1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitate in societatea de administrare

Potrivit a 155 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitate in societatea de administrare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-o companie de management

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul universal are parametri de configurare flexibili, afectând rapid, precis și eficient productivitatea și crescând veniturile organizației;
  • rogramul multifuncțional diferă de evoluții similare nu numai prin ușurința sa de utilizare și posibilitățile nelimitate, ci și prin accesibilitatea sa;
  • tilitarul poate fi folosit în orice limbă străină;
  • ste posibilă controlul proceselor interne din toate departamentele în timp real, citind și înregistrând materiale video de la camerele de securitate;
  • naliza activităților de muncă este efectuată automat de către utilitate, folosind indicatorii efectivi ai întregii activități a angajaților organizației, reflectați lunar în salarii;
  • oordonarea și repartizarea sarcinilor se realizează automat, generând grafice cu completări sistematice;
  • istemul universal efectuează în mod autonom operațiuni de decontare pentru consumul de servicii de utilități, monitorizarea momentului decontărilor reciproce între rezidenți, identificarea debitorilor cu acumularea de penalități;
  • ucrarea cu documentația se desfășoară în formă electronică, creând rapid materialele necesare pe baza de mostre, cu completare a informațiilor la import;
  • aza de date pentru rezidenți va afișa informații pentru fiecare abonat, inclusiv numărul de cont personal, citirile curente de pe dispozitive sau absența acestora, informații de contact, plăți, datorii, acumularea de penalități, cereri, scanări de documente;
  • plicațiile de la abonați pot fi primite la contactarea specialiștilor, la înregistrarea independentă în contul lor personal într-o aplicație mobilă sau pe site;
  • plicația presupune interacțiunea cu abonații prin trimiterea de mesaje SMS, mesaje WhatsApp sau apelarea numerelor de contact;
  • tocarea informațiilor într-un singur spațiu de informații presupune utilizarea unui motor de căutare contextuală pentru a afișa instantaneu informații;
  • ctivitățile financiare vor fi sub control, precum și contabilitatea, integrându-se cu sistemul 1C;
  • istemul asigură munca unificată a tuturor angajaților din toate departamentele, unindu-i pentru lucrul în echipă cu schimb de date;
  • legeți dintr-o gamă largă de subiecte.

Contabilitate in societatea de administrare

Contabilitatea într-o companie de management presupune controlul și managementul întreținerii utilităților pentru rezidenți, întreținerea și repararea proprietății comune a blocurilor de locuințe, oferind în același timp consumatorilor servicii de calitate. Lista lucrărilor companiilor de administrare include monitorizarea aparatelor electrocasnice generale, activitățile angajaților care prestează lucrări de reparații, curățarea teritoriului etc. Uneori, organizațiile de management nu reușesc să-și facă față sarcinilor lor, având în vedere lipsa în timp util a contabilității, controlului și managementului proceselor interne. Pentru a obține succesul dorit, rezultate clare în activitățile de muncă, se are în vedere utilizarea unor dezvoltări specializate care să permită automatizarea proceselor zilnice. Organizația de management este un intermediar între consumatori și furnizorii de servicii de utilități, astfel încât efectuarea analizei financiare este extrem de importantă. Pe lângă automatizarea activităților de muncă, software-ul ajută la asigurarea rezidenților condiții confortabile de viață sub controlul societății de administrare a alimentării cu apă, energie electrică, garantarea curățeniei și ordinii în teritoriu, siguranța valorilor proprietății pentru uz public, eliminarea gunoiului, supravegherea muncii specialiștilor și multe altele. Pe lângă serviciile standard, organizația de management prevede și furnizarea de ansambluri rezidențiale cu pază, supraveghere video, zone de parcare (parcare pentru oaspeți și subterană) folosind bariere și încuietori electronice.

