Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea comerțului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin programul USU puteți gestiona diferite tipuri de comerț;
- istemul este dotat cu capabilități moderne de contabilitate;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona diverse departamente și sucursale;
- SU se integrează cu ușurință cu echipamentele de vânzare cu amănuntul;
- eți putea să vă păstrați inventarul depozitului sub control complet;
- istemul poate fi folosit pentru a lucra cu furnizorii;
- rogramul este potrivit pentru deservirea operațiunilor magazinului online;
- utem automatiza complet locul de muncă al vânzătorului;
- SU se integrează cu terminalele TSD;
- uteți comanda lucrări bazate pe cloud de la noi;
- apacitățile programului permit analiza detaliată a proceselor;
- oftware-ul poate fi configurat să trimită automat cereri către furnizori;
- oftware-ul este programat pentru operații automate, de exemplu, pentru generarea de documente după operații;
- utem oferi capabilități de analiză profundă a proceselor;
- u sistemul universal de contabilitate, vă puteți îmbunătăți constant afacerea.
Automatizarea comerțului
Astăzi este foarte popular să automatizezi afacerile. Acest lucru se datorează beneficiilor dobândite. Aplicarea de noi standarde ajută la obținerea de avantaje competitive.
Automatizarea comerțului se manifestă într-o varietate de direcții. Scopul său este de a simplifica și optimiza procesele asociate cu vânzarea de bunuri și servicii. În această recenzie ne vom uita la principalele tendințe în acest domeniu.
Automatizarea întreprinderilor comerciale
Automatizarea întreprinderilor comerciale este legată în primul rând de gestionarea stocurilor. Într-un program modern, puteți păstra controlul asupra fluxului și ieșirii tuturor articolelor de inventar. În același timp, puteți vedea cine a efectuat operațiunea și când: a mutat, a vândut, a asamblat marfa și așa mai departe.
Automatizarea proceselor de vânzare cu amănuntul
Datorită unui program special, puteți comanda automat mărfuri de la furnizori. De exemplu, platforma de la USU are astfel de funcții. Când se atinge un anumit minim de produs, sistemul însuși poate trimite o solicitare furnizorului. Automatizarea proceselor de retail prin UMS se realizează rapid, iar angajații se adaptează cu ușurință la funcții.
Automatizarea contabilității comerciale
De asemenea, programul ajută la controlul tuturor mișcărilor din depozit și la desfășurarea procesului de inventariere în timp util și eficient. Atunci când este integrat cu echipamente speciale, acest proces este simplificat de multe ori și durează mult mai puțin.
Automatizarea contabilității comerciale implică utilizarea echipamentelor. Într-un depozit, acesta ar putea fi un scaner de coduri de bare sau alt dispozitiv.
Automatizare în comerț
Automatizarea în tranzacționare implică gestionarea operațiunilor de tranzacționare. Compania USU este pregătită să vă ofere oportunități de automatizare a muncii vânzătorului. Aceasta înseamnă că toate operațiunile în curs vor fi interconectate. De exemplu, folosind un scaner, puteți inițializa un articol de produs, iar costul și prețul total de achiziție se vor reflecta imediat în programul de contabilitate.
În continuare, vânzătorul trebuie să accepte doar integrarea cu terminalele de plată și sistemele pot fi conectate la USU. Dacă este necesar, puteți determina imediat plata primită.
Automatizare și tranzacționare
Automatizarea și comerțul în lumea modernă sunt strâns legate. Și totul pentru că, datorită acestui lucru, este posibil să se realizeze economii de timp și resurse ale întreprinderii. De exemplu, dacă anterior toate operațiunile erau efectuate manual și erau greu de urmărit, acum, cu ajutorul programului, procesele de rutină au fost reduse și vânzătorul se poate concentra pe contactul cu clientul, îi este mai ușor să controleze situația în magazinul.
Prețul automatizării comerțului
Managementul poate controla procesele legate de responsabilitatea financiară și poate efectua analize asupra operațiunilor, de exemplu, poate determina ce produse sunt la mare căutare și care se află pe rafturi sau în depozit.
Prețul automatizării tranzacțiilor poate depinde de funcțiile pe care doriți să le vedeți în programul dvs. Puteți automatiza o zonă separată sau puteți automatiza toate procesele și, desigur, acest lucru va determina prețul.
Automatizarea comertului cu ridicata
Automatizarea comerțului cu ridicata este un alt domeniu în care o platformă CMS va fi utilă. Această zonă se caracterizează prin volume mari de tranzacționare. În USU puteți gestiona departamente, orice număr de angajați și depozite.
Locațiile de depozitare pot fi împărțite în funcție de specializare, de exemplu, depozit de depozitare temporară. Prin program puteți gestiona operațiuni pentru orice cantitate și sortiment de articole.
Automatizare retail
Automatizarea comerțului cu amănuntul se realizează prin USU foarte rapid. Trebuie să ne contactați și să ne spuneți despre funcțiile de care aveți nevoie pentru afacerea dvs. Automatizarea casei de marcat, depozit, caracteristici suplimentare?
Cu siguranță vom analiza nevoile dumneavoastră și vă vom oferi cea mai bună soluție. Va putem oferi si echipamente moderne: scanere de coduri de bare.
Automatizarea întreprinderilor de retail
Automatizarea pentru afaceri cu amănuntul poate fi specifică. Ce înseamnă? Unele magazine pot avea nevoi speciale, iar pachetul de caracteristici standard poate să nu fie suficient.
În acest caz, compania noastră este pregătită să vă ofere dezvoltare adaptată nevoilor afacerii dumneavoastră. După stabilirea nevoilor, calculăm costul unei astfel de dezvoltări.
Retail automatizat
Retailul automatizat poate aduce mari beneficii. Economisirea timpului angajatului responsabil, capacitatea de integrare cu echipamente, control deplin asupra proceselor punctului de vânzare, urmărirea inventarului, monitorizarea datelor de expirare, monitorizarea vânzărilor și multe alte avantaje.
Tranzacționare automată
Tranzacționarea automată este relevantă pentru comerțul electronic. Prin intermediul software-ului de la USU, puteți procesa automat aplicațiile și plățile, puteți sprijini vânzările online și puteți gestiona livrarea.
Prin intermediul USU puteți urmări stările vânzărilor, puteți lucra cu notificări și puteți oferi suport pentru informații consumatorilor. Suntem pregătiți să dezvoltăm un bot personalizat care poate efectua consultări cu privire la scenarii standard și aplicații de procesare.
Soluții gata de automatizare a comerțului
Compania USU are soluții de automatizare a comerțului gata făcute, acestea pot fi legate de retail, en-gros și domenii foarte specializate. Avem soluții gata făcute pentru administrarea magazinelor alimentare, pentru lucrul cu produse industriale și pentru buticuri de îmbrăcăminte.
Prin USU puteți automatiza o farmacie, un birou de schimb valutar, un magazin de piese auto, flori, accesorii și așa mai departe. Există o mulțime de soluții și le puteți găsi pe site-ul nostru.
Tranzacționarea automată este un real avantaj competitiv în condiții moderne. Am atins doar câteva domenii în această recenzie.
Dacă aveți întrebări, vă puteți simți liber să le adresați prin intermediul site-ului nostru web sau puteți lăsa o solicitare pentru o prezentare. Un sistem de contabilitate universal este o mare oportunitate pentru afacerea dvs.
Programe video pentru automatizarea tranzacționării
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea tranzacționării
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.