Capabilitățile unui sistem CRM pentru istoricul medical electronic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU, puteți menține cu ușurință dosarele medicale electronice;
- rogramul poate înregistra orice număr de pacienți;
- În registrul electronic, puteți salva orice informații despre starea de sănătate a pacientului, caracteristici, teste, imagini și alte componente ale procesului;
- rin intermediul sistemului, medicul poate gestiona procesul de programare;
- oftware-ul poate fi folosit pentru înregistrarea indicatorilor financiari, precum și pentru evaluarea rentabilității proceselor;
- dministrația poate folosi USU pentru a lucra cu programul și pregătirea eficientă a acestuia;
- uteți selecta orice număr de conturi cu care să lucrați;
- repturile utilizatorilor în sistem pot fi limitate;
- uteți obține capabilități de contabilitate cloud de la noi;
- latforma USU este ușor de utilizat;
- ezvoltăm constant sistemul și oferim noi funcții;
- eți putea oferi clienților suport informațional de înaltă calitate;
- oftware-ul are setări moderne;
- -am pregătit o prezentare interesantă despre capacitățile programului;
- SU – va face contabilitatea instituției dumneavoastră profesională.
Program electronic de istorie medicală
Cardurile electronice au înlocuit registrele de hârtie și au schimbat radical procesul de percepere și lucru cu informațiile. Acum informațiile sunt generate rapid în șabloane deja stabilite, accesul la ele poate fi obținut foarte rapid. Pe măsură ce lucrăm, se creează o întreagă poveste de cooperare cu un singur client.
Programul de istoric medical electronic vă permite să creați registre similare și să le utilizați activ în activitățile dvs. Astfel de programe sunt folosite de medici individuali și de clinici întregi. În programul de istoric medical electronic, puteți reflecta nu numai datele pacientului, puteți gestiona și instituția medicală în ansamblu, totul depinde de soluția aleasă.
Program pentru menținerea istoricului medical electronic
Un program de menținere a unui dosar medical electronic dezvoltat de USU vă poate ajuta să lucrați conform standardelor moderne. Să vă spunem mai detaliat. Acest sistem este echipat nu numai cu capabilități de înregistrare, ci și cu funcții de analiză și control.
Inițial, în programul de menținere a unui istoric medical electronic, se generează un card electronic cu un număr individual de identificare. Acest card reflectă informații despre pacient: sex, vârstă, boli concomitente sau cronice, plângeri, rezultate ale testelor și multe altele. De fapt, orice informație poate fi înregistrată pe card, permițându-vă să creați o imagine completă a cooperării cu un pacient individual.
Formatul electronic oferă avantaje uriașe în muncă. În primul rând, informațiile sunt disponibile aproape instantaneu anterior, găsirea unui card a necesitat efort: dintre multe registre diferite, a fost necesar să-l determinați pe cel pe care îl căutați.
De regulă, era un caiet zdrențuit cu o mulțime de însemnări, câteva dintre ele ilizibile. Acum trebuie doar să mergi în baza de date și să selectezi ceea ce cauți, deschizând documentul poți obține imediat informațiile necesare, să faci o nouă intrare sau să atașezi un fișier.
În al doilea rând, datele sunt ușor de citit și transferat atunci când este necesar. Sunt ușor de imprimat și de utilizat în alte scopuri.
Menținerea unui istoric medical
Menținerea unui istoric medical este un proces foarte important. Este foarte important ca toate datele să fie înregistrate în mod consecvent. Acest lucru va fi util în viitoarele contacte cu pacientul. Pentru a menține un istoric medical în USU, nu aveți nevoie de abilități speciale, vă oferim toate informațiile necesare, de exemplu, avem instrucțiuni interactive integrate direct în sistem;
Cum altfel poate fi utilă USU instituției dumneavoastră? Software-ul include protocoale de tratament, care pot fi folosite și pentru a ajusta prescripțiile în funcție de starea de sănătate a pacientului.
În sistem, puteți deschide accesul altor specialiști și, de exemplu, puteți primi rezultate ale testelor fără interacțiuni inutile. Un tehnician de laborator, de exemplu, le poate adăuga pe un card sau le poate trimite prin poștă unui medic sau pacient. Forme moderne de raportare și flux de documente sunt, de asemenea, disponibile specialiștilor. Suntem pregătiți să le adaptăm la legislația dvs.
Alte capabilități software sunt legate de dezvoltarea programelor practice, ținând cont de toate dorințele și restricțiile. Software-ul este conceput și pentru procesarea tranzacțiilor financiare, păstrarea evidenței medicamentelor și a depozitului în general. Prin program puteți analiza munca personalului, rezultatele financiare, cheltuielile și multe altele. Puteți utiliza capabilitățile CRM pentru a oferi un serviciu mai bun pentru clienți și asistență pentru informații.
Menținerea unui istoric medical electronic
Menținerea unui istoric medical electronic este cu siguranță un aspect important al practicii medicale. instituțiile și compania USU este pregătită să vă ofere cele mai moderne capabilități pentru gestionarea acestui proces.
Am creat condiții de lucru convenabile pentru utilizatori: puteți lucra sub propriul cont și parolă, puteți crea comenzi rapide și puteți alege un design desktop. Suport tehnic este disponibil pentru a vă ajuta. Vă invităm să obțineți mai multe informații despre menținerea unui istoric medical electronic prin sistemul USU. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza materialele video disponibile, precum și o versiune de probă gratuită. Vă invităm la o prezentare gratuită despre capabilitățile software-ului. USU – îmbunătățiți managementul afacerii cu noi.
Programe video pentru istoric medical electronic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru istoricul medical electronic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.