Capacitățile sistemului CRM pentru chitanțe
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este adecvat din punct de vedere funcțional pentru orice tip de afacere, cu cunoștință prealabilă la instalarea versiunii demo;
- oți angajații vor fi înregistrați în aplicație, ținând cont de conectarea unică și îndeplinirea sarcinilor de lucru, schimbul de informații cu o conexiune multicanal prin rețea;
- tilitarul are o gamă largă de funcționalități, cu un panou de control accesibil publicului, potrivit pentru orice nivel de capabilități ale angajaților;
- entru fiecare salariat se va tine evidenta activitatilor de munca cu plata unei plati lunare pe baza timpului lucrat si a sarcinilor indeplinite, consemnata in fisa de pontaj;
- ucrul cu hărți la scară largă vă permite să construiți rute atunci când călătoriți conform solicitărilor către adrese specificate, reflectând locațiile filialelor pentru abonați;
- oftware-ul vă permite să afișați geodate în funcție de locația specialiștilor, trimițând cereri în funcție de cea mai apropiată locație;
- nteracțiunea cu rezidenții se realizează prin trimiterea de mesaje vocale și text, în masă sau selectivă;
- aza de date a abonaților va reflecta adrese, numere de contact și adrese de e-mail, recenzii, aplicații, citiri ale consumului de resurse, numărul de locuitori, suprafața de locuit, plăți și penalități acumulate;
- În utilitate, lucrul cu fluxul de documente este simplificat, ținând cont de formatul electronic cu generare rapidă, salvare, imprimare sau trimitere prin poștă;
- itirile de la aparatele de contorizare se realizeaza automat, calculand tarife;
- urnizarea de informații la utilizarea telefoniei PBX și a robotului telefonic;
- lata este acceptata in numerar si fara numerar, tinand cont de interactiunea cu terminale, banci, aplicatii mobile;
- tabilirea tarifelor pentru persoane juridice și persoane fizice, blocuri de locuințe și sectoare private, efectuând ajustări manual;
- plicația mobilă este destinată specialiștilor companiei, precum și rezidenților, cu înregistrarea personală în contul personal, setarea parametrilor și notificărilor, interacționând în chat și generând prompt aplicații cu acceptarea plăților;
- ontrolul tuturor proceselor este disponibil prin camere CCTV, funcții de identificare personală, precum și raportare generată și documentație analitică.
Program pentru chitanțe
Programul de chitanțe vă permite să calculați consumul efectiv, ținând cont de adăugiri și penalități pentru întârzierea plăților. Programele moderne sunt la mare căutare, având în vedere posibilitățile nesfârșite potrivite organizațiilor din orice domeniu de activitate. Cu ajutorul software-ului este posibilă optimizarea costului timpului de lucru, evitând erorile, crescând productivitatea muncii și indicatorii de calitate. Dezvoltarea oferă utilizatorilor posibilități nelimitate, ocolind procesele care necesită forță de muncă, care vor fi efectuate automat. După cum știe toată lumea, anterior toate procesele de locuințe și servicii comunale, asociațiile de proprietari, cooperativele de locuințe, cooperativele de locuințe, se derulau manual, datele erau introduse în jurnale de hârtie, rapoarte și acte. Având în vedere volumul de muncă, cererea constantă a clienților de ajutor și consiliere, cererea de sisteme automatizate a crescut, ținând cont de nevoia de optimizare a utilizării resurselor. Folosind software-ul, este posibil să se organizeze un singur centru de decontare care consolidează toate angajamentele pe conturile de la toți furnizorii de servicii de utilități. Aplicația este selectată personal, dar acest lucru va dura mult timp, având în vedere dificultățile asociate cu o gamă largă, funcționalitate diferită, segment de preț etc. Am dori să vă oferim asistență și să vă ajutăm să alegeți o ofertă utilă pentru organizația dvs., care să servească drept asistent indispensabil pentru o lungă perioadă de timp.
Chitanțe de utilitate
Chitanțe de utilități sunt furnizate consumatorilor la aceeași oră în fiecare lună. Pentru a furniza facturi de plată cu sumele plăților pentru energie electrică, alimentare cu apă, canalizare, gaze, încălzire, pază, eliminare a gunoiului și multe altele, pe parcursul lunii, angajații sunt obligați să efectueze citiri, să facă calcule de cost conform tarifelor stabilite și apoi genera plăți. Un proces destul de laborios, care la prima vedere pare a fi cea mai simplă sarcină. Deci, pentru a face față unor volume mari de informații, solicitărilor consumatorilor, controlului asupra activităților forței de muncă, analizei acțiunilor și proceselor în curs de desfășurare, este imposibil să faci față fără o utilitate automatizată adecvată.
