- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea citirilor contorului
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul universal are o funcționalitate largă datorită varietății de module și instrumente selectate individual pentru organizație;
- plicația presupune posibilitatea muncii unificate a tuturor angajaților diviziilor structurale, combinând dispozitive de lucru la nivel local pentru interacțiunea și transmiterea mesajelor;
- onducerea va putea monitoriza activitățile de lucru de la distanță folosind supraveghere video în timp real;
- alariaților li se vor plăti salarii automat, calculându-se indicatorii finali ai timpului efectiv lucrat, volumul sarcinilor îndeplinite, calitatea serviciului etc.;
- entru fiecare abonat se va efectua control și management, datele personale vor fi afișate în baza de date CRM, înregistrându-se adresa casei sau apartamentului, numărul de cont personal, numărul de telefon de contact și adresa de email, consumul de utilități, citirile contoarelor, plățile. și datorii, cereri, recenzii etc. d.;
- În aplicație, toate operațiunile de decontare se vor efectua automat, vizând citirile efective ale consumului anumitor resurse, inclusiv tarifele aplicabile;
- rogramatorul de sarcini asigură finalizarea de înaltă calitate a lucrărilor conform termenelor stabilite;
- ucrul cu documente, rapoarte și acte digitale, chitanțele presupune o muncă rapidă și eficientă, cu erori minime la introducerea datelor, folosind diverse formate de fișiere;
- plicația se poate integra cu toate dispozitivele (contoarele), citirea automată a citirilor și introducerea datelor în baza de date, înregistrând momentul înlocuirii contorului și capacitatea de service;
- osibilitatea decontărilor reciproce prin bănci, terminale de plată, coduri QR, casierie:
- nformațiile stocate într-un singur cloud de informații vor fi disponibile pentru toți utilizatorii, datorită capacităților diferite ale utilizatorului pe nivel, în funcție de poziție;
- nteracțiunea cu consumatorii se realizează prin trimiterea de mesaje SMS, WhatsApp, Viber și E-mail;
- plicația mobilă este folosită de specialiștii organizației, rezidenți pentru a monitoriza știrile, depunerea cererilor și procesarea acestora, decontări reciproce și multe altele;
- plicația conține hărți la scară mare care afișează nu numai locația obiectelor, ci și construiesc rute;
- rogramul universal are un potențial nelimitat, cu care vă puteți familiariza vizual instalând versiunea demo.
Program pentru înregistrarea citirilor contorului
Un program de înregistrare a citirilor contorului este necesar pentru organizațiile care reprezintă utilitățile publice. Având în vedere lucrul cu volume mari de date și calcule de informații, este dificil de manipulat manual. În prezent, fluxul de documente a fost transferat în format digital pentru confortul utilizatorilor tuturor diviziilor structurale. Anterior, toate procesele erau efectuate manual pe hârtie, dar cerințele moderne, pentru a simplifica și accelera sarcinile, prevăd introducerea unor sisteme automatizate moderne. Aplicațiile moderne au o funcționalitate nelimitată care oferă utilizatorilor unităților structurale instrumentele necesare pentru a-și îndeplini sarcinile.
Software-ul servește ca asistent în introducerea și ieșirea de date de informații, operațiuni de decontare, oferind asistență consultativă, gestionarea documentelor și chiar decontări reciproce, analizând datele privind cheltuielile cu resurse. Programele prezentate pe piață diferă în funcție de funcționalitate, interval de preț și zone pentru un anumit domeniu de activitate. Singurul program care are o politică de prețuri accesibile, cu o gamă largă de module și instrumente potrivite pentru orice domeniu de activitate, este „Sistemul Universal de Contabilitate”. Aplicația este, de asemenea, potrivită pentru orice nivel de capabilități ale utilizatorului, înregistrându-se și oferind acces individual. După cum am menționat mai devreme, software-ul are o politică de prețuri accesibile, cu o taxă de abonament lunară gratuită, care reduce și cheltuirea fondurilor bugetare. În plus, este planificată achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv de lucru, implementând complet procesele de lucru de către toți angajații organizației, care sunt membri unici ai aplicației și interacționează între ei la nivel local.
