1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru o companie de management

Potrivit a 177 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru o companie de management

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o companie de management

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are un panou ușor de utilizat și accesibil publicului, cu parametri personalizabili individual;
  • oate departamentele vor fi unite pentru un management de înaltă calitate, analiza și monitorizarea activităților subordonaților, oferind instrucțiuni și evaluând starea și momentul implementării sarcinilor atribuite;
  • olosind software-ul prezentat în versiunea mobilă, este posibilă simplificarea și îmbunătățirea activității organizației prin primirea și procesarea rapidă a aplicațiilor de la rezidenți, interacțiunea prin chat și apeluri, calculul și furnizarea de chitanțe pentru facturile de utilități;
  • oate informațiile despre abonați vor fi reflectate în baza de date CRM cu informații complete pentru fiecare, introducerea și ajustarea datelor privind adrese, conturi personale, contoare și numere de serie cu citiri de consum, starea plăților și datoriilor, penalități acumulate, solicitări etc.;
  • devenit mai accesibil controlul proceselor interne prin instalarea de camere de supraveghere video cu citirea și stocarea materialelor video;
  • entru ușurința utilizării în aplicație, utilizatorii beneficiază de o gamă largă de teme pentru screensavere, limbi pentru interacțiunea cu abonații străini și multe altele;
  • apacitățile utilitarului sunt nelimitate, iar o versiune de testare instalată gratuit vă va ajuta să le evaluați;
  • elefonia PBX permite dispeceraților să petreacă un minim de timp, primirea unui apel de la un abonat cu o aplicație, consultarea, citirea numărului de telefon de contact cu toate informațiile reflectate pe ecranul monitorului;
  • e baza contabilității activităților de muncă, sistemul poate automatiza procesul de salarizare pe baza calculului citirilor efective;
  • alculele pentru serviciile de utilitati se fac in functie de contoare de consum, precum si de tarife;
  • enerarea documentelor, rapoartelor și chitanțelor se realizează automat folosind formate electronice;
  • ste posibil să se accepte plăți pentru servicii de utilități în numerar și fără numerar, susținând funcționarea sistemelor bancare, terminale de plată și coduri QR;
  • rimiterea de mesaje vă permite să informați clienții despre noutăți, modificări ale tarifelor pentru anumite tipuri de utilități, să le amintiți de plată, să trimiteți felicitări sau să primiți o evaluare pentru serviciu;
  • entru specialiști este posibilă analiza datelor de geolocalizare, dând instrucțiuni și trimițând cereri;
  • ste prezentată posibilitatea menținerii evidenței contabile într-un sistem informațional unificat, interacționând cu 1C, efectuând concomitent calcule, introducere de date etc.;

Program pentru o companie de management

Programul pentru o companie de management face față fluxurilor voluminoase de date informaționale, completează cu promptitudine sarcinile atribuite, ajustează activitățile de lucru și controlează procesele intra-organizaționale cu management și contabilitate. Prin program este posibilă optimizarea resurselor de muncă, simplificând și îmbunătățind activitățile de lucru ale oricărui tip de afacere. În această etapă, este greu de imaginat munca organizațiilor fără asistenți specializați, care sunt dotați cu funcționalități de ultimă oră, care ajută utilizatorii din toate domeniile de activitate să își îndeplinească sarcinile. Eficienta, eficienta, imbunatatirea indicatorilor de calitate sunt cheia succesului oricarui tip de afacere. Pentru a automatiza activitățile de lucru, este necesar un software specializat care să se potrivească afacerii din toate punctele de vedere. Având în vedere varietatea dezvoltărilor prezentate, uneori este dificil să faci alegerea corectă, dar suntem gata să te ajutăm prezentând programul multifuncțional „Sistem de contabilitate universal”.

Software-ul are o gamă de preț destul de rezonabilă, fără a fi nevoie de taxe lunare de abonament. Achiziționând utilitarul într-o versiune licențiată pentru fiecare dispozitiv de lucru, oferiți tuturor angajaților performanța completă a muncii lor. Configurarea durează minim, oferind o abordare individuală fiecărui utilizator. Nu este nevoie să urmați un antrenament prealabil și, de asemenea, este potrivit pentru orice nivel de capabilități ale utilizatorului. Utilitarul are un design frumos, cu o interfață multifuncțională și accesibilă publicului, opțiuni de configurare flexibile și panou de control personalizabil. Fiecare angajat, ținând cont de abilitățile și cerințele profesionale, poate crea independent un cont cu o gamă de limbi, design desktop, instrumente și șabloane. Înregistrarea primară presupune introducerea informațiilor personale ale fiecărui angajat, afișarea în sistem, în jurnale electronice separate, a informațiilor complete cu o analiză a activității de muncă pe baza citirii zilnice a muncii finalizate. Pe baza indicatorilor de informații efectiv furnizați despre timpul lucrat și volumele de sarcini îndeplinite, sistemul va calcula salariul lunar.

