1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru atelier de reparații

Potrivit a 153 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru atelier de reparații

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un atelier de reparații

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • USU – vă poate oferi capabilitățile necesare pentru a gestiona un atelier de reparații;
  • ucrările finalizate pot fi efectuate prin intermediul sistemului;
  • acă în același timp sunteți angajat în vânzarea de bunuri, atunci puteți implementa managementul vânzărilor prin intermediul sistemului;
  • oftware-ul vă permite să mențineți bazele de date cu clienții;
  • uncțiile CRM vor permite o mai bună abordare a managementului relațiilor cu clienții;
  • rin intermediul software-ului, puteți segmenta baza de clienți;
  • uteți gestiona aplicațiile din sistem;
  • rin intermediul software-ului, puteți distribui cereri de reparații;
  • istemul vă va permite să gestionați procesele financiare;
  • rogramul poate fi folosit pentru a gestiona alte puncte de atelier;
  • uteți calcula salariile prin intermediul sistemului;
  • latforma este concepută pentru a funcționa cu programe de loialitate;
  • apacitățile software pot fi scalate;
  • ontabilitatea se poate face prin rețea sau pe cloud;
  • u USU puteți asigura un management de înaltă calitate a atelierului.

CRM pentru atelier de reparații

Atelierul de reparații CRM este un software conceput special pentru gestionarea centrelor de service și a atelierelor. Utilizarea programului simplifică semnificativ activitățile, permițându-vă să vă concentrați nu pe înregistrări, plăți și alte chestiuni de rutină, ci pe contactul cu clientul și munca directă. Acest lucru este deosebit de important atunci când comandantul, receptorul și casierul sunt o singură persoană.

Compania noastră vă invită să luați în considerare posibilitatea de a lucra prin soluția software USU. Am studiat industria reparațiilor și am dezvoltat un sistem de optimizare a proceselor. În plus, când lucrezi cu noi, obții o contabilitate transparentă și modernă. Să aruncăm o privire mai atentă la principalele caracteristici.

CRM pentru atelier

CRM pentru atelierul dvs. vă va ajuta să lucrați cu baza dvs. de clienți. Veți putea stoca informații despre clienți: contacte, istoric de reparații, preferințe și alte informații. Prin intermediul sistemului, puteți urmări cererile repetate și puteți segmenta clienții după tipul de serviciu.

Programul vă va ajuta să gestionați eficient comenzile și cererile. Aceasta include: primirea aplicațiilor (telefon, site web, rețele sociale), atribuirea stărilor comenzii (acceptate, în curs, finalizate), înregistrarea istoricului fiecărei comenzi.

Sistem CRM pentru atelier

Un sistem CRM pentru un atelier cu o scară largă de activitate va ajuta în gestionarea angajaților și a sarcinilor care le sunt atribuite. Prin intermediul software-ului, puteți înregistra atribuirea sarcinilor maiștrilor și puteți monitoriza finalizarea lucrărilor și timpul. Programul vă permite să evaluați performanța angajaților și să colectați feedback cu privire la munca lor.

Sistem CRM pentru un atelier de reparații

La efectuarea lucrărilor de reparații sunt necesare consumabile și piese de schimb, iar unele ateliere asigură chiar vânzarea acestora. Un sistem CRM pentru un atelier de reparații va ajuta la organizarea contabilității profesionale a depozitului și la lucrul cu consumabile și piese de schimb.

Programul vă permite să urmăriți cu ușurință piesele de schimb și consumabilele. Pentru lucrările de reparații standard, puteți implementa ștergerea automată a pieselor de schimb conform comenzilor. Un sistem inteligent de management vă poate anunța chiar și despre necesitatea de a completa depozitul atunci când consumabilele sunt epuizate.

Descărcați programul atelierului

Prin program puteți gestiona contabilitatea financiară. In primul rand, vei putea genera facturi si acte de munca prestate si mentine si alte tipuri de documentatii. Sistemul USU vă va ajuta să controlați plățile. De exemplu, vei putea lucra cu plata anticipată (controlul soldului depus la casa de marcat) și datorie.

Veți putea genera diverse rapoarte, de exemplu, privind veniturile. Astfel, puteți determina factura medie, cele mai populare servicii și așa mai departe. Datele de cost vor ajuta la determinarea cât de profitabilă este activitatea și dacă justifică investiția. Puteți descărca programul pentru atelier într-o versiune de probă de pe site-ul nostru.

Cumpărați software pentru atelier

Programul vă va ajuta să lucrați cu marketing și comunicare. Acest lucru este foarte important pentru orice afacere. Este foarte important să știi în ce fel de publicitate să investești. Vă vom oferi oportunități de a evalua fiecare canal. Prin intermediul software-ului, puteți trimite notificări clienților, de exemplu, despre pregătirea unei comenzi sau mementouri despre alte evenimente.

Sistemul se integrează cu ușurință cu diverse servicii de comunicare, ceea ce înseamnă că fără a părăsi spațiul de lucru poți trimite buletine informative prin SMS sau e-mailuri pentru promoții și oferte speciale. Se pot folosi și alte canale.

La implementarea programelor de loialitate, veți putea aplica orice reduceri sau bonusuri la contabilizarea serviciilor sau vânzărilor. Puteți cumpăra un program pentru atelier de la USU.

Cumpărați CRM pentru atelier

Am echipat software-ul cu diverse rapoarte și analize. Veți putea evalua volumul de lucru al atelierului, date despre venituri, costuri și profituri. Veți avea la dispoziție statistici despre tipurile de reparații și frecvența apelurilor. Integrarea și accesul mobil sunt, de asemenea, disponibile pentru dvs. în loc de o conexiune la rețea, puteți utiliza lucrul bazat pe cloud. Puteți cumpăra un CRM pentru atelierul dvs. în orice moment convenabil pentru dvs., trimiteți o cerere.

Integrarea cu casa de marcat și sistemele de contabilitate vă este, de asemenea, disponibilă. În USU puteți efectua contabilitate independentă: înregistrați costurile, veniturile, salariile și așa mai departe. Suntem gata să facem mai mult pentru tine, te invităm la o prezentare despre capacitățile software-ului.

Aspectul programului

CRM pentru atelier de reparații

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului CRM pentru atelierul de reparații

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.