1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru utilitatea apei

Potrivit a 291 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru utilitatea apei

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru utilitățile de apă

  • Programul ține cont de particularitățile tuturor întreprinderilor comunale sau altor organizații care lucrează cu cetățenii
    Orice organizație

    Orice organizație
  • Lucru comod cu orice numpr de abonați și evidența tuturor datelor necesare
    Abonați

    Abonați
  • Înregistrarea rapidă și căutarea datelor pe localități, străzi, sectoare, case și apartamente
    Adresa

    Adresa
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea stingerii datoriilor
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați abonatului și orice document în format electronic, cum ar fi o factură sau un act de reconciliere
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă și de prestigiu
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Efectuarea calculelor în baza numărului de locatari
    Locatari

    Locatari
  • Lucrul cu diverse instrumente de calcul și calcularea plăților în baza normativelor de consum
    Instrumente și normative

    Instrumente și
    normative
  • Calcul în baza suprafeței apartamentului sau casei și în baza altor parametri necesari
    Suprafața

    Suprafața
  • Distribuirea contului total de la organizațiile subordonate între abonați
    Cont total

    Cont total
  • Programul nostru permite împărțirea abonaților pe categorii dorite și atribuirea tarifelor individuale
    Diverse categorii

    Diverse categorii
  • Sistemul poate lucra cu orice servicii comunale, în baza oricărui tip de tarife, inclusiv a celor diferențiate
    Tarife

    Tarife
  • Veți putea contabiliza ușor și orice servicii sau lucrări de o singură dată
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Programul nostru va permite indentificarea rapidă a abonatului dorit, precum și gruparea sau selectarea acestora în baza parametrilor specificați
    Căutare

    Căutare
  • Viramentele în masă către abonați fără aparate de calcul și viramentele individuale în baza indicatorilor de pe aparate vor optimiza timpul de lucru al colaboratorilor dvs.
    Viramente

    Viramente
  • Toate plățile vor fi sub controlul dvs. absolut, ținând cont de plățile în numerar și fără numerar
    Plăți

    Plăți
  • Programul asigură o recalculare comodă și virarea penalităților către rău-platnici
    Penalități și recalculare

    Penalități și recalculare
  • Veți putea afla ușor datoriile sau supraplăților abobaților
    Bilanț

    Bilanț
  • Veți putea include ușor datele inițiale cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul acceptă lucrul în cadrul Centrului Unic de Decontare. Toate viramentele și plățile pot fi ușor exportate sau importate în sistem
    Centru unic

    Centru unic
  • Puteți imprima rapid facturile de plată și chiar să le expediați ca fișiere pe poșta electronică a abonaților
    Imprimarea facturilor

    Imprimarea facturilor
  • Consumul de marfuri și materiale pe comenzi și servicii vor fi sub stricta dvs. evidență
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Programul va indica ce mărfuri și materiale trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Ordinul de comandă de prestare a serviciilor sau lucrărilor se va completa cu informația necesară în mod automat
    Ordin de comandă

    Ordin de comandă
  • Din program pot fi imprimate sau trimise pe poștă actul de verificare, factura de preț și alte documente necesare
    Acte

    Acte
  • Sistemul de evidență a întreprinderii comunale creează registre pentru controlori și liste de abonați
    Listele abonaților

    Listele abonaților
  • În baza diverselor rapoarte de siteză veți putea evalua toate business procesele importante ale companiei dvs.
    Rapoarte de sinteză

    Rapoarte de sinteză
  • O vizualizare clară a dinamicii profitului vă va ajuta să analizați ușor activitatea și rentabilitatea companiei
    Evidența financiară

    Evidența financiară
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Abonații vor putea efectua plăți prin intermediul terminalelor Qiwi, iar dvs. veți economisi astfel pentru casieri. Plățile vor ajunge automat în program
    Plată prin terminal Qiwi

    Plată prin terminal Qiwi
  • Integrarea programului cu plățile prin terminale Kaspi Bank vă va asigura ieșirea la un nou nivel de interacțiune cu clienții
    Plată prin Kaspi