Vă prezentăm atenției una dintre cele mai bune dezvoltări, „Sistemul de contabilitate universal”, prezentată pe piață la un preț accesibil cu potențial nelimitat, funcționalitate largă și mod multi-utilizator. Prin achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv de lucru, le oferiți automat angajaților dvs. muncă cu drepturi depline cu contabilitate, control, management și analiză. Angajații organizației vor înțelege imediat principiile aplicației, fără pregătire prealabilă și dezvoltare îndelungată, înființarea panoului de control. Fiecare angajat va fi obligat să se înregistreze la instalarea utilitarului, ținând cont de necesitatea de a indica acreditările de angajare, vechimea în muncă și alte lucruri. Contul generat folosit de angajați va fi protejat printr-un login și o parolă pentru a proteja datele personale și nu poate fi transferat pentru utilizare de către terți pentru a evita erorile, falsificarea și scurgerea materialelor. Astfel, fiecare utilizator va putea personaliza panoul de control, efectuând munca rapid și eficient.
Program pentru locuințe și încasări pentru servicii comunale
Programul de chitanțe pentru locuințe și servicii comunale oferă utilizatorilor o soluție cuprinzătoare, combinând conturile într-un format online, lucrând cu diverse servicii și aplicații mobile. Software-ul poate fi instalat pe orice dispozitiv de lucru, oferind utilizatorilor mobilitate. De asemenea, prevede unificarea tuturor instituțiilor și departamentelor pentru managementul unificat al managementului. Pe lângă controlul de la distanță folosind camere de securitate de instalare care citesc și transmit înregistrări video în timp real cu înregistrare automată, este asigurată sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul gazdă. Totodată, managerul va putea vedea online starea lucrărilor efectuate, timpul de nefuncționare, pauzele, interacțiunea cu abonații etc. Prin intermediul rețelei interne, angajații tuturor diviziilor structurale vor putea comunica și schimba informații. Această funcționalitate asigură optimizarea resurselor de muncă, deservirea rapidă a rezidenților, procesarea aplicațiilor etc. Îmbunătățirea muncii angajaților, atunci când interacționați cu abonații, este posibilă configurarea panoului de limbă, alegând limbi materne și străine. Pentru a asigura un mediu confortabil, este, de asemenea, posibil să selectați teme de design pentru desktopul dvs. care se potrivesc gusturilor dvs., schimbându-le în mod regulat, după cum doriți.
Program pentru generarea unei chitanțe
Programul de generare a chitanțelor vă permite să salvați angajații organizației de la procesul intensiv de muncă de citire a citirilor de la dispozitivele de contorizare, introducerea manuală a datelor în tabele și calcularea costului serviciilor. Atunci când se lucrează cu numere, se solicită o concentrare sporită, abilități și cunoștințe atunci când se iau în considerare tarifele variabile, documentația de raportare etc. Dezvoltarea USU este concepută pentru a calcula automat penalitățile atunci când utilizatorii sunt în întârziere pentru serviciile de utilități furnizate. Aplicația este echipată cu o selecție largă de funcționalități care sunt selectate personal. Dacă este necesar, contactând dezvoltatorii, este posibil să creați module suplimentare la cererea dumneavoastră. Software-ul poate interacționa cu diferite sisteme, un site web, o aplicație mobilă și dispozitive de citire a consumului de resurse. Astfel, citirea citirilor reale de la dispozitivele de contorizare va fi efectuată automat, împreună cu furnizarea de informații abonaților și consultanță. Ținând cont de furnizarea și deservirea unui flux mare de abonați, se asigură integrarea cu dispozitivele de consum de utilități, care sunt introduse automat în baza de date. În același timp, controlorul nu va pierde timpul, folosind timpul de lucru în scopuri mai necesare. Software-ul vă permite să reduceți volumul de muncă al specialiștilor prin analiza automată a indicatorilor de calitate și a timpului lucrat pentru calculele de salarizare.
