1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea punctului de vânzare

Potrivit a 117 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea punctului de vânzare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea punctului de vânzare

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul vă permite să vindeți mărfuri în magazine și pe site, piețe, crescând profitul companiei;
  • nformațiile vor fi primite și stocate într-un depozit centralizat, cu acces unificat pentru toți utilizatorii;
  • iferențierea capacităților utilizatorilor este determinată de poziția de muncă ocupată în companie pentru a proteja informațiile de scurgeri;
  • ăutarea datelor se realizează rapid la introducerea unei interogări în fereastra motorului de căutare contextuală;
  • oți utilizatorii punctelor de vânzare cu amănuntul vor putea face schimb de informații la nivel local, ținând cont de modul multi-utilizator;
  • anagerul poate monitoriza de la distanță munca personalului, analizând datele și ținând evidența orelor de lucru, ceea ce afectează disciplina și calitatea muncii;
  • nformațiile despre mărfuri pot fi reflectate în tabele sau carduri, cu descriere, indicatori cantitativi și calitativi, cost, disponibilitate și imagine;
  • maginile pot fi atașate direct de pe camera web;
  • ăutarea datelor se realizează rapid folosind un motor de căutare contextuală;
  • rogramul poate interacționa cu contabilitatea 1C, menținând înregistrări contabile de înaltă calitate;
  • nteracțiunea cu echipamentele din depozit va ajuta la efectuarea rapidă a recepției, expedierii, vânzărilor, mișcării și inventarierii;
  • ostul bunurilor și al serviciilor suplimentare se calculează automat în funcție de lista de prețuri;
  • unctele bonus încurajează clienții să facă vânzări active cu o creștere a cantității de încasări, crescând loialitatea;
  • rogramul vă permite să trimiteți mesaje SMS în masă sau individuale;
  • aza de date de clienți CRM va reflecta informațiile necesare pentru lucrul de înaltă calitate cu clienții, completând prompt cu informații relevante;

Automatizarea punctului de vânzare

Automatizarea unui punct de vânzare depinde direct de software-ul selectat. Există multe programe pe piață și alegerea trebuie făcută în funcție de propriile cerințe de funcționalitate. Înainte de a cumpăra unul sau altul instrument automat, ar trebui să monitorizați piața, să identificați liderii sau să profitați de recomandarea noastră și să acordați atenție programului de specialitate „Sistem de contabilitate universală”. Programul s-a dovedit pe partea pozitivă, având în vedere instalarea de către zeci de mii de organizații diferite în diferite domenii de activitate. Puteți evalua confortul și automatizarea la punctele de vânzare cu amănuntul printr-o versiune demo gratuită. Programul are un design frumos, interfață convenabilă și multifuncțională cu un format de lucru general accesibil. Designul desktopului este selectat dintre temele prezentate sau cele dezvoltate independent. Fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software, se va simți ca un profesionist folosind un program automat cu un panou interactiv.

Automatizarea punctelor de vânzare cu amănuntul

Automatizarea POS din program este disponibilă pentru a vă extinde afacerea prin monitorizarea, gestionarea și menținerea înregistrărilor. Software-ul ajută la automatizarea completă a punctelor de vânzare cu amănuntul, integrându-le într-un singur sistem de management. Pentru o muncă convenabilă și automată, toți utilizatorii vor lucra împreună, sincronizând dispozitivele de lucru pentru schimbul de date și controlul activităților de lucru. În acest fel, este posibilă reducerea pierderii de timp în timpul transmiterii datelor informaționale. Utilizatorii unităților structurale se vor conecta în sistem din conturi personale protejate prin autentificare și parolă. De asemenea, merită remarcată diferențierea capacităților utilizatorului în funcție de nivelul de poziție, oferind control și management complet doar managerului. Pentru comoditate și contabilitate automată a punctelor de vânzare cu amănuntul, este planificată menținerea unei baze de informații unice cu acces general. Astfel, este posibil să vedeți dinamica vânzărilor din fiecare punct de vânzare prin analiza datelor privind veniturile și cheltuielile. Nomenclatura se menține în funcție de comoditatea utilizatorilor, cu doar coduri afișate în cardurile de produse sau cu adăugarea de informații cu descriere, cost, cantitate, recenzii. Imaginile pot fi adăugate prin mutarea din diverse reviste, precum și prin integrarea cu camere web.

Automatizarea rețelei de retail

Automatizarea rețelei de vânzare cu amănuntul se realizează prin software, ținând cont de managementul, controlul și analiza de înaltă calitate, combinând nu numai punctele de vânzare cu amănuntul, ci și dispozitivele de lucru. Utilizatorii vor putea interacționa prin intermediul unei rețele locale sau prin Internet pentru a face schimb de informații despre clienți și produse. De asemenea, oferă contabilitate prin interacțiunea aplicației cu sistemul 1C. Astfel, calculele și gestionarea documentelor vor fi efectuate automat. Generarea documentației și raportărilor, facturilor, facturilor și actelor este automatizată folosind șabloane electronice. Completarea va fi, de asemenea, automatizată, folosind mișcarea datelor informaționale de pe orice suport, reducând pierderile de timp și eliminând apariția erorilor. Găsiți informațiile de care aveți nevoie despre un produs, disponibile introducând numele, codul, categoria sau disponibilitatea. Dacă nu este posibil să atașați etichete la bunuri, este posibil să utilizați o bucată de hârtie cu codurile specificate pentru o anumită poziție pentru citirea ulterioară de către un scaner de coduri de bare. Utilizatorii vor putea vedea disponibilitatea unui anumit produs la orice punct de vânzare cu amănuntul cu automatizarea lanțurilor de vânzare cu amănuntul.