Societate de management

Societatea de administrare, folosind resurse financiare considerabile, le cheltuiește pentru închirierea spațiilor, plata salariilor angajaților, utilizarea și întreținerea echipamentelor speciale, în timp ce plătește impozite, prime de asigurare, amenzi și penalități etc. Este important sa tii cont de fiecare nuanta, sa afisezi fiecare banut in declaratii, pentru care trebuie sa raportezi ulterior. Managerii companiei sunt controlați de inspectoratul pentru locuințe la nivel legislativ. Există un alt organism de control - Comitetul Tarifar. Pentru ca lucrurile să se facă rapid, corect și eficient, cu transferul documentației de raportare către autoritățile relevante, în primul rând către șeful organizației de management. Prin urmare, este necesară introducerea unor dezvoltări specializate, care astăzi ocupă o parte integrantă în viața de zi cu zi a oricărei organizații. Dezvoltarile moderne, de înaltă tehnologie, sunt la mare căutare, astfel încât diversitatea lor complică procesul de selecție. Dintre programele oferite, prezentate într-o mare varietate pe piață, este dificil să faci alegerea corectă din cauza diferenței de segment de preț, funcționalitate și direcție pentru un anumit domeniu de activitate. Pentru a obține un asistent de neînlocuit, pentru a uita o dată pentru totdeauna despre problemele asociate cu capcanele pop-up care apar în orice domeniu de activitate, erorile făcute sub influența factorului uman, inclusiv finalizarea prematură a sarcinilor, ar trebui să luați alegerea software-ului foarte serios.

Contabilitate in societatea de management locativ si servicii comunale

Contabilitatea într-o companie de gestionare a locuințelor și serviciilor comunale se realizează de obicei în sistemul 1C. Software-ul, datorită versatilității și posibilităților nelimitate, asigură sincronizarea cu 1C, făcând posibilă efectuarea contabilității într-un sistem informațional unificat. Software-ul face posibilă automatizarea procesului de calcul al salariilor pe baza angajamentelor, schimbul de date cu serviciile de locuințe și comunale, asociațiile de proprietari și cooperativele de locuințe, acceptarea plăților pentru utilități, conectarea echipamentelor suplimentare și interacțiunea cu rezidenții. Software-ul USU este furnizat pentru lucru automat la o politică de prețuri accesibile, având în vedere absența unei taxe lunare de abonament, cu funcționalitate largă. Aplicația se deschide dintr-o comandă rapidă de pe desktop, utilizată convenabil de fiecare utilizator, chiar și cu cunoștințe de bază despre lucrul cu software.

Aplicația prevede înregistrarea individuală a fiecărui angajat al organizației, astfel încât în viitor să nu existe dificultăți sau erori asociate cu introducerea și transmiterea informațiilor, calculelor etc. Fiecărui angajat i se va atribui un cont generat individual, protejat de un login și o parolă de la terți. Transferul de informații și drepturi de acces la conturi este strict interzis, asigurând confidențialitatea materialelor asupra rezidenților, inclusiv a activităților organizației. Utilitatea este disponibilă publicului, prin urmare nu necesită pregătire preliminară, îndelungată, dezvoltarea și configurarea utilitarului. Utilizatorii pot selecta cu ușurință parametrii de configurare necesari, care sunt flexibili. Gama de opțiuni pe care utilizatorii le pot alege personal include diverse instrumente, șabloane, teme pentru furnizarea panoului de lucru și limbi străine.

Contabilitate in societati de management locativ si servicii comunale

Contabilitatea în companiile de administrare a locuințelor și serviciilor comunale prin intermediul aplicației va fi efectuată mai precis, mai competent și mai rapid. Software-ul din complex vă permite să automatizați sarcinile zilnice de locuințe și servicii comunale, cu citirea informațiilor de pe dispozitive, calcularea plăților cu furnizarea de taxe, amenzi și penalități. Cu ajutorul unui asistent universal, puteți accelera și crește acuratețea calculelor plăților pentru serviciile de utilități efectuate în medie de dispozitive de consum sau conform planului tarifar propriu-zis. Aplicația va gestiona eficient decontările reciproce în timp util ale consumatorilor, datorii, îndeplinind corect cerințele legale. Așadar, așa cum sa menționat mai devreme, aplicația va efectua analize și control contabil și fiscal, depusă în timp util autorităților relevante și pentru examinare de către șeful societății de administrare.

