1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale

Potrivit a 343 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are parametri de configurare flexibili și funcționalitate avansată potrivită pentru organizații din orice domeniu de activitate;
  • nformațiile despre afaceri (utilități, servicii, contabilitate, angajați etc.) vor fi disponibile pentru utilizare și stocate într-un singur spațiu de informare;
  • tilizatorii vor avea acces la baza de informații și materiale bazate pe capacități diferențiate ale utilizatorilor, folosind un motor de căutare contextuală în activitatea lor zilnică;
  • ărțile la scară mare și citirea geodatelor vă permit să supravegheați locația angajaților, oferind instrucțiuni suplimentare în timpul solicitărilor consumatorilor, rezolvând rapid problemele și procesând cererile;
  • oate informațiile despre angajații din locuințe și servicii comunale vor fi reflectate în baza de date, ținând cont de informațiile introduse personal, de indicatorii de muncă și de salarii calculați lunar;
  • chimbul de mesaje în local între specialiști se realizează convenabil și rapid;
  • onitorizarea cu înregistrare video de la camerele de securitate se realizează automat pentru a exclude faptele de creștere a acțiunilor planificate, timpi de nefuncționare etc.;
  • oate informațiile despre utilitățile publice vor fi înregistrate într-o bază de date unică CRM cu completări în timpul solicitărilor, consumul lunar de energie electrică, alimentare cu apă, gaze, deșeuri solide și alte lucruri, completând informațiile cu un cont personal, recenzii, plăți, contacte;
  • esaje SMS, e-mail, WhaysApp vor fi trimise consumatorilor pentru a oferi diverse informații despre reparațiile planificate, plăți și datorii, modificări de tarif, suport pentru starea aplicației etc.;
  • cumulările se vor face cu ajutorul unui calculator electronic, prevăzând utilizarea tarifelor, recalculărilor etc.;
  • hitantele vor fi furnizate în format electronic și hârtie;
  • enerarea automată de documente și rapoarte folosind șabloane existente, completarea rapidă a informațiilor pe mostre;
  • elefonia PBX și robotul telefonic ajută la deservirea rapidă a clienților, oferind informații complete atunci când contactează numerele de contact;
  • cceptarea plăților în numerar și transferuri fără numerar prin terminale de plată, bănci, servicii online;
  • enținerea înregistrărilor contabile atunci când este integrată cu contabilitatea 1C, generarea automată a documentelor și rapoartelor, transmiterea materialelor către autoritățile și managementul relevante pentru a fi luate în considerare pentru luarea deciziilor ulterioare privind managementul afacerii.

Automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale

Automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale se realizează folosind sisteme moderne, inteligente, care ajută la management, control și contabilitate. De fapt, munca companiilor de locuințe și utilități este uneori subestimată. De fapt, organizațiile de locuințe și servicii comunale monitorizează consumul anumitor resurse, controlând aprovizionarea, plățile și decontările reciproce, creând o zonă confortabilă și favorabilă vieții lucrătorilor de utilități. Este necesară monitorizarea constantă a proceselor de lucru, răspunzând solicitărilor consumatorilor în timp util, precum și eliminarea dificultăților care apar în timpul avariilor și întreruperilor de alimentare cu apă, electricitate, gaz etc. În consecință, vechile metode de management nu mai sunt potrivite o soluție modernă, automatizată, care să optimizeze resursele de lucru ale angajaților companiei. Singura soluție este o abordare individuală și alegerea utilitarului potrivit care se potrivește afacerii dvs. din toate punctele de vedere. Pentru a selecta un astfel de program, merită să cheltuiți mult timp și efort. La monitorizare, una dintre cele mai bune utilitati iese imediat in evidenta, datorita segmentului de pret accesibil si a functionalitatii vaste, cu posibilitati nelimitate potrivite pentru orice domeniu de activitate. Aplicația „Universal Accounting System” este unul dintre cele mai bune programe care vă permite să vă asigurați afacerea, să construiți relații competitive, automatizarea proceselor de lucru în fiecare zi.

