1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare logistică

Potrivit a 267 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare logistică

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea logisticii

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Dezvoltarea de înaltă tehnologie pentru logistică este concepută pentru a automatiza procesele de lucru, controlând expedierea mărfurilor, înregistrarea locației vehiculelor și menținerea fluxului de documente;
  • aterialele informative despre activitățile logistice vor fi înregistrate într-un singur spațiu cloud, oferind acces tuturor utilizatorilor într-un anumit nivel de acces;
  • Într-un spațiu informațional comun, este posibilă unirea tuturor departamentelor prin interacțiunea cu utilizatorii prin intermediul unei rețele intralocale sau prin Internet pentru a transmite date informaționale;
  • bază de date unificată pentru clienți vă permite să afișați detalii cu istoricul cererilor, aplicațiilor, plăților într-o anumită monedă, oferind scanări de documente, încărcătură etc.;
  • alculul se realizează automat, folosind o listă de prețuri cu un algoritm de acțiuni, cu privilegiile unei reduceri și recalculări la cursul de schimb;
  • tilitatea este capabilă să lucreze într-o manieră integrată cu serviciul și rețelele sociale pentru a îmbunătăți indicatorii de performanță a calității și a accepta aplicații online, oferind clienților informații la zi cu privire la ofertele companiei de transport;
  • istemul face posibilă trimiterea de mesaje pentru a oferi clienților informații despre starea cererilor, locația încărcăturii și felicitări de sărbători;
  • rogramul permite plăți fără numerar atunci când este integrat cu sistemul bancar și terminalele de plată;
  • plicația poate urmări efectiv geopozițiile vehiculelor, folosind și hărți la scară mare care indică punctele atunci când transportul coletelor;
  • nteracțiunea cu echipamentele de înaltă tehnologie vă permite să citiți rapid coduri și numere de marfă, afișându-le în baza de date;
  • ormarea programelor de lucru și planificarea transporturilor de mărfuri se realizează automat în aplicație cu generarea documentației de însoțire și a foilor de transport;
  • oftware-ul vă permite să automatizați procesul de generare a documentației prin completarea automată a actelor, formularelor, rapoartelor, declarațiilor și altor materiale, transferând informații din orice sursă;
  • otorul de căutare contextuală oferă utilizatorilor informațiile necesare în câteva minute;
  • ontrolul video asigură siguranța articolelor de inventar, precum și activitatea de lucru adecvată, neîntreruptă;
  • ersiunea de încercare oferă o introducere în funcționalitatea aplicației înainte de a cumpăra versiunea cu licență, care vine cu două ore de asistență tehnică.

Automatizare logistică

Automatizarea logisticii depinde de un asistent electronic care poate simplifica munca tuturor angajaților organizației, economisind timp, efort și bani. Prin program se poate rezolva orice tip de problemă prin planificarea activităților zilnice. Automatizarea în logistică este extrem de necesară, având în vedere transportul mărfurilor în diverse volume, ținând cont de nevoia de analiză, control, management și distribuție, pentru depozitarea și transportul ulterioare a valorii proprietății. Tehnologiile nu stau pe loc, îmbunătățind funcționalitatea prin actualizarea modulelor și instrumentelor. Instalarea unui asistent specializat necesită timp, familiarizarea cu gama de articole de pe piață și testarea calității funcționalității.

Pentru a simplifica această sarcină și a găsi rapid un asistent electronic automatizat și universal, contactați specialiștii companiei Universal Accounting System. Pe lângă consultarea standard, veți primi și asistență în alegerea modulelor și instrumentelor care sunt potrivite pentru activitățile organizației dvs., dacă este necesar, dezvoltând noi tipuri la cererea individuală. Aplicația este multifuncțională, automată, multi-utilizator, cu o politică adecvată de prețuri accesibile. Pentru a optimiza resursele companiei, este oferită o taxă de abonament gratuită. Pentru fiecare dispozitiv de lucru (computer, smartphone, tabletă), trebuie să achiziționați un program licențiat. Software-ul este potrivit pentru diverse volume de activitate comercială cu cifră de afaceri mică sau mare.

Automatizarea planificarii logisticii

Automatizarea planificării logisticii implică coordonarea strategică a stocurilor cu depozitare, management, mișcare, control asupra siguranței, ambalare și livrare. Planificarea logistică prevede, de asemenea, controlul și optimizarea termenelor, fluxurilor și acțiunilor printr-o rețea de obiecte care interacționează. Este posibilă o automatizare completă a proceselor din afacerea de logistică prin utilizarea soluțiilor tehnologice de introducere a informațiilor, generare de documentație și raportare, emitere de facturi etc. Sarcinile zilnice repetitive nu afectează doar activitatea angajaților, ci și încetinesc procesele de afaceri în ansamblu. Pentru a elimina acești factori și a reduce probabilitatea erorilor umane, software-ul cu execuție fiabilă a proceselor logistice vine în ajutor. Pentru început, permiteți-mi să vă prezint software-ul „Sistem universal de contabilitate”.