Lucrările cu documentația se vor desfășura în formă electronică, ceea ce face posibilă organizarea datelor, efectuarea ajustărilor, utilizarea materialelor transmise prin e-mail sau prin imprimare instantanee. Utilitarul permite interacțiunea cu diverse modele de imprimantă, trimițând rapid volume nelimitate de fișiere pentru imprimare. Documentele vor fi acceptate în diverse formate, conversia rapidă a acestora. De asemenea, se propune să se lucreze cu documente și rapoarte, tabele, grafice, acte și declarații, folosind șabloane pentru generare rapidă și completare în funcție de mostre. În acest fel, lucrătorii vor fi eliberați de sarcinile de rutină, direcționând resursele către sarcini mai importante. La fel ca și controlul, interacțiunea cu rezidenții va fi realizată automat, prezentând date actualizate și oferind asistență consultativă în timp util.

Contabilitate in societati de management locativ si servicii comunale, asociatii de proprietari si cooperative locative

Contabilitatea în societățile de administrare a locuințelor și serviciilor comunale ale asociațiilor de proprietari și cooperativelor locative se realizează automat. Procesarea datelor informaționale și primirea citirilor de la dispozitivele de citire va dura un timp minim, înregistrând informații detaliate despre rezidenți. Software-ul vă permite să vă bucurați de multe beneficii diferite, având în vedere disponibilitatea opțiunilor necesare. Aplicația automatizată nu este complicată de acțiuni inutile și se adaptează oricărui domeniu de activitate și nevoilor utilizatorilor. Acesta prevede munca unui număr nelimitat de utilizatori care se vor putea autentifica în sistem în același timp folosind un cont pentru lucrările ulterioare privind intrarea și ieșirea materialelor, transferul de informații printr-o rețea locală sau de internet. Se are în vedere să funcționeze nu numai de pe computere desktop, ci și de pe dispozitive mobile, mișcându-se liber în jurul obiectelor, înregistrând mișcările în sistem pentru controlul de către dispeceri. Aplicația este integrată într-un sistem cuprinzător, automatizează procesele de zi cu zi.

Societate de administrare – contabilitate

Societate de administrare - contabilitatea presupune efectuarea de calcule, furnizarea de chitanțe pentru plăți către rezidenți, calcularea sumei cheltuielilor și veniturilor și decontărilor reciproce cu furnizorii de utilități. Software-ul de ultimă generație oferă posibilitatea de a preleva de la distanță citiri de pe dispozitivele de consum, reflectând în baza de date fiecare contor cu un număr de serie și consumul real, ținând cont de calculele serviciilor de utilități conform standardelor de consum. Aplicația poate folosi cărți de referință cu tarife și standarde reale. Aplicația prevede utilizarea unui calculator electronic pentru calcularea tarifelor însumate cu planul tarifar, luând în considerare și serviciile suplimentare de locuințe și comunale, inclusiv contribuțiile companiei de administrare pentru întreținerea caselor și a teritoriului (ODN). ODN se calculează pe baza indicatorilor contoarelor comune ale casei sau în conformitate cu tarifele standard. Software-ul, de monitorizare a decontărilor reciproce între consumatori pentru serviciile de utilități, prevede identificarea debitorilor cu acumularea de penalități. Aplicația va monitoriza automat modificările planurilor tarifare, inclusiv recalcularea.

Contabilitatea companiei de management

Societatea de administrare contabilizează un număr mare de abonați, identificându-i pe fiecare prin atribuirea unui număr individual de cont personal. Prin conturile personale din sistem, este posibilă afișarea tuturor datelor despre apartamente și case, spații comerciale. Pe lângă spațiile rezidențiale, organizația de conducere trebuie să controleze instalațiile nerezidențiale, asigurându-se că spațiile de depozitare, parcările etc. sunt în stare corespunzătoare. citirile de consum de la aparate vor fi introduse automat în sistem, însumate și comparate cu datele de la aparatele electrocasnice obișnuite. De asemenea, sistemul va furniza automat calcule ale costului plății pentru serviciile de utilități furnizate în chitanțe, atât pe hârtie, cât și în format electronic. În versiunile pe hârtie, chitanța va fi prezentată rezidenților în cutiile poștale, în timp ce versiunile electronice vor fi trimise prin poștă, printr-o aplicație mobilă și sisteme bancare. Capacitățile moderne asigură menținerea managementului, controlului și analizei de înaltă calitate, oferind implementarea rapidă a decontărilor reciproce printr-un sistem fără contact. Astfel, ținând cont de interacțiunea cu serviciile bancare, aplicațiile mobile, terminalele, rezidenții vor putea efectua rapid plăți salvând în același timp chitanța de plată.

