Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea depozitului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația universală oferă companiilor comerciale instrumentele necesare pentru a interacționa cu clienții, a-și extinde baza și a crește profiturile cu fluxul de documente digitale;
- plicația oferă muncă de înaltă calitate pentru toți angajații, conectându-se la contul lor folosind un login și o parolă;
- ocal sau prin Internet, toți utilizatorii vor putea face schimb de date de informații;
- devenit mai accesibil controlul proceselor interne cu ajutorul camerelor de securitate;
- ăutarea datelor de informații în aplicație se realizează folosind un motor de căutare electronic;
- iguranța materialelor este asigurată în stocarea în cloud;
- tilizatorii nu mai trebuie să introducă manual informații în jurnale, tabele, documente și rapoarte, toate procesele sunt finalizate automat la importul datelor;
- nteracțiunea cu echipamente de citire de înaltă tehnologie vă permite să simplificați și să automatizați procesul de inventariere, reflectând în baza de date cantitățile reale ale fiecărui articol de mărfuri din depozit și magazin;
- ste posibil să combinați toate punctele de vânzare cu amănuntul și depozitele într-o singură rețea, gestionând simultan toate procesele;
- ucrul cu documentația și raportarea se realizează eficient, rapid, folosind șabloane completate conform mostrelor;
- oftware-ul oferă posibilitatea de a interacționa cu clienții, oferind în același timp informații actualizate prin mesajele SMS trimise, WhatsApp, e-mail Viber;
- anagementul contabil la interacțiunea cu sistemul 1C va fi mai bun și de calitate superioară, afișând toate tranzacțiile financiare și fondurile într-o singură aplicație;
- ste posibilă automatizarea procesului de calcul prin specificarea unui algoritm pentru calculele ulterioare;
- plicația poate funcționa sincron cu sistemele bancare, terminalele mobile, oferind posibilitatea de a efectua plăți contactless în orice unitate cu conversia fondurilor;
- repturile utilizatorilor pe nivel de acces vor fi diferențiate în funcție de poziția oficială;
- uteți încerca funcționalitatea oferită de dezvoltatori într-o formă gratuită atunci când instalați o versiune de testare.
Software de contabilitate depozit
Programul de contabilitate a depozitului este utilizat zilnic pentru a implementa inventarierea și efectuarea analizei acțiunilor organizaționale și a numelor produselor. Dezvoltarea poate fi utilizată împreună cu dispozitive de citire, site-uri web și aplicații suplimentare. De asemenea, asigură analiza și controlul în timp util asupra livrării de mărfuri către clienți și afișarea datelor cu fidelitatea oferită. În primul rând, trebuie să vă dați seama de ce aveți nevoie de un program de gestionare a depozitelor. Un depozit este o parte necesară a unei organizații comerciale în care este stocat inventarul. Activele de inventar asigură management, control și analiză.
Pentru a automatiza procesele de lucru din depozite si alte spatii comerciale, au fost create dezvoltari specializate care ajuta la indeplinirea rapida a sarcinilor atribuite, automatizeaza activitatile financiare. Avantajul sistemelor specializate, automate, este că puteți gestiona rațional valorile proprietăților controlând numele articolelor de produs pentru orice perioadă. Fiecare articol de marfă va avea o locație specifică de depozitare, cu date afișate în carduri personale, care va ține cont și de o descriere a caracteristicilor generale, mișcare, cantitate, cost etc. Dezvoltarea vă permite, de asemenea, să atrageți potențiali cumpărători, reținându-i cu o loialitate sporită, creșterea cifrei de afaceri a companiei prin promovarea mărfurilor și efectuarea electronică a fluxului de documente.