Software-ul are o interfață plăcută, multifuncțională și intuitivă, cu un meniu convenabil. Fiecare angajat al organizației va fi capabil să stăpânească principiile managementului aplicațiilor, chiar și cu puține cunoștințe de bază despre lucrul în sistem. La instalarea software-ului, angajații sunt obligați să treacă prin înregistrarea inițială, timp în care va fi creat un cont pentru munca zilnică ulterioară. Conectarea la contul dvs. se face dintr-o comandă rapidă de pe desktop, introducând un login de securitate și o parolă în fereastră. Dezvoltatorii au încercat să ofere specialiștilor cele mai convenabile condiții pentru progresul muncii, oferind posibilitatea de a alege dintr-o gamă largă de modele cu imagini pentru economizorul de ecran al ecranului de lucru. De asemenea, utilizarea aplicației este disponibilă în orice parte a lumii, interacționând cu contrapărți străine. Pentru a colabora cu clienți străini, este posibil să configurați un panou cu limbi străine, folosind una sau mai multe opțiuni în același timp. De asemenea, utilizatorii pot selecta independent instrumente de lucru potrivite pentru îndeplinirea sarcinilor atribuite, folosind șabloane atunci când efectuează diverse sarcini cu fluxul de documente.

Logistica - automatizare

Logistica - automatizarea asigură o muncă de înaltă calitate cu un consum minim de resurse. Prin efectuarea automată a proceselor de afaceri, folosind software, este posibilă creșterea veniturilor companiei prin analize rapide, control de management competent, planificare a transportului mărfurilor, luând în considerare depozitarea și livrarea. Dezvoltarea automată are configurațiile încorporate necesare pentru a implementa complet sarcinile atribuite, fără a fi nevoie să achiziționați o aplicație suplimentară. Dezvoltarea convenabilă și de înaltă tehnologie oferă și posibilitatea de a interacționa cu diverse dispozitive de citire pentru a asigura contabilitatea depozitului, aplicații pentru contabilitate într-un sistem centralizat, precum și o serie de caracteristici suplimentare cu care managementul va deveni și mai fiabil. Într-un singur sistem de utilități universale și multifuncționale, este posibilă gestionarea activităților angajaților, analiza datelor despre clienți și solicitări, transportul mărfurilor, monitorizarea tuturor sucursalelor și depozitelor. Aplicația are capacitatea de a analiza datele din cele mai populare zone, planificând activități ulterioare cu deschiderea de noi oportunități.

Automatizarea transportului

Automatizarea transportului presupune implementarea lucrărilor de bază privind circulația mărfurilor, făcând față cu cea mai mare eficiență datorită planificării optime a direcțiilor rutei, luând în considerare supraîncărcările și consolidării în timpul transportului, analizarea și controlul transporturilor în cazul distribuției sau extinderii capacităților prin calcularea prețurilor de transport. Software-ul vă permite să planificați toate lucrările de logistică, planificând transportul conform termenelor specificate. Documentația însoțitoare, borderourile și alte rapoarte vor fi generate automat datorită disponibilității șabloanelor electronice. Generarea operațională presupune, de asemenea, completarea rapidă cu date actualizate, folosind deplasarea informațiilor din diferite surse.

Datele despre șoferi și vehicule vor fi înregistrate în baza de date, calculându-se timpul total de călătorie, direcția etc. a Se vor calcula, de asemenea, costurile, inclusiv combustibilul, diurnele și alte informații despre vehicule vor fi menținute în forma corectă, prevăzând afișarea numărului de înmatriculare, kilometraj, rute, informații despre lucrările de reparații etc. Software-ul prevede construirea programelor de lucru într-o formă automată, distribuind rațional volumul de muncă între angajați. Plata salariilor se efectuează pe baza unui calcul general al indicatorilor lunari pentru muncă, a numărului de ore de lucru și a volumului sarcinilor îndeplinite. Calculul se efectuează folosind un calculator electronic cu algoritmi specificați pentru calcule ulterioare. Astfel, procesul este finalizat rapid, eficient și fără erori.

Automatizarea managementului logisticii

Automatizarea managementului logistic implică sincronizarea tuturor departamentelor pentru o interacțiune confortabilă, unificată pentru atingerea obiectivelor comune în beneficiul dezvoltării afacerii. În acest caz, la sincronizarea tuturor departamentelor, inclusiv a dispozitivelor de lucru, se presupune că se asigură interacțiunea și schimbul de date de informații între utilizatori. În același timp, în timpul transferului de date de informații printr-o rețea intralocală sau de Internet, este posibilă realizarea automatizării activităților de lucru. În această opțiune, nu este nevoie să pierdeți timp căutând și așteptând perioade lungi de timp pentru informații. Toate informațiile de afaceri vor fi ulterior afișate într-un cloud centralizat, asigurând siguranța.

o cantitate nelimitată de materiale în formatele de fișiere Excel și Word utilizate, pentru o perioadă lungă de timp. În același timp, orice griji cu privire la dispozitivele de lucru care se defectează sunt complet eliminate, restabilind instantaneu materialele folosite. Lucrul cu baza de informații este oferit pentru toți utilizatorii, cu anumite drepturi de utilizare în funcție de poziția oficială. Totodată, managerul are posibilități nelimitate, drepturi de acces la date confidențiale, control constant, management etc. Pentru a scoate datele necesare din baza de informații, se presupune că va fi utilizat un motor de căutare contextuală. Cu ajutorul unui motor de căutare electronic, pierderile temporare sunt reduse la câteva minute. Este posibilă generarea rapidă a documentelor necesare, facturi, acte, facturi, rapoarte, cu printare offline, ținând cont de interacțiunea aplicației cu imprimante de diferite modele.

