1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de coduri de bare pentru un magazin

Potrivit a 94 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de coduri de bare pentru un magazin

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Posibilitati ale unui sistem CRM cu coduri de bare pentru un magazin

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software automatizat cu opțiuni flexibile de confirmare se potrivește oricărui tip de afacere, cu un panou de control personalizat;
  • istemul dispune de nouăzeci și șase de limbi străine pentru a lucra cu contrapărți din întreaga lume;
  • ctualizarea automată a informațiilor, cu funcționarea unificată a unui număr nelimitat de utilizatori care introduc și eliberează simultan date de informații;
  • ostul aplicației este accesibil pentru orice companie, chiar și pentru un start-up, cu un buget mic;
  • gamă largă de module vă permite să desfășurați afaceri în mod competent în orice companie;
  • aza de date a clienților poate fi utilizată cu datele existente și completată cu informații relevante în timpul lucrului, completând informații de contact, informații despre comenzi, achiziții, plăți;
  • istemul vă permite să identificați automat clienții obișnuiți, cu un calcul general al profitului generat;
  • otorul de cautare optimizeaza consumul de timp de lucru, imbunatatind calitatea serviciului clienti si prelucrarea datelor;
  • ntroducerea datelor a devenit mult mai ușoară și mai rapidă, folosind importul de informații din diverse surse;
  • uporta lucrul cu toate tipurile de formate de documente;
  • ostul se realizează automat, ceea ce accelerează procesul și reduce pierderile asociate calculelor incorecte;
  • enținerea unei baze de informații unificate pentru uz public, cu acces unificat, dar capabilități diferențiate ale utilizatorilor;
  • ontrolul și contabilitatea activităților angajaților organizației se realizează automat, urmărind și calculând de la distanță dezvoltarea și vânzările;
  • lata se accepta in numerar si fara numerar, prin interactiunea aplicatiei cu sistemele bancare;
  • onexiunea la sistem se face de la orice dispozitive de lucru care interacționează prin intermediul unei rețele locale pentru a face schimb de mesaje de informații;
  • plicația vă permite să mențineți o nomenclatură cu indicatori generali ai mărfurilor disponibile pentru vânzare, cu cantitatea, datele de expirare, costul, calitatea și recenziile clienților, descrieri și coduri de bare;
  • ntegrarea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie optimizează procesele de lucru cu contabilitate automată, anulare și inventar.

Program de coduri de bare pentru un magazin

Astăzi, automatizarea proceselor de lucru a devenit și mai accesibilă odată cu introducerea unor programe specializate care, datorită versatilității lor, pot simplifica, accelera și îmbunătăți munca oricărui tip de afacere. Un program de coduri de bare selectat corespunzător pentru un magazin oferă contabilitate și management de înaltă calitate, cu monitorizare și analiză constantă. Monitorizarea pieței vă permite să selectați un software automat util care va servi drept asistent de înaltă calitate timp de mulți ani. Merită să acordați atenție compoziției modulare, vitezei de funcționare, numărului de dispozitive de lucru conectate disponibile și costului care se potrivește afacerii dvs. Dintre varietatea de programe, merită evidențiată dezvoltarea „Sistemului de contabilitate universal”, care s-a dovedit pozitiv datorită parametrilor de configurare flexibili, politicii de prețuri accesibile, formatului de lucru cu mai mulți utilizatori și posibilităților nelimitate. O plată unică pentru software este oferită fără cheltuieli financiare suplimentare pentru achiziționarea de sisteme suplimentare sau taxe de abonament. Software-ul nu este dificil de operat, chiar și un utilizator neexperimentat va stăpâni rapid principiile de control.

Program pentru citirea codurilor de bare in magazine

Un program de citire a codurilor de bare într-un magazin facilitează afișarea rapidă a informațiilor despre mărfuri, garantând acceptarea și expedierea, mișcarea și vânzarea de înaltă calitate. Software-ul este multifuncțional și este capabil să lucreze sincronizat cu diverse dispozitive de măsurare, sisteme și site-uri web. Începeți prin instalarea programului pe un dispozitiv, computer sau telefon mobil care funcționează. Fiecare dispozitiv de operare necesită achiziționarea unui program suplimentar licențiat. Toate dispozitivele de lucru vor fi conectate la computerul principal pentru a reflecta activitățile de lucru, ceea ce este destul de convenabil pentru monitorizarea și gestionarea de la distanță de către conducerea care nu poate fi în magazin sau depozit. Fiecare specialist, la înregistrarea în sistem, va fi proprietarul unui cont personal utilizat zilnic la îndeplinirea sarcinilor de serviciu. Software-ul are un design frumos de interfață, cu o gamă de teme pentru desktop. De asemenea, este posibilă selectarea limbilor pentru munca ulterioară cu clienții și furnizorii străini, eliminând bariera lingvistică cu neînțelegeri. Programul universal are o selecție largă de module și instrumente, care sunt selectate individual.

