1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea pieselor de schimb in depozit

Potrivit a 114 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea pieselor de schimb in depozit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea pieselor de schimb într-un depozit

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul facilitează managementul și controlul de înaltă calitate asupra proceselor intra-organizaționale în contabilitate și managementul depozitelor;
  • ezvoltarea automată high-tech poate fi implementată în orice tip de afacere, indiferent de domeniul de activitate;
  • În aplicație, lucrătorii vor putea desfășura procese de lucru împreună prin conectarea de la distanță a dispozitivelor de lucru, permițând schimbul reciproc de materiale printr-o rețea internă sau internet;
  • ctualizarea constantă a informațiilor se realizează într-un mod de operare multi-utilizator, cu un număr nelimitat de angajați;
  • iecare utilizator va fi introdus în sistem sub date individuale, printr-un cont creat și furnizat, cu utilizare ulterioară pentru îndeplinirea sarcinilor de lucru;
  • ste posibil să controlați activitățile subordonaților, precum și ale clienților unui magazin de piese auto, la citirea, transmiterea și salvarea materialelor video de la camerele CCTV;
  • n sistem informațional unificat asigură gestionarea unei rețele nelimitate de magazine și depozite;
  • ngajaților li se oferă dreptul de a utiliza datele informaționale în funcție de nivelul lor de funcție;
  • oftware-ul oferă gestionarea documentelor cu diferite formate de fișiere;
  • naliza activităților de muncă cu calitatea serviciului clienți se va reflecta prin calculul rațional al salariilor lunare;
  • lățile sunt acceptate în numerar. La interacțiunea cu sistemele bancare, terminale de plată în formă contactless, folosind orice unități monetare, cu conversia fondurilor la cursul bancar curent;
  • ăutarea informațiilor se realizează folosind un motor de căutare electronic încorporat, optimizând pierderea de timp la câteva minute;
  • ontabilitatea se desfășoară într-o singură aplicație cu analiza constantă a informațiilor privind activitățile financiare, desfășurând fluxul documentelor, fără a fi nevoie ca utilizatorii să efectueze acțiuni repetate;
  • rogramul prevede utilizarea opțiunilor de ultimă oră pentru servicii prompte, inclusiv utilizarea telefoniei PBX, configurarea unui robot telefonic și trimiterea de mesaje informative;
  • ânzarea de bunuri auto se realizează online și offline, înregistrând toate etapele de la acceptarea unei cereri de vânzare a mărfurilor până la livrarea către cumpărător;
  • naliza depozitului se realizează prin integrarea aplicației cu dispozitive de citire high-tech (terminal de colectare a datelor, scaner de coduri de bare, imprimantă pentru imprimarea etichetelor de preț, etichete).

Contabilitatea pieselor de schimb in depozit

Contabilitatea pieselor de schimb într-un depozit asigură utilizarea rațională a spațiului pentru stocarea valorii materialului și afișarea corectă a datelor de disponibilitate. Atunci când tranzacționați fiecare articol dintr-un produs, este necesară o analiză regulată pentru a completa articolele lipsă, în conformitate cu vânzările după modelul de vehicul. Piesele auto, ca și vehiculele, sunt împărțite pe model. Controlul manual este destul de dificil, având în vedere cerințele actuale pentru eficiența proceselor de afaceri, care includ și întreținerea. Odată cu vânzarea regulată a stocurilor, este necesar un control, ceea ce necesită, fără îndoială, instalarea de software specializat, care în acest moment este o parte integrantă a managementului fiecărei afaceri. Cu ajutorul dezvoltării automate, este posibilă nu numai implementarea analizei în vânzări, control și analiză, dar oferă și control asupra proceselor interne cu o abordare integrată. Utilitarul automatizat este un asistent indispensabil nu numai managementului, ci și angajaților companiei, îndeplinind cu promptitudine sarcinile atribuite zilnic. Fiecare angajat trebuie să fie supus înregistrării individuale în sistem pentru primirea și utilizarea ulterioară a unui cont utilizat într-un formular personal, fără dreptul de a oferi acces altor utilizatori.