Automatizarea managementului transportului

Automatizarea managementului transportului ajută organizațiile mari să planifice mișcările mai rapid și mai eficient. Efectuarea manuală a contabilității, controlului, planificarii și analizei în mod vechi nu mai este relevantă. Metodele încorporate de control manual și de gestionare a documentelor pe hârtie duc la numeroase dificultăți și inconsecvențe. Din cauza diverșilor factori, angajații pot pierde diverse nuanțe care afectează logistica, ca urmare a cărora vehiculele întârzie, se defectează, perturbă traficul și suspendă șinele. Sistemele automatizate sunt astăzi soluția ideală pentru logistică și managementul documentelor, controlând toate procesele organizaționale. La instalarea aplicației, este posibil să gestionezi un flux nelimitat de solicitări prin crearea unei liste de vehicule care pleacă în program, afișând date despre vehiculele defecte. Aplicație pentru planificarea rutelor, are în vedere automatizarea generării de borderouri cu monitorizarea locației vehiculului printr-un sistem de geolocalizare. Astfel, este posibil să se afișeze informații despre toate opririle, defecțiunile și timpul pentru atingerea obiectivului. Acesta oferă chiar și generarea unei game complete de date analitice, inclusiv costurile logistice. Software-ul face posibilă automatizarea proceselor zilnice cu management operațional al transportului, minimizând implicarea angajaților, ținând cont de factorul uman.

.

Automatizarea proceselor logistice

Automatizarea proceselor logistice, pe lângă planificare și controlul traficului, ajută la stabilirea planurilor cu grafice de expediere a mărfurilor, oferă și afișarea activităților de lucru în interiorul birourilor, depozitelor și a teritoriului organizației; Monitorizarea de la distanță a evenimentelor intra-organizaționale este posibilă cu ajutorul camerelor CCTV care interacționează cu aplicația, capabile să înregistreze automat toate evenimentele la oră și la fiecare minut, salvând și transmitând materiale video către computerul principal. De asemenea, sistemul vă permite să automatizați procesul de ținere a evidenței activităților de muncă prin analiza datelor privind calitatea și viteza sarcinilor efectuate. Fiecare angajat va fi plătit zilnic conform termenilor contractului de muncă.

Interacțiunea cu sistemul 1C presupune implementarea unei contabilități competente. Lucrul cu gestionarea electronică a documentelor simplifică sarcina angajaților unei companii de logistică, acceptând prompt aplicațiile, generând documentație și raportând cu completare rapidă prin mutarea informațiilor din diferite medii. Costul transportului mărfurilor va fi, de asemenea, calculat automat, folosind o listă de prețuri cu prețuri stabilite în timpul proceselor de lucru, sugerând și furnizarea de prețuri reduse pentru clienții obișnuiți. Scanarea și afișarea rapidă a mărfurilor în depozite și vizualizarea informațiilor despre mișcare și transport a devenit și mai accesibilă atunci când utilizați dispozitive de citire. Informațiile despre toate tipurile de marfă vor fi stocate într-un jurnal separat, cu o anumită locație de depozitare alocată.

Automatizare în logistică

Automatizarea în logistică vă permite să aduceți în afacerea dumneavoastră soluția funcțională necesară pentru realizarea diverselor sarcini. Aplicația are în vedere și interacțiunea cu sistemele bancare, terminalele de plată, utilizarea oricăror unități monetare pentru decontările reciproce, folosind conversia fondurilor la cursul băncii naționale. Toate informațiile despre fondurile primite vor fi afișate în contabilitate, oferind conducerii situații analitice sub formă de diagrame și grafice tabelare. Pentru imbunatatirea productivitatii afacerii logice se asigura si interactiunea cu portalul online si serviciile de comunicare in retea, oferind si informatii clientilor in cazurile de contact ulterioar, crearea si completarea aplicatiilor in format online. Clienții se pot familiariza în mod independent cu ofertele, pot selecta serviciul necesar după dimensiune, direcție, ținând cont de calculul automat al costurilor. De asemenea, prin înregistrarea pe site în contul personal, clienții pot analiza în mod independent locația comenzilor lor, inclusiv punctele de transbordare, folosind numerele de urmărire pentru urmărire. Versiunea de încercare a software-ului este concepută pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a evalua funcționalitatea înainte de a cumpăra un program licențiat. Dacă aveți întrebări, ar trebui să solicitați sfatul specialiștilor care vă vor ajuta să ofere informații suplimentare și să vă ajute la selectarea compoziției modulare.

Aspectul programului

Automatizare logistică

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software pentru automatizarea logisticii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.