Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea atelierelor
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul vă va permite să gestionați cu ușurință principalele procese ale atelierului;
- oftware-ul poate fi folosit pentru gestionarea comenzilor;
- oftware-ul vă permite să organizați lucrul cu baza de clienți;
- eți putea identifica clienții pe segmente;
- rin intermediul softului poți lucra cu finanțe: plăți, plăți, documente;
- rin intermediul software-ului puteți organiza munca cu notificări de informații;
- omenzile pot fi distribuite între maeștri în funcție de specificul activităților acestora;
- În software puteți crea lucrări cu stări și puteți urmări modificările acestora;
- rogramul este conceput pentru a lucra cu documente;
- uteți chiar să lucrați cu șabloane de documente personale;
- istemul are extensii mari, de exemplu, capabilități de integrare;
- rogramul poate fi folosit în diferite limbi;
- siguram toate materialele necesare instruirii operationale;
- ste disponibilă o versiune de probă a sistemului;
- SU – contabilitate atelier modern la un pret accesibil.
Automatizare atelier
Automatizarea atelierelor poate îmbunătăți considerabil operațiunile unității dumneavoastră. Prin utilizarea automatizării, puteți scăpa de procesele de rutină. De asemenea, este posibil să se organizeze corect procesele întregului atelier, în timp ce acestea vor fi transparente și ușor de înțeles pentru utilizatori. Există, de asemenea, o creștere a vitezei operațiunilor și a preciziei acestora. Vă sugerăm să utilizați USU pentru a optimiza sistemul.
Managementul atelierului
Gestionarea atelierului dumneavoastră prin USU vă va optimiza operațiunile. Când utilizați sistemul, puteți întreține și gestiona cu ușurință comenzile de reparații. În USU puteți crea baze de date pe clienți.
Veți putea salva toate interacțiunile pentru clienții individuali. În sistem puteți crea și edita comenzi și le puteți atribui stări. Apoi puteți urmări după stările atribuite. Programul poate fi configurat pentru a trimite automat notificări clienților atunci când comenzile lor sunt gata.
Software de automatizare a atelierelor
Un program de automatizare a atelierelor poate oferi funcții de contabilizare a materialelor și a stocurilor, deoarece acestea sunt atât de necesare în procesul de afaceri. Prin intermediul programului, puteți organiza contabilitatea de depozit profesională veți putea controla toate operațiunile și monitorizați soldurile stocurilor din depozit.
Programul poate fi configurat pentru a vă anunța cu privire la necesitatea reînnoirii stocurilor și poate fi chiar configurat pentru a trimite automat o solicitare furnizorului. Sistemul oferă posibilitatea de a estima costurile pentru fiecare comandă.
Dezvoltăm o aplicație mobilă și oferim acces la distanță; aceste capabilități pot fi obținute la cerere. Veți putea menține comenzile și înregistra munca în timp real.
Crm pentru automatizarea unui atelier de reparații
Automatizarea atelierului de reparații Crm este legat de managementul clienților. În USU, puteți menține o bază de date de clienți cu informații de contact. Veți păstra un istoric al interacțiunilor și preferințelor clienților. Dacă trebuie să aplicați promoții, reduceri sau alte opțiuni de program de fidelitate, vă vom oferi funcțiile necesare pentru aceasta.
În unele cazuri, pot fi necesare integrări cu sisteme sau echipamente externe. Aceste oportunități vi se pot oferi. Integrarea cu programele de contabilitate poate fi furnizată, dar software-ul USU poate acționa ca un program cuprinzător și vă poate echipa cu aceste capacități.
Veți avea capacitatea de a lucra cu plăți. Puteți menține o casă de marcat și un cont curent și puteți furniza documentația pentru toate tranzacțiile. Echipamentele pot fi, de asemenea, conectate pentru o contabilitate eficientă. Dacă este necesar, puteți oferi clienților notificări, memento-uri și alte forme de suport pentru informații.
Contabilitate atelier
Contabilitatea unui atelier se ocupă de finanțe și costuri. Programul vă permite să calculați costul comenzilor și să creați facturi pentru plată. Prin intermediul sistemului, puteți ține o evidență a tuturor plăților și datoriilor și, de asemenea, puteți înregistra toate plățile. Pentru a verifica procesele, puteți chiar genera automat rapoarte privind veniturile și cheltuielile. În plus, puteți crea rapoarte privind profiturile, cheltuielile și eficiența meșterilor.
Analizarea volumului de muncă al atelierului și prognozarea cererii va face posibilă determinarea câți angajați sunt necesari pentru a furniza servicii suplimentare. Puteți chiar să oferiți vizualizări ale indicatorilor cheie pentru a înțelege mai bine tendințele afacerii dvs. Vizualizarea poate fi asigurată de: grafice, diagrame și alte efecte vizuale.
Comandă automatizare pentru atelierul tău
În sistemul USU puteți lucra cu planificarea muncii. De exemplu, puteți crea programe pentru maiștri și puteți distribui automat sarcinile. Când lucrați în modul de control al timpului, puteți urmări calendarul comenzilor.
Pentru volume mari, puteți lucra cu mementouri despre munca planificată în spațiul de lucru. Vă putem oferi mai multe opțiuni și la prețuri accesibile. Sistemul nostru nu este standardizat, puteți alege doar acele funcții de care aveți cu adevărat nevoie. De asemenea, vă putem oferi integrări cu alte sisteme și echipamente. Aceste posibilități sunt luate în considerare individual
Puteți comanda oricând automatizări pentru atelierul dvs. conform criteriilor dvs. Pentru a face acest lucru, vă invităm la o prezentare individuală.
Programe video pentru automatizarea atelierelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a atelierelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.