Cum să urmăriți piesele de schimb într-un depozit

Cum să țineți evidența pieselor de schimb într-un depozit cu organizarea unui suport convenabil și multifuncțional într-un singur spațiu? Pentru a implementa un management competent, este necesar să se selecteze în mod competent angajații calificați cu cunoștințe în îndeplinirea sarcinilor atribuite. Cu cât sunt mai mulți angajați, cu atât este mai mare probabilitatea apariției diferitelor erori și dificultăți asociate disciplinei, necesitând monitorizarea și analiza constantă a calității activităților de muncă. Pentru a evita apariția dificultăților și erorilor datorate influenței factorului uman, este posibil să se utilizeze un singur sistem de control pentru a îndeplini diverse sarcini. Astfel, este posibilă înlocuirea a zeci de angajați calificați cu un asistent automatizat cu un arsenal de funcționalități necesare. Dorim să vă avertizăm împotriva erorilor globale care pot apărea dacă alegeți software-ul greșit.

Aplicațiile de pe piață diferă în funcție de funcționalitate, politica de prețuri și compoziția utilizatorilor. Înainte de a cumpăra, merită să analizați funcționarea propriei afaceri, să identificați deficiențele și apoi să alegeți un program bazat pe necesitatea anumitor parametri. Pentru a vă simplifica sarcina și a ajuta la îmbunătățirea calității managementului afacerii dumneavoastră, acordăm atenție software-ului „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este echipat cu opțiuni de configurare flexibile cu setări individuale selectate de fiecare utilizator pentru desktop, limbi, șabloane, instrumente, module. Dezvoltatorii programului au ținut cont de toate dorințele utilizatorilor, oferind oportunități nelimitate de a stimula creșterea activă a veniturilor prin atragerea clienților și reținerea acestora, îmbunătățirea calității serviciilor, management competent, control și management. În ceea ce privește politica de prețuri, vrem să vă asigurăm că nu există prețuri mai accesibile pe piață, inclusiv optimizarea costurilor cash, în lipsa unei taxe lunare de abonament.

Organizare depozit de piese de schimb

Organizarea unui depozit de piese de schimb este un proces integral în domeniul comerțului și logisticii. Software-ul automat și multifuncțional oferă capacitatea de a aborda în mod competent, cu organizarea unui management de înaltă calitate a tuturor articolelor din inventar. Toate denumirile produselor auto vor fi clasificate pe categorii, luând în considerare împărțirea în modele de vehicule, luând în considerare cantitatea și alți parametri. Toate informatiile vor fi stocate calitativ in sistem pentru controlul si managementul ulterior al vanzarilor. Conectarea la aplicație se efectuează dintr-o comandă rapidă de pe desktop după autorizarea utilizatorilor, la introducerea datelor de securitate și a parolei, care protejează datele confidențiale de privirile indiscrete.

Software-ul vizează munca de înaltă calitate, cu siguranța datelor informaționale, oferind, de asemenea, separarea capacităților utilizatorilor la ieșirea materialelor. Prin urmare, nivelul drepturilor de acces la informație va fi diferențiat la analiza activității de muncă. Managementul are drepturi nelimitate de a analiza, gestiona și controla folosind un cont sub rolul „Principal”. Fiecare utilizator va fi afișat în sistem cu o anumită gamă de funcționalități și drepturi. Pentru o muncă eficientă și neîntreruptă, se are în vedere utilizarea nu numai a computerelor personale, ci și a smartphone-urilor conectate local printr-o rețea cu alte dispozitive de lucru. Pentru dispozitivul de lucru al fiecărui angajat, este necesar să achiziționați o versiune separată cu licență.

