1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru facturi de utilitati

Potrivit a 228 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru facturi de utilitati

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru facturile de utilități

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat are un panou ușor de utilizat cu mod multifuncțional, opțiuni de configurare publică;
  • entru fiecare utilizator, este posibil să personalizați bara de activități, să selectați teme pentru screensaver, limbi pentru serviciul clienți;
  • plicația prevede contabilizarea automată a indicatorilor de resurse de utilități, înregistrați într-o bază de date separată cu calcularea costurilor în funcție de tarife;
  • onitorizarea proceselor de lucru din cadrul departamentelor se realizează prin instalarea camerelor de supraveghere video, folosind înregistrări pentru a exclude încălcările;
  • plicația asigură funcționarea convenabilă a unui singur mecanism pentru a rezolva diverse probleme de către toți utilizatorii care interacționează prin rețeaua locală;
  • În software, angajații vor primi salarii în funcție de munca efectivă prestată și timpul lucrat;
  • entru toți abonații, informațiile vor fi înregistrate și reflectate într-o bază de date separată CRM cu numărul de cont personal, contacte și adrese, starea plăților și a datoriilor, aplicații etc.;
  • tilitarul are posibilități nelimitate, optimizând resursele de lucru ale utilizatorilor;
  • ontabilitatea de gestiune a blocurilor de locuinte reprezinta mentinerea diferitelor tarife;
  • ste posibil să se calculeze facturile de servicii și utilități folosind un calculator electronic, recalculând și calculând penalități;
  • oftware-ul permite interacțiunea cu site-ul web și aplicațiile mobile, sistemele bancare și terminalele de plată, emiterea de chitanțe și efectuarea plăților în formă cash și non-cash;
  • enerarea documentelor, rapoartelor, jurnalelor, actelor și chitanțelor se realizează automat folosind șabloane electronice;
  • ontabilitatea se va efectua direct în aplicație, optimizând timpul de lucru fără a fi nevoie să pierdeți timp trecând de la un sistem la altul și repetarea operațiilor;
  • ersiunea de testare a aplicației poate fi descărcată complet gratuit de pe site-ul oficial pentru a vă familiariza cu funcționalitatea;
  • tilitarul se poate integra cu dispozitivele de măsurare, citirea citirilor și efectuarea de calcule și analize.

Program pentru facturi de utilitati

Programul pentru facturi de utilități este destinat companiilor care oferă servicii pe scară largă, făcând posibilă ușurarea specialiștilor prin direcționarea resurselor către rezolvarea unor sarcini mai importante. Programele moderne automatizează activitățile de lucru ale utilizatorilor în toate domeniile de activitate. La efectuarea facturilor de utilități, este necesar, în primul rând, să înregistrați în mod competent și corect citirile de la dispozitivele de citire, documentând totul. Dacă abordarea este incorectă, apar adesea dificultăți în management și costuri, provocând pierderi financiare pentru companie. Aplicațiile ajută utilizatorii să rezolve zilnic diverse sarcini care afectează indicatorii de productivitate și calitate. Atunci când alegeți o dezvoltare, merită să luați în considerare mulți factori care pot afecta atât pozitiv, cât și negativ activitățile companiei. Pentru a alege utilitatea potrivită, merită să analizați activitățile afacerii, să identificați lacunele și apoi să vă decideți mai întâi asupra modulelor și instrumentelor. Există multe evoluții pe piață, așa că nu ar trebui să vă grăbiți, alegeți cu atenție, mai întâi consultându-vă cu experți și obținând informații suplimentare din recenzii printr-o perioadă de testare. Evoluțiile diferă atât în funcție de funcționalitate, cât și de cost. Care va fi decizia depinde de tine.

Contabilitatea facturilor la utilitati

Contabilitatea facturilor la utilități necesită un control competent. Atunci când achiziționați software specializat, ar trebui să uitați de cheltuirea excesivă de timp și bani prin automatizarea proceselor de lucru. Acordând atenție software-ului specializat „Universal Accounting System”, obțineți nu doar o aplicație cu funcționalități bogate, ci și un asistent indispensabil care înlocuiește zeci de specialiști calificați. Aplicația este prezentată la un preț destul de accesibil, cu suport lunar gratuit, fără taxe de abonament. Dezvoltarea este personalizată de fiecare individ, permițând utilizatorilor să lucreze într-un mediu confortabil, de la alegerea unui screensaver desktop până la utilizarea modulelor și instrumentelor. De asemenea, merită luat în considerare faptul că aplicația poate fi tradusă în orice limbă, deservind abonații străini. În timpul înregistrării personale, fiecărui angajat i se va atribui un cont protejat de un login și parolă. Toate drepturile și oportunitățile vor fi diferențiate, ținând cont de situația muncii fiecărui angajat, oferind și neintervinând informații inutile. Se achiziționează o versiune cu licență pentru fiecare dispozitiv de lucru, folosind smartphone-uri, tablete și computere. Conectarea și efectuarea anumitor sarcini în aplicație se pot face atât de la birou, cât și de acasă.