    Plată prin Kaspi
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are un panou comod si multifunctional cu parametri de configurare flexibili, configurati individual de fiecare utilizator intr-un format personal;
  • oftware-ul automatizat oferă utilizatorilor funcționalitatea necesară pentru contabilitate, control și management;
  • enerarea raportării necesare pentru o anumită perioadă de timp, monitorizarea și ținerea evidenței consumului de alimentare cu apă, împărțirea alimentării cu apă caldă și apă rece;
  • cantitate nelimitată de date informative clasificate pe categorii, date și regiuni, angajați, abonați etc. pot fi stocate într-un sistem informațional unificat;
  • sigurarea confidențialității datelor informaționale se realizează prin împărțirea nivelului drepturilor utilizatorului în funcție de activitatea de muncă;
  • plicația permite efectuarea de calcule automate, care se vor reflecta în baza de date și chitanțele lunare furnizate;
  • tilitatea asigură monitorizarea corectă a consumului de alimentare cu apă prin citirea citirilor de la contoarele comune ale casei, optimizând timpul de lucru al dispecerilor;
  • anagerul poate controla munca din interiorul departamentelor de la distanta folosind camere de supraveghere video in timp real;
  • ngajații vor primi salarii lunare la citirea efectivă a proceselor de lucru;
  • onitorizarea stării lucrărilor finalizate pe baza solicitărilor abonaților este disponibilă prin menținerea unui jurnal electronic, care reflectă calitatea serviciului;
  • otificări prin SMS și Email, WhatsApp vor fi trimise automat abonaților, informându-i despre noutăți, modificări de tarif, starea plăților și furnizarea chitanțelor;
  • ste posibil un format automat pentru lucrul cu documentația și raportarea, folosind șabloane care pot fi completate rapid și eficient în funcție de mostre;
  • nformațiile despre consumatorii de alimentare cu apă vor fi reflectate în sistem într-o bază de date CRM separată cu informații actualizate privind numerele de cont personal, numerele de telefon de contact, indicatorii de consum estimativ, tarife, plăți etc.;
  • alculele se fac folosind un calculator electronic încorporat, însumând numărul total de metri cubi și tarife, recalculând în caz de plată în exces sau perceperea unei penalități pentru întârziere;
  • oftware-ul garantează munca de înaltă calitate a departamentului de contabilitate, atunci când interacționează cu contabilitatea 1C, reflectând toate informațiile despre activitățile financiare;
  • nteracțiune cu sistemul bancar, terminale de plată, QR, oferind plăți rapide.

Program pentru utilitatea apei

Programul pentru utilitățile de apă este o soluție automatizată cu o abordare integrată pentru a economisi timp și bani. Folosind programul, este posibilă încărcarea corectă a datelor de informații, petrecând jumătate din timp pentru introducerea și procesarea informațiilor. Astăzi, programele au fost modernizate și echipate cu capabilități de ultimă oră care asigură finalizarea rapidă și de înaltă calitate a sarcinilor atribuite. Economisirea resurselor este necesară pentru fiecare companie, prin urmare este imposibil să se facă fără un asistent electronic specializat, iar pentru a selecta un software care merită este necesar să se analizeze piața. Această problemă trebuie abordată cu toată seriozitatea și responsabilitatea. Achiziționând software-ul „Sistem de contabilitate universal”, puteți realiza rapid, eficient și ușor controlul, contabilitatea și managementul dorit cu analize. Dezvoltatorii, ținând cont de toate nevoile și dorințele utilizatorilor, îmbunătățesc programul, adăugând posibilități pentru acțiuni nelimitate. Software-ul este convenabil și multifuncțional, potrivit pentru orice nivel de capabilități ale utilizatorului. Dacă aveți întrebări, sunt furnizate cărți de referință, precum și ajutor din partea consultanților. Instalarea și configurarea necesită timp minim. Parametrii de configurare sunt flexibili și pot fi configurați individual de fiecare utilizator.

