1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea utilitatilor

Potrivit a 105 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea utilitatilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea utilităților

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul oferă citiri automate de la dispozitivele de contorizare pentru calculul și facturarea în chitanțe, monitorizarea stării și oportunității plăților, analiza debitorilor;
  • plicația are capacitatea de a interacționa cu abonații prin trimiterea de mesaje vocale și text, apeluri folosind informații de contact;
  • atele despre abonați vor fi reflectate în baza de date CRM cu detalii complete, resurse consumate, plăți și datorii, penalități acumulate, cereri, denumirea contului personal, metru pătrat de spațiu rezidențial și nerezidențial;
  • Într-o dezvoltare universală, angajații pot genera, salva și imprima rapid documente și rapoarte, extrase de cont și chitanțe, folosind șabloane cu introducere automată a informațiilor;
  • upravegherea și gestionarea vieții intra-organizaționale a devenit și mai accesibilă cu ajutorul urmăririi video în timp real, înregistrării materialelor;
  • alculele se efectuează cu ajutorul unui calculator electronic, asigurând eficiența și acuratețea, ținând cont de consumul efectiv și de tarife;
  • oate departamentele vor fi integrate pentru contabilitate convenabilă, control și management, analiză, precum și coordonarea și schimbul de date prin intermediul unei rețele locale sau Internet;
  • entru fiecare angajat al organizatiei se va monitoriza si analiza activitatea de munca, cu calculul salariilor lunare;
  • hitantele vor fi furnizate rezidenților prin chitanțe pe hârtie sau electronice;
  • lata în numerar și fără numerar este disponibilă, ținând cont de interacțiunea cu băncile și terminalele de plată;
  • epartamentul de contabilitate va analiza și citi în timp util citirile de la dispozitivele de contorizare, va efectua calcule, va genera documentație și raportare, atunci când este integrat cu sistemul 1C;
  • estarea gratuită a funcționalității este oferită la instalarea unei versiuni de probă;
  • onitorizarea tuturor dispozitivelor de măsurare va fi precisă și la timp, reflectând datele privind înlocuirea, repararea și citirile;
  • plicațiile de la abonați sunt acceptate personal, prin apel sau prin e-mail dintr-o aplicație mobilă;
  • rezența hărților la scară largă vă permite să vedeți și să distribuiți responsabilitățile de muncă între angajați, să redirecționați apelurile urgente și să construiți rute;
  • elefonia vă permite să procesați un flux mare de abonați, răspunzând la apeluri cu informații afișate pe ecranul monitorului, oferind asistență consultativă, acceptând aplicații și înregistrând conversații;
  • ucrătorii pot introduce datele manual sau automat, transferându-le de pe diferite medii.

Contabilitatea utilitatilor

Contabilitatea utilităților va fi precisă, cu afișarea în timp util a taxelor pe baza indicatorilor generali de consum de resurse. Având în vedere volumele mari de date de informații și necesitatea de a deservi un număr mare de abonați, apar dificultăți în efectuarea în mod competent a analizei serviciilor de utilități și a calculelor ulterioare. Automatizarea, siguranța, oportunitatea afișării de înaltă calitate a datelor reale, transmiterea sistematică a citirilor de consum, precum și executarea operațiunilor de decontare sunt prevăzute pentru utilizarea soluțiilor tehnologice moderne sub formă de dezvoltări specializate. Programele au devenit parte integrantă a vieții noastre, simplificând și îmbunătățind procesele zilnice, care ulterior vor avea un impact productiv asupra activităților organizației cu venituri sporite și optimizarea resurselor.

