Capabilitățile unui sistem CRM pentru menținerea unei baze de date pentru un centru de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Este ușor de întreținut orice bază de date folosind software-ul USU;
- uteți deservi orice număr de clienți prin intermediul sistemului;
- rin intermediul software-ului puteți oferi suport pentru comenzi;
- rin intermediul sistemului puteți urmări starea comenzilor;
- apacitățile software sunt personalizabile;
- uteți distribui aplicații între master;
- eți putea efectua calcule pentru fiecare comandă;
- ceste sisteme sunt ușor de analizat;
- ferim capabilități de corespondență și notificare;
- uncțiile CRM vor ajuta la menținerea interacțiunilor de calitate cu clienții;
- -am pregătit o prezentare;
- uncții suplimentare sunt disponibile la cerere;
- unt disponibile oportunități de extindere a activităților;
- esursa software poate fi ușor configurată pentru procesele contabile necesare;
- istemul USU este o automatizare modernă a proceselor de afaceri.
Baza de date pentru centrul de service
Baza de date pentru un centru de servicii este o colecție de date despre toți clienții existenți ai unei anumite instituții. Bazele de date pot fi create pe alte categorii: furnizori, piese de schimb, consumabile, angajati. Acesta este unul dintre elementele importante care vă permite să gestionați cu ușurință informațiile. Anterior, arătau ca niște liste și erau adesea întreținute manual, dar odată cu dezvoltarea tehnologiilor moderne, formarea se realizează prin programe de contabilitate.
Centru de service - baza de date
Centru de service - baza de date poate fi implementata cat mai eficient prin software-ul USU. Să aruncăm o privire mai atentă la capacitățile platformei.
Lucrul cu baza de clienți este ușor și eficient. Veți putea menține carduri de clienți cu informații de contact și detalii complete ale procesului. În cele din urmă, aveți un istoric de apeluri și reparații pentru fiecare client. Direct din sistem puteți trimite notificări despre pregătirea unei comenzi sau necesitatea de service.
Baza centrului de service
Baza centrului de servicii este legată de gestionarea aplicațiilor și comenzilor. Ele reflectă date care sunt preluate din baza de date, de exemplu, clientul este determinat. În USU puteți edita și închide cererile de reparații sau întreținere. De asemenea, puteți lucra cu stările aplicațiilor. Vă puteți defini propriile valori unice: acceptat, în curs, finalizat, închis și așa mai departe. Dacă există un aflux mare de clienți, puteți atribui automat aplicații specialiștilor.
Program de bază de date pentru centrul de service
Programul de bază de date pentru centrul de service ajută la lucrul la piese de schimb și echipamente. În sistem, puteți ține o evidență a tuturor echipamentelor primite cu detalii maxime și puteți remedia defecțiunile, puteți chiar atașa o fotografie. Apoi puteți ține evidența pieselor de schimb, puteți controla disponibilitatea stocului și soldurile. Pentru fiecare comandă, puteți calcula și include date în factură. Veți putea înregistra istoricul utilizării pieselor de schimb în reparații.
Baza de date a centrului de service
Baza de date a centrului de servicii poate fi segmentată pentru a determina clienții prioritari. Prin USU puteți planifica și gestiona munca. De asemenea, puteți atribui sarcini maiștrilor și puteți monitoriza termenele limită.
Sistemul vă permite să creați programe de lucru pentru angajați și să monitorizați volumul de muncă și productivitatea maiștrilor
Descărcați baza de date pentru centrul de servicii
Sistemul USU este conceput pentru a funcționa cu diferite tipuri de flux de documente. De exemplu, după efectuarea serviciilor în sistem, puteți genera automat un certificat de finalizare a lucrărilor. Dacă trebuie să emiteți o factură către o companie pentru plata fără numerar, aceasta poate fi furnizată cu ușurință cu software. Pentru persoane fizice, puteți genera cu ușurință o chitanță. Dacă este necesar, programul poate stoca scanări ale documentelor și fotografii ale echipamentelor. Puteți descărca baza de date pentru centrul de servicii într-o versiune de probă în USU.
Cumpărați o bază de date pentru centrul de service
Finanțele sunt importante pentru orice afacere, iar prin sistemul de management poți construi un management eficient al acestora. Programul vă permite să urmăriți plățile din aplicații, să mențineți case de marcat și plăți fără numerar și să generați rapoarte privind veniturile și cheltuielile.
Prin intermediul platformei, puteți analiza cu ușurință performanța angajaților, puteți genera rapoarte privind lucrările și solicitările finalizate și puteți păstra statistici privind reparațiile, veniturile și volumul de muncă.
Programul USU are funcții de integrare cu echipamente și alte servicii. De exemplu, puteți conecta integrarea cu serviciile de comunicații și puteți oferi suport pentru informații clienților prin SMS, e-mail și mesaje de mesagerie instant. În acest fel, puteți livra notificări clienților despre starea aplicației.
Cu integrări adecvate, se poate asigura plata online prin sisteme externe. Software-ul poate fi echipat cu funcții pentru colectarea de feedback și recenzii de la clienți.
USU are o diferențiere a drepturilor de acces pentru angajați pentru a crește responsabilitatea pentru acțiunile întreprinse în program. Capacitățile de backup ale datelor sunt disponibile la cerere. Puteți achiziționa o bază de date pentru centrul de servicii creând-o folosind software-ul USU.
Suntem gata să vă oferim sfaturi detaliate în timpul unei prezentări individuale. Consultați mai multe informații pe site-ul nostru. Puteți comanda de la noi dezvoltarea unei aplicații mobile. Un sistem de contabilitate universal este o oportunitate excelentă pentru contabilitatea profesională.
Videoclip despre lucrul cu o bază de date pentru un centru de service
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru baza de date a centrului de service
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.