Automatizarea rețelelor de retail

Automatizarea rețelelor de retail implică o abordare integrată cu o gamă largă de capabilități prezentate în programul USU. Software-ul asigură nu numai menținerea evidenței vânzărilor, ci și contabilitatea și contabilitatea depozitului. Contabilitatea depozitului va fi mult mai bună, implicând integrarea cu echipamentele din depozit. Astfel, recepția și implementarea, inventarierea se vor efectua mult mai rapid și mai precis, afișând informații complete în sistem. Ținând cont de automatizarea rețelei de retail, este planificată extinderea afacerii cu o creștere a veniturilor și o creștere a bazei de clienți. Setarea parametrilor de configurare cu o alegere a uneia sau mai multor limbi ajută la deservirea clienților străini. Sistemul va controla, de asemenea, vânzările de mărfuri, evidențiind cei mai solvenți și obișnuiți clienți, oferind o anumită reducere cu formarea unei liste de prețuri separate. Sistemul de bonusuri vă permite să atrageți și să creșteți loialitatea clienților, garantând vânzarea ulterioară a mărfurilor. Calculul automat al costului mărfurilor și al serviciilor furnizate suplimentar se realizează folosind un calculator electronic conform unui algoritm de calcul dat. Echipamentul de casă de marcat vă permite să acceptați plăți prin imprimarea promptă a chitanțelor. Găsirea informațiilor necesare a devenit rapid mai accesibilă folosind un motor de căutare contextuală.

Managementul rețelei de retail

Gestionarea unei rețele de retail este destul de dificilă, dar nu cu software. Cu un program de gestionare a lanțurilor de retail, este posibil nu numai să vindeți produse, ci și să controlați stocurile în depozite și magazine. Analiza lichidității mărfurilor vă permite să completați cu promptitudine produsele lipsă prin plasarea sortimentului ilichide pe stoc. De asemenea, este posibilă analiza fondurilor bugetare investite în publicitate, identificând cele mai populare metode. Vânzările de produse se realizează prin scanarea codurilor de bare sau prin trecerea mouse-ului peste cardul produsului. În comerțul cu amănuntul, este posibilă livrarea comenzilor cu mărfuri către clienți din întreaga lume folosind hărți geografice. Informațiile despre clienți vor fi afișate într-o bază de date separată, cu informații de contact și un istoric detaliat al vânzărilor, decontărilor reciproce, plăților legate și cardurilor bonus. Folosind numere de telefon de contact și adrese de e-mail, este planificată trimiterea de mesaje informative în masă sau individuală.

CRM pentru rețeaua de retail

CRM pentru o rețea de retail vă permite să îmbunătățiți și să simplificați procesul de vânzare a produselor. Cu o clasificare convenabilă a mărfurilor, este ușor să efectuați vânzări. Cele mai populare produse vor fi afișate pe ecranul principal, angajații lucrând cu viteză mare. Designul cardurilor poate fi personalizat individual, schimbând fontul sau schema de culori, distingându-le unele de altele. Este posibilă afișarea produselor sub formă de cartonașe sau tabele. Este posibil să utilizați un motor de căutare, indicând o parte din nume, economisind în același timp timp de lucru. Analiza vânzărilor și colaborarea cu clienții vor ajuta la creșterea loialității clienților. Informațiile despre clienți vor fi disponibile după numărul cardului, prenume sau prenume, categorie de afișare, probleme legate de plăți, o listă separată de prețuri sau achiziții după costul total. De asemenea, baza de date CRM a rețelei de retail va înregistra informații despre toate plățile și evaluările primite, ceea ce este destul de convenabil pentru planificarea ulterioară a vânzărilor. Instrumentul profesional al programului vă permite să stimulați clienții pentru vânzări active și, de asemenea, să nu uitați de produsele preselectate. Programul poate lucra cu produse compozite, adăugând modificatori, ceea ce crește valoarea chitanței.

