1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru asociațiile de proprietari

Potrivit a 204 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru asociațiile de proprietari

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru HOA

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin intermediul platformei USU, este ușor de gestionat și întreținut activitățile contabile pentru Asociația Proprietarilor de Case;
  • aracteristicile CRM sunt furnizate pentru a gestiona eficient interacțiunile;
  • În software puteți controla toate plățile de la proprietari;
  • oftware-ul are setări moderne și funcții suplimentare;
  • rin intermediul platformei vei putea controla costurile si veniturile;
  • rin intermediul USU este posibilă menținerea bazelor de date la sediu;
  • rin intermediul sistemului poți controla datoriile;
  • oftware-ul vă permite să calculați automat utilități pentru obiecte;
  • rin intermediul software-ului, puteți implementa un management adecvat al documentelor;
  • oftware-ul poate fi adaptat pentru trimiterea de mesaje în masă către rezidenți;
  • uteți planifica un buget în sistem;
  • uteți controla îndeplinirea obligațiilor din contracte;
  • eți putea analiza eficacitatea activităților și a angajaților;
  • ă puteți scala activitățile pentru a gestiona orice număr de obiecte și subiecte;
  • SU – capabilități moderne pentru gestionarea proceselor dvs. de afaceri.

Asociația de proprietari

Asociația de proprietari este o formă de management bazată pe o asociație de rezidenți uniți prin interese comune pentru autoguvernarea unui bloc de locuințe sau a unor grupuri de case. Scopul acestei asociații este de a oferi un trai confortabil, de a organiza reparații și de îmbunătățire a locuinței.

Contabilitatea HOA - de unde să începem?

Contabilitatea HOA - de unde să începem? Cu siguranță ai această întrebare, mai ales dacă ești șeful unei astfel de asociații. În această recenzie, vă vom spune mai detaliat despre activitățile contabile din acest domeniu, precum și despre instrumentele care vă vor ajuta să o implementați cu succes.

Contabilitate pentru o asociație de proprietari

Contabilitatea într-o asociație de proprietari are propriile sale caracteristici. Acest lucru se datorează faptului că parteneriatul nu funcționează pe bază comercială, dar în același timp intră bani în el, desfășoară activități de afaceri și este obligat să țină cont de venituri, cheltuieli și pasive.

HOA - contabilitate

HOA - contabilitatea are ca scop asigurarea transparenta a finantelor si repartizarea corecta a fondurilor colectate de la proprietarii de locuinte. Pentru eficiența procesului, cel mai bine este să desfășurați activități printr-un program special. Vă sugerăm să utilizați USU.

Prin USU veți putea înregistra contribuții pentru întreținerea și repararea proprietății comune, lucrați cu facturile de utilități, înregistrați venituri pentru închirierea spațiilor comune, antene, publicitate și alte surse.

Contabilitate HOA

Contabilitatea HOA include cheltuieli, de exemplu, pentru facturile de utilități, salariile pentru angajați: manager, contabil, portar și altele, reparații și întreținere a proprietății comune, cheltuieli administrative, de exemplu pentru rechizite de birou, comunicații și multe altele. Toate aceste operațiuni pot fi efectuate prin intermediul USU.

Contabilitatea HOA folosește un plan de conturi standard. De exemplu, contul „Finanțare țintită” este utilizat pentru înregistrarea contribuțiilor de la proprietari pentru întreținerea proprietății comune. Se mai folosesc și alte conturi: „Decontări cu debitori și creditori”, „Decontări cu personal pentru salarii”, „Decontări cu furnizori și antreprenori” și altele.

Contabilitatea în HOA

Contabilitatea în HOA este asociată cu generarea de rapoarte. Dacă vorbim de situații financiare, componentele importante sunt: Bilanțul, raportul privind utilizarea intenționată a fondurilor și fluxul de numerar. Aceste componente nu pot fi ignorate, sunt reglementate de lege.

Contabilitatea în HOA implică tranzacții în numerar și lucrul cu conturi bancare. Acest lucru se datorează faptului că asociația poate efectua plăți atât în numerar, cât și prin conturi bancare. Toate plățile trebuie înregistrate în registrul de casă sau în extrasele de cont bancar. Acest lucru este ușor de realizat dacă desfășurați activități contabile prin USU.

Contabilitatea HOA utilizând sistemul fiscal simplificat

Contabilitatea în HOA care utilizează sistemul fiscal simplificat este asociată cu controlul și auditul. În condițiile asociației, rezidenții au dreptul de a verifica activitățile financiare ale asociației. Prin urmare, pot fi efectuate audituri interne și control de către autoritățile de reglementare. Cu ajutorul CMS-ului, puteți obține transparența operațiunilor și conformitatea cu cerințele legale. Acest lucru va ajuta la eliminarea neregulilor financiare și va asigura încrederea proprietarilor.

Asociația proprietarilor de case de automatizare

Automatizarea HOA de la USU va oferi oportunități suplimentare pentru gestionarea activităților. De exemplu, este ușor să gestionați rezidenții și obiectele prin intermediul software-ului. Puteți menține baze de date cu proprietari, chiriași și spații. Veți putea stoca informații despre conturile personale, datorii, plăți și așa mai departe.

Program pentru asociațiile de proprietari

Programul pentru HOA vă va permite să organizați controlul financiar și decontări. Puteți efectua calcule automate pentru plățile pentru utilități, întreținere și reparații. Integrarea cu sistemele bancare va fi disponibilă pentru a compensa automat plățile, a genera notificări de datorii și a trimite facturi și chitanțe prin diverse canale de comunicare.

Programe pentru HOA

Adesea, programele pentru HOA planifică și controlează activitatea. De exemplu, în USU veți putea să creați programe pentru inspecțiile și reparațiile programate, să țineți o evidență a lucrărilor finalizate și planificate de către contractori, să analizați eficiența asociației și să efectuați planificarea bugetului.

Contabilitatea HOA-urilor

Contabilitatea HOA este indisolubil legată de fluxul documentelor. În USU puteți nu numai să generați, ci și să stocați documente: contracte, acte, rapoarte și multe altele. Este disponibil și un format de lucru șablon. Prin USU, puteți genera rapoarte privind cheltuielile și veniturile pe baza datelor, puteți pregăti documente pentru adunările generale și raportarea rezidenților;

Crm pentru HOA

Crm pentru HOA de la USU va oferi oportunități de comunicare cu rezidenții. De exemplu, prin intermediul sistemului poți lansa notificări în masă: SMS, e-mail, mesagerie instant și chiar voce. Dacă este necesar, putem dezvolta o aplicație pentru rezidenți pentru o interacțiune mai strânsă.

Cumpărați un program pentru HOA

De unde pot cumpăra un program pentru HOA? La USU. Vă invităm să vizitați site-ul nostru și să vizualizați recenziile video disponibile în acest domeniu. De asemenea, aveți acces la recenzii, prezentări, abonament la canal, versiune de probă și multe alte oportunități.

Aspectul programului

Program pentru asociațiile de proprietari

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru HOA

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.