Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea plăților de utilități
- Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
Orice organizație - Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
Abonați - Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
Adresa - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
Locatari - Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
Instrumente și
normative - Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
Suprafața - Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
Cont total - Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
Diverse categorii - Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
Tarife - Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
Evidența lucrărilor - Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
Căutare - Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
Viramente - Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
Plăți - Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
Penalități și recalculare - Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
Bilanț - Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
Centru unic - Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
Imprimarea facturilor - Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
Evidența în depozit - Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
Minimum - Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
Ordin de comandă - Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
Acte - Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
Listele abonaților - În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
Rapoarte de sinteză - O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
Evidența financiară - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
Plată prin terminal Qiwi - Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
Plată prin Kaspi - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația răspunde cerințelor utilizatorilor, oferind cei mai extraordinari parametri, adaptându-se la activitățile funcționale ale organizației;
- oftware-ul este potrivit pentru controlul automat, gestionarea analitică a întregii organizații, unirea departamentelor într-o singură rețea;
- hiar și de la distanță printr-un sistem de control al managementului, este posibilă menținerea ordinii în cadrul departamentelor prin monitorizarea tuturor acțiunilor în timpul citirii înregistrărilor video;
- istemul informatic oferă automatizare cuprinzătoare, protecție a materialelor confidențiale, stocare pe termen lung integral într-un singur cloud;
- ăutarea se efectuează electronic în timp ce se separă nivelul statutului de angajare, protejând informațiile confidențiale;
- oți utilizatorii pot lucra împreună prin transmiterea de mesaje informative prin rețea;
- ontrolul și analiza activităților de muncă cu calculul salariilor se efectuează în timpul gestionării zilnice a muncii fiecărui specialist, documentând totul;
- ormarea lucrărilor planificate în grafice furnizate în formă electronică pentru efectuarea ajustărilor și stadiul implementării, completate cu informații despre calitate și timp;
- oluțiile inovatoare îmbunătățesc performanța întregii organizații;
- aportarea financiară și documentația vor fi generate într-un sistem informațional unificat, care se integrează cu contabilitatea 1C;
- a un preț accesibil, puteți obține posibilități nelimitate pe care niciun dezvoltator nu le va oferi;
- ersiunea demo vă va ajuta să evaluați rapid capacitățile testându-le pe cont propriu în modul gratuit;
- nteracțiunea cu diverse echipamente, servicii și terminale, asigură automatizarea proceselor de lucru, citirea și efectuarea calculelor, acceptarea plăților;
- oate dispozitivele de consum de resurse vor fi afișate în aplicație, indicând numărul de serie, citirile, datele de înlocuire etc.;
- peratiile de calcul cu ajutorul unui calculator electronic sunt efectuate automat, corect si eficient.
Software pentru contabilizarea facturilor de utilitati
Programul de contabilizare a facturilor de utilități este determinat de necesitatea instalării pentru automatizarea proceselor de lucru, cu control, management și analiză complet implementate. Astăzi programele sunt un instrument necesar în orice afacere. Un program corect selectat este cheia succesului unei companii. Astăzi, având în vedere gama largă de evoluții de pe piață, managerilor le este destul de greu să ia decizia corectă, având în vedere lipsa cunoștințelor necesare. În primul rând, merită luat în considerare faptul că în funcție de funcționalitate, calitatea muncii se îmbunătățește sau se deteriorează, dar nu trebuie să te ghidezi după părerea eronată că, cu cât utilitatea este mai scumpă, cu atât potențialul este mai mare. Chiar și la un cost scăzut, software-ul poate oferi utilizatorilor funcționalități nelimitate. Cerința principală este să analizați piața și să înțelegeți ce fel de dezvoltare aveți nevoie. Dintre varietatea mare de programe, aș dori să evidențiez una dintre cele mai bune aplicații „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul se remarcă imediat printre evoluțiile similare prin politica sa de prețuri accesibile, taxă de abonament gratuită, funcționalitate nelimitată, module și instrumente selectate individual, dacă este necesar, modificate la cererea utilizatorilor. Utilitatea este multifuncțională și universală, potrivită pentru activitățile oricărei organizații.
