Posibilitati ale unui sistem CRM pentru casa de marcat
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă va oferi toate capacitățile necesare pentru serviciul clienți în numerar;
- utem selecta funcțiile necesare pentru un mare magazin angro și un mic punct de vânzare cu amănuntul;
- În USU puteți urmări toate tranzacțiile de intrare și de ieșire;
- a finalizarea oricărei operațiuni, se reflectă informații despre cine a efectuat-o;
- În software, puteți diferenția drepturile de acces la baza de date;
- istemul are capabilități de integrare, de exemplu, puteți conecta un terminal bancar sau un scanner de coduri de bare;
- ranzacțiile sunt procesate automat, de exemplu, când plata este primită, conturile de plătit sunt imediat închise;
- istemul este echipat cu setări moderne pentru utilizator;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona mai multe departamente de numerar;
- eți putea primi date generale pentru toate departamentele;
- rogramul nostru are setări flexibile;
- uncțiile extinse sunt disponibile la cerere;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona operațiunile din depozit;
- -am pregătit o prezentare personală;
- SU – gestionarea caselor de marcat și a altor procese de afaceri conform standardelor moderne.
Ce tipuri de programe de numerar există?
Ce tipuri de programe de numerar există? Ele variază de la simplu la complex. Caracteristicile pot face parte dintr-o platformă de contabilitate cuprinzătoare sau dintr-o soluție de sine stătătoare doar pentru a servi procesul de vânzare.
Principalele funcții ale acestor platforme sunt deservirea vânzărilor, procesarea veniturilor primite și monitorizarea conturilor clienților de plătit.
Numele programelor de case de marcat
Să dăm exemple de nume de programe de case de marcat. Un program de contabilitate popular este 1C, funcțiile sale includ capacități de gestionare a numerarului. Sistemul acceptă plăți fără numerar și în numerar.
Operațiunile sunt strâns legate de procesul de vânzare. Un alt exemplu de nume: Universal Accounting System (SUA). În această recenzie vom vorbi mai detaliat despre capacitățile sale.
Program de casa de marcat
Programul de casă de marcat de la USU poate fi o soluție de sine stătătoare în care tranzacțiile cu casele de marcat vor fi pur și simplu procesate. De asemenea, putem oferi capabilități complete legate de vânzări, depozit și alte procese.
Software-ul vă permite să gestionați cu ușurință o casă de marcat reală și virtuală. Puteți reflecta tranzacțiile pentru plăți în numerar și fără numerar. Cum functioneaza? La primirea banilor de la cumparator, suma poate fi valorificata printr-o casa de marcat reala sau la plata poate fi depusa printr-un terminal.
Programe de casa de marcat
Funcțiile programului pentru casieria USU vor funcționa automat. Integrarea vă va permite să reflectați automat datele privind plățile primite și să închideți conturile de plătit rezultate din partea clientului.
Sistemul USU se integrează cu echipamente, de exemplu, un scanner de coduri de bare. Acest lucru oferă avantaje mari, mai ales la casă. Vânzătorul înregistrează marfa și se reflectă imediat în factură. Puteți specifica manual cantitatea, iar prețul se va reflecta conform listei de prețuri.
Programe de numerar
Programele de numerar leagă fiecare plată de vânzări. Acest lucru se întâmplă în spațiul de lucru al programului USU. Această abordare poate ajuta la controlul plăților și la evitarea conturilor de plătit.
Controlul este foarte important pentru casa de marcat este necesar pentru eliminarea necinstei din partea casierului și a situațiilor controversate în lucrul cu clienții. Puteți conecta integrarea cu echipamente video.
Program de numerar
O altă metodă de control presupune legarea unui cont de acțiunile angajatului responsabil. Programul USU cash poate avea mai multe conturi pentru angajații individuali, iar atunci când aceștia creează tranzacții, se va reflecta cine l-a efectuat și când.
În acest fel, puteți crește nivelul de responsabilitate pentru acțiunile întreprinse în spațiul de lucru. De asemenea, puteți controla ce informații sunt introduse și extrase din sistem.