Automatizări în sectorul locuințelor și serviciilor comunale

Automatizarea în sectorul locuințelor și serviciilor comunale implică monitorizare, contabilitate și management constant. Automatizarea vă permite să atingeți nivelul dorit de serviciu prin menținerea competentă a unei baze de date a consumatorilor. Software-ul vă permite să automatizați procesul de control utilizând interacțiunea cu diferite tipuri de echipamente și dispozitive de lucru sincronizate. Aplicația presupune automatizarea proceselor de lucru, monitorizarea activităților fiecărui specialist, păstrarea evidenței sarcinilor de lucru și a timpului lucrat. Remunerația angajaților se calculează pe baza unor indicatori reali, luând în considerare analiza ulterioară a calității și vitezei de interacțiune cu clienții, procesarea cererilor etc. Fiecărui angajat i se va atribui un cont, care este creat în timpul înregistrării. Conectarea la sistem se realizează prin specificarea numelui de autentificare și a parolei pentru cont făcând clic pe comanda rapidă de pe desktop. Aplicația oferă o analiză a activităților de lucru ale fiecărui specialist, permițând sau restricționând accesul la aplicație. Astfel, aplicația menține siguranța datelor informaționale în deplină confidențialitate, delimitând drepturile de acces între utilizatori în funcție de statutul lor de muncă. De asemenea, este posibilă urmărirea locației angajaților care desfășoară activități în afara biroului, oferind instrucțiuni suplimentare atunci când primesc noi solicitări de la consumatori.

Locuințe inteligente și servicii comunale

Locuințele inteligente și serviciile comunale asigură interacțiunea promptă între specialiștii companiei și consumatori. Acest lucru necesită înregistrarea fiecărui utilizator în sistem, a consumatorilor în contul personal de pe site sau în aplicația mobilă. Odată înregistrați, consumatorii pot vedea starea aplicației, știri, notificări, chitanțe și plăți. Prin intermediul aplicației, se poate face schimb de mesaje de chat cu specialiști. Configurarea parametrilor de configurare a aplicației este individuală. În aplicație, utilizatorii își pot selecta limba maternă și una suplimentară pentru a interacționa cu clienții. De asemenea, pentru o muncă mai productivă, puteți alege un screensaver pentru desktop, schimbându-l cel puțin zilnic dacă doriți. În aplicație, astfel de instrumente vor fi selectate într-o formă personală. Prin sistemul de locuințe inteligente și servicii comunale este posibilă controlul de la distanță a echipamentelor; supraveghere video și interfoane, porți și bariere, citire citiri de la dispozitivele de contorizare etc. Aplicația este concepută pentru a automatiza locuințele și serviciile comunale atunci când oferă servicii consumatorilor, îndeplinind sarcinile în timp util și prevenind situațiile de urgență. Software-ul asigură activități transparente și eficiente de locuințe și servicii comunale. Toate procesele sunt efectuate printr-o conexiune la internet de înaltă calitate.

Locuințe smart city și servicii comunale

Un oraș inteligent de locuințe și servicii comunale asigură utilizarea eficientă a resurselor pentru alimentarea cu energie electrică și apă, automatizarea furnizării și scoaterea și calculul indicatorilor de contorizare, facilitând munca angajaților în acest domeniu, eliminând apariția erorilor datorate factorilor umani, în mod convenabil efectuarea controlului dintr-un cont personal și servicii. În aplicație, toate informațiile despre consum vor fi reflectate într-un tabel separat, afișând indicatori în documentația de raportare pentru analiză. Astfel, este posibil să se analizeze consumul pe o anumită perioadă de timp. În planificatorul de sarcini, este posibil să configurați raportarea automată, backupul datelor și distribuirea automată a notificărilor și a chitanțelor. Astfel, este posibil să se reducă povara specialiştilor, concentrând atenţia asupra sarcinilor mai importante. Generarea documentației și raportării, cu salvarea și imprimarea ulterioară, se realizează automat în sistem. Dacă este necesar, angajații pot genera orice document, completând automat câmpurile obligatorii și transferând informații din diverse medii. Numărul și data, informațiile despre angajat vor fi stocate în registru. Sistemul va monitoriza datele de pe toate dispozitivele de măsurare, reflectând informații despre funcționare, înlocuire și garanție.

