Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea cooperativelor de locuințe
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU este utilizat pentru gestionarea activităților cooperativelor de locuințe;
- latforma este utilizată de orice organizație de utilitate;
- latforma se adaptează ușor la activitățile companiei;
- olosind directorul, puteți ajusta formatul de acumulare pentru servicii;
- cumulări se pot face pentru diferite servicii;
- e poate lucra cu tarife diferentiate;
- rin program, puteți deservi orice număr de așezări;
- ă putem pune la dispoziție o aplicație pentru lucrătorii de teren;
- rogramul poate fi utilizat de la distanță;
- istemul poate stoca toate informațiile necesare despre abonați;
- ste posibil să intrați direct în program în funcție de citirile contorului;
- unt disponibile oportunități de a fotografia datele sau acțiunile neautorizate ale proprietarilor, de exemplu, spargerea unui sigiliu;
- unt disponibile posibilități de schimb rapid de date;
- uteți înregistra profitul primit în sistem;
- versiune de probă este disponibilă pentru descărcare.
Cooperativa de locuinte si constructii
O cooperativă de locuințe este o organizație non-profit organizată să construiască, apoi să administreze și să opereze clădiri rezidențiale. Această asociație garantează participanților dreptul la locuință după construcție. Pentru a face acest lucru, ei trebuie să investească fonduri proporțional cu anumite plăți sau acțiuni.
Calitatea de membru în societatea de locuințe este condiționată de contribuții, iar odată ce plățile sunt finalizate, proprietatea este oficializată. Această organizație este finanțată prin acțiuni, subvenții și împrumuturi. Responsabilitățile membrilor de locuințe și servicii comunale includ plata cotizațiilor și facturilor de utilități. După finalizarea construcției, cooperativa de locuințe funcționează ca organizație de management sau transferă conducerea unei companii specializate.
Contabilitatea în cooperativele locative
Contabilitatea în cooperativele de locuințe poate fi specifică și necesită o abordare atentă. Prin urmare, cel mai bine este să utilizați un software special pentru a gestiona activitățile. Vă sugerăm să utilizați software-ul USU. Sistemul poate concentra toate informațiile despre managementul proiectelor și ale construcțiilor. Puteți introduce informații despre toți acționarii și contribuțiile acestora. Veți putea să planificați etapele de construcție și să controlați termenele limită. Prin intermediul software-ului puteți gestiona relațiile cu contractori și furnizori. De asemenea, puteți monitoriza progresul muncii și alocarea resurselor.
Contabilitatea cooperativelor locative
Contabilitatea cooperativelor de locuințe este direct legată de finanțare. Conform legii, este necesară ținerea evidenței contabile și fiscale. Pentru a face acest lucru, trebuie să înțelegeți toate costurile, să calculați estimări, să planificați și să gestionați bugetul. Toate veniturile și cheltuielile pot fi concentrate în USU. Veți putea urmări plățile acționarilor și veți putea controla datoriile.
Contabilitatea în cooperativele locative se face în condițiile legii. Este necesar să se mențină înregistrări contabile și raportări. De exemplu, lucrați cu bilanțuri, rapoarte de pierderi, cheltuieli și așa mai departe. De asemenea, este necesară munca la decontări cu furnizorii, antreprenorii și organizațiile contractante. Sunt generate date pentru autoritățile fiscale.
Automatizarea cooperativelor locative
Automatizarea va dota cooperativele de locuințe cu funcții de gestionare a imobilelor și a documentelor. În soluția software, puteți înregistra orice imobil: apartamente, spații nerezidențiale. Există diferite tipuri de șabloane și documente disponibile în platformă, le puteți crea și controla termenele și obligațiile. De exemplu, veți putea lucra cu contracte, certificate de acceptare și alte documente importante. De asemenea, puteți crea o arhivă cu toate datele introduse în software. Prin intermediul software-ului puteți gestiona orice număr de proiecte de construcție.
CRM pentru cooperative de locuințe
CRM pentru cooperative de locuințe poate ajuta după construirea și punerea în funcțiune a unei facilități cu gestionarea abonaților și a contractelor. Este foarte important să păstrați înregistrări corecte și să monitorizați plățile la timp de la rezidenți.
În USU puteți folosi funcții pentru menținerea unei baze de date cu rezidenți, apartamente și proprietăți imobiliare. Puteți introduce informații detaliate despre rezidenți: numărul de locuitori, suprafața apartamentului și alte informații pentru calcule. Sistemul poate stoca și actualiza datele despre proprietari și chiriași.
Program pentru cooperative de locuințe
Programul pentru cooperative de locuințe vă va permite să efectuați contabilitate și plăți pentru serviciile de utilități. Software-ul vă permite să calculați tarifele pentru apă, gaz, electricitate, încălzire și alte servicii. De asemenea, prin intermediul software-ului, puteți înregistra standarde și citiri de la dispozitivele de măsurare (contoare). Direct în program, puteți genera chitanțe și calcula taxe pentru fiecare rezident.
Automatizarea interacțiunii cu rezidenții vă va fi disponibilă. Acest lucru este implementat prin lucrul cu notificări și mementouri. De exemplu, prin intermediul platformei puteți trimite notificări despre datorii și lucrările viitoare.
Vă putem oferi o aplicație pentru înregistrarea citirilor contorului și a altor procese importante în versiunea mobilă. Prin intermediul software-ului, puteți organiza gestionarea numerarului și controlul datoriilor.
Suntem gata să vă oferim multe alte oportunități și suntem gata să vă spunem despre asta personal într-o prezentare personală. Trimiteți o cerere pentru el. Există, de asemenea, o versiune de încercare disponibilă pentru descărcare chiar pe site-ul web și, de asemenea, puteți citi instrucțiunile. Un sistem de contabilitate universal vă va oferi un management modern al cooperativelor de locuințe.
Programe video pentru automatizarea cooperativelor locative
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de automatizare a cooperativelor de locuințe
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.