Plăți de utilități
Plățile pentru utilități sunt furnizate consumatorilor atât de către organizații direct, cât și prin relații intermediare. Plățile reciproce pentru utilități sunt emise lunar persoanelor fizice și juridice. Folosind aplicația, este posibilă automatizarea procesului de contabilitate, control, introducere a datelor în baza de date, calcul și analiză a stărilor de plată. Programul universal asigură citirea rapidă și de înaltă calitate a citirilor de pe dispozitivele de consum, afișarea materialelor în baza de date, cu calculul calculelor la tarifele efectiv indicate, cu furnizarea ulterioară a informațiilor consumatorilor în chitanțe. Înainte de a începe, aș vrea să vorbesc puțin despre dezvoltare, având în vedere infinitatea de posibilități care vă vor surprinde și au un impact productiv asupra activităților de lucru ale afacerii.
Software-ul este instalat pe diverse dispozitive, care includ nu numai computere desktop, ci și smartphone-uri și tablete, oferind utilizatorilor mobilitate. Fiecare angajat al organizației va fi obligat să se înregistreze inițial, înregistrând datele personale cu statut de angajare, pentru a-și crea un cont care va fi folosit zilnic. Furnizarea de informații personale din contul dvs. este strict interzisă altor utilizatori pentru a evita scurgerea datelor de informații. Pentru a asigura siguranța datelor confidențiale, fiecare angajat va indica un login și o parolă atunci când se conectează la sistem dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Sistemul se deschide utilizatorilor cu posibilitatea de a configura individual parametrii de configurare. Pentru a asigura condiții de lucru confortabile, este posibil să personalizați screensaver-ul de lucru folosind una dintre numeroasele teme cu design diferite, selectând limbile străine necesare pentru a servi abonaților, instrumente și șabloane de limbi străine.
Contabilitatea facturilor la utilitati
Contabilitatea facturilor de utilități se efectuează automat în sistem, prevăzând prezența unui calculator electronic încorporat, care, având în vedere tarifele specificate pentru serviciile de utilități și indicatorii afișați ai consumului de resurse, va rezuma datele și va înregistra suma totală. în chitanțe. Analiza și controlul în aplicație se realizează și în mod automat la sincronizarea dispozitivelor electronice, citirea și transmiterea citirilor înregistrate în jurnal. În același timp, nici dispecerii și nici inspectorii nu trebuie să petreacă timpul de lucru în jur, interacționând cu consumatorii pentru a obține informații despre citirile de la dispozitivele comune ale casei.
Oferă chiar și un format convenabil pentru sincronizarea tuturor dispozitivelor de lucru prin rețeaua internă, precum și prin Internet, pentru a asigura interacțiunea și transferul de date de informații prin mesaje între utilizatori. Astfel, angajații vor lucra în armonie, prevăzând unificarea tuturor diviziunilor structurale într-un singur lanț de sistem. Managerul, la rândul său, va putea controla activitatea tuturor diviziilor structurale, gestionând activitățile de muncă de la distanță. Având în vedere conectarea autonomă a tuturor dispozitivelor de lucru la computerul principal, managerul va putea analiza datele pentru fiecare angajat, dând de la distanță instrucțiuni suplimentare. Informațiile despre angajați vor fi înregistrate automat în aplicație, citind acțiunile zilnice cu calculul ironic ulterior al salariilor, pe baza indicatorilor efectivi calculați.
