Posibilitățile unui sistem CRM pentru o clinică
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă permite să deserviți procesele de bază ale clinicii;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona diverse domenii ale activităților instituției;
- rin intermediul sistemului puteți facilita munca registrului;
- esursa software poate fi utilizată cu ușurință pentru a lucra cu programe și planuri;
- În spațiul de lucru al sistemului puteți găsi standarde pentru protocoalele de tratament;
- rogramul este conceput pentru a funcționa cu diferite tipuri de șabloane, inclusiv cele create personal;
- uteți înregistra informații despre clienți în carduri electronice;
- uteți folosi integrările pentru a vă extinde capacitățile;
- rin intermediul software-ului, puteți automatiza munca unui dentist;
- latforma poate fi folosită pentru a lucra cu notificări, mementouri și e-mailuri;
- rogramul ajută la gestionarea nu numai a clinicii, ci și a domeniilor conexe de activitate, de exemplu: laborator, farmacie, cantină, spital etc.;
- istemul este conceput pentru funcții de control;
- rin intermediul programului, puteți gestiona cu ușurință activele clinicii;
- uteți alege o versiune a programului cu funcții limitate sau funcționalitate extinsă;
- istem de la USU - gestionați-vă clinica ușor și eficient.
Programul clinicii
Programul pentru clinică este o componentă importantă a activităților moderne ale instituției. Astăzi, software-ul special poate conține o cantitate mare de informații valoroase: de la datele pacientului până la informații despre activele clinicii.
Programele moderne pot fi utile într-o varietate de domenii ale contabilității, de exemplu: gestionarea pacienților internați, ambulatoriu, înregistrarea veniturilor și cheltuielilor, lucrul cu furnizorii, contabilitatea angajaților și așa mai departe. În această recenzie vă vom prezenta programul USU.
CRM pentru o clinică
Un sistem de contabilitate universal poate îndeplini funcții CRM pentru o clinică. Vă permite să păstrați cu ușurință înregistrările electronice ale pacienților. Acest format este convenabil atât pentru medici, cât și pentru personalul administrativ. Cardurile electronice pot reflecta toate informațiile necesare și istoricul interacțiunilor.
Este foarte convenabil să utilizați sistemul în tandem cu telefonia IP, în acest caz, atunci când primiți un apel de la pacientul dvs., puteți identifica imediat toate informațiile acumulate pe client pe ecran.
Program pentru clinici
Programul pentru clinici facilitează contabilitatea medicului. Pe lângă fișele electronice ale pacienților, el poate utiliza protocoale de tratament încorporate în software. Acest lucru simplifică foarte mult munca, specialistul trebuie doar să identifice boala și să facă ajustări pentru caracteristicile de sănătate ale pacientului.
Sistemul vă permite să lucrați cu propriile șabloane de documente și standarde acceptate. Puteți deschide accesul la fișele pacienților pentru alți specialiști, astfel încât aceștia să poată introduce alte date și să atașeze, de exemplu: rezultate ale testelor, imagini finalizate, scanări și așa mai departe.
Program pentru înregistrarea clinicii
Alte avantaje: procesarea promptă a informațiilor, accesul rapid la aceasta, lucrul cu șabloane gata făcute, interacțiunea rapidă cu colegii, informații complete despre starea de sănătate a clientului, comunicare promptă cu acesta.
Programul de înregistrare a clinicii USU vă va ajuta nu numai să înregistrați clienții, ci și să programați corect întâlnirile la specialiști. Când lucrați cu un program, este foarte important să țineți cont de: disponibilitatea specialiștilor, birourilor, echipamentelor etc. Cu ajutorul USU, puteți crea programe care vor satisface nevoile tuturor părților interesate.
Programul clinică vă va permite să vă mențineți finanțele și activele sub control. În sistem, puteți înregistra prin elemente contabile, de exemplu, astfel puteți determina care servicii generează cele mai multe venituri sau ce cheltuieli depășesc bugetul.
Toate operațiunile vor fi transparente și ușor de înțeles pentru toate părțile interesate. Li se poate da cu ușurință un aspect de documentar. În USU puteți lucra cu diferite forme de raportare, adaptăm programul la legislația locală.
Sistemul informatic al clinicii
Sistemul informatic al clinicii vă va ajuta să gestionați cu ușurință activele: clădiri, structuri, mașini, echipamente. Toate acestea trebuie listate în bilanț și reflectate în contabilitate.
În timp, este necesar să se efectueze reparații și apoi procesul poate fi calculat cu ușurință prin intermediul software-ului. În cazul contabilității vehiculelor, puteți înregistra carburanți și lubrifianți, consumabile și piese de schimb, depreciere și amortizare.
Sistemul clinic
Un sistem pentru o clinică vă va permite să gestionați consumul tuturor resurselor materiale, de exemplu, medicamente. De exemplu, puteți rezerva o anumită cantitate de medicamente pentru procedurile standard și, atunci când acestea sunt furnizate, puteți anula automat cantitatea de medicamente și consumabile promisă.
La completarea periodică a depozitului, puteți configura programul pentru a vă anunța despre data de expirare sau epuizarea stocurilor. De asemenea, puteți configura o cerere automată care să fie trimisă furnizorului.
Sisteme de informare medicală bazate pe clinică
Sistemele de informații medicale bazate pe clinică vor ajuta la menținerea interacțiunilor strânse cu pacienții. De exemplu, prin USU puteți trimite cu ușurință o notificare și puteți efectua un apel vocal. Puteți utiliza cu ușurință diverse canale de comunicare și puteți trimite buletine informative după cum este necesar.
Cumpărați un program pentru clinică
Puteți achiziționa programul pentru clinică la un moment convenabil pentru dvs. Suntem gata să vă oferim informații suplimentare, le puteți găsi chiar pe site-ul nostru. De exemplu, vă recomandăm să vizionați videoclipurile disponibile ale programului sau să descărcați o versiune de probă gratuită.
Programe video pentru clinică
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru clinică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.