Program pentru generarea bonurilor cu cod QR
Programele pentru generarea de chitanțe cu coduri QR permit utilizatorilor să plătească rapid facturile folosind metode moderne de transferuri fără numerar. Calculul computerizat al plăților implică citirea și calculul automat, oferind algoritmi de intrare cu tarife de utilități. Astfel, prin arătarea codului QR, consumatorii pot efectua o plată fără a părăsi locuința. În aplicație, toate citirile vor fi citite de la aparatele electrice de la distanță, reflectând datele despre contoare, perioadele de înlocuire și reparație, citirile reale, numărul de serie și data de expirare a înlocuirii. În cazul unei defecțiuni, aplicația va trimite o notificare angajaților responsabili pentru a efectua operațiunile programate. Cu citirea automată a citirilor, este posibil să se evite scurgerea resurselor prin ascunderea și falsificarea datelor. Lucrul cu facturile de consum, documentele și rapoartele se realizează automat în sistem, oferind un format digital. În format electronic, este posibil să faceți ajustări și să generați rapid materialele necesare în formatele Word și Excel acceptate dacă sunt disponibile șabloane. De asemenea, completarea nu implică costuri pe termen lung, sugerând deplasarea automată a datelor informaționale din diverse surse. La importul și exportul de date, este posibil să se evite multe erori inerente factorului uman. Utilitatea universală este concepută pentru a îmbunătăți activitatea tuturor domeniilor organizației, crescând productivitatea și veniturile.
Program pentru tipărirea chitanțelor
Programul de tipărire a chitanțelor oferă suport pentru lucrul cu orice model de imprimantă, generând și trimițând automat un număr mare de facturi către consumatori. Plățile pot fi efectuate nu numai pe hârtie prin curieri, ci și trimise electronic prin poștă, prin sisteme bancare și oferte mobile. De asemenea, prevede trimiterea de SMS-uri, e-mail, mesaje WhatsApp, oferind consumatorilor informații actualizate despre lucrările de reparații, modificări ale planurilor tarifare, taxe, atașarea scanărilor de documente, acte și notificări. De asemenea, trimiterea de mesaje include felicitări pentru sărbători. Toate calculele software-ului sunt efectuate automat, ceea ce servește și ca un mare plus în munca specialiștilor, reducând la nimic apariția erorilor. Când tarifele se schimbă, aplicația va afișa automat diferența, va lua în considerare și va înregistra citirile în baza de date. Șeful companiei va putea oricând să analizeze schimbările, cheltuielile și veniturile. Generarea de raportare și documentație analitică în grafice și diagrame, datele tabelare pot fi furnizate automat, reflectând termenele limită în planificatorul de sarcini. În plus, în planificatorul de sarcini este posibilă setarea altor sarcini pentru execuție automată, care includ backup, citirea și transferul citirilor cu calcul, generare și furnizare de facturi.
Program pentru plata chitantelor
Programul de plată a chitanțelor presupune interacțiunea cu terminale de plată, servicii suplimentare și bănci, efectuând plăți în formă non-cash. Software-ul va citi automat plățile de la consumatori, iar penalitățile vor fi percepute dacă plățile nu sunt efectuate la timp. Aplicația prevede citirea tuturor indicatorilor, generând notificări în timp util. Este furnizată o defalcare a abonaților în grupuri țintă, clasificându-i în funcție de anumiți parametri. Astfel, toți abonații vor fi clasificați după locul de reședință, subvenții și beneficii etc. În utilitate, este posibilă citirea datelor personale ale clienților, precum și identificarea persoanelor fizice la contactarea sucursalelor. Oferă servicii pentru clienți de înaltă calitate atunci când utilizați funcția de telefonie PBX. În timpul unui apel primit, un angajat al organizației va putea afișa informații complete pe ecranul monitorului cu un răspuns și o consultare ulterioară cu privire la problemele care apar. În același timp, serviciul clienți va fi rapid și eficient, crescând loialitatea și numărul de rezidenți mulțumiți. În plus, există un robot telefonic. Înregistrarea unei conversații ajută la evitarea neînțelegerilor și, de asemenea, ajută la îmbunătățirea calității serviciilor.
Automatizarea generarii chitantelor
Automatizarea generării chitanțelor vă permite să reduceți timpul de lucru. Generarea facturilor pentru plată și transmiterea lor în software este o formă de artă separată, asigurând transparența tuturor acțiunilor. Toate procesele vor fi automatizate, dar lucrătorii pot face manual modificări, de exemplu, în citirile de la aparatele electrice. Toate informațiile vor fi stocate automat într-un depozit centralizat, oferind drepturi de acces tuturor utilizatorilor, separându-i doar pe nivel. Prin delimitarea drepturilor de acces, este posibil să se protejeze în mod fiabil datele informațiilor cu o confidențialitate deplină.
