Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea abonaților
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU puteți gestiona cu ușurință orice număr de abonați;
- rice companie care operează pe bază de plăți de abonament poate utiliza sistemul;
- rogramul implementează înregistrarea ușoară și promptă a abonaților în funcție de diverși parametri care pot fi determinați în funcție de nevoile companiei;
- rin intermediul software-ului poți gestiona cu ușurință tarifele, poți aloca, modifica sau anula planuri tarifare;
- uteți înregistra toate plățile primite în software;
- eți putea să urmăriți plățile și să controlați datoria;
- rin intermediul software-ului, puteți emite automat facturi și chitanțe;
- istemul poate stoca un istoric al interacțiunilor pentru fiecare abonat;
- rin intermediul software-ului puteți monitoriza starea abonatului: serviciu activ, deconectat, finalizat;
- rin intermediul software-ului puteți ține un jurnal al cererilor și solicitărilor;
- uncțiile CRM vă vor fi disponibile;
- rin intermediul software-ului, puteți trimite automat notificări prin diferite canale de comunicare: SMS, email, mesagerie instant, mesaje vocale;
- unt disponibile opțiuni pentru a sprijini integrările cu sisteme externe;
- SU poate funcționa ca sistem de facturare;
- rogramul vă permite să gestionați accesul și rolurile de utilizator.
Contabilitatea abonaților
Contabilitatea abonaților este gestionarea informațiilor despre utilizatorii serviciilor sau resurselor companiei. Se desfășoară adesea în sectorul serviciilor, pentru plăți și în scopuri de sprijin. Exemple de aplicații includ: locuințe și servicii comunale, companii de telecomunicații, servicii de abonament și așa mai departe.
Pentru un management eficient, companiile moderne folosesc programe speciale, facilitează contabilitatea și optimizează procesele. Vă invităm să luați în considerare posibilitatea de cooperare cu USU.
Program de contabilitate pentru abonat
Programul de contabilitate a abonaților de la USU este dotat cu capabilități moderne de facturare și menținere a oricărui număr de abonați. În sistem, vă puteți înregistra după abonat: puteți crea și stoca profiluri de abonat cu detalii după nume complet, contacte, adresă, dacă este o companie - după detalii.
Software-ul poate fi proiectat pentru a gestiona un bloc de apartamente sau un număr nelimitat de acestea. Puteți lucra cu facturi și chitanțe, precum și să desfășurați activități de organizare și coordonare pentru gestionarea unui bloc de locuințe.
Sistemul vă permite să lucrați cu planuri tarifare și servicii. Puteți utiliza nu numai același tip de taxe, ci și tarife diferențiate. De asemenea, vi se poate oferi posibilitatea de a urmări starea abonaților. De exemplu, abonatul este activ sau este deconectat de ceva timp, sau poate așteaptă conectarea și așa mai departe.
Program pentru abonați
Programul pentru abonați ajută la contabilizarea plăților și la efectuarea calculelor. Puteți genera facturi și chitanțe direct în program. Cu setările și algoritmii specificați, puteți percepe automat plăți pentru tarife și servicii. În perioadele de raportare, puteți urmări datoriile și plățile în exces. Pentru a crește viteza și accesibilitatea plăților, puteți să vă integrați cu sistemele de plată pentru a accepta plăți.
Dacă apar întârzieri, prin intermediul software-ului puteți calcula penalități și puteți organiza notificări despre necesitatea plății.
Programul de contabilitate pentru abonați
Programul de contabilitate abonaților vă permite să controlați și să monitorizați serviciile. De exemplu, prin program puteți planifica munca de producție și desemnați angajați responsabili. De asemenea, puteți lucra pentru a coordona conexiunile și deconectările serviciilor.
Software-ul poate fi configurat pentru a vă anunța automat cu privire la încheierea unui abonament sau necesitatea de a efectua o plată. În timp, pot apărea modificări ale serviciilor sau ale tarifelor, înregistrarea în acest sens poate fi efectuată prin intermediul software-ului.
Automatizarea contabilității abonaților
Automatizarea contabilității abonaților include capabilități de gestionare a tarifelor și serviciilor. În software, puteți genera date despre angajamente și puteți face ajustări ale acestora. Când aplicați reduceri, le puteți înregistra cu ușurință, înregistrați promoții și oferte în sistem. Puteți lucra cu angajări individuale și de grup. În fiecare etapă a muncii, veți putea oferi suport informațional și sprijin clienților dumneavoastră.
Crm pentru contabilitatea abonaților
Crm pentru contabilitatea abonaților de la USU vă va permite nu numai să luați în considerare, ci și să rezumați și să generați rapoarte care sunt ușor de realizat analitice. De exemplu, puteți lucra cu rapoarte despre plăți, datorii, servicii conectate și alte componente ale activității. Veți putea urmări modul în care compania dumneavoastră se dezvoltă. De exemplu, puteți analiza dinamica plăților și creșterea bazei de abonați.
Când definiți indicatorii cheie de performanță, puteți utiliza instrumente pentru a-i monitoriza. Avantajele utilizării USU în activități sunt următoarele. Veți obține o reducere a erorilor atunci când contabilizați abonații și plățile, veți îmbunătăți calitatea serviciilor pentru clienți, veți automatiza procesele de rutină și veți reduce sarcina asupra angajaților.
Chiar și un copil poate învăța cu ușurință cum să lucreze în software: funcțiile sunt simple și accesibile, iar instrucțiunile interactive sunt plasate direct în software pentru a ajuta utilizatorul. În plus, puteți găsi o mulțime de materiale suplimentare pe site-ul nostru. Pentru a lucra cu noi, trebuie să trimiteți o cerere, vă vom contacta și vom discuta detaliile cooperării. Sistem de contabilitate universal – gestionați într-un mediu confortabil.
Programe video pentru contabilitatea abonaților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate abonaților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.