Program de scanare de coduri de bare pentru contabilitatea magazinului

Un program pentru un scaner de coduri de bare pentru contabilitatea magazinului vă permite să scanați rapid datele despre produse. Informațiile despre produsele din magazin vor fi introduse și ajustate sistematic în nomenclator în timpul lucrului. În nomenclatură, informațiile despre mărfuri vor reflecta indicatori cantitativi, disponibilitate și starea lichidității, cost, coduri de bare și articole, termen de valabilitate etc. Prin interacțiunea cu o cameră web, este posibil să atașați imagini după produs, distingând rapid un produs de un articol similar. În program, dacă nu este posibil să atașați etichete cu coduri de bare, este posibil să utilizați o foaie separată cu coduri scurte, reflectând rapid informațiile din sistem. Programul este multitasking și automat. Este posibil să se sincronizeze toate magazinele și depozitele pentru un management unificat și să reflecte cifra de afaceri a companiei în contabilitate. Contabilitatea se reproduce fara operatii repetate de intrare si iesire a informatiilor, trecerea de la un software la altul, efectuand aceleasi operatii de decontare la integrarea programului cu contabilitatea 1c. Astfel, toate informațiile despre activitățile financiare vor fi disponibile în mod constant cu generarea automată a documentației și raportării.

Cum se codifică un produs într-un magazin

Programul multitasking este conceput pentru a îmbunătăți și simplifica activitățile de lucru ale specialiștilor din toate departamentele. Specialiștii companiei sunt mereu în contact și gata să consilieze cu privire la toate întrebările referitoare la modul de codificare a unui produs într-un magazin, la alegerea modulelor și instrumentelor potrivite etc. Software-ul este capabil să lucreze atât cu codurile de bare existente, cât și cu codificarea produselor fabricate. Pentru confortul și viteza mare de lucru a specialiștilor aflați la distanță, este asigurată interacțiunea printr-o rețea locală, sincronizarea dispozitivelor de lucru și asigurarea schimbului de mesaje de informații. În cadrul programului, toți angajații vor avea responsabilități și drepturi personale de muncă. Atunci când delegați capabilitățile utilizatorului, sunt furnizate restricții și acces deplin la datele de informații stocate într-o stocare centralizată. Volumele de materiale depozitate nu sunt limitate, cu clasificare convenabilă. Lucrul cu documentația și raportarea se face automat, generat pe baza șabloanelor furnizate. Introducerea manuală este înlocuită cu completarea automată cu import de date din orice sursă, ceea ce la rândul său optimizează consumul de timp și elimină apariția erorilor sau greșelilor de scriere.

Program pentru lucrul cu un scaner de coduri de bare

Un program de lucru cu un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor, o imprimantă pentru tipărirea bonurilor și a etichetelor, vă permite să optimizați timpul de lucru al specialiștilor. De asemenea, este asigurată utilizarea echipamentului de casă de marcat. Interacțiunea cu sistemele bancare simplifică procesul de efectuare a plăților, oferind transferuri de fonduri. Operațiunile de calcul cu ajutorul unui calculator electronic se efectuează pe baza costului specificat în nomenclator și a indicatorilor cantitativi specificați ai produselor vândute. Prin intermediul programului este posibilă creșterea volumelor de vânzări, inclusiv de tranzacționare online. Astfel, este posibil să extindem cu adevărat baza de clienți și acoperirea prin livrarea comenzilor în toată lumea. Programul are capacitatea de a utiliza hărți geografice și funcțiile de telefonie PBX, robot telefonic, camere de securitate și multe altele. Pentru a afla mai multe despre software, cu o versiune de probă gratuită instalată pentru a evalua calitatea funcționalității, ar trebui să urmați linkul către site-ul oficial. Există și contacte ale specialiștilor pentru consultație.

Aspectul programului

Program de coduri de bare pentru un magazin

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru lucrul cu coduri de bare în magazine

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.