Pentru ca utilizatorii să poată finaliza rapid sarcinile atribuite și să-i consilieze pe abonați, se plănuiește utilizarea unui motor de căutare contextual. Cloudul de informații asigură siguranța unor volume mari de informații pentru o perioadă lungă de timp. Backup-ul vă permite să excludeți materialele nerecuperabile. Aplicația conține cărți de referință care vă ajută să găsiți rapid informațiile de care aveți nevoie atunci când lucrați cu sistemul. În directoare, puteți configura munca de citire, conectare sau deconectare a resurselor utilitare. De asemenea, este posibil să contribuiți cu servicii unice, care pot fi incluse automat în plăți. Pentru fiecare serviciu se va reflecta formatul de taxare, în funcție de volum sau număr de rezidenți. Un director de îmbunătățiri poate fi, de asemenea, personalizat atunci când se oferă servicii la tarife diferite pentru districte sau case private și sectoare cu mai multe apartamente.
Program pentru crearea bonurilor
Programul de creare a chitanțelor permite introduceri și ajustări rapide, efectuând automat calcule. La înființarea directorului de facilități, acumularea rezidenților se realizează conform contoarelor sau standardelor de consum. De exemplu, dacă contorul eșuează, sistemul va calcula automat consumul și calculele pentru o anumită perioadă de timp. De asemenea, este posibil să se clasifice acumularea la modificarea tarifelor pentru persoane fizice și juridice. Este planificată împărțirea volumelor de consum pe zone. Aplicația conține hărți la scară mare care sunt folosite pentru a reflecta geodatele locației angajaților și departamentelor, cu capacitatea de a construi rute. Programul multitasking se poate integra cu sisteme suplimentare, cum ar fi 1C. Astfel, departamentul de contabilitate va depune documentația de raportare la timp, va monitoriza veniturile și cheltuielile organizației, fără a mai fi nevoie de repetarea operațiunilor de introducere a datelor și de calcul. Managerul poate avea acces la resurse financiare și rapoarte în orice moment.
Program pentru crearea bonurilor cu cod QR
Programul de creare a chitanțelor cu cod QR este automat și perfect în toate sensurile. Aplicația prevede lucrul cu abonați de volum nelimitat. Pentru a menține datele abonaților, se plănuiește să lucreze cu o bază de date CRM, în care se vor face ajustări zilnic, iar facturile lunare vor fi generate cu o analiză a oportunității plății. Baza de date va reflecta informații despre adresa, numărul de contact, numărul de rezidenți, numărul de cont personal, citirile contoarelor, datorii, plățile în exces, cererile etc. Programul multifuncțional asigură primirea și procesarea cererilor de la abonați rapid și eficient, rezolvând problemele unul câte unul. În orice moment, este posibil să se evalueze calitatea și viteza de primire și efectuare a lucrărilor la solicitările de la abonați, modificând nivelul pentru a optimiza solicitările repetate. Dispecerii pot accepta rapid cereri și pot trimite lucrători la adrese specificate, văzând locația tuturor. Pentru comoditate, angajații pot înregistra în mod independent starea lucrărilor finalizate în sistem. Dezvoltarea implică lucrul într-o aplicație mobilă. Astfel, rezidenții din sectoarele private sau din blocurile de locuințe pot depune cereri prin înregistrarea independentă în contul personal, pot vedea stadiul procesării și executării acestora, pot evalua munca angajaților, pot primi sfaturi prin chat, pot vedea plățile etc.
Descărcați programul de chitanțe
Descărcarea programului de chitanțe este destul de ușoară, trebuie doar să urmați linkul de mai jos. În primul rând, am dori să atragem atenția asupra necesității unei analize preliminare a propriei afaceri pentru a înțelege necesitatea instalării unei aplicații cu anumite module și instrumente. Este planificată instalarea unei versiuni de testare pentru familiarizarea preliminară cu aplicația, care este o reflectare completă a programului licențiat, dar cu o perioadă de valabilitate limitată, la finalizarea căreia informațiile acumulate vor fi salvate. Versiunea demo este complet gratuită, la fel ca două ore de asistență tehnică oferită ca bonus la achiziționarea unui program licențiat. Puteți adresa întrebările consultanților contactând numerele de contact indicate. Dorim să vă mulțumim pentru că ne-ați contactat, ți-ai făcut timp pentru a te familiariza cu utilitatea și ai avut încredere în noi. Crede-mă, cu un utilitar automatizat, gestionarea afacerii tale va deveni mai plăcută și mai fiabilă. Prin urmare, nu ar trebui să amânați dezvoltarea afacerii pentru mai târziu.
Programe video pentru tipărirea bonurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de generare a chitanțelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.