Automatizare pentru minimarket

Automatizarea Minimarket vă permite să lucrați cu case de marcat și o imprimantă pentru tipărirea chitanțelor. Sistemul vă permite să imprimați cecuri afișate în contabilitate. Toate veniturile vor fi listate în bilanțul companiei. Pentru lucrări de înaltă calitate și automatizare în minimarketuri, este planificată instalarea de camere CCTV, asigurând depozitarea mărfurilor fără deteriorare și furt. Programul face ușoară și convenabilă utilizarea plăților fără numerar, efectuând plăți cu puncte bonus acumulate pe cardul clientului. Punctele bonus sunt fonduri electronice care pot fi folosite ulterior de clienți pentru achiziții mai mari. Volumul vânzărilor depinde de calitatea muncii și de consultarea clienților. Telefonia PBX vă va ajuta să vedeți starea și informațiile despre numărul de telefon primit al clientului, producând conversații de înaltă calitate. Managerii vor putea să răspundă și să sfătuiască rapid, punând instantaneu în largul interlocutorului. Servicii de înaltă calitate sunt disponibile pentru fiecare organizație, crescând loialitatea clienților. Când informațiile apar, specialistul va vedea informațiile necesare vânzărilor ulterioare, afișând în sistem datoria, punctele bonus acumulate, preferințele clienților etc. Un card de client pop-up vă permite să analizați starea apelurilor și a vânzărilor. În sistem, pe panoul de lansare rapidă, prin selectarea primirii produsului, este posibil să se înregistreze rapid sosirea mărfurilor, stergerile, indicând furnizorul, priza.

Automatizarea unui mic magazin

Automatizarea unui mic magazin este disponibilă cu un sistem universal, la primirea mărfurilor, salvând o factură care indică furnizorul. Rapoartele, articolele, conturile și actele sunt generate automat folosind șabloane. De asemenea, umplerea se realizează rapid și eficient, transferând materiale din diferite surse. Formatarea documentelor, revistelor este, de asemenea, disponibilă, care acceptă diverse formate. La automatizarea unui magazin mic, indicarea costului mărfurilor se poate face manual sau prin introducerea automată a prețului cu un marcaj pe mărfuri. Este posibil să vedeți și să comparați costurile de cumpărare și vândute ale produselor pentru perioada anterioară, monitorizând și analizând volumele vânzărilor. Pe diagramă, este posibil să se vadă indicatorii cantitativi ai tuturor articolelor de mărfuri din magazine. Analiza reziduală vă permite să afișați nivelul de funcționare neîntreruptă a senzorului, comparând veniturile și profiturile pierdute. Pentru a prezenta în mod convenabil datele despre produse, puteți utiliza imagini mari sau mici.

Automatizare supermarket

Automatizarea supermarketului este garantată, cu utilizarea programului „Sistem de contabilitate universal”. Veți putea uni toate supermarketurile într-o singură rețea, ceea ce îmbunătățește și performanța afacerii. Când cumpărați bunuri și plătiți în valută, puteți compara cu ușurință informațiile din grafice cu modificările cursurilor de schimb și ale prețurilor, construind corect distribuția fondurilor bugetare. De asemenea, se pot analiza cele mai avantajoase oferte de la furnizori. Dacă ați folosit anterior un tabel în Excel, puteți muta cu ușurință informațiile pentru a lucra în continuare. Dispozitivele de citire vă permit să afișați rapid date despre bunuri atunci când efectuați plăți. Pentru supermarketuri, este important să vindeți mărfuri în formă standard sau extinsă. Utilizarea hărților la scară mare vă va ajuta să configurați un sistem competent pentru livrarea mărfurilor, care să reflecte locația clienților și să analizați timpul și costul livrării directe a comenzilor. În sistemul de automatizare a supermarketurilor, este posibil să vedeți starea livrării prin evidențierea comenzilor nelivrate în diferite culori. Aplicația vă permite să comparați locațiile clienților, să estimați volumele de vânzări și să deschideți noi puncte pentru extinderea afacerii.

Automatizarea muncii cu piețele

Automatizarea lucrului cu piețele vă permite să vă extindeți orizonturile prin vânzarea de produse online. Prin automatizarea muncii pe piețe, este posibil să creșteți interesul clienților prin livrarea de mărfuri direct din depozite. Articolele pot fi afișate în sistem sincronizate cu piețele. Codurile atribuite și costul mărfurilor, disponibilitatea în depozite vă permite să eliminați suprapunerile prin acceptarea și procesarea automată a comenzilor. Asamblarea și procesarea comenzilor se vor reflecta în sistem, controlând toate etapele, inclusiv plățile și livrarea. Este posibil să vedeți recenziile clienților, evaluările produselor, extinderea sau reducerea gamei.

Automatizarea muncii managerului

Automatizarea muncii managerului în program vă permite să optimizați timpul de lucru. Managerul poate monitoriza întotdeauna activitatea utilizatorilor primind un audit. Auditul vă permite să monitorizați zilnic automatizarea muncii managerilor, ținând cont de procesele de lucru cu datele informaționale. Pentru a lucra în modul independent, puteți instala o versiune demo, care este prezentată complet gratuit pe site-ul oficial. Puteți consulta orice întrebări pe care le puteți avea contactând serviciul de asistență. Programul nostru multifuncțional este conceput pentru a oferi un management complet și control asupra tuturor proceselor interne de afaceri.

Aspectul programului

Automatizarea punctului de vânzare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea punctelor de vânzare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.