Evoluțiile moderne sunt clasificate după funcționalitate, după viteză și capacitate de memorie, după numărul de utilizatori și după intervalul de preț. Pentru a nu greși atunci când alegeți o dezvoltare, în primul rând, ar trebui să vă analizați afacerea, să identificați lacunele în activitatea dvs. și să decideți asupra modulelor și instrumentelor necesare care se potrivesc tipului dvs. de activitate. După aceasta, este necesar să analizezi piața, să compari toate oportunitățile prezentate de anumiți dezvoltatori, să identifici oferte care se potrivesc bugetului tău și apoi să faci pasul următor. Având în vedere varietatea nelimitată de produse prezentate de la diferite companii de dezvoltare, este cu adevărat dificil să faceți o alegere, dar noi, la rândul nostru, vă atragem atenția asupra software-ului „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația este dezvoltată cu scopul de a îmbunătăți indicatorii de calitate, de a reduce pierderile de timp și de resurse financiare, de a crește capitalul și de a îndeplini rapid și eficient sarcinile atribuite. Dezvoltatorii, ținând cont de nevoile și dorințele utilizatorilor, îmbunătățesc în mod regulat funcționalitatea.

Contabilitatea comerciala a utilitatilor

Contorizarea utilitatilor este procesul de facturare prin masurarea consumului si citirea contoarelor. Contabilitatea comercială se realizează asupra consumului general al gospodăriei sau individual. Pe baza contorizării comerciale individuale, consumatorul va plăti facturile de utilități pe baza consumului real, pe baza citirilor de la dispozitivele de consum. Software-ul cu funcționalitate largă este o soluție ideală pentru securitatea afacerii, managementul și controlul proceselor organizaționale interne, contabilitate și analiză. Software-ul este rapid personalizabil pentru orice model de sistem de operare Windows și un număr nelimitat de dispozitive de lucru ale utilizatorului.

Aplicația poate funcționa de la distanță, oferind mobilitate utilizatorilor cărora li se cere, la instalarea utilitarului, să treacă prin înregistrarea inițială cu afișarea datelor personale. La instalarea utilitarului, utilizatorii vor putea să configureze rapid parametrii de configurare folosind limbi native și străine pentru a servi abonații, să configureze teme pentru screensaver-ul desktop, care pot fi schimbate oricând dacă se dorește, și să aplice, de asemenea, șabloane care respectă reglementările companiei și instrumentele pentru afaceri cu drepturi depline. Aplicația este prezentată pe piață la un preț mic, mai ales având în vedere relația cu evoluții similare, garantând totodată infinitate de potențial funcțional, adaptându-se la orice nivel de utilizator, cu o taxă de abonament gratuită

Despre contabilitatea comerciala a utilitatilor

Puteți afla mai multe despre contabilitatea comercială a utilităților în consultare cu specialiști, folosind cărțile de referință disponibile. Contabilitatea comercială a utilităților vă permite să evaluați rațional consumul de resurse folosind dispozitive electronice, precum și tarifele utilizate de suprafața de locuit, numărul de rezidenți etc. În aplicație, autentificarea se efectuează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, după care specialiștii pot folosi un cont creat personal cu un login și o parolă securizate pentru a autoriza și efectua următoarele sarcini. Graficele sunt generate automat în aplicație, analizând activitățile lucrătorilor. Având în vedere că lucrarea este în format electronic, este posibil să se facă rapid modificări și completări la materiale. Este furnizată o memorie de operare mare pentru a stoca volume nelimitate de fișiere de informații stocate în spațiul cloud cu o perioadă lungă de timp și formate Word și Excel acceptate.

Presupunând protecția și stocarea tuturor materialelor într-un spațiu comun în cloud, se presupune, de asemenea, că experiența utilizatorului este împărțită în straturi. Astfel, în cazul în care angajații trebuie să utilizeze această sau acea informație, aceștia vor fi analizați de sistem, afișând capacități la nivel personal, limitând sau acordând acces. În același timp, datele confidențiale vor fi stocate în siguranță de la privirile indiscrete și, în consecință, de scurgeri. Pentru ca utilizatorii să poată utiliza rapid informațiile necesare, se plănuiește utilizarea zilnică a unui motor de căutare contextuală. Prin introducerea unei cereri în fereastra motorului de căutare electronic, este de așteptat ca informațiile necesare să fie afișate rapid în câteva minute. Având în vedere funcționalitatea nelimitată a software-ului, conexiunea multicanal a tuturor angajaților, interacțiunea este asigurată local, transferând date de informații prin rețea. Astfel, merită remarcată comoditatea combinării tuturor ramurilor într-un lanț sincronizat pentru a exagera indicatorii de calitate ai performanței afacerii.

