Capacitățile sistemului CRM pentru suport tehnic
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul USU facilitează gestionarea proceselor tehnice. sprijin;
- rin intermediul programului puteți gestiona toate aplicațiile primite;
- rin intermediul software-ului, puteți susține procese bazate pe solicitări;
- iecărei etape i se poate atribui propriul statut și culoare în spațiul de lucru;
- istemul este conceput pentru întreținerea bazelor de date;
- uteți chiar să lucrați în program de la distanță dacă vă conectați la cloud;
- rin intermediul software-ului puteți distribui sarcini;
- rogramul va arăta productivitatea fiecărui angajat;
- apacitățile software pot fi scalate;
- istemul are funcții transparente și ușor de înțeles;
- u este dificil să înveți cum să folosești software-ul;
- rin program puteți ține evidența consumabilelor;
- a furnizarea de servicii standard, se poate organiza anularea automată a materialelor implicate;
- rin intermediul software-ului, puteți efectua managementul financiar al proceselor;
- unt disponibile și alte funcții.
Suport tehnic contabil
Contabilitatea suportului tehnic este o înregistrare sistematică a datelor despre funcționarea unui serviciu. Contabilitatea include: înregistrarea, prelucrarea și analiza datelor. Care sunt scopurile unei astfel de contabilități? Îmbunătățirea calității serviciilor, optimizarea muncii personalului, controlul și transparența proceselor și, cel mai important, creșterea satisfacției clienților.
Managementul Help Desk
Managementul serviciului de suport tehnic în condiții moderne se realizează prin automatizare. Această abordare reduce timpul de înregistrare, optimizează activitatea fiecărei legături și, de asemenea, ajută la analiza procesului: punctele slabe ale activităților pot fi identificate rapid. Vă sugerăm să utilizați USU; vom lua în considerare opțiunile disponibile.
Prin intermediul software-ului, puteți organiza managementul profesional al aplicațiilor. La primire, acesta va fi imediat initializat si pus in functiune. Toate cererile pot fi înregistrate în sistem și execuția lor poate fi monitorizată. De asemenea, în software, cererile pot fi prioritizate după importanță, urgență și pot fi identificate persoanele responsabile pentru execuție.
CRM pentru suport tehnic
CRM pentru suport tehnic poate automatiza procesele cât mai mult posibil. De exemplu, atunci când primiți o cerere pentru o întrebare tipică, puteți utiliza un șablon pentru a răspunde. Dezvoltăm boți de afaceri special pentru acest scop.
Dacă compania împarte puterile și sarcinile între specialiști, atunci când se primește o cerere, este posibilă distribuirea automată a cererii de la client pe categorii și specialiști.
În program, puteți organiza atribuirea de statusuri și trimiterea acestora către persoana interesată. Statuturile pot fi foarte diferite: primire, decizie, închidere și așa mai departe, totul depinde de nevoile companiei. Prin intermediul software-ului, puteți monitoriza termenele limită pentru finalizarea sarcinilor.
Sistem CRM pentru suport tehnic
Când lucrați cu clienți obișnuiți, puteți crea carduri separate pentru aceștia în program și puteți înregistra în ei toate interacțiunile și caracteristicile contactelor cu clienții. Aceste informații pot fi utile pentru creșterea loialității clienților și rezolvarea problemelor în viitor.
Un sistem CRM pentru suport tehnic va genera rapoarte pentru dvs., pe baza cărora puteți efectua analize de proces. Veți putea obține statistici privind numărul și tipurile de solicitări și veți putea determina timpul de răspuns și rezoluția aplicațiilor.
Dacă este necesar, puteți evalua satisfacția utilizatorului la lansarea serviciului corespunzător. Prin intermediul programului, puteți determina cât de productiv este fiecare angajat.
Software de suport tehnic
Programul de suport tehnic poate oferi integrare cu servicii precum email, telefonie IP, mesagerie instant. Puteți organiza corespondența prin aceste canale. USU oferă capabilități de integrare și utilizarea setărilor individuale.
Programul este conceput pentru a interacționa cu ERP și alte sisteme. Platforma în sine poate acționa ca o astfel de platformă integrată. Oferim opțiuni de personalizare pentru a se potrivi cerințelor unei anumite organizații. Dacă este necesar, USU poate fi prezentat ca o aplicație mobilă.
Automatizarea suportului tehnic
Automatizarea suportului tehnic poate fi configurată pentru a introduce o secvență de etape pentru procesarea cererilor. De asemenea, poate accepta diferite scenarii și aprobări în fiecare etapă. Vă putem oferi capabilități de stocare în cloud pentru accesibilitate și securitate. Dacă este necesar, puteți oferi angajaților dvs. acces de la distanță la spațiul de lucru și asistență.
Cumpărați software de asistență tehnică
În USU, puteți gestiona drepturile de acces pentru diferite grupuri de utilizatori. Sistemul poate înregistra toate operațiunile utilizatorului și acțiunile de audit în orice moment. Prin intermediul software-ului, puteți analiza satisfacția utilizatorilor, sondajele și recenziile pot fi integrate după finalizarea aplicațiilor.
Puteți cumpăra un program de asistență tehnică de la USU. Vom selecta funcțiile necesare pentru dvs. și vă vom oferi posibilitatea de a le extinde în viitor. Nu este dificil să înveți cum să folosești software-ul, sugerăm să folosești instrucțiuni interactive. Sunt disponibile și alte materiale: videoclipuri, prezentări, abonament la canal. Un sistem de contabilitate universal va asigura un management de înaltă calitate a proceselor.
Software CRM video pentru suport tehnic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului CRM pentru suport tehnic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.