Program de contabilitate a facturilor la utilitati

Programul de contabilizare a facturilor de utilități ajută la analiza consumului de comunicații prin rapoarte generate și indicatori statistici. În aplicație, specialiștii pot identifica cu ușurință debitorii, pot întocmi un raport, pot oferi informații abonatului și pot analiza oportunitatea rambursării datoriilor. Toate procesele vor fi automatizate. Conectându-se la aplicație de pe o comandă rapidă de pe desktop, utilizatorii pot introduce și afișa rapid informații și le pot schimba printr-o rețea locală sau de internet. Schimbul intern de informații între specialiști se realizează folosind o conexiune multicanal, care este deosebit de convenabilă atunci când combinați toate departamentele într-o singură rețea. Astfel, managerul va putea gestiona și controla procesele interne în detaliu. Acesta prevede gestionarea de la distanță a proceselor și activităților de afaceri ale fiecărui angajat într-un format separat, urmărirea locației, vizualizarea stării acțiunilor, intrarea și ieșirea datelor etc. A devenit mult mai ușor să se calculeze salariile pentru angajați, prevăzând contabilitatea efectivă a activităților generale de muncă cu compararea cu orarele și reflectarea asupra angajamentelor lunare. Astfel, nici conducerea, nici specialiştii nu vor avea întrebări. Oferă sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal, monitorizarea activităților de lucru și corectitudinea operațiunilor efectuate, promptitudinea și calitatea acestora.

Program de contabilizare a taxelor pentru locuințe și servicii comunale

Programul de contabilizare a taxelor pentru locuințe și servicii comunale oferă citirea în timp real a indicatorilor efectivi ai consumului de utilități (apă, gaz, electricitate), interacționând prin internet cu dispozitivele de contorizare. În același timp, inspectorii nu trebuie să piardă timp și să facă tururi toate citirile vor fi introduse automat în baza de date cu calcule folosind un calculator electronic. Aplicația va înregistra tarifele pentru serviciile prestate, iar după aceea programul va efectua automat calcule, introducând indicatorii calculati în jurnalele și chitanțele. contabilitatea va fi corectă, fără a implica angajați cu influența negativă a factorului uman. Având în vedere volumele mari de deservire a clădirilor de apartamente, munca devine mai complicată, așa că este imposibil să faci fără software. Angajații nu mai pot pierde timpul introducând indicatorii de informații, automatizând acest proces la importul de informații. Aplicația poate folosi orice format de document. Când lucrați cu documente și rapoarte digitale, stocarea a devenit mai fiabilă și producția a devenit mai rapidă. Astfel, atunci când stochează informații într-un singur cloud de informații, angajații vor putea folosi un motor de căutare contextual în activitatea lor zilnică prin introducerea unei interogări într-o fereastră electronică și vor putea primi rapid informații complete. Când lucrați cu baza de informații și afișați informații, merită luat în considerare faptul că drepturile de acces pentru fiecare angajat vor fi diferite, delegându-le în funcție de statutul său de angajare.

Programe pentru calcularea facturilor la utilități

Programul de calcul al facturilor de utilități ajută la reflectarea informațiilor complete despre munca efectuată cu menținerea unui jurnal separat pentru aplicațiile de la abonați. Aplicațiile de la companiile de utilități pot fi depuse personal, telefonic, sau prin depunerea unei cereri pe portal sau site-ul web. Atunci când caută sfaturi de la specialiști sau depun o cerere sau o cerere, abonații pot folosi telefonia. La utilizarea funcției „telefonie PBX”, specialiștii vor putea vedea informații afișate pe ecran despre abonați, cu plăți, consum, datorii etc. Atunci când răspund la un apel, specialiștii pot opera cu date și pot apela după nume, șocând și crescând loialitatea clienților.

