Capacitățile sistemului CRM pentru automatizarea magazinului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin automatizarea de la USU vă puteți automatiza cu ușurință afacerea;
- CS oferă capabilități de automatizare într-o varietate de domenii;
- eți putea gestiona comerțul cu amănuntul și cu ridicata;
- SU se integrează perfect cu diferite tipuri de echipamente: depozit, retail, plăți, camere video și multe altele;
- istemul vă va ajuta să mențineți cu ușurință operațiunile din depozit;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a deservi procesele de afaceri ale departamentelor și sucursalelor;
- oftware-ul poate fi ajustat la specificul activității chiar suntem pregătiți să personalizăm programul;
- rin intermediul software-ului poți automatiza locul de muncă al unui vânzător sau casier;
- latforma poate ajuta la urmărirea soldurilor stocurilor;
- istemul este conceput pentru orice cantitate de sortiment poate fi luată în considerare;
- u capabilități avansate, puteți obține funcții de integrare;
- SU poate funcționa ca un CRM, acest lucru va ajuta la consolidarea interacțiunilor cu clienții;
- oftware-ul vă poate ajuta să lucrați cu programe de fidelizare, puteți descărca orice mecanisme de calcul;
- u noi puteți obține funcții suplimentare, de exemplu, capacitatea de a lucra pe baza de cloud;
- eja acum puteți simți beneficiile automatizării de la USU, descărcați versiunea de încercare.
Ce este necesar pentru a automatiza un magazin?
Ce este necesar pentru a automatiza un magazin? Pentru a automatiza, trebuie să introduceți tehnologii moderne. Adesea aceasta este: software specializat, echipamente, furnizare de infrastructură.
De asemenea, trebuie să efectuați procese conexe: integrare și comunicații, pregătire a personalului, suport tehnic, planificare și management al proceselor. Să aruncăm o privire mai atentă asupra proceselor descrise.
Program de automatizare a magazinului
Pentru a organiza munca, trebuie să achiziționați echipament. Acesta ar putea fi: o casă de marcat, sistem POS, scaner de coduri de bare, imprimantă de chitanțe, terminal de plată și multe altele. Folosind acest echipament, sunt procesate tranzacțiile de plată și vânzare. Un astfel de echipament accelerează procesul și îl optimizează.
Pentru a gestiona și stoca informații, este necesar un computer și, în unele cazuri, un server pentru stocarea informațiilor. Programul de automatizare a magazinelor este, de asemenea, parte a sistemului de tranzacționare.
Programe de automatizare a magazinului
Programele de automatizare a magazinelor pot varia de la simplu la complex. De exemplu, software-ul poate fi folosit pentru o casă de marcat și pentru procesarea vânzărilor de mărfuri. Astfel de programe ajută la gestionarea inventarului, a plăților și la generarea de rapoarte de vânzări.
De asemenea, pot fi utilizate sisteme de gestionare a stocurilor. Specializarea lor este în urmărirea nivelurilor de inventar, automatizarea comenzilor și cererilor și în managementul logisticii. CRM este utilizat activ în comerț. Această platformă ajută la controlul relațiilor cu clienții, ține cont de preferințe și ajută la implementarea campaniilor de marketing.
Pot fi folosite și platforme de contabilitate și analiză. Ele pot fi soluții de sine stătătoare integrate cu software de tranzacționare. Există o mulțime de opțiuni de program, este important să alegi soluția care este cea mai potrivită pentru compania ta.
Programul de automatizare a magazinelor de la USU poate fi una dintre soluțiile descrise mai sus sau poate combina o întreagă gamă de oportunități diferite pentru managementul afacerii.
Soluții gata de automatizare a magazinelor
Soluțiile gata de automatizare a magazinelor de la USU pot fi utilizate imediat pentru a deservi procesele comerciale. Dacă acestea nu sunt suficiente, puteți adăuga funcții sau chiar modifica programul pentru procesele dumneavoastră speciale.
De asemenea, orice soluție gata făcută poate fi ușor integrată cu echipamente. Dacă nu este posibil să organizați o infrastructură cu drepturi depline, puteți alege formatul de lucru în cloud. Vă vom ajuta să calculați costul închirierii unui cloud, puteți face acest lucru și direct pe site-ul nostru într-un calculator accesibil.
După cum am menționat mai devreme, poate fi necesară instruirea angajaților. Cu USU este foarte simplu. În primul rând, oferim toate materialele necesare. În al doilea rând, avem suport tehnic și în al treilea rând, în programul propriu-zis au fost introduse instrucțiuni interactive, disponibile oricând utilizatorului.
Programul de automatizare a magazinelor de la USU poate funcționa în diferite limbi, am tradus platforma în 96 de limbi. Dacă este necesar, suntem chiar pregătiți să traducem sistemul în limba dorită. Software-ul poate fi folosit pentru diferite companii, amploarea activității nu contează.
Să descriem avantajele utilizării platformei USU. Veți putea crește eficiența prizei dvs. Viteza serviciilor crește, inventarul este optimizat și erorile asociate cu introducerea manuală sunt reduse.
De asemenea, vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți. Datorită programului, puteți lucra cu oferte personalizate, acest lucru este deosebit de important pentru implementarea loialității. Datorită procesării rapide a comenzilor, puteți crește loialitatea clienților dvs.
Următorul avantaj este legat de economisirea de timp și resurse. Un astfel de proces complex precum inventarul folosind un program și special. echipamentul poate fi realizat ușor și rapid. Rapoartele sunt generate automat, ceea ce vă permite să lucrați cu analize fără procese de rutină.
Puteți enumera în continuare avantajele, dar este mai bine să testați programul în acțiune, să descărcați versiunea de încercare chiar acum și să adresați specialiștilor noștri orice întrebări aveți.
Programe video pentru automatizarea magazinelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a magazinelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.