Capabilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea unui centru medical
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va permite să construiți un management profesional al unei organizații medicale;
- ei avea la dispozitie cele mai moderne instrumente de contabilitate;
- ferim optiuni suplimentare la cerere;
- pecialiștii dumneavoastră vor putea lucra cu date electronice despre pacienți;
- oftware-ul vă permite să planificați corect orele și programele de întâlnire pentru medici;
- entru fiecare specialist, puteți stabili un plan de lucru;
- iecare specialist poate lucra cu protocoale de tratament gata făcute;
- uteți seta orice număr de conturi în sistem;
- ând lucrați cu documente, puteți utiliza șabloane, inclusiv cele personale;
- uteți crea un card electronic separat pentru fiecare pacient;
- ceste sisteme sunt ușor de analizat;
- uteți conecta integrări cu servicii de comunicații direct din sistem și trimite diferite forme de suport informațional;
- uteți lansa un buletin informativ prin intermediul software-ului;
- eți putea păstra controlul asupra activelor și finanțelor spitalului;
- uteți extinde oricând capacitățile versiunii selectate.
Programul de management al centrului medical
Un program de management al centrului medical permite unei instituții moderne să-și organizeze activitățile într-un mod coerent și eficient. Platformele moderne conțin informații valoroase care reflectă întreaga esență a întreprinderii. Vă invităm să acordați atenție programului modern de la USU. Poate optimiza contabilitatea oricărei întreprinderi medicale.
Conducerea centrului medical
Conducerea unui centru medical presupune diferite aspecte ale activitatii este important sa se tina cont de procesele interne si externe. Procesele interne pot include: organizarea muncii, interacțiunea dintre unitățile de lucru, furnizarea de servicii de calitate, control și analiză.
Procesele externe includ: interacțiunea cu furnizorii, agențiile guvernamentale, clienții și alte entități.
Crm pentru managementul centrului medical
Crm pentru managementul centrului medical vă permite să gestionați cu pricepere procesele de mai sus. Să aruncăm o privire mai atentă. Crm poate fi folosit pentru lucrul de calitate cu clienții. În program puteți crea carduri electronice pentru fiecare dintre ele. Aceste cazuri pot conține informații cu o descriere detaliată a stării de sănătate a pacientului și pot înregistra rezultatele testelor și alte informații.
Sistem de control automat în medicină
Astfel, un sistem automatizat de management în medicină va permite specialiștilor să aibă acces în conformitate cu anumite drepturi. Aceștia pot adăuga informații noi, pot atașa documente, imagini, scanări și așa mai departe.
Acest format și abordare sunt foarte convenabile pentru un specialist modern, deoarece puteți primi foarte rapid informații, le puteți extrage și le puteți transmite. Și cel mai important, puteți ajunge rapid la miezul problemei.
Sistem de management al clinicii
Sistemul de management al clinicii Crm va ajuta la construirea interacțiunii în cadrul echipei. De exemplu, direct prin Sistemul de Management puteți stabili scopuri și obiective pentru fiecare angajat, puteți defini și un sistem de raportare și puteți vedea cum evoluează lucrurile.
Funcțiile Crm pot fi utile pentru furnizarea de informații pacienților. Cu integrări adecvate, puteți organiza trimiterea notificărilor individuale, precum și a notificărilor în masă.
Managementul unității medicale
Gestionarea unei unități medicale necesită organizarea și coordonarea corespunzătoare a proceselor. Acest lucru ridică problema construirii corecte a programelor pentru angajați. Planificarea corectă a programărilor pacienților poate garanta eliminarea timpilor de nefuncționare sau, dimpotrivă, a straturilor și acumulărilor de cozi mari.
Managementul instituțiilor medicale
Gestionarea instituțiilor medicale cu ajutorul UMS vă va ajuta să rezolvați această problemă. Veți putea organiza activități fără a încălca drepturile părților interesate și ținând cont de restricții. Pot exista diferite restricții: ocuparea medicului, birou, echipament. Planificarea corectă cu ajutorul USU va ușura munca administratorului atunci când efectuează apeluri, acesta va putea oferi rapid informații, deoarece acestea vor fi chiar în fața ochilor lui.
Managementul clinicii
Gestionarea unei clinici implică gestionarea activelor organizației. Aceasta poate include: întreținerea mașinilor, echipamentelor, clădirilor și altele. Este important să păstrați evidența uzurii, bugetul pentru reparații și să țineți cont de costurile curente de întreținere. Toate acestea pot fi implementate prin software.
Managementul clinicii private
Gestionarea unei clinici private presupune ținerea sub control a finanțelor instituției. În software-ul USU puteți înregistra venituri și cheltuieli. Acest lucru se poate face conform articolelor de contabilitate. Deci, în cele din urmă, va fi posibil să se determine care zone sunt mai profitabile și unde sunt cheltuite cele mai multe resurse materiale.
Managementul unei clinici, farmacii, laborator și alte domenii conexe poate fi implementat prin sistemul de management. Dacă decideți să deschideți o nouă sucursală, chiar dacă aceasta este situată în alt oraș, puteți utiliza platforma noastră pentru management.
Managementul spitalului
Este foarte ușor să înveți cum să folosești programul, oferim toate condițiile necesare pentru aceasta. De exemplu, puteți vizualiza materialele disponibile pe site-ul nostru web și vă puteți abona la canalul nostru. Sistemul în sine include instrucțiuni, datorită cărora puteți vedea cum să efectuați această sau acea operațiune. Managementul spitalului și al altor întreprinderi va fi optimizat împreună cu sistemul de management.
Programe video pentru administrarea unui centru medical
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru administrarea unui centru medical
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.