Dispozitive de măsurare și contoare
Dispozitivele de contorizare și contoarele reflectă consumul real de resurse furnizate de organizațiile de utilități. Folosind dispozitive de control și consum de resurse, este posibil să se calculeze consumul real de apă caldă și rece, electricitate, gaz, încălzire, prevăzând calcularea automată a sumei totale de plată în funcție de tarife. De asemenea, merită luat în considerare faptul că planurile tarifare sunt stabilite pentru fiecare district și regiune în mod individual. Atunci când furnizați servicii clădirilor de apartamente și ansamblurilor rezidențiale, este destul de dificil să citiți simultan toți indicatorii aparatelor electrice. Controlorii, ținând cont de factorul uman la introducerea indicatorilor de la aparatele electrice, pot face greșeli, care ulterior duc la calcule incorecte, pierderi pentru companie, sau rezidenți care fac declarații negative despre recalculări, ceea ce implică și pierderi suplimentare de timp.
Prin urmare, astăzi, ținând cont de sincronizarea software-ului cu dispozitivele de control și contoare, toate calculele consumate vor fi transmise automat, făcându-se înregistrări în tabele, inclusiv eficiența calculării indicatorilor lunari ai volumelor de consum. Factorul uman, de regulă, afectează negativ diverse aspecte ale activităților organizației. Software-ul optimizează aceste erori prin reglementarea și îmbunătățirea indicatorilor de calitate. Un sistem poate înlocui zeci de specialiști calificați prin introducerea rapidă și eficientă a datelor de înregistrare, fără erori. Software-ul este prezentat cu o gamă largă de funcționalități, care sunt configurate individual de fiecare angajat. La instalarea aplicației, angajații vor fi înregistrați în sistem cu crearea unui cont, care este utilizat individual, fără a transfera drepturi de acces către terți. Configurarea panoului de control, alegerea designului temelor pentru screensaverul panoului de lucru, alegerea limbilor pentru deservirea abonaților, selectarea modulelor și instrumentelor cu șabloane sunt oferite fiecăruia în mod individual.
Contabilitatea citirilor contorului - program
Contabilitatea citirilor contorului - programul furnizează automat. Fiecare dispozitiv de contorizare va fi înregistrat în sistem cu un număr de serie afișat, citiri reale ale consumului de resurse, numele proprietarilor, adresa exactă etc. Ținând cont de citirea automată a indicatorilor de consum de la un anumit aparat electric, este posibilă și monitorizarea stării de funcționare, a datelor de înlocuire etc. În acest caz, nu vor exista calcule consumate eronate, timpi de nefuncționare sau risipă de resurse. Software-ul este proiectat în așa fel încât specialiștii să poată efectua manual modificări și ajustări pe baza citirilor contorului. Consumatorii, rezidenții caselor din sectorul privat și clădirilor de apartamente, pot contacta în mod independent angajații organizațiilor de locuințe și servicii comunale, transmițând mărturie.
Sistemul va ține cont și de data depunerii citirilor de consum la calcularea consumului lunar. Aplicația este accesată de pe o comandă rapidă de pe desktop de către fiecare utilizator, analizând automat activitatea de lucru în comparație cu graficele. Programele de lucru vor fi generate automat, repartizand volumul de lucru in mod egal intre specialistii din toate departamentele. Diviziile vor fi unite într-o singură rețea pentru managementul și controlul convenabil asupra proceselor de lucru, garantând, de asemenea, interacțiunea și lucrul în echipă cu schimbul de mesaje de informații prin rețeaua internă. În același timp, se pot evita multe neplăceri, pierderi de timp, accelerarea proceselor de calcul, acordarea de consiliere clienților etc. Șeful organizației poate gestiona toate departamentele într-un singur mod, văzând fiecare angajat într-o ordine separată, ținând cont de rapiditatea și calitatea sarcinilor îndeplinite.
Tabel pentru citirile contorului
Tabelul de citire a contoarelor va fi completat într-un formular convenabil cu informații actualizate, oferind înregistrarea indicatorilor de resurse anteriori și actuali, volumul final de consum, planul tarifar și valoarea plății. Modificări ale tarifelor vor fi făcute în tabel, recalculate automat. Tabelele pot fi completate simultan de către angajații companiilor de locuințe și servicii comunale, ținând cont de conexiunile multicanal în modul multi-utilizator. Toți angajații vor îndeplini sarcinile atribuite, oferind capabilități diferențiate de utilizator pe nivel. Doar managementul are acces la funcționalități nelimitate, cu monitorizare și management constant al proceselor de afaceri. Toate informațiile generate în sistem vor fi salvate automat în cloudul de informații, în volume mari, pentru o perioadă lungă de timp, suportând diferite formate de la conversie la fișierele necesare. Utilizatorii vor putea accesa datele de informații pe nivel de job, nefiind astfel deranjați de informații inutile cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului, eliminând scurgerea de date. Utilizatorii vor putea introduce informații fie manual, fie automat, importând informații din diverse medii. Cu introducerea automată, este posibil să se reducă timpul pierdut, îmbunătățind în același timp calitatea. Furnizarea datelor de informații la cererea utilizatorilor se realizează folosind un motor de căutare electronic, petrecând câteva minute.