Program de piese de schimb

Programul pentru piese de schimb prevede clasificarea mărfurilor pe categorii cu afișare în nomenclator. Atunci când deservesc clienții care solicită anumite articole de mărfuri, angajații vor putea găsi cu ușurință și simplu informațiile necesare, ținând cont de afișarea efectivă a indicatorilor cantitativi și calitativi, inclusiv locația de depozitare, prețurile în utilitate. Informațiile despre piese vor fi afișate în aplicație, menținând un jurnal electronic (nomenclatură). Fiecare articol va fi înregistrat cu un număr individual atribuit (cod de bare sau articol), locație de depozitare (raft, celulă, raft), cost, precipitații totale, cu o poză atașată. Imaginea va fi citită de pe camera web, cu care aplicația este sincronizată convenabil și eficient. Imaginea ajută lucrătorii să navigheze vizual, distingând un produs de altul. Toate informațiile vor fi actualizate automat, ținând cont de conexiunea multicanal și de lucrul ideal cu introducerea unei cantități mari de informații. La vânzarea mărfurilor, sistemul va afișa automat informații actualizate, inclusiv anularea unei anumite cantități, completate de documentația de însoțire. De asemenea, software-ul este automatizat din punct de vedere al reglementării și analizei, în conformitate cu lichiditatea sortimentului, în executarea pozițiilor lipsă pentru a asigura funcționarea neîntreruptă și creșterea veniturilor.

Program pentru depozit de piese de schimb

Programul pentru un depozit de piese de schimb este capabil să interacționeze cu aplicații suplimentare, dispozitive de înaltă tehnologie pentru citirea codurilor de bare și afișarea informațiilor în baza de date. În același timp, interacțiunea cu un scanner de coduri de bare, precum și un terminal de colectare a datelor și o imprimantă pentru imprimare

etichete sau autocolante, automatizează cu adevărat procesul de inventariere, acceptare și expediere a produselor. Astfel, absența necesității implicării personalului la introducerea datelor și la executarea proceselor de lucru ajută la îmbunătățirea calității muncii și la optimizarea timpului de lucru. Prin intermediul programului, este posibilă și eliminarea timpilor de nefuncționare din cauza lucrărilor de proastă calitate, inclusiv furtul de bunuri, pierderile materiale, scurgerile și falsificarea datelor. Programul automatizat facilitează controlul și gestionarea competentă a unei rețele nelimitate de magazine și depozite. În același timp, lucrătorii din diferite magazine și depozite vor putea vedea informații despre piesele auto, locația afișajului, indicatorii generali de cost și cantitate din sistem. Prin conectarea tuturor dispozitivelor de lucru printr-o rețea locală sau pe Internet, utilizatorii vor putea interacționa convenabil și vor putea transfera date de informații pentru a efectua rapid munca atribuită. Într-un sistem informațional unificat, este posibilă completarea cererilor de vânzare de mărfuri auto, cu generarea de documente și rapoarte, facturi și acte. Toate etapele proceselor de lucru vor fi înregistrate în aplicație, astfel încât managerul unei afaceri comerciale să poată analiza în orice moment indicatorii de calitate și eficiența acțiunilor fiecărui angajat.

Contabilitate piese de schimb

Contabilitatea pieselor de schimb prin instalarea unui program automatizat specializat asigură menținerea recepției, expedierii, depozitării mărfurilor și a inventarierii. Datele informative vor fi stocate într-o formă actualizată în nomenclatură. Dacă o companie comercială lucrează cu o gamă largă de produse, atunci este posibil să utilizați carduri electronice de produse folosind coduri scurte. De asemenea, este posibilă schimbarea listei de prețuri într-o coală separată de hârtie, din care se pot citi coduri pentru vânzările ulterioare. Dacă sortimentul este larg și variat, atunci toate articolele vor fi clasificate în categorii pentru confortul angajaților. Când adăugați articole noi de produs, este posibil să utilizați șabloane de carduri electronice cu completare automată.

