- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea comerțului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin sistemul de la compania USU, puteți automatiza cu ușurință munca unei întreprinderi comerciale;
- ei putea lucra cu orice tip de echipament;
- istemul este conceput pentru a procesa orice cantitate de informații;
- a USU se poate lucra cu diferite tipuri de sortiment;
- iecărui produs din software i se poate atribui propria sa categorie;
- oate operațiunile din program vor fi transparente;
- iecare cont poate avea propriile drepturi de acces la baza de date;
- eți putea controla toate tranzacțiile de ieșire și de intrare;
- SU este conceput pentru întreținerea unui depozit și gestionarea operațiunilor din depozit;
- eți putea controla suprastocurile din depozit;
- -am oferit capabilități avansate de analiză;
- u ajutorul USU, puteți adopta o abordare cuprinzătoare a managementului comerțului;
- oftware-ul poate fi adaptat utilizatorului: alegeți o schemă de culori pentru desktop, definiți limitele ferestrelor, colectați funcțiile utilizate frecvent în acces rapid;
- uteți stăpâni sistemul într-un timp scurt, vă oferim instrucțiuni interactive;
- SU este un sistem modern de tranzacționare eficientă.
Program de automatizare a comerțului
Comerțul modern se transformă constant, ceea ce înseamnă că se deschid noi piețe, metode de tranzacționare și interacțiune cu clienții, iar noi instrumente sunt folosite pentru procesarea tranzacțiilor. Un exemplu de astfel de transformare este tranzacționarea prin rețelele sociale și platformele electronice.
Software-ul de automatizare a comerțului este un instrument modern pentru gestionarea operațiunilor de tranzacționare. Vă permite să reduceți costurile salariale, să creșteți viteza operațiunilor și să optimizați procesul la aproape fiecare site.
Software de automatizare retail
Software-ul de automatizare a retailului este folosit în domeniul retailului și o astfel de platformă are mai puține funcții decât omologul său pentru gestionarea operațiunilor cu ridicata.
Este foarte important ca retailul să servească procesul de vânzare directă și așa se întâmplă. La procesarea vânzărilor, echipamentele pot fi utilizate, de exemplu, un scanner de coduri de bare. Cu ajutorul acestuia, se inițializează o poziție în sistem, acest lucru se poate face și manual, se determină cantitatea, iar prețul și suma totală de achiziție sunt reflectate automat.
Programe de automatizare retail
Apoi, trebuie să imprimați chitanța și să o furnizați cumpărătorului. Dacă este necesar, se generează alte documente. Programele de automatizare a comerțului cu amănuntul ajută la sprijinirea întregului proces, de la vânzare până la eliberarea mărfurilor și documentelor.
USU este gata să vă ofere un pachet complet de funcții pentru gestionarea vânzărilor cu amănuntul și multe altele. De asemenea, puteți obține funcții avansate de la noi.
Programul de automatizare comercială de la USU poate funcționa în diferite limbi, este potrivit atât pentru un magazin mare, cât și pentru un punct de vânzare mic. Versatilitatea sistemului vă permite să selectați funcțiile necesare.
Ai nevoie doar de funcții pentru casa de marcat sau depozit? Sau aveți nevoie de o soluție cuprinzătoare pentru gestionarea afacerii dvs. de retail? În orice caz, puteți obține funcțiile necesare activității.
Funcțiile programului de automatizare a comerțului cu amănuntul de la USU vă vor ajuta să faceți față depozitului, casei de marcat și vânzării de bunuri și servicii. Este ușor să lucrați cu gama de produse prin intermediul sistemului. Puteți crea anumite clasificări de mărfuri, de exemplu: industriale și alimentare.
De asemenea, le puteți afișa în categorii: lactate, produse de panificație, cofetărie, băuturi și așa mai departe. Acest lucru va face contabilitatea și mai ușor de utilizat.
Automatizarea comertului in magazin
În plus, automatizarea comerțului în magazin de la USU va ajuta la urmărirea disponibilității soldurilor în funcție de poziție. Prin extrasele materiale, puteți urmări oricând încasările, cheltuielile, scăderile, defecte și alte operațiuni.
De asemenea, prin program puteți urmări cine și când a efectuat această sau acea operațiune și cu ce rezultate. Puteți monitoriza prețurile furnizorilor pentru mărfuri și puteți face o alegere în favoarea celor care oferă prețuri mai favorabile.
Automatizarea comerțului în magazin
Automatizarea comerțului în magazin este indisolubil legată de casa de marcat. Dacă aveți nevoie de integrare cu terminale de card bancar, un scaner de coduri de bare sau un registrator fiscal, atunci vă putem oferi acest proces.
Când se primesc bani de la cumpărător pentru plată în numerar sau fără numerar, se va efectua imediat un credit automat pentru mărfurile expediate. Dacă este necesar, vor fi furnizate toate informațiile necesare privind documentele: cec, factură, factură, factură, certificat de finalizare a lucrărilor și așa mai departe. Documentele pot fi generate automat.
Programe de automatizare a comerțului
Funcțiile unui program de automatizare a comerțului sunt strâns legate de vânzarea mărfurilor. Cum se întâmplă acest lucru în programul USU? Atunci când se formează o gamă de produse, mărfurile sunt plasate în depozite virtuale. Datele din depozitele virtuale trebuie să fie oglindite cu datele din locații fizice de stocare. La vânzare, angajatul indică din ce depozit sunt expediate mărfurile și în ce cantitate, se determină automat prețul pe articol și costul total de vânzare.
Software de automatizare comercială
Când se face o vânzare, software-ul de automatizare a comerțului șterge automat poziția din depozit și datele sunt actualizate. În continuare, rambursarea este atașată și conturile de plătit sunt închise. Totul este simplu și automatizat, economisind timp și optimizând procesul.
Sistemul USU poate fi utilizat pentru analiza vânzărilor. În acest caz, veți putea determina cele mai de succes poziții pentru activități de tranzacționare. De asemenea, identificați produsele neprofitabile de vânzare.
Programul de automatizare a comerțului de la USU vă va ajuta să vă îmbunătățiți activitățile și să le facă mai profitabile. Puteți comanda funcții suplimentare de la noi. De exemplu, puteți conecta integrări cu echipamente video, puteți dezvolta un bot de chat pentru consultații și multe alte posibilități.
Puteți primi sfaturi mai detaliate în persoană, de exemplu, sub forma unei prezentări. Vă invităm să vă abonați la canalul nostru și să descărcați o versiune de încercare gratuită.
Programe video pentru automatizarea tranzacționării
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea tranzacționării
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



