Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin cu amănuntul
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU poate funcționa ca un program pentru gestionarea unui punct de vânzare obișnuit, de exemplu, acasă;
- istemul poate fi adaptat la activitatea unei unități angro;
- oftware-ul vă va ajuta să lucrați cu o mare varietate de articole de produs;
- oftware-ul vă permite să automatizați diverse domenii ale contabilității;
- ânzătorii dvs. nu vor petrece mult timp înregistrând vânzarea;
- tunci când este integrat cu echipamente, puteți lua în considerare cu ușurință articolele vândute și profitul primit;
- Înțelegem că fiecare afacere are propriile caracteristici, astfel încât sistemul poate fi ușor adaptat specificului activității;
- latforma are diverse setari si moduri de operare automate;
- istemul se poate integra cu un registrator fiscal;
- uncții suplimentare sunt disponibile la cerere;
- oftware-ul este conceput pentru managementul depozitului;
- olosind software-ul, puteți efectua cu ușurință inventarul;
- -am pregătit o prezentare individuală;
- etările programului pot fi ajustate pentru a se potrivi utilizatorului;
- MS poate fi folosit pentru a gestiona alte activități.
Software pentru magazine de vânzare cu amănuntul
Programul pentru un magazin cu amănuntul este necesar pentru acele instituții care vând prin mici puncte de vânzare cu amănuntul. De regulă, o astfel de soluție are capabilități de gestionare și procesare a vânzărilor.
Comerțul cu amănuntul se caracterizează prin volume mici în comparație cu munca, de exemplu, a unui supermarket. Înregistrarea tranzacțiilor este un proces foarte important, deoarece datorită acestuia este posibil să se analizeze activitățile și să le îmbunătățească dacă este necesar.
Software-ul pentru un magazin de vânzare cu amănuntul, dezvoltat de USU, vă permite să efectuați operațiuni standard de vânzare. Puteți crea numărul necesar de locații virtuale de stocare în sistem, de exemplu: pentru produse alimentare sau produse industriale.
Marfa se primeste la depozit conform facturilor de la furnizori. În plus, la vânzare, va fi efectuată anularea automată.
Un program simplu pentru un magazin cu amănuntul
Un program simplu pentru un magazin de vânzare cu amănuntul de la USU face față cu ușurință designului vânzărilor, mai ales atunci când este integrat cu echipamente. De exemplu, atunci când este integrat cu un scaner, este suficient să îndreptați dispozitivul către codul de bare, iar poziția este imediat determinată în factură. Prețul și suma totală a facturii sunt de asemenea determinate automat.
Atunci când sunt integrate cu un terminal pentru plata fără numerar, datele de plată sunt reflectate automat, iar vânzătorul trebuie doar să imprime documentele.
Managementul magazinului de vânzare cu amănuntul
Administrarea unui magazin cu amănuntul cu ajutorul unui sistem de management va deveni transparentă. Acest lucru se aplică diferitelor aspecte ale activității. De exemplu, dacă utilizați înregistrări materiale, puteți urmări cantitatea de mărfuri primită în perioada alocată, numele furnizorilor și alte nuanțe ale acestui proces.
În raportul de casă puteți vedea încasările și cheltuielile. De exemplu, puteți urmări de la ce persoane au fost primite banii, cui și în ce scopuri au fost alocate fondurile.
Software-ul pentru un magazin cu amănuntul vă va ajuta să lucrați cu programe de loialitate. Nu contează ce mecanisme intenționați să implementați. Acestea ar putea fi: bonusuri, puncte, reduceri și multe altele.
Sistemul poate fi adaptat la oricare dintre aceste formate. Suntem gata să luăm în considerare orice format de lucru pentru dvs. Puteți afla mai multe despre acest lucru de la un contact personal.
Programe pentru un magazin cu amănuntul
Funcțiile programului pentru un magazin cu amănuntul sunt simple și ușor de înțeles pentru utilizatori. Am introdus instrucțiuni interactive în software pentru a oferi asistență promptă utilizatorului.
Resursa software poate folosi setări pentru confortul utilizatorului. De exemplu, funcțiile utilizate frecvent pot fi plasate în centrul spațiului de lucru pentru acces rapid.
De asemenea, puteți ajusta dimensiunea ferestrelor, puteți schimba parola și culoarea spațiului de lucru. Toate acestea pot fi făcute pentru a face interacțiunea cu programul mai confortabilă.
Software-ul magazinului cu amănuntul poate fi utilizat de la distanță. Dacă nu ai infrastructura necesară, poți folosi cloud-ul. Aceste servicii sunt disponibile la comandă.
Capacitățile programului pentru un magazin cu amănuntul pot fi folosite pentru a gestiona nu numai un punct de vânzare, sistemul nostru poate fi folosit pentru a gestiona mai multe puncte de vânzare.
Totodată, pentru fiecare divizie se va putea primi un raport privind veniturile, cheltuielile, defecte și alte categorii. Putem personaliza sistemul pentru a se potrivi nevoilor dvs.
CRM pentru un magazin cu amănuntul
CRM pentru un magazin cu amănuntul poate fi relevant în cazurile în care un antreprenor își apreciază fiecare dintre clienții săi. Vă putem oferi funcții pentru a vă conecta mai strâns cu consumatorii dvs.
Aceasta se poate referi la luarea în considerare a datelor personale, a preferințelor, crearea unui suport informațional convenabil și a altor componente ale interacțiunilor.
Programe pentru magazine cu amănuntul
Programele pentru magazinele de vânzare cu amănuntul de la USU încorporează cele mai moderne capabilități pentru managementul proceselor. Aceasta poate include nu numai înregistrarea tranzacțiilor, ci și analiza acestora, ceea ce duce la îmbunătățirea afacerii.
Suntem gata să vă oferim o prezentare cu drepturi depline, care acoperă și mai multe funcții. Îl puteți comanda de pe site-ul nostru complet gratuit.
Cumpărați software pentru un magazin cu amănuntul
Puteți cumpăra software pentru un magazin cu amănuntul la un preț accesibil de la USU. Vom selecta pentru tine doar funcțiile necesare și nu va trebui să plătești în exces. Puteți viziona în mod independent videoclipul disponibil pe site-ul nostru web și puteți vedea clar cum să lucrați în program.
Pentru informații mai detaliate, vă rugăm să ne contactați cu o cerere în persoană. Cu USU procesele dumneavoastră de afaceri vor fi moderne.
Programe video pentru un magazin cu amănuntul
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru un magazin cu amănuntul
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.