Masa de citire a contorului
Tabelul pentru înregistrarea citirilor contorului oferă posibilitatea de a calcula automat suma totală de plată. Pentru societatea de administrare, tabelele pot fi atât delimitate, cât și rezumate, afișând convenabil informații pentru fiecare abonat. Aplicația este echipată cu funcționalități moderne, inclusiv un calculator care va efectua automat toate calculele folosind algoritmi specificați. Astfel, indicatorii de consum inregistrati de la aparate electrice si planurile tarifare introduse si calculele vor fi instant. Software-ul automat prevede, de asemenea, evidențierea anumitor celule într-o culoare diferită pentru un răspuns vizual rapid din partea specialiștilor pentru recalculare, datorii etc.
Ținând cont de datoria abonaților pentru anumite tipuri de servicii, aplicația va recalcula automat suma totală cu acumularea de penalități pentru fiecare zi de întârziere a plăților. În cazul absenței prelungite a plăților de la rezidenți, un act de notificare va fi generat automat în program. Toate actele, documentele, facturile și chitanțele, rapoartele vor fi generate autonom în aplicație, ținând cont de disponibilitatea șabloanelor care vor fi automat numerotate, datate și afișate ca copie în sistem. Furnizarea de chitanțe, rapoarte, acte sunt furnizate abonaților nu numai în format electronic, ci și pe hârtie. Chitanțe pe hârtie vor fi furnizate lunar în cutiile poștale ale rezidenților. Formatele electronice vor fi trimise atât prin email, cât și prin servicii bancare, o aplicație mobilă cu plată QR.
CRM pentru citirea contorului
O aplicație CRM automatizată pentru înregistrarea citirilor contoarelor necesită menținerea unei baze de date unice pentru toți consumatorii de utilități. O singură bază de date CRM va înregistra informații complete pentru fiecare abonat, inclusiv înregistrarea adresei exacte, a numărului de cont personal, a numărului de telefon și a e-mailului de contact, a plăților, a datoriilor, a penalităților acumulate, a documentelor scanate. De asemenea, la fiecare adresă se va înregistra numărul de rezidenți, pentru calcularea ulterioară a sumei plăților pentru servicii, calculată nu pe contoare, ci după numărul de locuitori. Tarifele vor fi afișate în baza de date pentru calcul automat. Se preconizează că în baza de date CRM vor fi disponibile numerele de contact și e-mailul, după care sistemul va putea trimite cu ușurință notificări de informații, mesaje informative și felicitări.
Rezidenții înșiși pot contacta angajații organizațiilor de locuințe și comunale și companiilor de management pentru consiliere și asistență tehnică. Pentru a oferi sfaturi și a oferi informații despre problemele curente, este posibil să configurați un robot telefonic. Pentru a vorbi cu un operator, este planificată utilizarea telefoniei PBX, care ajută la citirea rapidă a numerelor de telefon de contact ale abonatului și la furnizarea de informații detaliate cu datele afișate pe ecranul monitorului angajaților în câteva minute. În acest fel, specialistul se va putea pregăti pentru conversația curentă, oferind prompt abonatului informațiile necesare cu privire la problemele care apar, înregistrând cererile, văzând în același timp starea plăților și datoriilor, plăților în exces. Conversațiile sunt înregistrate automat. Eficiența joacă un rol cheie nu numai pentru lucrătorii din locuințe și servicii comunale și companiile de administrare, ci și pentru consumatori.
Programul de înregistrare a citirilor contorului asigură eficiența și eficacitatea proceselor de afaceri. Pentru a evalua corect performanța fiecărui angajat dintr-o organizație necesită de obicei o analiză detaliată. Folosind software-ul, este destul de ușor să identifici indicatorii de calitate ai serviciului clienți, folosind SMS-uri trimițând mesaje care solicită evaluări, de exemplu, pe o scară de zece puncte. Pe baza feedback-ului și evaluărilor oferite, este posibil să se determine nivelul de calificare al unui specialist, calitatea și rapiditatea serviciului clienți. Software-ul este o soluție universală pentru automatizarea tuturor proceselor de lucru.