Automatizarea utilităților de apă

Automatizarea utilității de apă începe din momentul instalării software-ului USU. Odată cu automatizarea, toate procesele vor fi îmbunătățite, oferind calcule, urmărirea consumului din prioritățile contabile, reducerea pierderilor de resurse neevaluate. De asemenea, serviciul va deveni mult mai bun, analizând munca tuturor angajaților, notând indicatorii în baza de date. În același timp, este posibilă reducerea acceptării cererilor repetate cu revendicări din partea cetățenilor. Suportul de informații și primirea automată a cererilor vă permit să optimizați volumul de muncă al angajaților și să urmăriți cu ușurință starea muncii, fără a uita sau pierde solicitările de la consumatori. Suportul automat de informații pentru consumatori economisește timp și îmbunătățește calitatea. Dar mai întâi lucrurile. În primul rând, permiteți-mi să vă spun puțin despre program, care, odată achiziționat, va deveni un asistent indispensabil pentru mulți ani, îmbunătățind calitatea muncii, productivitatea și profitabilitatea afacerii.

Software-ul are un preț accesibil în comparație cu evoluții similare, acesta este un avantaj clar; Nu există taxe lunare suplimentare, inclusiv taxe de abonament. O versiune cu licență este achiziționată separat pentru fiecare dispozitiv de lucru. Nu este nevoie să urmați un antrenament pentru a lucra în aplicație, totul este destul de clar pentru toată lumea, chiar și pentru un începător. Aplicația oferă mobilitate lucrătorilor, simplificând activitățile și crescând indicatorii de calitate. În aplicație, toți utilizatorii vor fi înregistrați individual, sub conturi, cu un login și o parolă securizate. La intrare, utilizatorii sunt autorizați să-și citească drepturile și capacitățile personale. Astfel, contabilitatea activitatilor de munca va fi automata, supravegheand timpul lucrat si sarcinile indeplinite. Toate informațiile vor fi înregistrate în foile de pontaj pentru calcularea ulterioară a salariilor. Programele sunt generate automat în utilitar prin modificarea formularelor digitale, lucrătorii fiind notificați cu privire la modificări prin mesaje care apar pe ecran.

Contabilitatea utilităților de apă

Contorizarea utilității de apă va fi automatizată, cu înregistrarea electronică a datelor de consum. Software-ul permite interacțiunea convenabilă cu toate dispozitivele de alimentare cu apă, citirea indicatorilor efectivi și calcularea volumului cheltuielilor lunare. Calculele și recalculările plăților se vor face pe baza tarifelor. Toate operațiunile de decontare vor fi efectuate automat, prevăzând un calculator electronic încorporat, care, spre deosebire de angajați, nu va face greșeli, greșeli de scriere sau falsifică citirile. Aplicația oferă un control comercial detaliat asupra cheltuirii resurselor.

De asemenea, se așteaptă consolidarea controlului tehnic, analizând datele pentru fiecare contor, văzând starea măsurătorilor și discrepanțe în citiri, luând în considerare datele de expirare și înlocuire. Astfel, contabilitatea va fi corectă, excluzând pierderile neevaluate. Ținând cont de conexiunea la internet, se preconizează citirea indicatorilor de la dispozitivele de contorizare, optimizând timpul de lucru al lucrătorilor de la serviciile de apă. În același timp, controlul, contabilitatea și încrederea locuitorilor vor fi sporite. În planificatorul de sarcini, este posibil să introduceți data și ora pentru anumite lucrări, care vor fi efectuate automat de către sistem. De exemplu, atunci când se specifică citirea și calculul plății pentru alimentarea cu apă, aplicația va fi integrată pentru a citi citirile reale, a face calcule și a reflecta informațiile din chitanțe. La specificarea momentului de realizare a copiei de rezervă, sistemul va efectua și automat această operațiune, prezentând un raport asupra lucrărilor efectuate.