Cum să urmăriți facturile la utilități
Cum să țin evidența facturilor la utilități? Totul este destul de simplu prin intermediul softului, unde există cărți de referință, precum și consultarea specialiștilor. Programul este disponibil publicului, nu necesită pregătire prealabilă și este potrivit chiar și pentru începători. La analizarea plăților pentru utilități, nu este nevoie să introduceți manual această sau acea informație, datele vor fi salvate automat în timpul înregistrării inițiale, dacă informațiile necesare nu sunt disponibile; Aplicația presupune introducerea automată a informațiilor prin importul de materiale din diverse surse. Datele vor fi salvate automat în stocarea în cloud, fără restricții de formate, volume sau perioade de stocare. Software-ul oferă, de asemenea, acces rapid la informații folosind un motor de căutare contextuală. Astfel, prin introducerea unei cereri în fereastra electronică, utilizatorii, pe baza capacităților personale ale utilizatorilor diferențiate pe nivel de poziție oficială, le vor putea primi rapid în întregime. Calculele efectuate în sistem vor fi efectuate în mod autonom, ținând cont de modificările efectuate în tarife. Astfel, influența factorului uman nu va afecta în niciun caz munca organizației și, ca urmare, veniturile. Un manager de afaceri poate analiza datele privind modificările planului tarifar, determinând suma veniturilor și cheltuielilor pentru diferite perioade de timp.
Program pentru calcularea facturilor la utilități
Programul de calcul al facturilor de utilități asigură automatizarea acțiunilor, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor. Aplicația prevede utilizarea unui planificator de sarcini, care va efectua automat anumite sarcini în conformitate cu termenele limită specificate. De exemplu, atunci când este necesară o copie de rezervă, aplicația efectuează această operațiune, prezentând utilizatorilor un raport detaliat privind starea execuției. În același timp, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la defecțiunea dispozitivelor de lucru, restabilind rapid materialele. De asemenea, în programatorul de sarcini, este posibil să se specifice citiri regulate ale consumului de resurse, cu un calcul lunar al plății pentru serviciile generale ale casei. De asemenea, este planificată distribuirea de mesaje informative. Programul automatizat oferă posibilitatea de a monitoriza de la distanță activitățile din cadrul tuturor departamentelor, care pot fi sincronizate într-o singură rețea. Astfel, managerul va putea monitoriza în timp real starea acțiunilor subordonaților, precum și a consumatorilor care caută ajutor sau rezolvă diverse probleme. Datele vor fi înregistrate într-un jurnal electronic. Aplicația, interacționând cu dispozitivele și terminalele, oferă și posibilitatea de a oferi abonaților un serviciu de înaltă calitate, fără așteptări lungi la cozi, oferind numere de consultare și de depunere a cererilor la sucursale.
Automatizarea contabilității facturilor de utilități
Automatizarea contabilității facturilor de utilități facilitează citirea rapidă a citirilor de pe dispozitivele electronice, cu calcularea sumei totale incluzând plăți în plus, datorii, inclusiv penalități. Atunci când se prestează servicii de intermediar, de exemplu, fiind o societate de administrare, se asigură recalcularea utilităților, ținând cont de decontări reciproce cu furnizorii de servicii de utilități. Aplicația vă permite să automatizați procesul de decontare a tranzacțiilor prin analiza datelor privind cheltuielile și veniturile. Managerul va putea analiza citirile prin informațiile tabelare, grafice și diagrame furnizate, luând rațional decizii ulterioare pe măsură ce afacerea se dezvoltă. Utilitatea oferă posibilitatea de a efectua decontări reciproce nu numai în numerar, ci și printr-o schemă fără numerar, interacționând cu sistemele bancare, terminalele de plată și transferurile QR. Astfel, informațiile vor intra automat în sistem, vor fi procesate, iar datoriile vor fi anulate de la abonați.
Program de contabilitate a platilor locuintelor si serviciilor comunale
Programul de contabilizare a platilor locuintelor si serviciilor comunale presupune efectuarea unui control automat cu introducerea datelor la generarea documentelor, rapoartelor si chitantelor. Aplicația are șabloane încorporate, pe care le puteți completa, dacă este necesar, la cererea dumneavoastră, în conformitate cu reglementările organizației. Șabloanele vor fi folosite pentru a crea diverse documente, care acceptă diverse formate de fișiere. La completare, se va utiliza transferul automat de informații din diverse medii, accelerând și oferind o calitate mai bună a intrării. Având în vedere scara voluminoasă a muncii cu abonații, este destul de dificil să faci față manual, furnizând chitanțe pe hârtie și în format electronic. O chitanță electronică va fi furnizată consumatorilor prin servicii bancare și poștă. De asemenea, pe baza datoriei, pe langa acumularea penalitatilor, in sistem vor fi generate automat acte si notificari. Furnizarea de informații cu notificări, știri și felicitări de sărbători se realizează prin trimiterea de mesaje SMS, WhatsApp, Viber, E-mail. Mesaje SMS, care pot fi folosite și pentru a primi feedback în timpul evaluării serviciului.