Jurnalul de utilitate

Jurnalul de utilitate prevede afișarea indicatorilor efectivi pentru apă caldă și rece, încălzire, alimentare cu gaz, electricitate etc. Având în vedere faptul că software-ul este automatizat, multifuncțional, integrat cu diverse dispozitive, servicii, cu comoditatea citirii automate a indicatoarelor de la contoare. Astfel, inspectorii nu trebuie să verifice din nou citirile tuturor dispozitivelor de contorizare din blocurile de apartamente, petrecând timpul de lucru mai productiv. Ținând cont de interacțiunea software-ului cu dispozitivele de consum, este posibilă și analiza datelor privind funcționarea și timpul de înlocuire și reparare. Sistemul va anunța automat specialiștii în verificarea dispozitivelor de contorizare dacă este necesar. Fiecărui contor i se va atribui un număr de serie, care va fi afișat în jurnal, cu consumul real etc. Dacă este necesar, abonatul va putea contacta în mod independent serviciul de asistență, oferind citiri generale pentru o anumită perioadă de timp.

Sistemul, la rândul său, calculează în mod autonom suma totală a consumului de utilități, calculând costul și furnizând date în chitanțe abonaților. Atunci când rezidenții apelează la specialiști, pentru a îmbunătăți calitatea muncii în relații, este planificată să țină evidența conversațiilor, precum și să folosească opțiunea telefonică. Pentru întrebările frecvente se va folosi un robot telefonic. Telefonia asigură eficiența citirii numerelor de contact la primirea apelurilor de pe telefoanele abonaților, afișarea datelor pe monitorul de lucru cu informații detaliate despre plăți, datorii, mărturii etc., răspunsul la apel cu un discurs pregătit în prealabil și adresarea după nume. În timpul conversației, specialiștii pot face ajustări ale jurnalului de contabilitate, pot completa cereri de reparații, înlocuirea dispozitivelor de consum, inspecții și alte lucruri. De asemenea, ținând cont de posibilitățile de dezvoltare universală, este asigurată supravegherea video de la distanță a proceselor de lucru din cadrul tuturor departamentelor de către conducere. Astfel, folosind înregistrări video, managerii nu trebuie să-și facă griji că nu vor putea fi la locul de muncă, în timp ce supraveghează de la distanță fiecare subordonat.

Cartea de plată a facturilor de utilități

Carnetul de plată a serviciilor de utilități în software specializat este utilizat în formă electronică, înregistrând citirile de consum efectiv, comparând factura emisă și indicarea plății pentru anumite resurse. Astăzi, abonaților li se oferă chitanțe electronice pe hârtie, pe care le pot plăti în numerar sau prin transfer bancar, după cum este convenabil. Carnetele de plată pentru serviciile de utilități sunt chitanțe care indică contul personal, indicații pentru energie electrică, apă caldă și rece, încălzire, alimentare cu gaz etc. La planul tarifar se adaugă resursele consumate. Calculele efectuate în sistem sunt efectuate folosind un calculator electronic, care este destul de convenabil, fiabil, rapid și ușor. Algoritmii introduși în calculatorul electronic vă permit să optimizați timpul de lucru al angajaților prin calcularea rapidă a costului total al serviciilor oferite abonaților. Pe chitanță se mai indică și servicii suplimentare pentru îndepărtarea deșeurilor (MSW), costuri de întreținere a casei (HCM), întreținere lift, pază, curățare intrări, supraveghere video, interfon.