De asemenea, puteți configura un răspuns automat în aplicație, oferind suport pentru informații majorității consumatorilor. La înregistrarea pe portal, pe site, abonații pot urmări știrile, pot depune cereri, plăti chitanțe și pot consulta chat-uri cu specialiști. Astăzi, toate procesele sunt automatizate și digitalizate, simplificând munca angajaților organizației și accelerând procesele. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului, este planificată înregistrarea convorbirilor telefonice, salvarea și reflectarea în registru a datei și orei apelului. Ulterior, este posibil să se analizeze starea solicitărilor, primind feedback de la clienți. În același timp, nu este nevoie să pierdeți timp apelând sau trimiteți mesaje dvs. aceste sarcini vor fi efectuate automat, stabilind termene limită și alți parametri în planificatorul de sarcini.

Program pentru calcularea facturilor la utilități

Programul de calcul al facturilor de utilități presupune un mod multifuncțional, cu integrare convenabilă cu diverse dispozitive de contorizare, monitorizare și control. Atunci când este integrată cu contabilitatea 1C, aplicația vă permite să automatizați procesul de contabilitate, înregistrând toate încasările și cheltuielile financiare. La emiterea facturilor de utilități, chitanțele din aplicație vor fi furnizate atât în formă electronică prin email sau prin portaluri, sisteme bancare, cât și pe hârtie. In cazul in care consumul de resurse de utilitate creste peste norma, procedura contabila se va efectua dupa un coeficient diferit. În același timp, specialiștii nu trebuie să-și dezvolte creierul și să introducă manual informații. Dacă este necesar, calculele pentru anumite persoane pot fi modificate manual. Abonații pot efectua plăți în orice formă convenabilă, în numerar și fără numerar. Într-un format fără numerar, utilizatorii pot utiliza sisteme bancare, transferuri QR și plăți prin terminale. Plățile vor fi primite instantaneu și reflectate în aplicație. În caz de datorii, programul se va recalcula cu acumularea penalităților pentru ziua de întârziere. Dacă aveți șabloane, procesul de generare a documentelor și rapoartelor va fi mai ușor, mai rapid și mai eficient.

Automatizarea contabilității facturilor de utilități

Automatizarea contabilității facturilor de utilități presupune reflectarea întregului istoric al consumului, plăților și datoriilor sub formă de grafice și diagrame. Pentru fiecare perioadă de timp, este posibil să se efectueze analize. Gestionarea completă a proceselor de afaceri este luată în considerare la instalarea și întreținerea înregistrărilor de supraveghere video. Astfel, este posibilă reducerea costurilor, absenteismului și neglijenței angajaților. Este asigurată interacțiunea cu site-ul web, rețelele sociale, aplicațiile mobile, îmbunătățind procesele de lucru. pentru comoditate, se are în vedere delimitarea sectoarelor private sau a blocurilor de locuințe pe parcele, reflectând zonele pe hărți la scară largă. Este posibil să afișați geodate în funcție de locația angajaților, dacă este necesar, interacționați cu dispecerii și redirecționați solicitările. Software-ul face posibilă planificarea rațională a fondurilor bugetare, controlând mișcarea fiecărui ban. Dacă dispozitivele de măsurare se defectează, sistemul va reflecta informații despre starea înlocuirii, perioadele intermediare. perioada de testare, citiri, număr de serie etc.

CRM pentru facturile de utilitati

Software-ul CRM universal pentru facturile de utilități implică menținerea unei baze de date unice, cu o reflectare completă a datelor curente pentru fiecare abonat. Informațiile despre abonați vor fi completate lunar cu indicații despre consumul de resurse, plăți și datorii, informații despre adresa exactă și numărul de cont personal, informații de contact, recenzii, evaluări etc. De asemenea, este posibil să atașați scanări de acte, chitanțe și alte documente. Pentru a oferi informații suplimentare abonaților, este planificată trimiterea de mesaje SMS, WhatsApp, E-mail, Viber. În timpul furnizării mesajelor de informare, consumatorii se pot familiariza cu inovațiile, condițiile și lucrările de reparații, starea solicitărilor, recalcularea și modificările tarifelor. Software-ul automat oferă un format convenabil pentru familiarizarea cu funcționalitatea, sub forma unei versiuni demo, care este complet gratuită. Utilizatorii pot începe cu fluxurile de lucru rapid și fără instruire prealabilă, cu un tablou de bord accesibil public, referințe și asistență tehnică expertă. Vă puteți consulta cu specialiști folosind numerele de contact afișate pe site-ul nostru, fără a pierde timp, selectând module și instrumente

Aspectul programului

Program pentru facturi de utilitati

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de facturare a utilităților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.