Aplicația vă permite să utilizați atât stocarea dinamică, cât și statică a mărfurilor. Astfel, se poate stabili analiza si managementul depozitului, inregistrand cu promptitudine produsele si trimitendu-le in locurile specificate in sistem. Astfel, angajații vor vedea un spațiu specific alocat pentru fiecare articol (celule, rafturi, rafturi), găsind și plasând rapid comenzile la expediere. Pentru a îmbunătăți activitatea unei organizații comerciale, este oferită posibilitatea integrării cu site-ul web, piețele și rețelele sociale. Informațiile vor fi furnizate clienților într-o formă actualizată, oferindu-le posibilitatea de a alege în mod independent articolele necesare, inclusiv compararea prețului și a calității. După examinarea informațiilor, clienții pot afișa articolele selectate în coș și apoi pot plasa o comandă și pot efectua plăți. Vânzările se pot face online și offline.

Program de control al stocurilor de piese de schimb

Programul de contabilizare în depozit a pieselor de schimb se realizează în mod corespunzător în format electronic la instalarea unei aplicații universale. Lucrând cu fluxuri de lucru digitale, este posibil să reduceți timpul pierdut prin îndeplinirea sarcinilor mai importante. Managementul digital asigură nu numai corectitudinea introducerii, optimizarea timpului de lucru, dar și păstrarea de înaltă calitate a informațiilor. Informațiile informaționale vor fi generate, primite și ulterior stocate într-un singur spațiu de informații cu o clasificare prevăzută în funcție de anumiți parametri. Informațiile sunt salvate într-o cantitate nelimitată, pentru o perioadă lungă de timp, acceptând orice formate de fișiere.

Este posibilă în orice moment convertirea materialelor necesare în formate adecvate. Folosind stocarea în cloud, este posibilă desfășurarea proceselor de lucru de la birou, acasă, oriunde în lume, principala cerință este o conexiune la internet de înaltă calitate. Aplicația prevede, de asemenea, automatizarea proceselor de afaceri atunci când interacționează cu contrapărțile, afișând informații pentru fiecare într-o singură bază de date CRM. Baza de date a contrapartidelor va fi completata periodic cu informatii despre livrari, decontari reciproce, contacte, sume de reduceri, atasarea scanarii documentatiei. Fotografiile, care vor fi folosite și în program, vor fi folosite ca identificare a clienților la vizitarea magazinelor. Folosind software-ul, este posibil să creșteți cu adevărat loialitatea clienților oferind oferte profitabile cu reduceri și promoții.

Inventarul depozit de piese de schimb

Contabilitatea inventarului pieselor de schimb ajută la utilizarea rațională a spațiului din depozite și magazine. Aplicația facilitează analiza informațiilor de vânzări, identificând articole populare și nelichide, asigurând o rotație constantă a fondurilor atunci când se utilizează reduceri și promoții. La analizarea informațiilor despre cererea de piese auto, este posibilă modificarea prețurilor cu lista de prețuri. Este posibil să se analizeze și să se planifice activități ulterioare, ținând cont de deciziile de marketing. Este disponibilă și o analiză a investițiilor de marketing, identificând cele mai de succes tipuri. Nu este un secret pentru nimeni că succesul unei afaceri depinde de munca angajaților săi. Prin urmare, pentru a dota activitățile de lucru, este necesar să se analizeze și să se monitorizeze cu o comparație a calității serviciului clienți. Pentru a identifica calitatea serviciului clienți, recenziile și evaluările clienților vor fi folosite la finalizarea vânzării, trimițând mesaje către numerele de telefon. Astfel, prin analiza datelor privind calitatea serviciului, pe lângă monitorizarea și analizarea activităților de muncă, angajaților li se va asigura o plată lunară a salariilor pe baza unor indicatori generali calculați.