Program pentru societate de administrare a locuințelor și serviciilor comunale

Programul pentru o companie de gestionare a locuințelor și serviciilor comunale oferă o funcționalitate largă cu un panou convenabil și un planificator de sarcini încorporat care poate automatiza execuția anumitor tipuri de lucrări. În aplicație, este posibil să introduceți sarcini cu termene limită, apoi utilitarul va completa automat și va furniza un raport specialiștilor. De exemplu, toate informațiile în volume nelimitate pot intra în sistem, pot fi procesate și stocate într-un depozit centralizat. Pentru a nu pierde informații importante și, de asemenea, pentru a asigura confidențialitatea datelor, se asigură o copie de rezervă sistematică. Planificatorul de sarcini vă permite să specificați termene limită pentru efectuarea backup-urilor, fără a vă face griji cu privire la siguranță în cazul defecțiunii dispozitivelor de lucru, asigurând restaurarea materialelor.

De asemenea, prevede citirea citirilor de la dispozitivele de contorizare, afișarea datelor în sistem pentru calcularea ulterioară a consumului de utilități. Software-ul vă permite să optimizați activitățile de lucru prin interacțiunea atât cu furnizorii de utilități, cât și cu consumatorii. Accesul la baza de informații este oferit tuturor angajaților, dar cu capacități limitate pe nivel de post. Astfel, informațiile nu vor interfera cu mesajele pop-up în timp ce specialistul lucrează și, de asemenea, elimină scurgerile. A devenit și mai accesibil să găsiți rapid informațiile de care aveți nevoie folosind un motor de căutare contextuală. În acest fel, utilizatorii vor petrece un minim de timp cu rezultate maxime. Utilizatorii se vor putea autentifica în sistem de pe orice dispozitiv de lucru, atât de pe un computer, cât și de pe un smartphone, înregistrându-se mai întâi și creând un cont pentru utilizare individuală ulterioară. Contul este protejat de un login și o parolă pentru a limita accesul terților.

Automatizarea companiei de management

Automatizarea companiei de management începe din momentul instalării software-ului. Folosind capabilitățile de ultimă oră cu care este echipat utilitatea, puteți fi garantat că veți crește productivitatea prin îmbunătățirea indicatorilor de calitate și optimizarea solicitărilor negative repetate din partea abonaților. Software-ul are funcții suplimentare de telefonie, setări de robot pentru a oferi consumatorilor informațiile necesare, acceptarea promptă a aplicațiilor și furnizarea de sfaturi suplimentare. Folosind telefonia PBX, specialiștii vor petrece mai puțin timp procesând și căutând informații despre abonat în timpul unui apel primit.

Toate informațiile vor fi afișate automat pe ecranul monitorului, răspunzând apelului și adresându-se pe nume consumatorului, ținând cont de furnizarea de informații despre aplicații, facturi de utilități, datorii, aparate de contorizare etc. Totodată, este de remarcat eficiența acordării de suport informațional unui număr mai mare de clienți, cu fidelizare sporită. Sistemul de informații oferă, de asemenea, un jurnal electronic pentru primirea tuturor solicitărilor, înregistrări video ale conversațiilor și, de asemenea, înregistrează data și ora solicitărilor primite. De asemenea, oferă capacitatea de a analiza implementarea și calitatea procesării cererilor de la clienți, excluzând pierderile sau implementarea în timp util a sarcinilor. Pentru fiecare angajat, este posibil să se efectueze o analiză a activității de muncă, evaluând calitatea serviciului și viteza. De asemenea, este realist să urmăriți activitățile de muncă, care, pe baza indicatorilor efectivi calculați, vă permit să plătiți salarii, excluzând apariția unor probleme controversate din partea conducerii.

Programe pentru firma de management

Programele pentru o companie de management optimizează resursele forței de muncă, cresc productivitatea și măresc veniturile. Programele de astăzi au fost dezvoltate pentru a îmbunătăți calitatea performanței muncii, oferind utilizatorilor funcționalitatea necesară cu posibilitatea de a se integra cu dispozitive și servicii suplimentare. Software-ul USU oferă posibilitatea de a conecta toate dispozitivele de lucru la computerul principal. Astfel, managerul va putea să analizeze datele pentru fiecare angajat, să vadă starea lucrărilor finalizate, timpul de nefuncționare și să dea instrucțiuni suplimentare.

