Posibilitățile unui sistem CRM pentru o companie de interfon
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă va ajuta să vă gestionați eficient compania de interfon;
- eți putea lucra cu clienții folosind un CRM profesional;
- rin intermediul software-ului puteți organiza facturarea plăților;
- ei putea controla veniturile, cheltuielile si datoriile;
- istemul este configurat pentru distribuție automată;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu diverse tipuri de statistici;
- rin intermediul software-ului, puteți implementa facturarea automată și trimiterea prin e-mail;
- istemul vă permite să mențineți programe de întreținere pentru dispozitive;
- uteți asigura integrarea cu sistemele de plată pentru plata rapidă;
- uteți ține evidența muncii pentru fiecare angajat;
- eți putea evalua productivitatea fiecărui subordonat;
- rin intermediul software-ului, puteți distribui automat aplicații de către tehnician;
- rin intermediul software-ului, vă puteți segmenta baza de clienți;
- ă putem oferi caracteristici speciale la comandă;
- SU – management eficient în practică.
Program pentru firma de interfon
Un program pentru o companie de interfon vă permite să optimizați funcționarea unei întreprinderi, să îmbunătățiți calitatea serviciului pentru clienți și să controlați mai bine toate procesele de afaceri. Utilizarea automatizării duce la costuri mai mici, profituri crescute și loialitate sporită a clienților. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că companiile moderne folosesc software. Vă sugerăm să utilizați software-ul Universal Accounting System.
Automatizare pentru o companie de interfon
Automatizarea pentru o companie de interfon este legată de gestionarea clienților și a contactelor. În USU, puteți menține baze de date cu clienți cu detalii de contact, adrese, numere de telefon, e-mailuri și așa mai departe. Acest lucru este necesar pentru a menține interacțiuni strânse cu clienții. În USU, puteți salva istoricul interacțiunilor cu clienții, acesta ar putea fi: apeluri, scrisori, solicitări și așa mai departe.
Prin USU veți putea implementa funcții de segmentare a clienților după tip: persoane fizice, companii de administrare, asociații de proprietari și așa mai departe.
Contabilitate pentru o companie de interfon
Contabilitatea unei companii de interfon este legată de gestionarea cererilor și a serviciilor. Software-ul vă permite să organizați recepția și înregistrarea aplicațiilor pentru instalarea sau repararea interfoanelor. Prin intermediul sistemului, puteți organiza o platformă de lucru pentru urmărirea aplicațiilor, de exemplu, puteți seta controlul asupra termenelor și stărilor aplicațiilor; Acestea pot fi următoarele: deschise, în curs, finalizate și așa mai departe, totul depinde de preferințele dvs.
Dacă există un aflux mare de aplicații, puteți organiza distribuția automată a acestora între tehnici. Puteți organiza notificări pentru angajați despre anumite acțiuni, și pentru clienți despre starea aplicațiilor.
Managementul companiei de interfon
Managementul unei companii de interfon este direct legat de managementul echipamentelor. Prin intermediul sistemului, puteți ține evidența echipamentelor instalate după adresă, puteți indica și modele de interfon, anul de instalare, garanție și suma primită. În timp, echipamentele se pot uza, iar pentru a nu pierde clienți, puteți seta în avans mementouri în CRM pentru întreținerea programată și înlocuirea echipamentelor. Programul poate stoca istoricul serviciilor pentru fiecare dispozitiv.
Controlul companiei de interfon
Controlul companiei de interfon este legat de facturare și finanțare. Prin USU puteți automatiza multe procese. De exemplu, puteți automatiza facturarea și puteți urmări taxele de servicii. În USU veți putea procesa toate plățile de la clienți și este disponibilă și posibilitatea de a configura integrarea cu diverse sisteme de plată.
Când lucrați cu plăți, este foarte important să controlați datoria, astfel încât compania să nu intre în roșu. În USU puteți genera oricând date actualizate despre rapoartele financiare: datorii, venituri și așa mai departe. De asemenea, puteți configura sistemul pentru a vă anunța despre datorii, puteți face acest lucru folosind principiul acțiunilor de declanșare.
Crm pentru firma de interfon
Crm pentru o companie de interfon din USU poate fi configurat pentru corespondență automată pentru a informa clienții despre promoții, știri și servicii noi. Acest lucru se poate face conform standardelor moderne, fără a fi prins de filtrele de spam.
Pentru a sprijini mai bine interacțiunile strânse cu clienții, vă putem oferi instrumente pentru a vă analiza baza de clienți și a oferi servicii suplimentare în acest domeniu. Putem echipa software-ul cu instrumente analitice pentru lucrul cu rapoarte pe solicitari pe care le puteti determina: cantitatea, timpul de livrare, calitatea si alti indicatori; De asemenea, vei putea lucra cu statistici privind veniturile și cheltuielile și vei putea analiza performanța angajaților.
De fapt, avem mult mai multe opțiuni disponibile, fiecare companie poate avea propriile cerințe și nevoi specifice. Suntem gata să luăm în considerare dezvoltarea de aplicații personalizate pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră. Am dezvoltat instrucțiuni interactive special pentru utilizatori; aceștia îi pot ajuta să înțeleagă funcțiile chiar în timpul procesului de lucru.
Pentru angajați, puteți selecta drepturile de acces și numărul de conturi, toate acestea fiind licențiate. Trebuie să plătiți pentru utilizarea programului o singură dată, fără taxe de abonament - este convenabil și economisește resurse. V-am pregătit o prezentare, vă puteți depune cererea chiar acum. Consultați versiunea de încercare și materialele disponibile pe site.
Programe video pentru o companie de interfon
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru compania de interfon
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.