Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-un centru medical
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU, puteți efectua procese contabile într-un centru medical;
- Întreținerea se va efectua conform standardelor moderne de automatizare;
- oftware-ul are capabilități moderne de asistență pentru informații despre clienți;
- eți putea ține evidența corectă a pacienților;
- istemul poate menține și contabiliza toate activele instituției;
- eți putea lucra cu tranzacții contabile;
- În program, puteți defini roluri pentru diferiți participanți și drepturi de acces la date;
- latforma ajută la lucrul cu programarea și programarea programării;
- uteți obține funcții avansate la cerere;
- rogramul vă ajută să lucrați cu diferite tipuri de raportare;
- edicul va putea folosi protocoale de tratament gata făcute;
- istemul poate fi utilizat în diferite limbi;
- anagementul activității poate fi realizat în contextul lucrului cu sucursale;
- uteți conecta integrarea cu site-ul;
- robă gratuită disponibilă.
Contabilitate intr-un centru medical
Contabilitatea într-un centru medical vă permite să primiți informații la zi cu privire la diferite componente ale activității. De asemenea, clarifică imaginea privind rentabilitatea proceselor. Fără a menține înregistrări corecte, indicatorii nu vor fi exacti, ci aproximativi, dar un astfel de rezultat nu se potrivește nimănui. Prin urmare, nu este de mirare că aproape fiecare companie are un contabil care păstrează cu exactitate toți indicatorii.
Dar contabilitatea se reduce la mai mult decât doar înregistrarea indicatorilor financiari. Pentru un centru medical, asta este ceva mai mult. Să aruncăm o privire mai atentă.
Contabilitate intr-un centru medical privat
Înregistrarea într-un centru medical privat trebuie efectuată în contextul lucrului cu pacienții. Vă sugerăm să utilizați programul USU pentru o contabilitate de înaltă calitate. Vă va permite să lucrați în mod precis și eficient cu diferite componente ale activității. Sistemul poate deservi atât domenii restrânse de activitate, cât și o abordare integrată a managementului unei instituții.
Deci, înregistrarea pacienților în USU se realizează pe carduri electronice. Aceste registre convenabile conțin toate informațiile necesare despre starea de sănătate a pacientului și toate procedurile utilizate pentru tratament. În esență, medicul colectează un istoric pentru fiecare pacient. Aceste carduri sunt disponibile în orice moment, sunt ușor de utilizat și de imprimat informații.
Forma tipărită a informațiilor va fi, desigur, apreciată de clienți, deoarece scrisul de mână al unui medic este întotdeauna foarte greu de descifrat. De asemenea, pentru a ajuta medicul, am plasat standarde gata făcute ale protocoalelor de tratament în program.
Contabilitatea centrului medical
Înregistrarea centrului medical este, de asemenea, asociată cu înregistrarea programării. Oferim mecanisme convenabile pentru programarea specialiștilor și efectuarea programărilor. Acest lucru poate lua în considerare limitările și beneficiile dorite. De exemplu, un medic poate efectua programări la anumite ore sau zile ale săptămânii, care pot implica echipament sau necesită un cabinet special. Toate aceste nuanțe pot fi luate în considerare la întocmirea graficelor.
Contabilitate in centre medicale
Contabilitatea în centrele medicale este asociată cu menținerea unei evidențe a serviciilor prestate. În acest caz, este foarte important să luați în considerare cantitatea și costul. În USU veți putea reflecta toate aceste date. Acest lucru se aplică și documentelor, acestea vor fi generate în conformitate cu formularele acceptate. Puteți folosi propriile șabloane gata făcute.
În program puteți lucra cu diferite tipuri de rapoarte din diferite categorii. Acest lucru va ajuta la identificarea tendințelor și la evaluarea perspectivelor.
Contabilitatea într-un centru medical se poate face și prin intermediul sistemului, puteți gestiona soldurile depozitului, casa de marcat, contul curent, salariile și mijloacele fixe. La înregistrarea cheltuielilor și a veniturilor, puteți determina domeniile conturilor contabile și puteți identifica cele mai profitabile domenii de activitate. În ceea ce privește cheltuielile, puteți identifica cele mai costisitoare zone.
Prin USU puteți desfășura activități de contabilitate pe medicamente. Astfel, puteți achiziționa corect cantitatea necesară în funcție de nevoile dvs. De asemenea, puteți monitoriza datele de expirare a articolelor și puteți defini notificările de expirare. Programul poate lua în considerare încasările, cheltuielile, ștergerile și alte operațiuni tipice.
Contabilitate pentru un centru medical
Contabilitatea unui centru medical este legată de activitățile angajaților. Prin USU poți controla timpul lucrat și calcula salariile. Atunci când este integrat cu echipament pentru intrarea în incintă, este posibil să se asigure controlul automat al vizitelor la locul de muncă.
În program puteți acumula informații, puteți crea o arhivă și puteți procesa statistici. Orice informație poate fi disponibilă într-un timp scurt. Atunci când sunt integrate cu serviciile de comunicare, puteți oferi suport de informații clienților. Acest lucru se poate face prin diferite canale, de exemplu: operatori celulari, email, mesagerie instant.
Fiecărui utilizator din sistem i se va atribui un cont și statisticile de acțiune vor fi salvate. Acest lucru vă permite să creșteți nivelul de responsabilitate pentru munca depusă. Este foarte ușor să înveți cum să folosești programul, doar folosește instrucțiunile interactive. Puteți gestiona procesele de la distanță atunci când vă conectați la cloud. Vă putem oferi și alte opțiuni. Pentru a face acest lucru trebuie să ne contactați. Vă vom oferi o prezentare în orice moment convenabil. USU vă va ajuta să conduceți afaceri profesional.
Programe video pentru contabilitate într-un centru medical
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate într-un centru medical
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.