Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui centru de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU este posibilă implementarea managementului modern al unei companii de servicii;
- istemul poate utiliza funcții CRM;
- rogramul vă permite să păstrați evidența tuturor serviciilor oferite;
- istemul poate lua în considerare toate proprietățile, consumabilele și echipamentele existente;
- istemul poate defini managementul comenzilor de reparații;
- În software, puteți determina persoana responsabilă pentru anumite sarcini;
- eți putea ține evidența costurilor și a veniturilor primite;
- În software, puteți defini roluri pentru fiecare participant;
- rin intermediul platformei, puteți genera estimări de costuri pentru servicii;
- rin intermediul software-ului puteți urmări resursele cheltuite pentru o comandă;
- oți participanții își pot avea drepturile în sistem;
- uteți comanda dezvoltare de aplicații personalizate;
- ntegrarile pot fi folosite daca este necesar;
- istemul poate fi configurat pentru a efectua acțiuni automate;
- uteți încerca sistemul software folosind versiunea de încercare.
Automatizarea centrului de service
Automatizarea centrelor de servicii aduce mari beneficii afacerii. Astăzi, cu ajutorul unui program special, puteți optimiza procesele de service, contabilitate și interacțiune cu clienții. Datorită programului, puteți compara veniturile și cheltuielile, puteți verifica munca angajaților și puteți identifica zonele care mai au nevoie de muncă. În această recenzie vă vom prezenta o soluție de la USU.
Automatizare pentru centrul de service
Automatizarea pentru centrul de service de la USU va facilita contabilitatea în zona de lucru cu comenzile pentru lucrări de reparații. Programul vă permite să creați și să urmăriți cererile de reparații. Când apare o nouă solicitare, îi puteți atribui automat un număr.
Apoi puteți urmări starea reparației, de exemplu, aceasta poate fi în stadiul de acceptare, diagnosticare, reparare sau să aibă starea unei comenzi finalizate. În același timp, programul va reflecta cine a făcut reparațiile, când le-a acceptat, cât timp a trecut de la acceptare până la livrare, costul serviciilor și așa mai departe. De fapt, puteți înregistra întregul istoric al reparațiilor și pieselor de schimb.
Automatizarea contabilității reparațiilor
Automatizarea contabilității reparațiilor este asociată cu bazele de date, de exemplu, baza de date cu clienți. În USU, puteți stoca informații despre clienți: contacte, istoricul apelurilor, preferințe și așa mai departe. Cu cât sunt înregistrate informații mai detaliate, cu atât va fi mai ușor să construiți interacțiuni și să creșteți loialitatea clienților.
Prin USU, puteți segmenta clienții în funcție de diverși parametri, acest lucru va ajuta la construirea unui nivel de prioritate atunci când lucrați cu comenzi. Prin intermediul programului, puteți rula notificări despre pregătirea unei comenzi sau necesitatea reservirii.
Program de automatizare a centrului de service
Stocurile din depozit trebuie controlate, astfel încât să nu apară o situație când este necesar să se efectueze lucrări de reparații, dar nu există consumabile pentru aceasta.
Programul de automatizare a centrului de service are funcții de întreținere a unui depozit și de gestionare a pieselor de schimb. În software, puteți păstra evidența pieselor de schimb și a materialelor, precum și anularea automată a acestora atunci când efectuați lucrări. Veți putea să controlați soldurile și să determinați cât a fost cheltuit pentru fiecare comandă. Dacă este necesar, puteți configura software-ul să trimită alerte despre necesitatea reumplerii depozitului.
Software pentru automatizarea centrelor de service
Software-ul de automatizare a centrului de service vă va oferi posibilitatea de a lucra cu date financiare. În software puteți lucra cu distribuirea resurselor materiale și a documentelor. De exemplu, prin intermediul platformei puteți genera un pachet complet de documente de la formarea unui acord și factură până la chitanțe de plată.
Toate plățile primite pot fi înregistrate în sistem, iar datoriile pot fi reflectate. Veți putea organiza suportul complet al tranzacțiilor cu numerar cu integrări de echipamente.
Automatizarea centrelor de service
Automatizarea centrelor de servicii este împletită cu managementul angajaților. Prin USU, puteți atribui sarcini maiștrilor și puteți monitoriza implementarea acestora. Persoana responsabilă poate înregistra orele de lucru și poate analiza performanța angajaților. De exemplu, în USU puteți genera rapoarte privind performanța fiecărui angajat.
Crm pentru automatizarea centrelor de service
Crm pentru automatizarea centrelor de servicii este asociat cu rapoarte și analize. De exemplu, pot fi formate pentru reparații, vânzări de piese de schimb, finanțare. Prin intermediul software-ului, puteți analiza performanța angajaților și a centrului de servicii. De asemenea, veți putea lucra cu rapoarte privind baza dvs. de clienți și solicitări repetate.
Cumpărați un program pentru automatizarea unui centru de service
În timp ce lucrați în program, puteți utiliza capacitățile de integrare. De exemplu, puteți utiliza integrări cu diverse canale de comunicare, trimiterea notificărilor poate fi organizată sub formă de SMS, e-mail, notificări prin messenger sau mesaj vocal.
De asemenea, putem oferi oportunități de integrare cu alte programe. Funcțiile USU pot fi extinse semnificativ și devin complexe. Prin intermediul programului, este ușor să trimiteți notificări despre termenele limită ale comenzilor și modificările de stare. Se pot folosi și alte funcții.
Puteți cumpăra un program de automatizare a centrului de servicii în orice moment convenabil pentru dvs., mai întâi trebuie să trimiteți o solicitare și să clarificați pachetul de funcționalități. USU va oferi funcționalități moderne pentru gestionarea unui centru de servicii.
Programe video pentru automatizarea unui centru de service
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui centru de service
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.