Caracteristicile unui sistem CRM pentru înregistrare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin software-ul de la USU, puteți efectua diferite tipuri de înregistrare;
- uteți ține o evidență a tuturor vizitelor la clinică;
- unca subordonaților poate fi supusă înregistrării;
- oftware-ul vă permite să planificați munca pentru specialiști într-un mod modern;
- uteți crea programe de întâlniri pentru diverse proceduri;
- istemul este dotat cu capabilități de suport informațional pentru pacienți;
- oftware-ul vă permite să creați și să mențineți înregistrări electronice ale pacienților;
- hiar și sucursalele pot fi gestionate prin USU;
- oftware-ul este configurat pentru diverse tipuri de contabilitate: venituri, cheltuieli, salarii, depozit etc.;
- istemul ajută la controlul diferitelor aspecte ale activității;
- ntegrările moderne vă vor ajuta să vă extindeți capacitățile în activitățile dvs.
- rocesele pot fi calculate prin intermediul sistemului;
- uteți introduce drepturi de acces în programul pentru specialiști;
- e măsură ce procesele progresează, veți crea o arhivă pentru lucrul cu clienții și furnizorii;
- untem pregătiți să vă oferim și alte oportunități.
Software de registru
Programul de înregistrare este o soluție software modernă pentru asigurarea unui proces de înregistrare medicală optimizat. instituţie.
Recepționerul se ocupă de una dintre cele mai importante chestiuni - contactele cu pacienții. În activitățile lor, angajații înregistrează vizitele, planifică programele de întâlnire și efectuează lucrări de coordonare cu pacienții. În același timp, este important ca ei să facă totul rapid, astfel încât să nu se acumuleze cozi și să nu se acumuleze nemulțumirea vizitatorilor. De asemenea, este important să oferim servicii de calitate și, în același timp, să arătați respect.
Software de registru medical
Programul pentru registrul medical simplifică foarte mult munca. Dacă mai devreme un angajat trebuia să se cufunde în lumea birocrației și a proceselor de rutină, astăzi poți să te concentrezi pe contactul cu vizitatorul și să îi oferi servicii de informare de cea mai înaltă calitate.
Programul USU poate fi o soluție excelentă pentru acest domeniu. Acest sistem conține capabilități moderne de înregistrare și contabilitate a proceselor. Să aruncăm o privire mai atentă la ea.
Software de înregistrare medicală
Software-ul de înregistrare medicală al USU vă va oferi toate instrumentele de care aveți nevoie pentru o înregistrare de calitate. Software-ul vă permite să lucrați cu foi de calcul în care puteți afișa cu ușurință date. Tabelele sunt concepute astfel încât utilizatorul să poată acoperi toate informațiile.
Să dăm un exemplu: să presupunem că vine un apel și administratorul trebuie să orienteze rapid utilizatorul după ora și data recepției. În USU, el va putea înțelege foarte repede dacă există sloturi libere pentru data curentă și dacă medicul este ocupat la oră. Dacă trebuie să fiți supus unei examinări folosind special echipament, dacă acesta este disponibil la data dorită și așa mai departe.
Program pentru registratorul medical
Programul pentru un recorder medical poate avea setări convenabile. De exemplu, în USU puteți ascunde cu ușurință datele necesare și puteți lucra cu informații deja filtrate.
De asemenea, puteți primi rapoarte despre diferite procese, puteți efectua analize asupra acestora și puteți aplica funcții de control. De exemplu, câți clienți au fost acceptați, ce rezultat financiar a fost obținut și așa mai departe.
Program electronic de înregistrare
Programul de înregistrare electronică vă va ajuta să lucrați cu dosarele electronice ale pacienților. Aceste registre vor reflecta întreaga istorie a pacientului într-o anumită unitate medicală. instituţie. În acest fel, puteți obține cu ușurință un istoric complet al cooperării cu fiecare vizitator.
Program de calculator pentru recepționer medical
Un program de calculator pentru un registrator medical de la USU poate fi echipat cu capabilități de suport informațional atunci când este integrat cu serviciile de comunicații. De exemplu, fără a părăsi spațiul de lucru, puteți trimite o notificare despre o înregistrare, transfer sau alte evenimente.
Este ușor să oferiți informații despre noile servicii, să trimiteți SMS-uri cu declanșare automată și așa mai departe. Puteți chiar să programați mesajele care urmează să fie trimise.
Automatizarea registrului
Automatizarea registrului oferă oportunități excelente de reducere a acțiunilor de rutină, adesea repetitive. Suntem pregătiți să vă oferim și alte oportunități. De exemplu, prin USU puteți implementa un serviciu de evaluare a calității serviciilor oferite și astfel monitorizați constant gradul de satisfacție a clienților.
Program de înregistrare medicală
Programul de registru medical poate avea capabilități extinse pentru alte domenii ale medicinei. instituţiilor. De exemplu, sistemul va ajuta la gestionarea unei farmacii, a unei cantine, a unui laborator, a unui spital și așa mai departe.
De asemenea, sistemul poate ajuta la gestionarea sucursalelor și unităților de la distanță. Putem oferi caracteristici suplimentare la cerere.
Programul de înregistrare medicală USU poate fi utilizat în diferite limbi și adaptat legislației locale. Dezvoltăm funcții suplimentare, aplicații, boți pentru afaceri. De asemenea, puteți achiziționa de la noi echipamente comerciale moderne.
Am creat condiții de lucru convenabile pentru utilizatorii care pot lucra cu propriul cont, să aibă o parolă și drepturi de acces. Întregul istoric al acțiunilor este reflectat în program, acesta fiind util pentru monitorizarea activității angajaților. Suntem gata să oferim mai multe oportunități, contactați-ne și vă vom face o prezentare personală.
Programe video pentru registru
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de înregistrare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.