Serviciile oferite sunt calculate din volumul spațiului total de locuit, numărul de persoane care locuiesc etc. În aplicație, este destul de ușor să afișați indicatori analitici pentru orice perioadă de timp, oferind managementului și autorităților relevante raportările necesare. Pentru o percepție convenabilă a informațiilor, rapoartele pot fi furnizate în grafice și diagrame. Astfel, este posibil să se compare indicatorii generali ai consumului de resurse și a cheltuielilor pentru orice perioadă de timp. Având în vedere funcționalitatea nelimitată a aplicației, se are în vedere și utilizarea unui planificator de sarcini, în care este posibil să se specifice termene limită pentru finalizarea lucrărilor. De exemplu, atunci când se protejează și se păstrează datele informațiilor, sunt necesare backup-uri regulate, pe care sistemul le poate gestiona în mod fiabil și rapid. Dacă este necesar să furnizeze managementului situații statistice și analitice, aplicația va genera rapid datele necesare. Inventarierea stocurilor (echipamente, materiale) se va efectua cu promptitudine, folosind interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie.

Tabelul de calcul al utilitatii

Tabelul de calcul al utilităților vă permite să afișați citirile anterioare și, de fapt, să afișați diferența și suma totală de plată în funcție de tarife. Chitanțele vor avea, de asemenea, o casetă care indică suma pe care consumatorul o va plăti în acel moment. Atunci când lucrați cu documente, rapoarte, chitanțe, extrase de cont și notificări, se are în vedere utilizarea șabloanelor care sunt generate rapid și completate în funcție de mostre. Transferul materialelor de la o sursă la alta poate optimiza timpul lucrătorilor. În utilitate, este posibil să se analizeze indicatorii activității de muncă a tuturor angajaților, înregistrând în jurnale indicatorii capacității zilnice de muncă și a performanței academice, comparând indicatorii efectivi ai numărului de ore lucrate și cererilor finalizate și calculând salariile . Utilitatea implementează și monitorizarea locației angajaților, reflectând geopoziția pe hărți la scară mare. Dispecerii vor putea redirecționa rapid specialiștii către solicitări, rezolvând rapid o anumită problemă. De asemenea, tabelele de calcul pot fi folosite pentru a afișa date privind toate solicitările de la abonați, înregistrând data și ora solicitării, motivul (reparație, avarie, înlocuire contoare etc.). Pe măsură ce lucrările avansează, datele vor fi completate în tabele, cu comentarii și feedback de la rezidenți, care vor fi primite cu o evaluare a activității specialiștilor.

Automatizarea contabilității utilităților

Automatizarea contabilității utilităților se realizează folosind software de înaltă tehnologie care automatizează resursele de lucru ale companiei. Aplicația prevede introducerea datelor despre toate obiectele clădirilor de apartamente, reflectarea materialelor asupra proprietarilor, rezidenților în viață, introducerea numerelor de cont personal, cuadratura, citiri de la dispozitive de citire, plăți și datorii, acumularea de penalități etc. În aplicație, este posibilă completarea informațiilor cu scanări de documente, fotografii, pentru identificarea unei persoane în momentul contactării angajaților din sucursale. Dezvoltarea implică, de asemenea, utilizarea numerelor de telefon de contact pentru a comunica cu abonații, oferind suport de informații cu privire la știri, reparații planificate și nevoia de a plăti utilitățile.

Interacțiunea cu abonații se realizează prin trimiterea de mesaje într-un format unic sau selectiv. Pentru comoditate, se asigură instalarea și utilizarea unei aplicații mobile, permițând rezidenților să se înregistreze în mod independent în conturile lor personale pentru a depune cereri, a primi chitanțe, a compara indicatorii de tarif, a vedea știrile companiei, a depune mărturie etc. Pentru a analiza și a testa funcționalitatea demonstrată de programul automat de înaltă tehnologie din experiența personală, ar trebui să urmați linkul de mai jos și să descărcați versiunea demo. Versiunea demo este gratuită, singurul dezavantaj al căruia este perioada de valabilitate limitată, dar păstrează datele de informații acumulate în perioada de testare. Dacă aveți întrebări, puteți obține informații suplimentare solicitând sfaturi de la specialiști.

Aspectul programului

Contabilitatea utilitatilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programelor utilitare de contabilitate

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.