Programul de casă de marcat va afișa tranzacțiile create pentru orice perioadă alocată. De exemplu, pentru a controla tranzacțiile financiare, puteți utiliza raportul „Bani”. În acest fel, puteți înțelege câte resurse materiale aveți în prezent la dispoziție.
Folosind registrul de numerar, puteți urmări toate tranzacțiile în numerar: încasări, cheltuieli. Când lucrați cu persoane responsabile, va fi clar cui și în ce scop au fost alocate fondurile.
Software de casa de marcat
Software-ul de casă de marcat poate fi personalizat, de exemplu, dacă tranzacțiile cu numerar sunt o activitate prioritară, atunci aceste funcții vor fi amplasate în centrul desktopului pentru acces rapid. Acest lucru este valabil și pentru alte funcții utilizate frecvent.
Fiecare utilizator poate alege culoarea spațiului de lucru, dimensiunea ferestrelor, poate selecta modul de operare și, în general, poate ajusta spațiul de lucru pentru a se potrivi pentru o muncă mai confortabilă.
Software-ul de casa de marcat va va permite sa procesati eficient functiile legate de vanzarea de bunuri si servicii. De exemplu, programul USU oferă oportunități de gestionare a sortimentului de produse.
Puteți introduce orice cantitate de sortiment în sistem, o puteți atribui categoriilor și o puteți gestiona după cum este necesar. Sunt disponibile și funcții de depozit.
Toți antreprenorii știu că este foarte important să controlați gama de produse din punct de vedere cantității, altfel poate apărea o problemă de lipsă de mărfuri sau, dimpotrivă, de suprastoc. Atât primul cât și al doilea sunt evenimente negative pentru o instituție de tranzacționare.
Software-ul de casa de marcat va ajuta la controlul acestor categorii, iar daca personalul este ocupat, programul in sine poate chiar trimite automat o solicitare furnizorului atunci cand se atinge un anumit minim.
Programul de casă de marcat USU este dotat cu un nivel ridicat de securitate a informațiilor. Acest lucru este deosebit de important în tranzacțiile financiare. În sistem, puteți limita accesul persoanelor responsabile, le puteți atribui drepturi de acces și le puteți controla acțiunile în program.
Descărcați programul de casa de marcat
Descărcarea programului de casă de marcat nu este dificilă, trimiteți o cerere și vă vom oferi un link pentru a descărca versiunea de încercare. De asemenea, oferim servicii de instalare la distanță. Acest lucru vă poate economisi timpul dvs. și al nostru. Oferim suport tehnic pentru primele ore de funcționare.
Software pentru casa de marcat
Software-ul de casă de marcat vă va aduce beneficii uriașe. Nu va trebui să gestionați manual operațiunile; automatizarea va prelua aceste funcții.
Veți putea optimiza procesul de vânzare și evita cozile mari la casă. Toate operațiunile vor avea actualizări automate după fiecare acțiune.
Software-ul de casă de marcat vă va ajuta să economisiți la angajarea de angajați suplimentari. Nu va trebui să implicați mulți angajați, deoarece un singur angajat va putea procesa tranzacții și nu va pierde contactul cu clienții.
Acest lucru va ajuta cu siguranță imaginea companiei dumneavoastră, vă veți stabili ca profesioniști care folosesc instrumente moderne de automatizare.
Descărcare program de casa de marcat
Programul de casa de marcat poate fi descărcat într-o versiune de probă de pe site-ul nostru. De asemenea, puteți găsi o mulțime de informații suplimentare: informații video, audio, text.
Avantajul sistemului nostru este că puteți auto-învăța cum să lucrați în sistem folosind instrucțiunile interactive încorporate, acestea fiind disponibile oricând.
Programul de casa de marcat de la USU iti va fi de folos in multe domenii poti selecta functiile dupa dorintele tale; Vă invităm să vizitați site-ul nostru, să vă abonați la canalul nostru și să primiți știri despre capabilitățile sistemului.
Puteți descărca o versiune de încercare gratuită. Cu Sistemul Universal de Contabilitate, tranzacțiile dvs. de numerar vor fi efectuate într-un format modern și convenabil pentru dvs.
Programe video pentru casa de marcat
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de casa de marcat
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.