Este prevăzută o reglementare pas cu pas a proceselor de muncă, calculând orele lunare lucrate de specialiști, volumul sarcinilor îndeplinite și calculând salariile. De asemenea, pentru a analiza datele în timp real și a vedea starea evenimentelor în desfășurare în cadrul tuturor departamentelor, este planificată instalarea camerelor de securitate, înregistrarea video, salvarea acestuia pentru redare ulterioară și identificarea deficiențelor. Astfel, conducerea va putea fi prezentă de la distanță în toate filialele în orice moment. Programul este dotat cu o funcție de identificare personală, înregistrarea la intrarea și ieșirea abonaților care solicită la filiale. Aplicația este universală, folosind hărți la scară mare pentru a delimita zonele pe regiune, distribuind lucrătorii în funcție de sarcini într-o formă convenabilă. Asigură reflectarea geodatelor asupra locației specialiștilor, dacă este necesar, redirecționarea de către dispecer în funcție de aplicațiile cele mai apropiate în locație de obiect.
Program de contabilizare a facturilor de utilități și a citirilor contoarelor
Un program de înregistrare a facturilor de utilități și a citirilor contoarelor promovează utilizarea lor de înaltă calitate, cu reparații și înlocuiri la timp. Aplicația va reflecta numerele de serie, data și data scadentă pentru înlocuirea contorului, notificând angajații și abonații cu privire la necesitatea inspecției și urmăririi. Programul va înregistra și informații pe contoarele comunale, care vor citi informații despre consumul de resurse, recalculând pentru fiecare obiect. Software-ul, interacționând cu sistemele bancare, oferă consumatorilor chitanțe cu posibilitatea de a plăti rapid. De asemenea, pentru comoditatea consumatorului, este posibilă transferul de fonduri folosind coduri QR, prin terminale de plată, tot mergând la casierie, efectuând plăți în numerar. În aplicație, toate datele vor fi înregistrate automat, fără posibilitatea de falsificare. Acest fapt simplifică munca și elimină apariția erorilor și pierderilor. Se preconizează utilizarea unei aplicații mobile prin care angajații serviciilor de locuințe și comunale și societatea de management vor putea interacționa cu consumatorii în chat-uri, să furnizeze prompt informații, să trimită aplicații cu solicitări, să trimită facturi etc. Rezidenții se vor putea înregistra în mod independent în contul lor personal, ulterior să urmărească știri, reparații, să trimită cereri, să pună întrebări și multe altele.
Automatizarea citirilor contorului
Automatizarea citirilor contoarelor este de așteptat să ofere departamentelor de contabilitate optimizarea resurselor de lucru atunci când este integrată cu 1C. În același timp, contabilii nu trebuie să treacă de la sistem la sistem, să efectueze operațiuni repetate de decontare, să introducă date, să genereze documente și rapoarte, făcând totul o dată. Prin automatizarea proceselor de lucru, conducerea va putea analiza datele privind activitățile financiare, consumul de resurse pe baza indicatorilor efectivi de raportare în situații utilizate în grafice, diagrame și date tabelare. Raportarea va fi furnizată conducerii în conformitate cu anumite termene limită pentru cântărirea rațională și luarea deciziilor. Se propune utilizarea unui planificator de sarcini pentru a stabili termene limită pentru anumite procese.
De exemplu, backup, trimiterea de mesaje cu calcule și trimiterea de chitanțe către consumatori, generarea documentației de raportare către conducere și autoritățile relevante. Pentru a evalua în mod clar confortul, calitatea și automatizarea proceselor de lucru cu un program universal, ar trebui să urmați linkul de mai jos către site, unde vă puteți familiariza cu ofertele, costurile, condițiile, descărcați o versiune de testare gratuită, citiți recenziile clienților, și urmăriți o scurtă recenzie video. Dacă aveți întrebări suplimentare, specialiștii noștri vă vor sfătui cu plăcere, trebuie doar să contactați numerele de telefon de contact afișate pe site, sau să trimiteți o cerere prin e-mail și veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil. Ne exprimăm în avans recunoștința pentru încrederea dumneavoastră și speranța pentru o cooperare productivă.
Programe video pentru înregistrarea citirilor contorului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru înregistrarea citirilor contorului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
![ROMÂNĂ](https://usu.md/img/flags/moldova.png)
![ORICE LIMBĂ](https://usu.md/img/flags/all.png)
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.
![Transmiți rechizitele pentru contract](https://usu.md/ro/img/kak/1.jpg)
![Efectuați plata în avans](https://usu.md/ro/img/kak/2.jpg)
![Vi se instalează programul](https://usu.md/ro/img/kak/3.jpg)
![Bucurați-vă de rezultat](https://usu.md/ro/img/kak/4.jpg)