Capacitățile sistemului CRM pentru automatizarea afacerilor cu mărfuri
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este potrivit atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari, automatizează procesele de lucru cu cifra de afaceri în creștere;
- anagementul centralizat va ajuta la rezolvarea problemelor importante, controlând toate procesele de lucru cu analize;
- enținerea unei baze de date separate pentru clienți oferă informații de contact, istoric de vânzări, plăți, recenzii etc.;
- ânzările sunt ușor de realizat folosind echipamente de depozit și casă de marcat;
- nformațiile sunt prezentate fiecărui utilizator cu acces la un singur depozit de informații, deoarece capacitățile utilizatorului sunt diferențiate;
- ăsirea informațiilor necesare este disponibilă în câteva secunde atunci când lucrați cu un motor de căutare contextuală;
- oți angajații vor putea interacționa și transmite date informaționale printr-o rețea locală sau de internet, oferind lucru pe mai multe canale;
- iecare utilizator va fi reflectat în sistem sub acreditările personale;
- rmărirea timpului va reflecta cu acuratețe timpul efectiv lucrat și planul de vânzări realizat, cu o analiză a nivelului de deservire a clienților, care afectează salariile;
- anoul interactiv vă va ajuta să stăpâniți rapid principiile software-ului;
- rogramul vă permite să automatizați procesul de contabilitate, efectuarea plăților și generarea documentației;
- plicația vă permite cu ușurință să lucrați cu dispozitive de înaltă tehnologie, simplificând și accelerând procesele de lucru;
- olosind informațiile de contact ale telefonului și adresele de e-mail, puteți trimite mesaje SMS;
- erverul cloud vă permite să oferiți utilizatorilor informații actualizate despre munca lor, atât la birou, cât și de acasă;
- entru comoditatea muncii și a afacerilor, este planificată combinarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul pentru a reflecta cifra de afaceri, activitățile și creșterea clienților companiei.
Automatizarea afacerilor cu mărfuri
Automatizarea afacerii cu mărfuri este realizată prin programe moderne de contabilitate, management și control asupra proceselor intra-organizaționale. Folosind software, este ușor să gestionezi o afacere în orice domeniu de activitate. Cu ajutorul programului, automatizarea în afacerile cu mărfuri este ușor de realizat, atât pentru vânzarea de bunuri, cât și pentru furnizarea de servicii. Este posibilă automatizarea fluxurilor de lucru ale afacerii cu mărfuri prin interacțiunea cu echipamentele de depozit și alte dispozitive de citire. Achiziționând software de la compania Universal Accounting System, vă puneți la dispoziție un asistent indispensabil în formă electronică, desfășurând toate activitățile de lucru și afișând date informaționale în documentația de raportare. Software-ul are un preț accesibil pentru fiecare companie și pachetul necesar de funcționalități potrivite pentru orice domeniu de afaceri. Sunt avute în vedere economii financiare având în vedere absența unei taxe lunare de abonament.
Cum să ții evidența vânzărilor într-o afacere cu mărfuri
Cum să țin evidența vânzărilor într-o afacere cu mărfuri? Totul este elementar simplu dacă ai software-ul automat „Universal Accounting System”. Specialiștii companiei vor fi bucuroși să vă ajute cu întrebări și să selecteze, de asemenea, compoziția modulară necesară. Fiecare utilizator va configura în mod independent parametrii de configurare înregistrându-se personal în sistem pentru a crea un cont. De la distanță, managerul va putea controla procesele de lucru, analizând activitățile fiecărui subordonat și afișând informații în rapoarte la înregistrarea orelor de lucru. Pe baza orelor efective lucrate și a vânzărilor de bunuri și servicii, angajații vor primi salarii. Astfel, toată lumea se va strădui să contribuie la dezvoltarea afacerii, crescând vânzările prin servicii de calitate pentru clienți și îndeplinirea promptă a responsabilităților de serviciu.
Program de automatizare a afacerilor
Programul de automatizare a afacerii prevede lucrul cu orice produs, cu sau fără echipamente specializate de depozit. Software-ul oferă posibilitatea de a vinde orice bun, atât alimente, cât și îmbrăcăminte, bunuri de construcții, medicamente etc. Programul automatizat este folosit de zeci de mii de organizații din întreaga lume, ținând cont de vizual, contabilitate ușoară, control și management complet. În program, indicatorii efectivi ai mărfurilor vor coincide întotdeauna cu datele indicate în rapoarte. Nimic nu va scăpa de control prin înregistrarea tuturor proceselor. Un program de automatizare a afacerilor în sectorul de tranzacționare vă permite să utilizați diverse metode pentru a atrage și păstra clienți, dezvoltându-vă afacerea cu depozite de șoc și creșterea veniturilor. De asemenea, software-ul vă permite să determinați cele mai eficiente tipuri de publicitate prin compararea datelor cu bugetul cheltuit pentru marketing.