Program de închiriere
Programul de închiriere sortează datele de informații într-o formă convenabilă și apoi le furnizează abonaților. Interacțiunea cu abonații se realizează prin trimiterea de mesaje către operatori de telefonie mobilă sau e-mail, precum și prin apeluri. Apelurile primite pot fi redate folosind telefonie, înregistrând automat conversațiile. Telefonia PBX oferă lucrătorilor organizației de locuințe și servicii comunale date actualizate despre abonați în timpul unui apel primit, cu un răspuns pregătit și informații detaliate despre solicitări, reflectând pe monitorul de pe desktop starea decontărilor reciproce, taxe, datorii, etc. La depunerea cererilor, dispecerii pot folosi formularele existente cu completare automată. Pe viitor, este posibil să se analizeze datele pe măsură ce lucrarea va fi calculată pe baza tarifelor prevăzute pentru anumite regiuni. Hărțile la scară mare vor ajuta la înregistrarea adreselor exacte cu împărțirea zonelor din teritoriu. De asemenea, la depunerea cererilor, dispecerii vor putea analiza preliminar calea cea mai convenabilă pentru lucrările de reparații ulterioare, calculul timpului etc.
Program de facturare a utilitatilor
Programul de contabilitate a facturilor de utilități poate fi utilizat într-o versiune mobilă, prevăzând utilizarea nu numai de către specialiștii în organizarea locativă și comunală, ci și de către rezidenți. Locuitorii din sectorul privat sau din blocurile de apartamente se pot înregistra în mod independent în contul personal, utilizând ulterior o aplicație mobilă pentru a urmări știrile, a analiza calculele chiriei, a depune cereri și a analiza starea examinării și implementării, a accepta și a plăti facturile. În program, abonații pot interacționa cu specialiști în chat-uri. Depunerea cererilor și procesarea acestora se vor desfășura în mod autonom, prevăzând excluderea deficiențelor, a timpului de nefuncționare și a pierderii aplicațiilor. După număr și dată, este posibil să găsiți rapid actul solicitat, cererea etc. Rapoartele analitice și statistice furnizate permit conducerii să evalueze rațional calitatea muncii fiecărui angajat, comparând viteza și volumul solicitărilor efectuate și calculând veniturile companiei. Sistemul va afișa informații actualizate despre venituri și cheltuieli, decontări reciproce cu furnizorii de utilități și consumatori.
Tabel de facturare a utilitatilor
Tabelul de contabilitate al facturilor de utilități oferă date detaliate pentru toate apartamentele și casele. Citirea consumului de resurse se realizează cu ajutorul contoarelor generale de clădire, precum și prin dispozitive instalate în interiorul birourilor, apartamentelor și caselor. Folosind tabele, este posibilă identificarea rapidă a lipsurilor și a datoriilor în anumite zone. De asemenea, ținând cont de capacitatea de a lucra cu tabele în aplicație, este posibilă evidențierea anumitor celule pentru a schimba culorile, concentrându-se rapid pe diferențele vizuale. În tabel, calculele vor fi efectuate automat prin citirea citirilor totale. Utilitarul convertește cu ușurință documentele în diferite formate. Datele din tabel vor curge automat în diverse servicii, sisteme bancare, aplicații mobile, rambursând rapid datoria.
