Când lucrați cu documentație, raportare și jurnale, este posibil să utilizați transferul automat de date. Astfel, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la calitatea informațiilor introduse. Sistemul acceptă lucrul cu diferite formate de fișiere. Programul se poate integra cu diverse dispozitive de contorizare, site-uri web, piețe, crescând volumele de vânzări. De exemplu, la introducerea tranzacționării online, este posibilă extinderea bazei de clienți prin furnizarea de bunuri și servicii în întreaga lume. Livrarea va fi efectuată mai bine și mai eficient prin utilizarea hărților geografice care indică adresele clienților și calculând automat costul și timpul. Astfel, toate etapele vânzării mărfurilor vor fi reflectate în program, începând din momentul primirii comenzii, procesării, asamblarii, plății, până în momentul livrării. Când vânzările sunt finalizate, sistemul va trimite automat mesaje clienților, îmbunătățind calitatea serviciului la primirea unei evaluări, care, în urma analizei, va scoate la iveală neajunsurile și incompetența angajaților.
Contabilitatea veniturilor si cheltuielilor
Contabilitatea veniturilor și cheltuielilor este o sarcină majoră pentru orice tip de afacere. Programul va afișa cu ușurință date despre bunurile din sistem, ținând cont de identificarea lipsurilor sau exceselor, efectuând în mod regulat un inventar. Inventarul în aplicație se realizează automat, folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie, care vor reflecta indicatorii cantitativi și calitativi ai mărfurilor fără întrerupere a lucrului. Pentru o organizație comercială, este extrem de important să monitorizeze datele de expirare ale produselor perisabile, pe care software-ul le face cel mai bine. De asemenea, programul vă permite să modificați prețurile analizând piața. Calculele prețului de achiziție al mărfurilor se fac ținând cont de modificările cursurilor de schimb pentru produsele achiziționate în valută.
De asemenea, prevede ținerea evidenței activităților de muncă ale angajaților organizației, calcularea timpului total lucrat și implementarea planului, reflectând indicatorii calculați privind salariile. Prin program, nu numai că vei îmbunătăți calitatea proceselor de lucru, dar vei crește și disciplina. SMS-uri și e-mailuri vor fi trimise clienților pentru a-i atrage cu oferte atractive, suport pentru informații despre starea livrării, puncte bonus acordate etc. Pentru a îmbunătăți activitatea unei organizații comerciale, este planificată introducerea unui sistem de bonusuri de reduceri și acumulare de puncte folosind carduri de reducere, care vor fi înregistrate în baza de date CRM. Baza de date pentru clienți și furnizori va înregistra informații complete despre solicitări, apeluri și achiziții, plăți, recenzii și contacte.
Programe video pentru contabilitate venituri și cheltuieli
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru contabilitate venituri și cheltuieli
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.