Caracteristicile unui sistem CRM pentru un atelier
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU va ajuta la gestionarea unui atelier de reparații;
- uteți obține un set de funcții pentru un management eficient al procesului;
- rin program, puteți efectua diverse tipuri de lucrări de reparații;
- istemul ajută la lucrul cu comenzile și permite suport complet;
- rin intermediul softului se pot inregistra toate procesele contabile ale atelierului;
- eți putea înregistra veniturile și cheltuielile;
- ând lucrați cu obligații de garanție, le puteți păstra înregistrate și contabilizate;
- În software, puteți defini orice număr de conturi, rolurile și drepturile de acces ale acestora;
- oftware-ul vă permite să calculați reparațiile;
- În sistem sunt disponibile instrucțiuni interactive;
- uteți verifica prin rapoarte cât de productive sunt procesele;
- uteți comanda dezvoltarea unei aplicații personale;
- oftware-ul poate fi ajustat la specificul activității dumneavoastră;
- ă sugerăm să descărcați o versiune de încercare;
- n sistem de contabilitate universal vă ajută să țineți evidența corect.
Programul atelierului
Programul atelierului este utilizat pentru organizarea, gestionarea și înregistrarea activităților. Programele moderne sunt capabile să optimizeze activitățile și să ajute la eliminarea rapidă a punctelor slabe. Compania USU este pregătită să vă ofere funcționalități pentru gestionarea optimizată a activităților atelierului. În această revizuire, ne propunem să luăm în considerare în detaliu funcțiile programului.
Software de contabilitate atelier
Programul de contabilitate pentru atelier va oferi oportunități de lucru și de monitorizare a comenzilor. Software-ul facilitează crearea și urmărirea comenzilor de reparații. La plasarea unei comenzi, sistemul atribuie automat un număr de comandă. La primirea unui obiect pentru reparații, este foarte important să se înregistreze defectele originale, astfel încât să nu existe neînțelegeri la livrare.
USU are o funcție pentru adăugarea de fotografii cu daune sau rezultate ale reparației. Dacă echipamentul este scump și este clar că clientul va contacta atelierul de mai multe ori, atunci puteți salva istoricul reparațiilor dispozitivului. De asemenea, în program puteți organiza munca cu statusuri, le puteți atribui: acceptat, în curs, gata, emis și așa mai departe, la discreția conducerii.
Software de atelier de reparații
Programul pentru un atelier de reparații oferă oportunități pentru menținerea unei baze de date a clienților cu informații de contact. Acest lucru este valabil mai ales atunci când printre aceștia există clienți obișnuiți sau persoane juridice. Programul poate reflecta istoricul interacțiunilor și reparațiilor. Puteți organiza munca cu notificări către clienți despre starea reparațiilor. Acest lucru se poate face prin diverse canale. De exemplu, trimiterea prin messenger, e-mail, SMS, voce.
Program pentru un atelier de încadrare
Managementul depozitului poate deveni parte integrantă a atelierului. Acest lucru se datorează nevoii de piese de schimb și consumabile pentru lucrări de reparații. Programul pentru un atelier de încadrare de la USU vă va oferi aceste oportunități. Veți putea înregistra: chitanțe, ștergeri și solduri de piese de schimb.
Pentru fiecare articol, puteți urmări operațiunile asociate acestuia în depozit. Dacă nu aveți timp să reaprovizionați stocurile, puteți configura notificări automate despre necesitatea reaprovizionării sau puteți trimite automat o solicitare furnizorului. Sistemul va reflecta istoricul utilizării pieselor de schimb pentru fiecare comandă.
Programe pentru centre de service și ateliere de reparații
Programele pentru centrele de service și atelierele de reparații vă permit să calculați costul reparațiilor. De exemplu, acestea pot include costul pieselor de schimb și al forței de muncă efectuate. Pe baza datelor privind serviciile finalizate, puteți menține o casă de marcat și puteți lua în considerare chitanțele de la clienți. Gestionarea numerarului poate fi efectuată în formatul plăților în numerar și fără numerar. În sistem puteți crea cu ușurință facturi și acte de lucru finalizat. Veți avea opțiunea de integrare cu plata online.
După trecerea timpului, pentru a verifica profitabilitatea proceselor, puteți genera rapoarte privind indicatorii financiari, sarcina atelierului, consumul de piese de schimb și așa mai departe. Prin USU, puteți efectua analize privind profitabilitatea, comenzile și clienții și alți indicatori. Diagramele și graficele pot fi disponibile pentru a analiza cu ușurință datele.
Software-ul de contabilitate atelier vă va oferi posibilitatea de a distribui sarcini între meșteri. Acest lucru este valabil mai ales în zilele aglomerate. Veți putea urmări timpul petrecut la muncă și veți putea include alte elemente ale sistemului de evaluare și raportare a performanței angajaților.
Cumpărați software pentru un atelier de reparații
Dacă atelierul dumneavoastră are o pagină pe Internet și ați organizat o programare online pentru reparații prin intermediul acesteia, atunci vă puteți integra cu ușurință cu aceste date, oglindindu-le în software. USU oferă oportunități de salvare a istoricului interacțiunilor și notelor. Veți avea ocazia să adăugați comentarii și note la fiecare comandă. Sunt disponibile opțiuni pentru a stoca toate etapele interacțiunii cu clienții.
Puteți cumpăra software pentru un atelier de reparații online de la compania noastră. Pe lângă opțiunile descrise, este posibil să vi se ofere și altele. De exemplu, puteți comanda dezvoltarea unei aplicații, a unui bot pentru afaceri, a lucra în cloud și multe altele. Trimiteți o cerere și vă vom contacta. USU face contabilitatea mult mai simplă și mai eficientă.
Programe video pentru lucrul în atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a atelierelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.