Automatizarea afacerii cu narghilea
Automatizarea afacerii cu narghilea vă va ajuta să lucrați în mod proactiv și să reduceți costurile. Software-ul elimină frauda angajaților prin afișarea nu numai a contabilității cantitative a mărfurilor, ci și a indicatorilor de calitate cu management financiar. Deci, software-ul oferă muncă individuală pentru fiecare utilizator (angajat). Autentificarea se realizează folosind datele de conectare și parola la contul de utilizator. Programul oferă interacțiune pentru toți utilizatorii la nivel local, oferind un format de lucru multi-utilizator. Astfel, angajații vor petrece mai puțin timp schimbând date de informații. Merită să luăm în considerare diferențierea capacităților utilizatorului în funcție de nivelul locului de muncă, ceea ce ajută și la evitarea scurgerilor de informații. Abilitatea de a selecta un stil corporativ din temele de desktop prezentate. Puteți alege designul potrivit dintr-o gamă largă de modele prezentate, schimbând temele grafice cel puțin zilnic, selectându-le în funcție de starea dumneavoastră de spirit.
Tabel pentru afaceri cu mărfuri
Un tabel pentru o afacere cu mărfuri poate fi creat în oricare dintre formatele prezentate. Este posibil să utilizați un tabel existent pentru o afacere cu mărfuri, completându-l cu informații relevante. Este posibil să completați rapid datele importate de pe orice suport. Software-ul oferă posibilitatea de a sincroniza toate dispozitivele de lucru, precum și rețelele de vânzare cu amănuntul. Astfel, este posibilă monitorizarea și analiza vânzărilor de bunuri și servicii, obținând date analitice și statistice în tabele, grafice și diagrame. Serverul cloud prevede integrarea tuturor dispozitivelor de lucru cu acces unificat la datele informaționale, oferind lucru nu numai la birou, ci și de acasă. Serverul cloud permite controlul centralizat cu contabilitate și management. Când vă conectați, puteți începe rapid să lucrați într-o interfață ușor de utilizat. Când vă conectați, puteți deschide imediat fereastra dorită folosind butoanele din program. Pentru a afișa o listă de vânzări, se folosește un buton mare.
CRM pentru afaceri cu mărfuri
CRM pentru afaceri cu mărfuri asigură o muncă de înaltă calitate cu date despre informațiile clienților. În baza de date CRM, este ușor să introduceți și să ajustați informațiile de contact ale clienților, afișând istoricul vânzărilor, livrărilor, plăților facturilor etc. Dacă aveți numere de telefon de contact și adrese de e-mail, este posibil să trimiteți mesaje automate selectiv sau în masă. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului clienți, este planificată obținerea de informații din surse primare, de ex. cumpărătorilor la trimiterea de mesaje pentru a obține o evaluare. Astfel, este posibil nu numai creșterea loialității, ci și eliminarea deficiențelor în activitatea unei afaceri comerciale. În aplicație, este posibilă automatizarea contabilității analitice prin compararea datelor privind creșterea clienților pentru o anumită perioadă de timp. Software-ul este, de asemenea, unic în ceea ce privește identificarea clienților. Analizând datele de plată, puteți oferi informații specialiștilor pentru alte reduceri și bonusuri.
Cum să conduci corect o afacere în magazin
Cum să conduceți corect o afacere de magazin cu management complet nu va lăsa nici cele mai mici întrebări, având în vedere programul convenabil și automatizat. Veți putea stăpâni programul în primele ore de lucru în aplicația USU, cu instrucțiuni interactive încorporate situate în partea dreaptă a ferestrei. Instrucțiunile sunt detaliate, ceea ce vă permite să învățați rapid cum să îl utilizați. De asemenea, obțineți un avantaj imens atunci când lucrați cu manualul online făcând clic pe linkurile verzi pentru a afișa informații despre elementul discutat în manual. Software-ul vă permite nu numai să găsiți informații din instrucțiunile interactive, ci și să plasați mouse-ul peste un buton necunoscut, citind un scurt articol pentru referință. Toate articolele sunt vizuale, cu o prezentare concisă a informațiilor necesare. După fiecare paragraf sunt imagini pentru percepția vizuală. Astfel, chiar și utilizatorii fără experiență vor deveni profesioniști avansați în lucrul cu software-ul.
