Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU va ofera o solutie moderna pentru managementul centrelor de service;
- plicațiile pot fi gestionate prin intermediul platformei;
- oftware-ul ajută la lucrul cu baza de clienți;
- apacitățile software-ului pot fi configurate la setări individuale;
- lienții din program pot fi împărțiți în segmente;
- eți putea efectua plăți pentru reparații;
- ntegrare cu sistemele de plată pentru a extinde opțiunile de plată;
- rin intermediul platformei, puteți gestiona resursele materiale ale centrului de servicii;
- entru sarcini grele se poate asigura distributia automata a solicitarilor;
- ontabilitatea depozitului poate fi menținută într-un mod convenabil pentru dvs., de exemplu, puteți defini setări pentru notificarea când consumabilele sunt epuizate;
- rin program puteți evalua prețurile de achiziție;
- eți putea furniza documentația necesară;
- În USU puteți utiliza capacitățile de corespondență;
- untem pregătiți să dezvoltăm o aplicație pentru tine;
- ersiune de încercare disponibilă.
Crm pentru centru de service
Crm pentru centrul de service simplifică și optimizează foarte mult activitățile atelierului. Oferă oportunități de contabilitate rapidă, suport de înaltă calitate pentru interacțiunile cu clienții, precum și analize. Vă sugerăm să utilizați un CRM modern dezvoltat de USU. Acest sistem vă va permite să lucrați cu baze de date, să mențineți înregistrări profesionale și să țineți sub control toate procesele atelierului.
Crm - centru de service
Crm - centru de service de la USU va face din gestionarea comenzilor și reparațiilor cel mai convenabil și eficient proces atât pentru un tehnician individual, cât și pentru întregul centru. Prin intermediul sistemului, puteți organiza munca în următoarele domenii: primirea, înregistrarea și procesarea cererilor de reparații.
De asemenea, puteți lucra cu stările comenzii prin intermediul sistemului. Ele pot fi foarte diferite: în diagnosticare, în reparație, gata pentru livrare și așa mai departe. Pentru comoditate, fiecare categorie de stare poate fi evidențiată în culoare.
Prin intermediul platformei, puteți planifica încărcarea de master și termenele limită pentru finalizarea lucrărilor. În USU puteți crea profiluri pentru clienți și puteți salva un istoric al tuturor reparațiilor cu detalii pentru fiecare caz. Cu o înregistrare detaliată, veți avea ocazia să creșteți loialitatea clienților cunoscându-i întrebările și interesele.
Software pentru centrul de service
Software-ul centrului de servicii vă va ajuta să lucrați mai eficient cu baza dvs. de clienți. Cardurile de clienți din USU pot fi păstrate în detaliu: informații de contact și istoricul interacțiunilor și preferințelor.
Atunci când lucrați cu comenzi, puteți ține evidența echipamentului care este întreținut: modele, numere de serie, starea garanției. Sistemul vă permite să înregistrați numărul de servicii furnizate și costul acestora. De asemenea, în timpul funcționării, puteți seta sistemul să vă reamintească despre întreținerea programată sau sfârșitul garanției.
Crm pentru reparatii contabile
Crm pentru contabilitatea reparațiilor vă va ajuta să lucrați cu depozitul și piesele de schimb. Pentru activități, puteți organiza venituri și cheltuieli, anularea pieselor de schimb instalate. Programul vă permite să urmăriți și să rezervați piese de schimb pentru comenzi.
Programul USU poate fi programat pentru a vă anunța atunci când stocul trebuie completat. Conectându-vă la program, puteți urmări cu ușurință soldurile și costul pieselor de schimb.
Sistem Crm pentru centru de service
Sistemul CRM pentru centrul de servicii vă permite să lucrați corect cu finanțele și documentele. De exemplu, sistemul vă va ajuta să generați cu ușurință facturi, acte de muncă finalizată și chitanțe, precum și contracte.
Programul vă permite să lucrați cu plăți și datorii de la clienți. Vei putea genera rapoarte cu privire la venituri, cheltuieli, profitabilitate, acestea te vor ajuta sa verifici eficacitatea activitatilor tale.
Software-ul centrului de servicii vă va oferi oportunități de a comunica cu clienții. Veți putea lucra cu notificări despre starea comenzii prin SMS, e-mail, mesageri.
Dacă este necesar, puteți implementa notificări automate despre pregătirea echipamentului pentru livrare și puteți configura software-ul pentru notificări de declanșare. Prin program puteți lansa un serviciu pentru a evalua calitatea serviciului.
Crm pentru centrul de servicii va oferi oportunități de lucru cu rapoarte. De exemplu, puteți utiliza un raport privind eficiența lucrătorilor și volumul de muncă. Sau, de exemplu, puteți analiza cererea de servicii. De asemenea, puteți verifica momentul reparațiilor și respectarea intervalelor de timp planificate pentru service.
USU poate fi echipat cu o varietate de integrări, de exemplu, cu un program de contabilitate sau cu sisteme de plată. Există o mulțime de posibilități de integrare, noi le vom selecta pe cele de care aveți nevoie.
Dacă aveți un site web pentru rezervare online, puteți sprijini integrări cu rezervări online pentru reparații. Pentru a comanda, putem dezvolta o aplicație mobilă pentru ca dvs. să accesați CRM oriunde.
Puteți lucra în program de la distanță pentru aceasta trebuie să utilizați cloud-ul. În software, puteți defini conturi pentru diferiți angajați: casier, recepționer, maistru, contabil și așa mai departe. Puteți defini drepturi de acces la date pentru aceștia. Pentru a afla cum să utilizați programul, vă sugerăm să utilizați instrucțiunile interactive. De asemenea, am pregătit multe alte materiale canalul nostru este deschis pentru tine, unde poți lua în considerare separat oportunitățile disponibile. Sistem de contabilitate universal – capabilități moderne de automatizare adaptate afacerii dumneavoastră.
Program CRM video pentru centrul de service
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului CRM pentru centrul de service
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.