Toate dispozitivele de lucru vor fi, de asemenea, sincronizate cu indicatori de calitate îmbunătățiți prin schimbul de date de informații prin rețeaua internă. Utilizatorilor li se oferă mobilitate prin afișarea informațiilor cu geodate în aplicație. Astfel, dispecerii, primind solicitări suplimentare de la abonați, vor putea redirecționa lucrătorii către zone, îmbunătățind performanța și eliminând problemele. Este important ca organizația de management să monitorizeze funcționarea tuturor ansamblurilor rezidențiale, reflectând locația fiecăruia pe o hartă. Astfel, la repartizarea responsabilităților de muncă între specialiști, nu vor exista dificultăți sau confuzii. Programele de lucru vor fi generate automat de sistem, oferind informații în format electronic cu completări în mod regulat. În cazul unor eventuale modificări, angajaților li se vor furniza mesaje sub formă de ferestre pop-up pe ecranul monitorului.

Cumpărați un program pentru o companie de management

Cumpărarea unui program pentru o companie de management este destul de ușoară, dar nu ar trebui să achiziționați un utilitar de pe Internet de la dezvoltatori neverificați. Adesea, directorii creduli ai organizațiilor se îndrăgostesc de trucurile escrocilor, cumpărând programe în format de testare în loc de aplicații cu licență cu drepturi depline. Escrocii prezintă versiunea de test gratuit ca versiune completă după achiziționarea și instalarea acesteia, necesită o investiție considerabilă de bani pentru a restabili datele informaționale. Programul nostru este multifuncțional și automatizat, pe care îl puteți verifica din propria experiență prin descărcarea unei versiuni de testare gratuită, după care veți putea salva informațiile acumulate. De asemenea, este de remarcat faptul că managerul are posibilități nelimitate, intrând sub rolul de „Principal“.

Pe lângă un segment de preț accesibil, fără taxă de abonament și funcționalitate nelimitată încorporată, software-ul oferă și interacțiune cu servicii suplimentare, îmbunătățind procesele de lucru ale organizației de management. Astfel, prin afișarea informațiilor pe site, pe rețelele de socializare, în aplicația mobilă, abonații vor fi la curent cu toate noutățile, tarifele, ofertele, și vor interacționa cu specialiștii în chat-uri. Software-ul este destinat utilizării de către abonați, rezidenți din sectoarele private și clădiri de apartamente. De asemenea, fiecare consumator se obliga sa se inregistreze in contul personal, reflectand informatii complete cu detalii, fiind prevazut cu primirea mesajelor cu noutati de la societatea de administrare, depunerea cererilor si analizarea stadiului implementarii, primirea chitantelor, detalierea cheltuielilor cu serviciile de utilitati si locuinte, etc.

Programe pentru companii de management

Programele pentru companiile de management pot funcționa în orice parte a lumii, conectându-se de la distanță prin orice dispozitiv de lucru folosind un cont. Seful societatii de management trebuie sa monitorizeze activitatile afacerii folosind rapoarte, precum si monitorizarea actiunilor din cadrul filialelor in timp real. Acest proces se realizează prin instalarea de camere CCTV care citesc și înregistrează materiale video și le transmit computerului principal. Astfel, este posibil să vedeți starea treburilor și acțiunilor angajaților din cadrul tuturor departamentelor, care pot fi combinate într-o singură rețea pentru managementul calității. De asemenea, prevede utilizarea unei opțiuni de identificare personală pentru afișarea datelor despre abonații care aplică la sucursale. Cererile pot fi acceptate și procesate atât pe hârtie, cât și în format electronic.

În aplicație, fluxul de documente este realizat în format digital, rapid generat, trimis prin poștă, editat și trimis la tipărire. Programul poate interacționa cu imprimante de diferite modele. Angajații din toate diviziile structurale vor putea crea rapid documente, rapoarte, acte, declarații, folosind formate de șablon electronic care sunt completate automat. La calculul serviciilor de utilitati, societatea de administrare poate emite facturi catre abonati, transmise electronic sau furnizate pe chitante hartie. Calculul se realizează cu ajutorul unui calculator electronic, ținând cont de tarifele introduse pentru anumite tipuri de utilități. Sistemul va citi automat informații despre consumatori, reflectând informații despre plăți dacă plata nu se face la timp, programul se va recalcula cu acumularea penalităților. În cazul unei absențe prelungite a plăților, abonaților li se va trimite o notificare folosind un șablon text precompilat.

