Capabilitățile unui sistem CRM pentru HOA
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul platformei USU, este ușor de gestionat și întreținut activitățile contabile pentru Asociația Proprietarilor de Case;
- aracteristicile CRM sunt furnizate pentru a gestiona eficient interacțiunile;
- În software puteți controla toate plățile de la proprietari;
- oftware-ul are setări moderne și funcții suplimentare;
- rin intermediul platformei vei putea controla costurile si veniturile;
- rin intermediul USU este posibilă menținerea bazelor de date la sediu;
- rin intermediul sistemului poți controla datoriile;
- oftware-ul vă permite să calculați automat utilități pentru obiecte;
- rin intermediul software-ului, puteți implementa un management adecvat al documentelor;
- oftware-ul poate fi adaptat pentru trimiterea de mesaje în masă către rezidenți;
- uteți planifica un buget în sistem;
- uteți controla îndeplinirea obligațiilor din contracte;
- eți putea analiza eficacitatea activităților și a angajaților;
- ă puteți scala activitățile pentru a gestiona orice număr de obiecte și subiecte;
- SU – capabilități moderne pentru gestionarea proceselor dvs. de afaceri.
Asociația de proprietari
Asociația de proprietari este o formă de management bazată pe o asociație de rezidenți uniți prin interese comune pentru autoguvernarea unui bloc de locuințe sau a unor grupuri de case. Scopul acestei asociații este de a oferi un trai confortabil, de a organiza reparații și de îmbunătățire a locuinței.
Contabilitatea HOA - de unde să începem?
Contabilitatea HOA - de unde să începem? Cu siguranță ai această întrebare, mai ales dacă ești șeful unei astfel de asociații. În această recenzie, vă vom spune mai detaliat despre activitățile contabile din acest domeniu, precum și despre instrumentele care vă vor ajuta să o implementați cu succes.
Contabilitate pentru o asociație de proprietari
Contabilitatea într-o asociație de proprietari are propriile sale caracteristici. Acest lucru se datorează faptului că parteneriatul nu funcționează pe bază comercială, dar în același timp intră bani în el, desfășoară activități de afaceri și este obligat să țină cont de venituri, cheltuieli și pasive.
HOA - contabilitate
HOA - contabilitatea are ca scop asigurarea transparenta a finantelor si repartizarea corecta a fondurilor colectate de la proprietarii de locuinte. Pentru eficiența procesului, cel mai bine este să desfășurați activități printr-un program special. Vă sugerăm să utilizați USU.
Prin USU veți putea înregistra contribuții pentru întreținerea și repararea proprietății comune, lucrați cu facturile de utilități, înregistrați venituri pentru închirierea spațiilor comune, antene, publicitate și alte surse.
Contabilitate HOA
Contabilitatea HOA include cheltuieli, de exemplu, pentru facturile de utilități, salariile pentru angajați: manager, contabil, portar și altele, reparații și întreținere a proprietății comune, cheltuieli administrative, de exemplu pentru rechizite de birou, comunicații și multe altele. Toate aceste operațiuni pot fi efectuate prin intermediul USU.
Contabilitatea HOA folosește un plan de conturi standard. De exemplu, contul „Finanțare țintită” este utilizat pentru înregistrarea contribuțiilor de la proprietari pentru întreținerea proprietății comune. Se mai folosesc și alte conturi: „Decontări cu debitori și creditori”, „Decontări cu personal pentru salarii”, „Decontări cu furnizori și antreprenori” și altele.
Contabilitatea în HOA
Contabilitatea în HOA este asociată cu generarea de rapoarte. Dacă vorbim de situații financiare, componentele importante sunt: Bilanțul, raportul privind utilizarea intenționată a fondurilor și fluxul de numerar. Aceste componente nu pot fi ignorate, sunt reglementate de lege.
Contabilitatea în HOA implică tranzacții în numerar și lucrul cu conturi bancare. Acest lucru se datorează faptului că asociația poate efectua plăți atât în numerar, cât și prin conturi bancare. Toate plățile trebuie înregistrate în registrul de casă sau în extrasele de cont bancar. Acest lucru este ușor de realizat dacă desfășurați activități contabile prin USU.
Contabilitatea HOA utilizând sistemul fiscal simplificat
Contabilitatea în HOA care utilizează sistemul fiscal simplificat este asociată cu controlul și auditul. În condițiile asociației, rezidenții au dreptul de a verifica activitățile financiare ale asociației. Prin urmare, pot fi efectuate audituri interne și control de către autoritățile de reglementare. Cu ajutorul CMS-ului, puteți obține transparența operațiunilor și conformitatea cu cerințele legale. Acest lucru va ajuta la eliminarea neregulilor financiare și va asigura încrederea proprietarilor.
Asociația proprietarilor de case de automatizare
Automatizarea HOA de la USU va oferi oportunități suplimentare pentru gestionarea activităților. De exemplu, este ușor să gestionați rezidenții și obiectele prin intermediul software-ului. Puteți menține baze de date cu proprietari, chiriași și spații. Veți putea stoca informații despre conturile personale, datorii, plăți și așa mai departe.
Program pentru asociațiile de proprietari
Programul pentru HOA vă va permite să organizați controlul financiar și decontări. Puteți efectua calcule automate pentru plățile pentru utilități, întreținere și reparații. Integrarea cu sistemele bancare va fi disponibilă pentru a compensa automat plățile, a genera notificări de datorii și a trimite facturi și chitanțe prin diverse canale de comunicare.
Programe pentru HOA
Adesea, programele pentru HOA planifică și controlează activitatea. De exemplu, în USU veți putea să creați programe pentru inspecțiile și reparațiile programate, să țineți o evidență a lucrărilor finalizate și planificate de către contractori, să analizați eficiența asociației și să efectuați planificarea bugetului.
Contabilitatea HOA-urilor
Contabilitatea HOA este indisolubil legată de fluxul documentelor. În USU puteți nu numai să generați, ci și să stocați documente: contracte, acte, rapoarte și multe altele. Este disponibil și un format de lucru șablon. Prin USU, puteți genera rapoarte privind cheltuielile și veniturile pe baza datelor, puteți pregăti documente pentru adunările generale și raportarea rezidenților;
Crm pentru HOA
Crm pentru HOA de la USU va oferi oportunități de comunicare cu rezidenții. De exemplu, prin intermediul sistemului poți lansa notificări în masă: SMS, e-mail, mesagerie instant și chiar voce. Dacă este necesar, putem dezvolta o aplicație pentru rezidenți pentru o interacțiune mai strânsă.
Cumpărați un program pentru HOA
De unde pot cumpăra un program pentru HOA? La USU. Vă invităm să vizitați site-ul nostru și să vizualizați recenziile video disponibile în acest domeniu. De asemenea, aveți acces la recenzii, prezentări, abonament la canal, versiune de probă și multe alte oportunități.
Programe video pentru HOA
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru HOA
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.