1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Programul de parteneriat pentru grădină

Potrivit a 316 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Programul de parteneriat pentru grădină

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Posibilitățile unui sistem CRM pentru un parteneriat de grădinărit

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin Sistemul Universal de Contabilitate, îți poți gestiona asociația dacha;
  • rin program se poate asigura înregistrarea membrilor grădinii și a parcelelor acestora;
  • istemul vă permite să înregistrați direct terenuri: suprafață, stare, date cadastrale și alte caracteristici;
  • uncțiile CRM vă vor ajuta să fiți mereu în contact cu membrii ST;
  • rin intermediul software-ului, puteți urmări contribuțiile: calitatea de membru, țintă, intrare și așa mai departe;
  • rin intermediul sistemului, puteți acumula automat și ține evidența datoriilor;
  • istemul poate implementa generarea de chitanțe și alte tipuri de flux de documente;
  • rin intermediul software-ului, puteți implementa mementouri de plată;
  • În software puteți înregistra toate cheltuielile parteneriatului;
  • istemul asigură generarea automată de rapoarte;
  • rin program, puteți planifica și înregistra lucrările de reparații;
  • istemul permite analiza profesională a veniturilor și cheltuielilor, a fluxurilor financiare;
  • eți putea lucra cu rapoarte privind datorii și plăți;
  • uteți defini orice număr de conturi în software;
  • SU – management modern al unui parteneriat de grădină.

Parteneriat de grădinărit

Un parteneriat de grădină este o asociație de oameni cu scopul de a desfășura grădinăritul comun sau cultivarea cabanelor de vară. Membrii asociației dețin: terenuri, case de locuit sau de țară pe care cultivă culturi sau pur și simplu achiziționează un teren pentru recreere.

Asociația are: calitatea de membru, statut juridic, proprietate comună și conducere. Pentru a gestiona în condiții moderne, cel mai bine este să utilizați automatizarea. Vă sugerăm să utilizați USU. Acest articol va dezvălui principalele caracteristici ale software-ului.

Contabilitate într-un parteneriat de grădinărit

Contabilitatea într-un parteneriat de grădină, în primul rând, începe cu înregistrarea datelor despre apartenența parcelelor. În sistemul USU, puteți înregistra și menține liste cu membrii asociației, cu detalii complete. Informații despre terenul pot fi atașate la datele fiecărui participant: suprafață, stare, date cadastrale. Dacă parcela a fost revândută în sistem, puteți păstra un istoric al modificărilor proprietarilor terenului.

Programul de parteneriat pentru grădină

Programul de parteneriat pentru grădinărit ajută la managementul financiar. În USU veți putea înregistra toate contribuțiile participanților: membru, țintă, intrare și așa mai departe. Cu anumite setări din sistem, puteți efectua angajări automate și puteți înregistra restanțe ale contribuțiilor.

După introducerea datelor, puteți utiliza software-ul pentru a genera chitanțe și, dacă este necesar, alte documente, de exemplu: un certificat de finalizare a lucrărilor, un contract standard și așa mai departe. Sistemul este foarte ușor de lucrat cu mementouri și notificări.

Pentru a face acest lucru, trebuie doar să configurați programul și să faceți integrările necesare pe baza canalului de trimitere. Software-ul poate reflecta cheltuieli pentru activitățile comunității, de exemplu, utilități, reparații etc.

Program de contabilitate pentru parteneriat în grădinărit

Programul de contabilitate pentru un parteneriat de grădinărit este echipat cu capabilități de lucru cu fluxul de documente. În sistem puteți nu numai să creați, ci și să stocați documente, de exemplu: procese verbale de ședințe, contracte, acte și alte documente specifice.

În unele cazuri, activitățile pot necesita generarea de rapoarte și certificate pentru membrii asociației. Prin USU puteți face acest lucru simplu și rapid. Sistemul este echipat cu capabilități de generare de notificări și e-mailuri.

Program de contabilitate pentru un parteneriat non-profit de grădinărit

Programul de contabilitate pentru un parteneriat non-profit de grădină de la USU oferă oportunități de gestionare a infrastructurii. În software, puteți păstra înregistrări ale facilităților publice, precum și să planificați și să înregistrați lucrările de reparații. Pentru astfel de asociații, este important să monitorizezi consumul de resurse și costurile: apă, electricitate prin software, poți ține evidența în această direcție;

Automatizarea unui parteneriat de grădină

Automatizarea unui parteneriat de grădină se poate extinde nu numai la contabilitatea internă, dar puteți introduce și o aplicație mobilă pentru acces ușor și primirea informațiilor de la ST.

Prin intermediul programului puteți genera rapoarte pentru autoritățile de reglementare. De asemenea, puteți analiza veniturile și cheltuielile, fluxurile financiare și puteți genera rapoarte privind datorii și plăți.

Crm pentru parteneriat de grădinărit

Crm pentru un parteneriat de grădinărit de la USU are capabilitățile de a proteja datele personale ale membrilor ST. Adică, doar o persoană autorizată poate avea acces la program și chiar și acești angajați pot avea drepturi de acces limitate la date. Pentru a vă proteja împotriva erorilor, puteți comanda de la noi arhivarea și copierea de rezervă a informațiilor. Avantajele utilizării USU sunt evidente: documentele sunt reduse, managementul devine mai transparent, iar interacțiunea cu membrii asociației este simplificată.

Nu ne limităm la funcțiile propuse, puteți comanda caracteristici speciale de la noi. Alte oportunități pot fi găsite prin recenzii video, canalul nostru și alte resurse disponibile. Pentru a începe rapid, puteți utiliza instrucțiunile interactive. Există și multe alte materiale disponibile utilizatorilor. Vă invităm să vedeți asta pentru dvs. Un sistem de contabilitate universal – management profesional al oricărei întreprinderi.

Aspectul programului

Programul de parteneriat pentru grădină

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru parteneriatul de grădinărit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.