Capabilitățile unui sistem CRM pentru instituțiile medicale
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul, special dezvoltat de USU, vă va ajuta să optimizați cu ușurință activitățile serviciilor medicale. clinici;
- rintr-o resursă software, puteți acoperi multe domenii ale contabilității și le puteți supune controlului;
- u fost create condiții de lucru confortabile pentru utilizatorii din spațiul de lucru software;
- iecare utilizator are un istoric al acțiunilor din spațiul de lucru;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona ramuri medicale. instituții;
- oftware-ul are capacitatea de a lucra cu programarea întâlnirilor;
- În CRM puteți concentra toate informațiile necesare asupra pacienților instituției;
- pecialiștii vor putea lucra cu fișe electronice ale pacienților;
- istemul vă permite să păstrați evidența veniturilor și cheltuielilor clinicii;
- rogramul poate funcționa ținând cont de spital;
- rin software poți automatiza locul de muncă al casieriei;
- istemul este conceput pentru a contabiliza diferite tipuri de plăți și încasări;
- istemul conține protocoale de tratament pentru pacienți internați;
- ferim servicii software suplimentare la cerere;
- n sistem de contabilitate universal deschide oportunități pentru managementul calității activităților.
Programe pentru instituții medicale
Programele pentru instituțiile medicale îndeplinesc funcții legate de activități organizaționale, contabile și analitice. De asemenea, folosind software-ul, puteți planifica cu ușurință diverse procese. Programele variază în funcție de scopul lor.
Unii folosesc platforme separate pentru a gestiona finanțele, alții își gestionează programele și întâlnirile într-un program separat. Alții folosesc software pentru a gestiona dosarele electronice ale pacienților. Dar toate acestea pot fi combinate într-o singură soluție.
Program pentru instituții medicale
Programul de asistență medicală USU poate fi utilizat individual, așa cum a fost descris anterior, dar și ca o soluție cuprinzătoare. A doua opțiune este mult mai convenabilă și profitabilă pentru clinică, deoarece nu trebuie să achiziționați multe sisteme și aplicații, apoi să le integrați este mai ușor să alegeți un USU. În continuare, vă vom spune mai multe despre capacitățile software-ului.
În sistem, puteți crea lucrări cu diferite baze de date: pacienți, angajați, medicamente, alte active și materiale. Apoi puteți lucra cu ușurință cu aceste informații.
Software pentru instituții medicale
Software-ul de asistență medicală facilitează și eficient lucrul cu pacienții. În primul rând, în sistem puteți crea un card electronic separat pentru fiecare dintre ele. Aceste carduri pot reflecta toate datele referitoare la pacient: varsta, sexul, detalii despre starea de bine, diagnostice, examene efectuate, retete, rezultate test etc.
Software medical
În plus, un specialist poate utiliza cu ușurință și simplu informațiile în timpul unei întâlniri, poate adăuga alte informații pe card, iar accesul poate fi deschis și pentru alți specialiști, în competența lor, tehnicieni de laborator pentru a atașa rezultatele testelor.
Software-ul pentru instituțiile medicale de la USU poate avea funcții CRM, care vă vor permite să fiți în contact mai strâns cu pacienții. De exemplu, direct prin program, îi puteți suna, trimite notificări, rezultatele testelor. Când suni de la ei, administratorul va vedea imediat informații despre client, frecvența vizitelor acestuia, procedurile planificate și așa mai departe. Astfel, puteți furniza rapid informațiile necesare.
Program pentru lucrătorii din domeniul sănătății
Programul pentru angajații instituțiilor medicale USU va ajuta la îndeplinirea sarcinilor administrative. De exemplu, va facilita munca legată de sarcinile administrative. Este important ca o clinică să planifice corect activitatea personalului și a medicilor.
Software-ul este echipat cu capabilități pentru crearea unui program corect și logic. Acest lucru este foarte important pentru a vă asigura că nu există întârzieri și, dimpotrivă, timpi de nefuncționare în operațiuni.
Software-ul pentru instituțiile medicale poate fi folosit pentru a gestiona operațiunile financiare ale unei clinici. Veți putea procesa tranzacțiile de intrare și de ieșire. Apariția profitului și înregistrarea corectă sunt componente importante ale activității.
Tranzacțiile de cheltuieli arată profitabilitatea generală; este ușor să le reflectați în sistem după articol și să determinați zonele care sunt costisitoare și cele în care costurile pot fi reduse.
Programe medicale pentru instituții medicale
Programele medicale pentru instituțiile medicale pot avea funcții de gestionare a soldurilor depozitelor. Aceste caracteristici sunt disponibile și în USU. De exemplu, în software puteți înregistra medicamentele și consumabilele disponibile și puteți monitoriza distribuția corectă a acestora.
Sunt disponibile oportunități de calculare a diferitelor mieri. proceduri. De exemplu, se realizează, iar un set de medicamente și consumabile pentru acest serviciu sunt eliminate automat.
Programe de calculator pentru instituții medicale
Programele de calculator pentru instituțiile medicale pot avea capabilități de lucru cu protocoale de tratament, iar acestea sunt disponibile și la USU. Puteți utiliza standardele necesare și puteți crea propriile șabloane de documentație internă. Suntem pregătiți să luăm în considerare mai multe oportunități pentru dvs.
Cumpărați un program pentru o instituție medicală
Puteți cumpăra de la noi un program pentru o instituție medicală. Mai întâi, trebuie să determinați ce funcții sunt necesare pentru activitatea dvs., apoi puteți trimite o solicitare. Suntem gata să vă oferim o prezentare gratuită la un moment convenabil. Trimite cererea ta acum.
Programe video pentru instituții medicale
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru instituțiile medicale
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.