Capabilitățile unui sistem CRM de contabilitate în locuințe și servicii comunale
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal permite o abordare cuprinzătoare a managementului contabil al locuințelor și serviciilor comunale;
- rogramul vă permite să gestionați costurile și plățile primite;
- ste ușor să gestionați plățile prin intermediul sistemului;
- cumulările pot fi implementate într-un format diferențiat;
- cumulările pot fi cât mai detaliate posibil;
- uteți defini setările în software;
- istemul este configurat pentru managementul proceselor de la distanță;
- uteți aranja ca chitanțele să fie trimise abonaților;
- uteți organiza suport informațional prin USU;
- istemul poate lucra cu diferite tipuri de documente;
- rogramul vă permite să lucrați eficient cu baza de date a abonaților;
- a efectuarea calculelor, puteți lua în considerare beneficii pentru anumite categorii de cetățeni;
- ezvoltam o aplicatie la comanda;
- uteți comanda oferte speciale de la noi. funcții;
- SU – managementul locuințelor și serviciilor comunale conform standardelor moderne.
Contabilitate in locuinte si servicii comunale
Contabilitatea locuințelor și serviciilor comunale este un proces complex. Combină sarcini legate nu numai de înregistrarea datelor de activitate, ci și de sarcini de control și management. Acuratețea datelor și capacitatea de a lua în mod adecvat decizii de management depind de corectitudinea contabilității.
Procesele contabile pot fi organizate în diferite moduri. De exemplu, unii oameni păstrează jurnalele de hârtie în mod demodat, alții păstrează foi de calcul, iar organizațiile moderne implementează managementul prin software.
Contabilitate locuinte si servicii comunale
Contabilitatea locuințelor și serviciilor comunale este cel mai bine implementată pe baza unui program special, de exemplu, de la compania USU. De ce? Menținerea prin jurnale nu este informativă și nu inspiră încredere participanților. Menținerea foilor de calcul necesită timp și există riscul de a pierde informații. Desfășurarea activităților prin program este cea mai eficientă modalitate, permițându-vă să lucrați rapid cu informații și să nu petreceți mult timp pe aceasta. Să aruncăm o privire mai atentă.
Contabilitatea locuintelor si serviciilor comunale
Contabilitatea locuințelor și serviciilor comunale intră în contact cu finanțele. În programul USU puteți lucra cu baze de date de abonați, puteți efectua calcule și angajări. De exemplu, acest lucru se poate face pentru utilități: apă, gaz, electricitate, încălzire, colectarea gunoiului, întreținerea casei.
Prin intermediul sistemului poți lucra cu datorii: ține evidența datoriilor și generează automat notificări și penalități.
Pentru transparență, precum și pentru o evaluare adecvată a proceselor, CMS poate fi utilizat pentru a genera rapoarte privind indicatorii financiari, fluxul de numerar și alte aspecte ale activității.
Mese pentru locuinte si servicii comunale
Tabelele pentru locuințe și servicii comunale din USU sunt introduse în sistem la nivel de algoritm. De exemplu, prin intermediul acestora puteți efectua contabilitatea resurselor.
În sistem, pentru fiecare abonat, este posibil să se înregistreze consumul de resurse folosind contoare individuale și generale de clădire. În unele cazuri, poate fi utilizată contorizarea reglementară, adică înregistrarea consumului conform standardelor stabilite dacă contoarele nu sunt disponibile. Acest format poate fi, de asemenea, implementat
Tabel contabil de locuinte si servicii comunale
Tabelul de contabilitate pentru locuințe și servicii comunale este un formular electronic de înregistrare a datelor tabulare, ușor de prelucrat. La USU veți avea oportunități moderne de a lucra cu abonații. În primul rând, puteți crea o bază de date și puteți lucra cu ea conform principiilor CRM. Sistemul vă permite să păstrați conturile personale ale rezidenților, istoricul angajărilor și plăților. Acumulările pot fi menținute în mod regulat sau diferențiat.
În procesul de activitate, rezidenții pot primi cereri și cereri de recalculare, conectare sau deconectare a serviciilor. Prin USU, puteți înregistra și procesa aplicații, de exemplu, puteți crea cereri de întreținere, reparații sau lucrări de urgență și puteți desemna persoane responsabile.
Contabilitatea locuințelor și serviciilor comunale afectează nu numai finanțele, ci și fondul locativ și proprietățile. Este foarte important să puneți toate activele în bilanț și să le monitorizați. Prin intermediul programului, puteți menține evidența depozitului și, dacă este necesar, efectuați inventarierea. Veți putea afișa date despre toate resursele cheltuite.
Contabilitate in sectorul locuintelor si serviciilor comunale
Contabilitatea în sectorul locativ și al serviciilor comunale implică aspecte legale. În USU, puteți implementa lucrul cu contractele rezidenților și furnizorii de servicii. Programul vă permite să generați documente conform unui format standard sunt disponibile pentru aceasta. De asemenea, vă puteți crea propriile documente unice și le puteți salva pentru utilizare ulterioară.
Program contabil pentru locuinte si servicii comunale
Un program de contabilitate pentru locuințe și servicii comunale vă va ajuta să monitorizați calitatea serviciilor. Puteți monitoriza aplicațiile, puteți controla implementarea cererilor de reparații și întreținere, puteți colecta și analiza feedback de la rezidenți. Dacă este necesar, vă puteți echipa controlerele cu o aplicație mobilă de la USU. Este ușor să lucrezi și să înregistrezi informații chiar la ușa abonatului.
Program de contabilitate în locuințe și servicii comunale
Programul de contabilitate în locuințe și servicii comunale de la USU este un instrument convenabil și modern care facilitează contabilitatea activităților. Prin utilizarea sistemului, obțineți un management eficient al afacerilor organizației dvs., control deplin asupra finanțelor și capacitatea de a interacționa cu abonații într-un mod de calitate.
Software-ul poate fi folosit pentru a gestiona mai multe blocuri de apartamente și orice număr de abonați. Acest lucru nu va cauza niciun inconvenient.
În această recenzie, am dezvăluit doar o parte din capacitățile software-ului USU. Vă invităm la o prezentare individuală, în cadrul căreia vă vom spune despre beneficii și mai mari pentru afacerea dumneavoastră.
Programe video pentru contabilitate în locuințe și servicii comunale
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate locativă și servicii comunale
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.