Program de automatizare a locuințelor și a serviciilor comunale

Programul de automatizare a locuințelor și a serviciilor comunale îmbunătățește activitatea tuturor departamentelor. Rețeaua locală permite schimbul de informații între angajați, ținând cont de sincronizarea departamentelor și a dispozitivelor de lucru. Programul oferă posibilitatea de a interacționa cu consumatorii de servicii utilitare, oferind informații importante prin SMS, e-mail, mailing-uri WhatsApp. Distribuția se va face pentru a vă anunța despre consum, procesare și starea cererilor, modificări ale tarifelor și activități de reparații de urgență. Se așteaptă să primească solicitări și feedback de la clienți, cu evaluări pentru serviciile prestate, analizând activitățile și nivelul de calificare al specialiștilor.

De asemenea, este posibilă acceptarea cererilor prin mesagerie, care vor fi reflectate în baza de date pentru procesarea secvențială și reflectarea stării în aplicație. Software-ul este echipat cu metode moderne de management și interacțiune, control și contabilitate și analiză. Funcția de telefonie PBX încorporată oferă un răspuns la apelul clientului cu informații preliminare afișate pe ecranul specialistului. Robotul telefonic ajută, de asemenea, la acceptarea cererilor și la consilierea consumatorilor cu privire la problemele cele mai stringente. Posibilitățile programului sunt nelimitate și se așteaptă interacțiunea cu o varietate de dispozitive, dispozitive de citire etc. Când se lucrează cu fluxul de documente, materialele sunt trimise prin poștă sau trimise spre tipărire, integrându-se cu imprimante de orice model. În plus, se are în vedere utilizarea hărților la scară mare, care furnizează adresele exacte ale departamentelor de locuințe și servicii comunale, dar și trasează rute cu direcții mai convenabile.

CRM pentru automatizarea locuintelor si a serviciilor comunale

Programul CRM automatizat pentru automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale asigură întreținerea comodă și eficientă a unei baze de clienți cu informații detaliate despre prăbușiri, indicatori de consum de utilități, decontări reciproce, cu un număr de cont personal, adresă și informații de contact. Aplicația nu se așteaptă să apară erori, funcționând corect pe un număr nelimitat de dispozitive care funcționează. Controlul intra-organizațional este disponibil și la citirea înregistrărilor video de la camerele CCTV. operațiunile de decontare se efectuează cu ajutorul unui calculator electronic, care, conform unor algoritmi dați (tarife pentru anumite tipuri de servicii), va calcula costul final reflectat în chitanță. Toate informațiile despre cifra de afaceri financiară și angajamente vor fi reflectate în contabilitate, ceea ce este destul de simplu atunci când se integrează programul cu contabilitatea 1C.

Toate procesele de lucru vor fi automatizate, simplificând activitățile zilnice pentru lucrători. Nu mai este nevoie să sunați fiecare lucrător de utilitate, să introduceți manual citirile contorului și să faceți calcule care, din cauza factorilor umani, nu sunt întotdeauna corecte. Utilitarul automatizat oferă intrare și ieșire rapidă a informațiilor, folosind soluții moderne cu o abordare inteligentă. Pentru a evalua capacitățile prezentate de dezvoltatorii companiei USU, trebuie să accesați imediat site-ul web al companiei, să analizați modulele și instrumentele prezentate, să urmăriți recenzia video și să adresați orice întrebări consultanților la numerele de contact specificate. Instalarea versiunii demo necesită o perioadă minimă de timp, deși nu necesită nici un ban, fiind complet gratuită. Vă mulțumim anticipat pentru interes și încredere.

Aspectul programului

Automatizarea locuințelor și a serviciilor comunale

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de automatizare a locuințelor și a serviciilor comunale

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.