Software pentru urmărirea pieselor de schimb din stoc

Programul de contabilizare a pieselor de schimb într-un depozit oferă posibilitatea de a vinde online și offline, înregistrând toate procesele de lucru din momentul în care clienții completează o cerere și până la rezultatul final. Datele privind vânzările de mărfuri vor fi înregistrate într-un jurnal separat cu documentația însoțitoare. Calculele se efectuează folosind un calculator electronic încorporat, asigurând precizia și viteza operației conform algoritmilor introduși. De asemenea, la calcul se va folosi nomenclatorul cu prețuri curente și reduceri. La generarea documentelor și rapoartelor, se folosesc șabloane electronice care respectă reglementările comerciale, oferind angajaților cheltuieli minime de timp și eliminând complet erorile. Toate informațiile sunt reflectate prin introducerea manuală și deplasarea informațiilor din diverse surse. Software-ul, echipat cu capabilități de ultimă oră, ajută utilizatorii să automatizeze procesele de lucru. De exemplu, atunci când utilizați un robot telefonic, este posibil să oferiți sfaturile necesare majorității potențialilor clienți, optimizând în același timp timpul de lucru. Folosind telefonia PBX, este posibil să primiți informații despre clienți și comenzi pentru produse auto chiar înainte de a primi apelul.

Program de contabilitate piese de schimb

.

Programul de contabilizare a pieselor de schimb necesită întreținerea competentă a evidențelor de depozit și contabile. Contabilitatea este o parte integrantă a desfășurării afacerilor în orice domeniu de activitate și prin instalarea programului este destul de convenabil să efectuați diverse operațiuni fără a fi nevoie de repetare. Toate informațiile despre activitățile financiare ale organizației vor fi disponibile în orice moment conducerii, generând rapid situații analitice și statistice. Este posibil să se stabilească termene exacte pentru implementarea sarcinilor, primind rapoarte cu privire la acțiunile întreprinse. Când efectuați copii de siguranță, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la siguranța datelor informaționale atunci când computerele eșuează. Prin implementarea software-ului, este posibilă simplificarea activităților utilizatorilor și îmbunătățirea calității muncii. Motorul de căutare electronic oferă angajaților suportul de informații necesar prin introducerea unei întrebări într-o fereastră electronică cu rezultate în câteva minute.

Programe de contabilitate piese de schimb

Programele de contabilitate pentru piese facilitează interacțiunea și serviciile de înaltă calitate cu clienții, crescând baza de clienți și crescând veniturile. Pentru a oferi informații la zi clienților, buletinele informative sunt furnizate în masă sau individual. De asemenea, atunci când utilizați dezvoltarea, este posibil să utilizați carduri de reducere în munca dvs. Clienții magazinelor de produse auto se pot înregistra în mod independent pe site în contul lor personal și pot selecta articolele necesare, inclusiv achizițiile și plățile ulterioare. Cu ajutorul inregistrarii, clientii vor putea monitoriza livrarile noi si ofertele avantajoase, efectuand o rezervare sau livrare individuala a marfii in cazul epuizarii stocului. .

Sistem contabil piese de schimb

Sistemul de contabilitate a pieselor de schimb presupune utilizarea echipamentelor interacționate din depozit și casă de marcat. Atunci când interacționați cu sistemele bancare și terminalele de plată, sunt posibile plăți fără numerar, susținând acceptarea oricărei monede mondiale cu conversia fondurilor la cursul de schimb curent. Aplicația face posibilă analiza datelor de preț, comparând prețul de cumpărare cu vânzările. Prețul de achiziție pentru produsele auto poate varia, ținând cont de diferențele de curs valutar în moneda achiziționată. Primind date analitice privind activitățile financiare și modificările cursurilor de schimb, managerul va putea analiza datele privind veniturile și cheltuielile companiei.

Programul de contabilitate a pieselor de schimb poate fi achiziționat într-o versiune completă cu licență, dar vă sfătuim să evaluați mai întâi capacitățile instalând o versiune de test. Este destul de ușor să descărcați versiunea de testare, trebuie să accesați site-ul web, unde vă puteți familiariza și cu propunerile de module și instrumente, puteți citi recenziile utilizatorilor și, de asemenea, puteți adresa întrebări consultanților folosind numerele de telefon de contact și adresele de e-mail; comunicare. Vor fi oferite două ore de asistență tehnică bonus

Aspectul programului

Contabilitatea pieselor de schimb in depozit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de inventariere a pieselor de schimb din depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.