Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru medical
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul de contabilitate USU vă va ajuta să gestionați procesele de afaceri ale centrului medical;
- oftware-ul poate fi adaptat cu ușurință la orice scară de activitate, astfel încât poate fi utilizat cu ușurință pentru gestionarea sucursalelor;
- rogramul este conceput pentru utilizatori din diferite categorii: administrator, specialist HR, medic, director etc;
- tilizatorii pot avea drepturi de acces la informații în funcție de poziția lor și de gradul de încredere din partea conducerii;
- uteți obține capabilități CRM moderne;
- ă vom oferi oportunități de suport informațional complet pentru pacienți;
- a USU, un specialist va avea acces la protocoale internaționale de tratament;
- entru administrare, puteți folosi funcții pentru a dezvolta orare și orare;
- istemul vă va ajuta să vă creați propria arhivă electronică, vă puteți ocupa doar de salvarea bazelor de date;
- istemul USU este potrivit pentru automatizarea tuturor zonelor centrului de la spitale până la sălile de tratament individuale, veți putea menține înregistrări moderne și de înaltă calitate;
- unt disponibile oportunități de lucru cu date electronice despre clienți;
- eți avea un întreg istoric al contactelor cu pacientul intrând în card, veți putea urmări toate punctele principale de interacțiuni;
- oate tranzacțiile financiare ale companiei vor fi sub controlul dumneavoastră;
- uncții suplimentare sunt disponibile la cerere, de exemplu, personalizarea programului;
- u USU vă puteți gestiona ușor și eficient afacerea.
Program pentru un centru medical
Programul pentru centrul medical a fost creat special pentru a optimiza funcționarea instituției. Datorită sistemului, puteți gestiona ușor și eficient diverse aspecte ale proceselor de afaceri. Acest lucru se realizează prin automatizarea operațiunilor, aceasta oferă o oportunitate de a evita erorile manuale și de a elimina operațiunile de rutină.
Viteza de procesare și livrare a informațiilor crește, de asemenea, toate părțile interesate pot avea acces la acestea și pot răspunde rapid.
Programe pentru centre medicale
Compania USU a dezvoltat un număr mare de programe pentru centrele medicale. Am creat o soluție pe baza căreia puteți extinde capacitățile. Cert este că oferim clienților noștri posibilitatea de a alege funcții în funcție de nevoile lor. În această recenzie, vom analiza câteva dintre oportunitățile oferite de compania noastră.
Software pentru centre medicale
Software-ul pentru centrele medicale de la USU oferă oportunități de lucru cu dosarele electronice ale pacienților. Aceasta este o metodă modernă și eficientă de lucru cu date electronice. Fiecare card reflectă istoricul bolilor, vizite, teste de diagnostic și alte informații utile pentru un specialist.
Este foarte convenabil ca un medic să primească rapid informații și să aibă acces la acestea în orice moment, puteți deschide accesul și altor specialiști, astfel încât, de exemplu, un tehnician de laborator să poată adăuga în mod independent rezultatele testelor, iar un alt specialist să le poată adăuga propriile; date despre starea de sănătate a pacientului.
Programe pentru clinici si centre medicale
Programele pentru clinici și centre medicale pot îndeplini funcții de programare. Veți putea crea un program pentru fiecare dintre specialiștii dvs. Pot exista restricții privind orele de angajare, datele programărilor, echipamentele și spațiul de birou. USU vă va ajuta să luați în considerare toți factorii și să creați un program care se potrivește tuturor.
Program pentru centre medicale
Programul pentru centrele medicale de la USU poate fi integrat cu site-ul, iar apoi este posibil să se ofere programări independente pentru clienți. De asemenea, atunci când sună la administrație, un angajat va putea naviga cu ușurință în programul deja pregătit și va oferi informații prompte, fără așteptări lungi.
Programele pentru centrele medicale de la USU ajută la rezolvarea problemelor financiare. Sistemul poate reflecta toate tranzacțiile de venituri și cheltuieli. Toate plățile în numerar și fără numerar vor fi sub control, plățile către furnizori, casa de marcat, salariile, depozitul, consumabilele și așa mai departe. Puteți întotdeauna echilibra debit cu credit.
Program pentru un centru medical privat
Programul pentru un centru medical privat de la USU poate fi integrat cu ușurință cu alte soluții software, mai ales în cazurile în care utilizarea sa va fi limitată la o gamă restrânsă de sarcini. Sunt disponibile și integrări cu echipamente, sisteme audio și video, servicii de comunicații și așa mai departe.
De asemenea, vă vom ajuta să gestionați principalele active ale întreprinderii: mașini, clădiri, structuri, echipamente și așa mai departe.
Sistemul informatic al centrului medical
Sistemul informatic al centrului medical de la USU va ajuta la monitorizarea proceselor din diverse domenii de la date financiare până la monitorizarea implementării sarcinilor subordonaților. Avem, de asemenea, multe rapoarte analitice disponibile pentru a identifica tendințele și punctele slabe ale activităților.
Cumpărați software pentru un centru medical
Cumpărarea unui program pentru un centru medical de la USU este foarte simplă. Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați și să ne spuneți despre nevoile dvs. de producție. Pentru informații mai detaliate, vă sugerăm să vizualizați recenzia video disponibilă pe site-ul nostru. De asemenea, aveți la dispoziție o versiune de probă a sistemului și alte materiale practice.
Programe video pentru un centru medical
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru centrul medical
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.