Contabilitatea în utilitățile de apă

Contabilitatea utilităților de apă folosind software simplifică și accelerează procesele de lucru. De exemplu, schimbul de informații se realizează rapid și eficient, ținând cont de conexiunea locală a tuturor abonaților. Cu o conexiune multicanal, angajații din toate departamentele vor putea interacționa și transmite informațiile necesare pentru a finaliza rapid munca. De asemenea, prevede informarea și primirea de feedback de la abonați. În software, fiecare angajat va fi înregistrat cu date personale, care vor fi completate sistematic cu munca zilnică, precum și cu drepturi și oportunități. Diferențierea capabilităților utilizatorilor se bazează pe protecția materialelor confidențiale utilizate și stocate într-un singur spațiu de informații. Utilitarul prevede stocarea unor cantități nelimitate de date de informații, care vor fi stocate în starea inițială pentru un timp nelimitat. Pentru ca utilizatorii să găsească și să utilizeze rapid informațiile și să consilieze abonații, va fi folosit un motor de căutare contextuală. Astfel, toate procesele vor fi automatizate și îmbunătățite.

Sistem CRM pentru utilitățile de apă

Un sistem CRM automatizat pentru utilitățile de apă este o necesitate dictată de principiile moderne. Folosind software-ul CRM pentru utilitățile de apă, este posibilă îmbunătățirea activității tuturor departamentelor prin monitorizarea și gestionarea de la distanță a afacerilor organizației. Controlul se realizează prin supraveghere video de la distanță, citind în timp real acțiunile angajaților și rezidenților care solicită ajutor de la departamente. Camerele video vor funcționa continuu, înregistrând și transmitând filmări video către computerul gazdă. Totodată, este prevăzută și o opțiune de citire a identității, identificarea abonaților și a angajaților, înregistrarea orei de intrare și ieșire din filiale.

Baza de date CRM este necesară pentru a reflecta prompt mărturiile, informațiile personale ale rezidenților, cu conturi personale, adrese, contacte și informații suplimentare. De asemenea, este posibil să atașați scanări ale documentelor. Astfel, este posibilă optimizarea timpului petrecut cu facturarea și contorizarea rezidenților. Toate apelurile vor fi înregistrate în aplicație, analizând frecvența și calitatea serviciului de asistență oferit. Analiza calității serviciului este posibilă cu asistență și feedback pentru clienți. Pentru a sprijini abonații cu un serviciu de informare, se preconizează trimiterea de mesaje către operatorii de telefonie mobilă și e-mail pentru a anunța cu privire la tarife, modificări de tarif, procesarea aplicațiilor etc. Trimiterea poate fi în masă sau individuală. De asemenea, este planificată afișarea știrilor despre utilitățile de apă pe site-ul web în aplicația mobilă.

Contabilitatea utilității de apă datorită automatizării complete va fi corectă, cu o reflecție productivă asupra activităților organizației. Calculele vor fi efectuate automat și furnizate abonaților în formă electronică pe portalurile de stat sau prin poștă sau pe hârtie. Decontările cu persoane fizice și juridice se pot face în numerar și fără numerar, implicând integrarea cu terminale de plată, transferuri QR și transferuri bancare. Plățile pot fi acceptate în orice unitate monetară, transformând rapid fondurile. Calculele vor ține cont de citirile de consum, precum și de recalculări și datorii cu penalități.

De asemenea, prevede ca cererile automate și cererile să fie efectuate cu debitorii, limitând furnizarea de alimentare cu apă atunci când alimentarea este întreruptă. Aplicația oferă posibilitatea de a lucra cu diverse servicii prin înregistrarea în conturile personale ale abonaților, care pot urmări știrile, pot primi chitanțe și notificări, acționează și, de asemenea, pot trimite aplicații. Gama funcțională de posibilități este nelimitată, creând o zonă convenabilă pentru lucru. Nu este nevoie ca specialiștii să introducă manual datele, totul a fost transferat în management digital, cu date importate din diverse surse. Programul prevede posibilitatea activităților de la distanță pentru toți angajații, inclusiv supervizorii. Prin citirea geolocalizării angajaților, dispecerii, primind solicitări de la abonați, pot redirecționa angajații în funcție de solicitări, urmărind starea acțiunilor.

