1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program utilitar

Potrivit a 216 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program utilitar

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o companie de utilități

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Un sistem de contabilitate universal poate îndeplini funcții CRM pentru o companie de utilități;
  • istemul poate menține baze de date ale clădirilor rezidențiale și ale rezidenților acestora;
  • entru fiecare apartament, puteți ține evidența: suprafață, numărul de locuitori, disponibilitatea beneficiilor și așa mai departe, informații care vă vor permite să calculați corect tarifele;
  • acă doriți, vom face o prezentare individuală special pentru dvs. și vă vom oferi și mai multe informații;
  • oftware personalizabil în funcție de preferințele individuale de contabilitate;
  • rin intermediul software-ului puteți planifica întreținerea și reparațiile;
  • eți putea implementa controlul termenelor de lucru și raportarea;
  • În caz de întârzieri, puteți menține acumulări pentru penalități în sistem și, de asemenea, puteți configura software-ul pentru a trimite notificări despre acest lucru;
  • În software, puteți configura setările pentru orice notificări și memento-uri, precum și buletine informative;
  • apabilitățile CRM vă sunt disponibile;
  • ei putea lucra cu tarife diferentiate;
  • aracteristici suplimentare pot fi furnizate la cerere;
  • unt disponibile diverse integrări;
  • istemul poate funcționa în diferite limbi;
  • ontrolul poate fi asigurat pentru orice număr de clădiri rezidențiale sau abonați.

Program utilitar

Software-ul utilitar este o soluție software utilizată special pentru a gestiona operațiunile unei companii de utilități. Datorită sistemului, puteți optimiza munca întregii întreprinderi, puteți organiza munca cu abonații, puteți controla finanțele și datoria și puteți determina profitabilitatea proceselor.

Contabilitatea utilitatilor

Contabilitatea unei utilități începe cu menținerea bazelor de date ale clienților. La USU puteți face acest lucru cât mai eficient posibil. De exemplu, veți putea stoca informații despre rezidenți: nume complet, informații de contact, adrese.

În USU veți salva istoricul interacțiunilor: toate solicitările, plățile, aplicațiile. Segmentarea clienților poate fi efectuată în funcție de diferiți parametri pentru a construi interacțiunile potrivite.

Programul USU va oferi oportunități de contabilitate financiară și de gestionare a plăților. Pentru început, în program veți putea genera taxe pentru toți abonații dvs., apoi sunt generate facturile pentru plată, după primirea plăților, informațiile sunt comparate automat și puteți verifica imediat cine are datorii pentru ce servicii. Programul USU poate fi integrat cu sistemele de plată pentru a automatiza plățile.

Automatizare utilitare

După urmărirea datoriilor, puteți organiza mementouri de plată pentru clienți.

Automatizarea utilităților vă poate ajuta să gestionați cererile și apelurile, mai ales dacă utilitatea administrează mai mult de o proprietate rezidențială. Sistemul vă permite să organizați înregistrarea cererilor de la rezidenți prin diferite canale. De asemenea, puteți organiza distribuirea automată a cererilor între departamente sau interpreți. Și, ulterior, urmăriți starea solicitărilor.

Contabilitate intr-o firma de utilitati

Contabilitatea într-o companie de utilități este indisolubil legată de contracte și alte documente. În USU, se pot diferenția contractele, de exemplu, în: contracte cu rezidenți și furnizori de servicii, cu angajați ai unei companii de utilități.

Sistemul poate genera documente standard: contracte, certificate de finalizare a lucrărilor și așa mai departe, dacă este necesar, puteți face ajustări manuale și puteți salva șabloane personale utile pentru activitățile dvs.

Crm pentru firma de utilitati

Crm pentru o companie de utilități vă va permite să planificați și să controlați munca. De exemplu, prin intermediul software-ului puteți planifica reparații curente sau majore, puteți întocmi estimări, puteți monitoriza costurile și munca persoanelor responsabile sau antreprenorilor. Dacă bilanţul locuinţelor şi serviciilor comunale conţine echipamente, stocuri şi consumabile, atunci este posibilă controlul costurilor prin contabilitatea materialelor, unde toate mişcările vor fi strict înregistrate. Acest lucru conferă activității transparență și acuratețe.

Dacă este necesar, putem dezvolta o aplicație pentru angajații dvs. din teren și vă putem asigura integrarea cu baza de date principală, ceea ce vă va permite să fiți mereu în contact cu aceștia și să răspundeți rapid la diverse situații atunci când lucrați cu abonații.

Contabilitate pentru o companie de utilitati

Contabilitatea unei companii de utilități trebuie să fie însoțită de analize. Acest lucru este asigurat de disponibilitatea rapoartelor. Există o mulțime de ele în USU, puteți analiza orice proces din diferite unghiuri. De exemplu, puteți verifica munca pe aplicații, plăți, solicitări. De asemenea, vei putea analiza nivelul de satisfacție a clienților și monitoriza indicatorii de performanță a angajaților.

Cumpărați software pentru o companie de utilități

Comunicarea cu clienții este una dintre componentele importante ale activității unei companii de utilități. Prin intermediul USU, puteți organiza distribuția în masă a notificărilor despre lucrări de reparații, taxe și așa mai departe. Compania noastra ofera servicii pentru dezvoltarea de chatbot si consultanti online. Apoi puteți crește și mai mult loialitatea clienților.

Dacă este necesar, software-ul poate fi dotat cu capabilități de integrare cu sisteme externe. Puteți cumpăra un program pentru o companie de utilități de pe site-ul nostru. Pentru a face acest lucru, trebuie să selectați versiunea sistemului și să vă consultați cu consultantul nostru. Pentru a înțelege cum funcționează programul, vă sugerăm să descărcați o versiune de probă gratuită. USU – gestionați-vă compania de utilități în mod profesional.

Aspectul programului

Program utilitar

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită pentru compania de utilități

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.