Contabilitatea societatii de administrare

Contabilitatea unei firme de management presupune lucrul cu volume mari de informatii, furnizarea consumatorilor de informatii despre tarife, tarife, automatizarea muncii si optimizarea resurselor atunci cand apar erori. Departamentul de contabilitate va lucra și cu contractele, monitorizarea termenului de plată, întocmirea actelor și a declarațiilor. Actele și declarațiile vor fi, de asemenea, generate electronic folosind șabloane existente. Pentru comoditate, este oferită trimiterea automată a mesajelor, atât selectiv, cât și în masă. Mesajele pot fi trimise abonaților prin SMS, WhatsApp, E-mail, Viber. Acești mesageri activează munca angajaților, cu posibilitatea de a primi feedback. Contabilitatea va efectua și calcule de salarizare, analizând date despre activitățile fiecărui specialist.

Un raport asupra activității de muncă a angajatului se realizează automat în aplicație, la citirea timpului total lucrat, a cererilor completate etc. Pe baza indicatorilor efectivi calculați, angajații vor fi plătiți conform unei scheme transparente. Pentru analiza vizuală și luarea deciziilor în cunoștință de cauză de către șeful societății de administrare, se va înainta în timp util un raport, cu o comparație a datelor cu perioadele anterioare. Rapoartele vor fi furnizate sistematic, de asemenea, în planificatorul de sarcini este posibil să se stabilească programe pentru generarea și livrarea sarcinilor suplimentare; Programatorul de sarcini oferă, de asemenea, capacitatea de a efectua în mod convenabil activități planificate, cum ar fi backup, trimiterea de mesaje, citirea citirilor instrumentelor cu calculul facturilor generale de utilități etc.

Contabilitate pentru o societate de management

Contabilitatea firmei de management se realizează automat, implicând optimizarea resurselor de muncă. Aplicația va folosi o bază de date separată care afișează informații despre consumul de resurse, precum încălzire, apă caldă și rece, canalizare, gaz, electricitate. Aplicația oferă, de asemenea, control asupra verificării dispozitivelor de consum, a posibilității de service și a înlocuirii. Aplicația va afișa informații despre frecvența citirilor contorului. Software-ul oferă citirea automată a citirilor de pe dispozitive, precum și furnizarea de date de către rezidenți înșiși. Pentru a optimiza timpul de lucru al angajaților companiei de management, precum și pentru a crește loialitatea abonaților, este planificată utilizarea funcțiilor de telefonie PBX, citind rapid numărul de telefon de contact și reflectând informații complete în baza de date. Când răspundeți la un apel, este posibil să sunați pe nume, ceea ce este, de asemenea, șocant și nu lasă pe nimeni indiferent. De asemenea, clienții pot solicita sfaturi cu privire la diverse aspecte, precum taxarea facturilor de utilități, calcule incorecte, iar aici și angajații vor putea oferi rapid formarea necesară, ținând cont de înregistrarea datelor complete într-o bază de date separată CRM. Când abonații solicită sfaturi cu privire la întrebările frecvente, este posibil să se configureze un robot telefonic.