Cum să faci afaceri în comerț corect
Specialiștii companiei vă vor ajuta întotdeauna cu privire la modul de desfășurare corect a afacerilor în comerț și vă vor oferi o scurtă prezentare generală atunci când vă instruiți angajații. Activitatea principală pentru o afacere comercială este vânzările. Un program profesional vă permite să automatizați procesele de lucru. Software-ul vă permite să automatizați procesele prin integrarea cu dispozitive de înaltă tehnologie. Astfel, este posibil nu numai simplificarea sarcinii pentru utilizatori, ci și accelerarea proceselor de lucru importante. Cum să conduci o afacere comercială folosind echipamente specializate? Efectuarea vânzărilor folosind un scaner de coduri de bare va simplifica sarcina prin afișarea instantanee a datelor despre produs în sistem, ceea ce este destul de convenabil atunci când există o gamă largă de produse care vor fi înregistrate în nomenclator cu cantități reale, costuri, coduri și o imagine atașată. Dacă nu este posibil să atașați etichete unui anumit produs, puteți utiliza o bucată de hârtie separată, care va afișa toate codurile de bare pentru fiecare articol. Pentru produsele fabricate independent, se are în vedere și utilizarea unor coduri scurte separate pentru anumite articole pentru a citi rapid datele și a efectua vânzări.
Programe pentru afaceri comerciale
Programele pentru afaceri comerciale vă permit să automatizați procesele zilnice, ținând cont de depozit și contabilitate. Programul pentru afaceri în comerț este ușor de utilizat, cu generarea automată de documentație și raportare folosind șabloane electronice. Umplerea va fi, de asemenea, rapidă și de înaltă calitate, eliminând apariția diferitelor erori asociate cu factorul uman. Calculele automate vor fi convenabile, citind rapid costul mărfurilor, cantitatea, reducerea oferită cu calcul prompt. Puteți găsi informațiile de care aveți nevoie folosind un motor de căutare contextuală. La căutarea unui anumit nume de produs, este posibil să obțineți rapid informații atunci când alegeți un anumit grup de produse clasificate în funcție de anumiți parametri. Cele mai populare produse vor fi afișate pe ecranul principal. Designul cardurilor de produse poate fi personalizat pentru a se potrivi comodității utilizatorilor, schimbând grupul de produse cu diferite culori. Sunt disponibile diferite moduri de afișare sub formă de mese sau cărți.
Programe de contabilitate pentru întreprinderile mici
Programele de contabilitate pentru întreprinderile mici oferă posibilitatea de a lucra fără echipamente specializate. Toate numele produselor vor fi afișate în carduri cu informații suplimentare, descriere, cost, cantitate și coduri. Imaginile pot fi folosite din diverse cataloage și reviste, precum și atunci când lucrați cu o cameră web. Când căutați un anumit nume de produs, trebuie doar să specificați o parte a numelui și sistemul va furniza informații actualizate. Cu un program de contabilitate pentru afaceri mici, puteți obține rezultatele dorite și puteți crește profitabilitatea prin extinderea bazei de clienți în cel mai scurt timp posibil. Este ușor de controlat stocurile, ținând cont de reflectarea soldurilor în sistem, completând cu promptitudine pozițiile lichide lipsă.
Software de contabilitate pentru afaceri mici
Programul de contabilitate pentru întreprinderile mici USU, care se integrează cu sistemul 1C, vă permite să reflectați activitățile financiare ale unui magazin sau ale tuturor punctelor de desfacere într-un singur mod. Pentru comoditatea decontărilor reciproce, este posibil să se utilizeze plăți fără numerar, acceptând transferuri, plăți cu carduri și coduri QR. Sistemul de fidelizare bonus va crește cifra de afaceri a întreprinderilor mici și mari prin utilizarea unui sistem de reduceri. În programul de contabilitate pentru întreprinderile mici, este posibilă generarea rezumatelor vânzărilor pentru orice perioadă. Este posibilă analiza și controlul muncii personalului prin interacțiunea cu camerele de securitate în timp real. Astfel, nu există posibilitatea furtului articolelor de inventar în magazine și depozite.
Software-ul de contabilitate pentru întreprinderile mici nu numai că simplifică munca prin management automat, dar facilitează și extinderea. Programul este ușor de utilizat pentru tranzacționarea online, vânzarea și livrarea produselor direct din depozite. Livrarea se poate face automat, preluând comenzi și expediind în toată lumea. Utilizarea hărților geografice vă va ajuta să construiți rute, să vedeți timpii de livrare și să calculați costurile. Toate procesele din programul de contabilitate pentru întreprinderile mici sunt automatizate, cu care vă puteți familiariza prin descărcarea versiunii de testare gratuită prezentată pe site-ul nostru.
Programe video pentru automatizarea afacerilor cu mărfuri
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea afacerilor cu mărfuri
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.