Capacitățile sistemului CRM pentru serviciul clienți
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Vă oferim o soluție software modernă pentru managementul centrelor de service;
- atorită funcțiilor CRM, poți lucra cu ușurință cu clienții tăi;
- oftware-ul vă permite să gestionați eficient comenzile;
- rin intermediul software-ului puteți urmări starea aplicațiilor;
- istemul va ajuta la controlul finanțelor departamentului de servicii;
- ând utilizați consumabile și piese de schimb, puteți reflecta datele prin contabilitatea depozitului;
- uteți crea o poveste separată pentru fiecare client;
- oate operațiunile pot fi însoțite de documente;
- ând lucrați cu contracte, puteți să le înregistrați și să le creați prompt într-un format standard;
- rogramul poate fi folosit pentru a urmări orele de lucru ale angajaților;
- oftware-ul vă permite să calculați și să calculați salariile;
- unt disponibile rapoarte pentru a evalua productivitatea departamentelor și a angajaților;
- rogramul vă permite să distribuiți roluri și accesul la informații;
- uncții suplimentare sunt disponibile la cerere;
- SU este un serviciu modern de contabilitate pentru departamentul de service, la dispoziția dumneavoastră.
Managementul serviciilor
Managementul serviciilor este un proces important care organizează serviciul și suportul post-vânzare. Datorită acestui serviciu, contactul cu clienții nu se pierde dacă apar dificultăți, aceștia pot primi ajutor calificat. În condițiile moderne, CRM este utilizat în mod activ pentru management.
Un astfel de sistem ar trebui să includă funcții care vor ajuta la gestionarea cererilor clienților, la monitorizarea performanței angajaților și la îmbunătățirea calității serviciilor. Am găsit o astfel de soluție pentru dvs. - un sistem de contabilitate universal vă va ajuta să gestionați și să coordonați în mod profesional procesele.
Crm pentru serviciul clienți
Crm pentru serviciul clienți vă permite să gestionați cererile de la clienți. În USU, puteți păstra informații complete despre clienți și solicitările acestora, iar software-ul reflectă, de asemenea, istoricul achizițiilor și solicitărilor.
După ce clientul contactează programul, este creată o aplicație cu criterii pentru lucrările viitoare. Dacă este necesar, se poate asigura redistribuirea automată a cererilor între angajați sau maiștri. De îndată ce o cerere este procesată, i se poate atribui un statut: nouă, în curs, finalizată etc. În funcție de stare, puteți urmări în ce stadiu se realizează munca. Prin intermediul sistemului, puteți organiza trimiterea notificărilor despre stadiul procesării cererii. După ce o rezolvați în software, puteți salva istoricul interacțiunii cu un anumit client.
Sistem Crm pentru serviciul clienți
Sistemul Crm pentru serviciul clienți își rezolvă uneori problemele prin răspunsuri automate. De exemplu, unele companii implementează un bot de afaceri pentru a răspunde la întrebări standard. Vă putem ajuta în această direcție. Putem dezvolta un astfel de bot, care va conține o bază de cunoștințe și șabloane de răspuns.
Sistemul poate stoca soluții standard pentru probleme comune. Puteți crea și utiliza șabloane de răspuns pentru a accelera comunicarea.
Automatizarea serviciului
Automatizarea serviciilor poate fi legată de hardware. Să presupunem că o companie vinde echipamente scumpe care necesită întreținere periodică la un centru de service. În acest caz, programul poate ține evidența echipamentelor și a pieselor de schimb prin funcțiile de depozit. În USU, puteți menține o bază de date a echipamentelor clienților, puteți monitoriza disponibilitatea și anularea pieselor de schimb.
Puteți implementa mementouri automate, alerte și rutarea aplicațiilor în program. Puteți planifica activități și puteți genera rapoarte pentru verificare. Dacă este necesar, se poate oferi acces mobil la solicitări și sarcini de pe dispozitivele mobile.
Pentru a face acest lucru, trebuie să comandați o aplicație personală pentru activitate.
Contabilitate in departamentul service
Contabilitatea biroului de service se referă la calendar și managementul sarcinilor. Prin intermediul sistemului puteți planifica călătorii și vizite la clienți. De asemenea, puteți organiza munca cu mementouri. Ele pot fi proiectate pentru a identifica sarcinile viitoare și pentru a ține evidența când vor fi finalizate.
Descărcați programul pentru departamentul de service
USU se integrează cu ușurință cu diverse canale de comunicare poate suporta apeluri, e-mail, mesagerie instant, iar prin aceste canale puteți organiza cu ușurință mailing-uri și notificări. În USU puteți salva istoricul corespondenței și apelurilor. Acest lucru ajută la lucrul cu clienții obișnuiți și vă permite să mențineți încrederea și loialitatea clienților.
Este foarte ușor să descărcați programul pentru serviciul clienți de pe site-ul nostru, dacă întâmpinați dificultăți, puteți contacta echipa noastră de asistență.
Cumpărați software pentru serviciul clienți
Analiza activității permite în cele din urmă îmbunătățirea acesteia. În software veți găsi multe rapoarte diferite care vă permit să analizați activitățile angajaților din departamente și individual. De exemplu, vă puteți analiza munca prin procesarea timpului și a calității serviciilor.
În software, fiecare participant își poate defini rolul și accesul la informații, iar accesul de la distanță la informații poate fi oferit.
Puteți cumpăra un program pentru serviciul clienți de la compania noastră. Înțelegem că fiecare companie are propriile nevoi, așa că nu oferim soluții standard, oferim să selectăm funcții și capabilități în mod individual. Vă invităm la o prezentare despre capacitățile programului, trimiteți solicitarea dvs. chiar acum.
Program CRM video pentru serviciul clienți
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului CRM pentru serviciul clienți
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.