Societate de contabilitate locatie si administrare servicii comunale

Contabilitatea societății de administrare a locuințelor și serviciilor comunale se realizează corect, generând cu promptitudine chitanțe. Aplicația oferă, de asemenea, securitate și monitorizare în mod continuu. Cu ajutorul camerelor CCTV, este posibilă monitorizarea activităților din interiorul tuturor departamentelor de la distanță. În acest caz, conducerea nu trebuie să fie prezentă independent în sucursale. Urmărirea locației lucrătorilor nu va fi, de asemenea, dificilă, având în vedere fixarea geopoziției pe hartă. Se vor folosi hărți la scară mare pentru delimitarea teritoriului societății de administrare, stabilirea locației departamentelor pentru rezidenți și planificarea rutelor. Crearea programelor de lucru va fi un proces automat realizat în aplicație. Utilitatea are, de asemenea, capacitatea de a coordona munca îngrijitorilor, a agenților de pază, a instalatorilor, a electricienilor și a deșeurilor solide. Software-ul vă permite să supravegheați cererile primite de la abonați, executându-le în timp util, conform secvenței. Astfel, nici o singură aplicație nu se va pierde și va fi finalizată în timp util, eliminând solicitările repetate ale clienților nemulțumiți. Pe măsură ce se efectuează anumite lucrări programate și neprogramate, abonații vor putea evalua calitatea serviciului și oportunitatea acordării asistenței necesare. Astăzi, este posibil să reflectați informații despre noutățile companiei de management, modificări ale planurilor tarifare, inovații, atunci când interacționați cu rețelele sociale prin instalarea unei aplicații mobile.

Contabilitate VDGB in societati de management locativ si servicii comunale, asociatii de proprietari si cooperative locative

Contabilitatea VDGB în societăți de administrare a locuințelor și serviciilor comunale ale asociațiilor de proprietari și cooperativelor locative asigură gestionarea serviciilor locative și comunale. Software-ul automatizat este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive, nu numai contoare de consum de resurse, ci și supraveghere video, bariere etc. Ca urmare a implementării software-ului, veți putea distribui cu înțelepciune fonduri pentru nevoile casnice, inclusiv achiziționarea de echipamente și materiale. Software-ul face posibilă luarea în considerare a programelor de lucru ale specialiștilor, distribuirea acestora între sarcini, controlând timpul și calitatea finalizării în aplicație, asigurând, de asemenea, întreținerea unei baze de date unificate de informații pentru toți rezidenții blocurilor de locuințe. Va fi efectuată o analiză pentru abonați, care să reflecte zona, adresa, numărul de cont personal, numărul de rezidenți, citirile generale ale gospodăriei aparatelor de consum, oportunitatea plăților și datoriilor, acumularea penalităților, recenzii, cereri etc. Se preconizează atașarea documentelor scanate, precum și a imaginilor rezidenților, pentru identificarea ulterioară la contactarea departamentelor. Programul ultramodern oferă, de asemenea, diverse oportunități nu doar pentru lucrătorii din locuințe și servicii comunale, companii de management, asociații de proprietari, cooperative de locuințe, ci și pentru rezidenți. Locuitorii pot descărca o aplicație mobilă, se pot înregistra în contul personal pentru interacțiunea ulterioară cu specialiștii, pot depune cereri, pot urmări starea lucrărilor, pot primi notificări, chitanțe etc.

Automatizarea companiei de management

Automatizarea companiei de management prevede o abordare integrată cu optimizarea resurselor de muncă. Dacă doriți să introduceți în afacerea dvs. un asistent indispensabil care va avea un impact productiv asupra dezvoltării afacerii, atunci accesați imediat site-ul oficial și cumpărați o versiune licențiată a aplicației. Pentru a previzualiza software-ul și capacitățile oferite de dezvoltatori, trebuie mai întâi să descărcați versiunea de testare. Versiunea de testare este gratuită, temporară și păstrează informațiile acumulate pe măsură ce expiră. De asemenea, vă puteți consulta cu specialiști care vor fi bucuroși să vă răspundă întrebărilor pe măsură ce acestea apar în timpul citirii acestui articol. Puteți contacta specialiști folosind numerele de contact afișate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail. Suntem concentrați pe rezultate, așa că vă sfătuim să nu amânați până mâine achiziția unui asistent specializat, universal și multifuncțional.

Aspectul programului

Contabilitate in societatea de administrare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilitate într-o companie de management

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.