Aplicația companiei de management

Aplicația companiei de management vă permite să operați cu date informaționale și să luați rapid decizii informate pe baza indicatorilor statistici. Managerul poate solicita generarea documentației contabile pentru a lua măsuri raționale pentru activitățile ulterioare ale afacerii, ținând cont de datele efective privind cheltuielile și veniturile. Societatea de administrare este un intermediar între furnizorii de servicii de utilități și consumatori. Dacă datoria nu este rambursată la timp, pot apărea dificultăți sub forma unor probleme globale cu pierderi. Software-ul vă permite să evitați aceste situații prin controlul oportunității decontărilor reciproce. Raportarea analitică și statică va fi furnizată conducerii în timp util, comparând calculul general și consumul anumitor utilități pentru orice perioadă de timp. De asemenea, aplicația, interacționând cu dispozitivele de contorizare instalate în intrări, apartamente sau case, va citi indicatori efectivi pentru calculele ulterioare.

Pentru fiecare sector este prevăzut un anumit tarif, la care aplicația va efectua calcule reflectate în plăți. Prin citirea automată a citirilor de la dispozitivele de măsurare, este posibil să se optimizeze costurile timpului de lucru al controlerelor. Software-ul trebuie să analizeze și să monitorizeze starea tuturor dispozitivelor, starea caselor și a zonelor din apropiere, a parcărilor etc. Aplicația va reflecta informații actuale despre lucrările efectuate, cu întocmirea de grafice și fonduri bugetare alocate pentru repararea anumitor zone. Programul se poate integra și cu sistemele bancare și terminalele de plată, oferind posibilitatea de a plăti utilitățile în numerar și fără numerar. În același timp, consumatorii pot efectua plăți în orice formă convenabilă, sistemul urmând să recalculeze pentru plăți în plus sau datorii, înregistrând datele în baza de date. Informațiile vor fi afișate automat și în contabilitate, automatizând fluxurile de lucru contabile atunci când sunt integrate cu sistemul 1C.

Cerere pentru firma de management

Aplicația pentru compania de management vă permite să asigurați munca coordonată a tuturor diviziilor structurale. Software-ul face posibilă simplificarea și reducerea volumului de muncă al specialiștilor, nu reducând, ci mai degrabă îmbunătățind indicatorii de calitate. Având în vedere tot felul de avantaje, este greu de imaginat cum se descurcau anterior organizațiile de locuințe și servicii comunale singure, păstrând documentația pe hârtie, înregistrările și oferind informații clienților. La momentul actual, folosind un program automatizat, este posibilă menținerea unei singure baze de date de clienți pentru toți abonații, afișând adresa reală afișată pe hartă, numărul de contact, contul personal, consumul tuturor utilităților, starea solicitărilor, recenzii, evaluări. , plăți, atașarea scanărilor documentelor. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii, precum și pentru a optimiza resursele de lucru cu necesitatea de a oferi suport informațional, este posibilă trimiterea de mesaje către operatorii de telefonie mobilă și e-mail. Vor fi trimise mesaje pentru a oferi informații despre calculul plăților pentru serviciile de utilități, modificări ale tarifelor, știri, lucrări de reparații, procesare cereri etc. De asemenea, prevede furnizarea de mesaje SMS pentru a primi feedback cu o evaluare a calității serviciului.

Aplicație mobilă pentru o companie de management

Aplicația mobilă pentru compania de management este un instrument destul de convenabil care oferă posibilitatea de a afișa toate aplicațiile primite de la consumatori și munca finalizată. Aplicația mobilă poate fi folosită nu numai de angajații companiei de management, ci și de rezidenți și consumatori. Folosind o aplicație mobilă, este posibilă controlul dispozitivelor electronice, precum porți, bariere, supraveghere video instalată în intrări și zone comune și interfon. Aplicația mobilă funcționează cu o conexiune la internet de înaltă calitate. Aplicația mobilă este o soluție modernă capabilă să creeze și să proceseze rapid cererile de la rezidenți, să trimită cereri între interpreți și să monitorizeze starea tuturor lucrărilor. Nu pierde timpul, cere sfaturi suplimentare. Vom fi bucuroși să avem o cooperare productivă.

Aspectul programului

Program pentru o companie de management

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru o companie de management

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.