Capacitățile sistemului CRM pentru înregistrarea pacienților
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - În program poate fi ținut dosarul medical electronică
Dosarul medical - În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
Diagnoze ICD - În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
Protocol de tratament - În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
Rezultatele analizelor - Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
USG - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea
imaginilor - Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
Completarea
formularelor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea
pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
Evidența
medicamentelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal permite înregistrarea eficientă a pacienților;
- istemul este configurat pentru înregistrarea în ambulatoriu sau în spital;
- În sistem, puteți crea înregistrări electronice ale pacienților și puteți înregistra întregul istoric al interacțiunilor din acestea;
- ă puteți crea propria arhivă electronică;
- istemul are capabilități CRM;
- latforma va ajuta la menținerea unor contacte strânse cu pacienții prin diverse canale de comunicare;
- oftware-ul este conceput pentru managementul complet al procesului;
- uteți utiliza software pentru a gestiona procese înguste;
- ei putea analiza munca echipei tale;
- entru medici, am implementat protocoale standard de tratament în software;
- rogramul poate fi conectat la echipamente, de exemplu, o casă de marcat;
- ferim capabilități moderne legate de contabilitate în cloud;
- eți putea efectua planificarea profesională a proceselor, de exemplu, întocmirea și planificarea programelor medicilor;
- ferim funcții suplimentare la cerere;
- SU va ajuta la efectuarea înregistrării profesionale a clienților și a altor procese.
Software de înregistrare a pacienților
Clinicile moderne oferă tratament ambulatoriu și internat. Tratamentul ambulatoriu presupune o simplă vizită la spital fără spitalizare, în timp ce tratamentul în ambulator implică un tratament în pereții unei clinici. Atât primul, cât și cel de-al doilea caz necesită înregistrare, un program de înregistrare a pacientului vă va ajuta în acest sens.
Această soluție software are ca scop înregistrarea detaliată a procesului de tratament, înregistrarea nuanțelor sănătății pacientului, precum și a tuturor proceselor aferente.
Înregistrarea pacientului
Înregistrarea pacientului se poate realiza ușor și eficient în software-ul de la USU, vă invităm să utilizați această platformă. Să luăm în considerare caracteristicile sistemului.
Inițial, programul trebuie să completeze module legate de categoriile contabile de bază. Acestea sunt detalii ale instituției medicale, date ale furnizorilor, clienților etc. Să aruncăm o privire mai atentă la înregistrarea pacienților.
Programul de înregistrare a pacienților
Programul de înregistrare a pacienților de la USU vă va oferi capabilități CRM moderne pentru o muncă coordonată și de înaltă calitate. În acest caz, se poate obține un efect pozitiv pentru toți participanții. Să luăm în considerare opțiunile de înregistrare pentru un medic. El își poate ține evidența tuturor pacienților prin carduri electronice. Deci, puteți crea un card electronic separat pentru fiecare dintre ele.
Aceste registre pot reflecta detalii despre starea de sănătate, vizite, rezultate și teste de diagnosticare, adică toate informațiile despre pacient. Ce dă asta?
Acest lucru vă ajută să aveți acces la baza de date electronică în orice moment și să lucrați cu date actualizate. Dacă vă amintiți cum era înainte: erau stocate caiete groase și uzate, care trebuiau să fie răsfoite pentru a înțelege notele altora, acum totul este ingenios și simplu: acces instantaneu, informațiile sunt lizibile, pot fi ușor recuperate, redirecționate , salvat în arhivă.
CRM pentru înregistrarea pacientului
Un CRM pentru înregistrarea pacienților facilitează partajarea datelor cu alți specialiști. De exemplu, dacă deschideți accesul la un asistent de laborator, angajatul va adăuga în mod independent date de testare, fără nicio hârtie.
Acum să ne referim la munca recepționerului, pentru care este foarte important să organizați corect ziua de lucru pentru fiecare specialist din clinică. De asemenea, aici este necesară înregistrarea corectă a pacienților.
Datorită USU, veți putea întocmi orare și orare ca un profesionist. Acestea pot fi planificate pe diferite categorii: angajarea specialistilor, birouri, echipamente, data si ora receptiei. Cu ajutorul USU, puteți gestiona cu pricepere aceste categorii și puteți evita timpii de nefuncționare sau, dimpotrivă, suprapunerile în tehnici. Și acest lucru va crește loialitatea vizitatorilor tăi.
Înregistrarea pacienților în baza de date
Înregistrarea pacienților în baza de date va fi foarte ușoară. Recepționerul poate lucra cu tabele convenabile în care datele pot fi ușor comparate și navigate rapid. Acest lucru este deosebit de important atunci când intră un apel și trebuie să vă înregistrați rapid sau să furnizați informații.
Funcțiile CRM vor ajuta administratorul. De exemplu, în software, cardurile pot afișa informații detaliate despre client: cine îl vede, când a fost ultima sa întâlnire și alte caracteristici. Când sosește un apel, toate aceste informații sunt inițializate pe ecran, ceea ce va permite administratorului să navigheze rapid prin date, să te trateze cu respect și să ofere servicii de calitate.
Aici clientul deja beneficiaza, pentru ca nu trebuie sa astepte mult, este amintit si cunoscut, si tratat cu respect. Ce altceva este nevoie pentru a construi încredere și pentru a crește loialitatea? De asemenea, este nevoie de suport informațional și poate fi implementat cu ușurință prin USU.
La integrarea cu serviciile de comunicații, puteți alege un canal pentru livrarea informațiilor care este convenabil pentru client. De exemplu, puteți trimite un mesaj prin e-mail, mesagerie instantanee sau mod standard. De asemenea, puteți organiza un buletin informativ prin USU.
Putem oferi alte tipuri de servicii: management financiar, management depozit, management salarizare, analiza proceselor, functii de control, integrare site si inregistrare online, dezvoltarea unui bot personal sau a unei aplicatii etc. Puteți cunoaște mai bine serviciile noastre pe site-ul nostru vă invităm să acordați atenție recenziei video.
Video cu programul de înregistrare a pacientului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de înregistrare a pacienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Программой могут пользоваться:
Centru medical
și clinică privată
Policlinică și dispensar
Spital de stat,
staționar și spital
de internări
Laborator și
centru medical
și de diagnostic
Sanatoriu și centru
de reabilitare
Dispensar și
centru de profilaxie
Medici practicieni
particulari
Centru oftalmologic
și de optică
Farmacie
Centru de reproducere,
perinatal și maternitate
Chirurgie plastică
și estetică
Institutul de cercetare
Psihologi și traineri
Consultație pentru femei
Complex și centru
de însănătoșire
Centru chirurgical
Instituție de
învățământ preșcolar,
punct de logopedie
și defectolog
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.