Tabel pentru contabilizarea facturilor la utilitati
Tabelul de contabilizare a facturilor de utilități este utilizat pentru înregistrarea tuturor aparatelor de consum introduse în baza de date, cu un număr atribuit fiecărui aparat, înregistrând citirile. Când citiți citirile consumului real lunar, se va introduce prețul tarifului, iar suma totală va fi afișată automat pentru plata ulterioară. În acest caz, nu este nevoie să introduceți manual citirile, toate procesele vor fi automatizate. Aplicația poate chiar interacționa cu rețelele sociale și site-ul web. Atunci când abonații contactează, angajații organizației de locuințe și servicii comunale pot face manual modificări și ajustări. Utilitatea multifuncțională asigură și funcționarea autonomă a departamentului de contabilitate, interacționând cu sistemul 1C, oferind o abordare integrată. Când interacționați cu contabilitatea 1C, nu este nevoie să petreceți timp suplimentar căutând informații, generând chitanțe sau acte, efectuând calcule și multe altele. De asemenea, nu prevede o tranziție de la un sistem la altul, îndeplinind simultan sarcinile atribuite. Este destul de ușor să controlezi activitățile financiare într-o perioadă scurtă de timp este posibil să generezi un raport cu date detaliate.
Descărcați tabelul pentru facturile de utilități contabile
Descărcarea unei foi de calcul pentru contabilizarea facturilor de utilități în formă electronică este destul de simplă, puteți utiliza orice șablon. Software-ul automatizat vă permite să mențineți o singură bază de date pentru toți consumatorii și furnizorii de servicii generale de casă, reflectând informații detaliate în baza de date, ținând cont de completările regulate. Pe langa informatiile de baza despre zona, adresa exacta, contul personal, numerele de telefon de contact, numarul de locuitori, suprafata de locuit, este de asteptat sa se introduca si materiale informative suplimentare privind consumul de utilitati, toate aparatele de citire cu numere de serie. , starea plății și datoria, atașarea scanărilor documentelor. Pentru fiecare abonat se vor efectua analize și statistici ale decontărilor și rambursării datoriilor, împărțind baza de date pe categorii. Clienții cu probleme vor fi înregistrați în sistem, cu anumite comunicații deconectate automat. Ținând cont de imaginile propuse, aplicația poate citi cu ușurință parametrii externi ai abonaților prin identificarea persoanei care contactează filialele. Capacitățile software-ului sunt nesfârșite, completate de integrarea cu dispozitive electronice, servicii etc.
CRM pentru plățile utilităților contabile
Un program CRM universal pentru contabilizarea plăților de utilități implică posibilitatea distribuirii în masă sau selectivă a mesajelor ca notificări. Astfel, la efectuarea lucrărilor de reparații sau la furnizarea unei chitanțe pentru plata utilităților, aplicația va trimite automat mesaje text pregătite în prealabil. Pentru a vă familiariza pe deplin cu funcționalitatea software-ului, ar trebui să descărcați o versiune de testare gratuită. Versiunea demo într-o perioadă scurtă de timp este capabilă să demonstreze capabilități universale, potențial nelimitat cu automatizarea proceselor de lucru. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, puteți contacta specialiști folosind numerele de contact afișate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail. Puteți analiza posibilitățile, preselecta module și instrumente și puteți citi recenzii de la clienți mulțumiți pe site-ul nostru oficial. Când achiziționați o versiune cu licență a software-ului, veți primi cadou două ore de asistență tehnică. Vă mulțumim anticipat pentru contact și interes.
Program video pentru contabilizarea facturilor de utilitati
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate a facturilor de utilități
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Apă-canal
Rețea de încălzire,
cazangerie
Companie de
interfoane
Televiziune prin cablu
Instalații de gazificare
Companie de
telecomunicații
Companie energetică
Evacuare gunoi menajer
și alte deșeuri
Provider
GLC (Gospodărie locativ-comunală),
APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
ÎM (Întreprindere Municipală),
ÎP (Întovărășiri Pomicole)
Companie de administrare
Cooperativă de locuințe
Alte întreprinderi
de stat comunale
Factură unică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.