1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare atelier

Potrivit a 253 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare atelier

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea atelierelor

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul vă va permite să gestionați cu ușurință principalele procese ale atelierului;
  • oftware-ul poate fi folosit pentru gestionarea comenzilor;
  • oftware-ul vă permite să organizați lucrul cu baza de clienți;
  • eți putea identifica clienții pe segmente;
  • rin intermediul softului poți lucra cu finanțe: plăți, plăți, documente;
  • rin intermediul software-ului puteți organiza munca cu notificări de informații;
  • omenzile pot fi distribuite între maeștri în funcție de specificul activităților acestora;
  • În software puteți crea lucrări cu stări și puteți urmări modificările acestora;
  • rogramul este conceput pentru a lucra cu documente;
  • uteți chiar să lucrați cu șabloane de documente personale;
  • istemul are extensii mari, de exemplu, capabilități de integrare;
  • rogramul poate fi folosit în diferite limbi;
  • siguram toate materialele necesare instruirii operationale;
  • ste disponibilă o versiune de probă a sistemului;
  • SU – contabilitate atelier modern la un pret accesibil.

Automatizare atelier

Automatizarea atelierelor poate îmbunătăți considerabil operațiunile unității dumneavoastră. Prin utilizarea automatizării, puteți scăpa de procesele de rutină. De asemenea, este posibil să se organizeze corect procesele întregului atelier, în timp ce acestea vor fi transparente și ușor de înțeles pentru utilizatori. Există, de asemenea, o creștere a vitezei operațiunilor și a preciziei acestora. Vă sugerăm să utilizați USU pentru a optimiza sistemul.

Managementul atelierului

Gestionarea atelierului dumneavoastră prin USU vă va optimiza operațiunile. Când utilizați sistemul, puteți întreține și gestiona cu ușurință comenzile de reparații. În USU puteți crea baze de date pe clienți.

Veți putea salva toate interacțiunile pentru clienții individuali. În sistem puteți crea și edita comenzi și le puteți atribui stări. Apoi puteți urmări după stările atribuite. Programul poate fi configurat pentru a trimite automat notificări clienților atunci când comenzile lor sunt gata.

Software de automatizare a atelierelor

Un program de automatizare a atelierelor poate oferi funcții de contabilizare a materialelor și a stocurilor, deoarece acestea sunt atât de necesare în procesul de afaceri. Prin intermediul programului, puteți organiza contabilitatea de depozit profesională veți putea controla toate operațiunile și monitorizați soldurile stocurilor din depozit.

Programul poate fi configurat pentru a vă anunța cu privire la necesitatea reînnoirii stocurilor și poate fi chiar configurat pentru a trimite automat o solicitare furnizorului. Sistemul oferă posibilitatea de a estima costurile pentru fiecare comandă.

Dezvoltăm o aplicație mobilă și oferim acces la distanță; aceste capabilități pot fi obținute la cerere. Veți putea menține comenzile și înregistra munca în timp real.

Crm pentru automatizarea unui atelier de reparații

Automatizarea atelierului de reparații Crm este legat de managementul clienților. În USU, puteți menține o bază de date de clienți cu informații de contact. Veți păstra un istoric al interacțiunilor și preferințelor clienților. Dacă trebuie să aplicați promoții, reduceri sau alte opțiuni de program de fidelitate, vă vom oferi funcțiile necesare pentru aceasta.

În unele cazuri, pot fi necesare integrări cu sisteme sau echipamente externe. Aceste oportunități vi se pot oferi. Integrarea cu programele de contabilitate poate fi furnizată, dar software-ul USU poate acționa ca un program cuprinzător și vă poate echipa cu aceste capacități.

Veți avea capacitatea de a lucra cu plăți. Puteți menține o casă de marcat și un cont curent și puteți furniza documentația pentru toate tranzacțiile. Echipamentele pot fi, de asemenea, conectate pentru o contabilitate eficientă. Dacă este necesar, puteți oferi clienților notificări, memento-uri și alte forme de suport pentru informații.

Contabilitate atelier

Contabilitatea unui atelier se ocupă de finanțe și costuri. Programul vă permite să calculați costul comenzilor și să creați facturi pentru plată. Prin intermediul sistemului, puteți ține o evidență a tuturor plăților și datoriilor și, de asemenea, puteți înregistra toate plățile. Pentru a verifica procesele, puteți chiar genera automat rapoarte privind veniturile și cheltuielile. În plus, puteți crea rapoarte privind profiturile, cheltuielile și eficiența meșterilor.

Analizarea volumului de muncă al atelierului și prognozarea cererii va face posibilă determinarea câți angajați sunt necesari pentru a furniza servicii suplimentare. Puteți chiar să oferiți vizualizări ale indicatorilor cheie pentru a înțelege mai bine tendințele afacerii dvs. Vizualizarea poate fi asigurată de: grafice, diagrame și alte efecte vizuale.

Comandă automatizare pentru atelierul tău

În sistemul USU puteți lucra cu planificarea muncii. De exemplu, puteți crea programe pentru maiștri și puteți distribui automat sarcinile. Când lucrați în modul de control al timpului, puteți urmări calendarul comenzilor.

Pentru volume mari, puteți lucra cu mementouri despre munca planificată în spațiul de lucru. Vă putem oferi mai multe opțiuni și la prețuri accesibile. Sistemul nostru nu este standardizat, puteți alege doar acele funcții de care aveți cu adevărat nevoie. De asemenea, vă putem oferi integrări cu alte sisteme și echipamente. Aceste posibilități sunt luate în considerare individual

Puteți comanda oricând automatizări pentru atelierul dvs. conform criteriilor dvs. Pentru a face acest lucru, vă invităm la o prezentare individuală.

Aspectul programului

Automatizare atelier

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a atelierelor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.