Contabilitatea abonaților de la utilitățile de apă

Contabilitatea abonaților utilităților de apă în software implică calcularea costului total al alimentării cu apă consumată, tipărirea și trimiterea chitanțelor și acceptarea plăților. Pentru a face munca și mai rapidă și mai eficientă, specialiștii Vodokanal sunt dotați cu funcția de telefonie PBX și configurarea unui robot telefonic. La folosirea telefoniei, specialiștii de la serviciile de apă vor vedea informații despre abonat, plăți, datorii, supraplată etc. în faza unui apel primit, răspunzând la apel cu un discurs pregătit atunci când este adresat pe nume. În același timp, clientul va fi șocat, cu o loialitate sporită. Astfel, serviciul va fi mai rapid, reducând creșterea abonaților nemulțumiți. În aplicație, toate încasările de numerar vor fi înregistrate în aplicație, ținând cont de posibilitatea integrării cu sistemul 1C. Toate informațiile vor fi înregistrate, cu rapoarte compilate pentru orice perioadă de timp. Generarea de documentație, raportare, chitanțe și acte, reclamații se va finaliza mai rapid dacă sunt disponibile șabloane electronice. În aplicație, este posibilă automatizarea procesului de lucru cu debitorii, generarea automată a notificărilor, deconectarea sau conectarea comunicațiilor.

Cumpărați software pentru utilitățile de apă

Puteți cumpăra un program pentru o utilitate de apă la un preț accesibil, fără a cheltui mult timp și efort. Vă reamintim că prin achiziționarea software-ului nu va trebui să plătiți o taxă lunară de abonament. Selecția modulelor și instrumentelor se realizează într-o formă personală. Pentru a vă îmbunătăți abilitățile și a vă familiariza cu aplicația, pe site-ul oficial este prezentată o versiune de testare, după care datele vor fi salvate. Utilizatorii pot selecta limbile de care au nevoie pentru a funcționa, deservind abonații rapid și precis. Programul poate fi folosit pe orice dispozitiv de lucru, oferind mobilitate și eficiență. Software-ul cu contabilitate automată a plăților vă permite să gestionați sistematic angajamentele pe baza principiului adresei. De asemenea, vă puteți consulta cu specialiști folosind numerele de telefon de contact afișate pe site. Managerului i se va oferi, de asemenea, documentația și raportarea necesare pentru a ajuta la evaluarea rațională a oportunităților, veniturilor și cheltuielilor.

Aspectul programului

Program pentru utilitatea apei

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru serviciul de apă

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Apă-canal

    Apă-canal
  • Rețea de încălzire, cazangerie

    Rețea de încălzire,
    cazangerie
  • Companie de interfoane

    Companie de
    interfoane
  • Televiziune prin cablu

    Televiziune prin cablu
  • Instalații de gazificare

    Instalații de gazificare
  • Companie de telecomunicații

    Companie de
    telecomunicații
  • Companie energetică

    Companie energetică
  • Evacuare gunoi menajer și alte deșeuri

    Evacuare gunoi menajer
    și alte deșeuri
  • Provider

    Provider
  • GLC (Gospodărie locativ-comunală), APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe), CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente), ÎM (Întreprindere Municipală), ÎP (Întovărășiri Pomicole)

    GLC (Gospodărie locativ-comunală),
    APL (Asociația Proprietarilor de Locuințe),
    CPA (Cooperativa Proprietarilor de Apartamente),
    ÎM (Întreprindere Municipală),
    ÎP (Întovărășiri Pomicole)
  • Companie de administrare

    Companie de administrare
  • Cooperativă de locuințe

    Cooperativă de locuințe
  • Alte întreprinderi de stat comunale

    Alte întreprinderi
    de stat comunale
  • Factură unică

    Factură unică
  • Altă organizație

    Altă organizație


Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.