Program - contabilitate depozit
Programul de contabilitate depozit oferă utilizatorilor funcționalitatea necesară pentru realizarea proceselor organizaționale. Când plănuiți să vă extindeți afacerea, adăugând puncte de vânzare cu amănuntul sau depozite suplimentare, implementarea software-ului este pur și simplu necesară. Dar mai întâi, trebuie să alegeți o utilitate specializată care să vă servească drept asistent indispensabil, înlocuind angajații calificați, îmbunătățind procesele de lucru care afectează productiv cifra de afaceri a companiei. Dorind să simplificăm și să îmbunătățim procesele comerciale și de producție, vă invităm să acordați atenție utilitarului automatizat de la compania „Sistem de contabilitate universală”. Software-ul are o interfață simplă și ușor de utilizat, cu utilizarea și stocarea unei cantități mari de date. dezvoltarea are un preț rezonabil în comparație cu alte dezvoltări și, de asemenea, economisește bugetul companiei din cauza absenței unei taxe de abonament. Utilitarul multifuncțional vă permite să interacționați cu sisteme suplimentare și dispozitive de înaltă tehnologie, îmbunătățind performanța afacerii.
Software pentru contabilitatea depozitelor piețelor
Software-ul de contabilitate de depozit a piețelor vă permite să automatizați tranzacționarea pe mai multe platforme în același timp, controlând vânzările și profiturile. Software-ul automatizat vă permite să sincronizați datele despre toate articolele de mărfuri, împărțindu-le în categorii și primirea comenzilor online de pe diferite platforme într-o singură fereastră. Prin interacțiunea cu piețele, software-ul va citi automat datele despre clienții și produsele selectate, va face calcule și va anula și va afișa indicatorii cantitativi actuali pentru vânzările ulterioare. Software-ul multifuncțional permite angajaților să nu fie distrași de sarcinile de rutină, construind scenarii pentru îndeplinirea sarcinilor atribuite, analizând, colectând și stocând inventarul. În software, toți utilizatorii se vor conecta la sistem dintr-o comandă rapidă de pe desktop, introducând numele de utilizator și parola pentru cont. Fiecare utilizator va fi înregistrat personal în baza de date pentru analiza ulterioară a activităților de muncă. Fiecare angajat va avea drepturi de acces individuale și niveluri de utilizare a datelor de informații. Bazat pe capacitățile delegate ale utilizatorilor, sistemul asigură stocarea de înaltă calitate a materialelor confidențiale. Aplicația facilitează controlul soldurilor prin transferul automat și rapid de date pe piețe.
Software pentru contabilitate depozit in productie
Programul de contabilitate a depozitului in productie asigura depozitarea stocurilor, controland soldurile cu completarea la timp a stocurilor. În aplicație, este posibil să se analizeze profiturile și pierderile, profitabilitatea produsului și cifra de afaceri. La producerea produselor, este posibilă utilizarea rațională a materiilor prime cu dezvoltarea suplimentară a previziunilor pentru producția ulterioară, inclusiv analiza datelor statistice privind vânzările. Prin echipamente automatizate, este posibilă optimizarea costurilor inutile prin reducerea timpului petrecut și punând lucrurile în ordine în toate domeniile afacerii. Software-ul oferă posibilitatea de a combina o rețea de magazine și spații de depozitare pentru un management, control și analiză convenabil.
Funcționarea ireproșabilă a software-ului este garantată datorită versatilității sale. Conexiunea multicanal de către toți angajații unei organizații comerciale implică interacțiunea și transmiterea de informații printr-o rețea locală sau Internet pentru implementarea rapidă a sarcinilor specificate. Pentru confortul utilizatorilor și libera circulație în cadrul departamentelor organizației, este posibil să folosiți nu numai computere desktop, ci și smartphone-uri. De asemenea, vă reamintim că fiecare dispozitiv care funcționează necesită achiziționarea unei versiuni suplimentare cu licență. Utilizatorii se vor putea bucura de beneficiile software-ului automat datorită flexibilității parametrilor de configurare, design frumos, meniu convenabil cu doar trei secțiuni, o bază de informații unificată etc.
Programul de contabilitate depozit oferă nu numai analiza, controlul și gestionarea stocurilor și vânzărilor, ci oferă și analiza activităților de lucru. În sistem, toate informațiile privind sosirea și plecarea angajaților de la/la locul de muncă vor fi înregistrate automat, afișând data și ora în jurnalele electronice, ulterior efectuându-se un calcul general al timpului lucrat, cu statul de plată. Programele de lucru vor fi, de asemenea, generate automat în sistem, oferind posibilitatea de a face ajustări și sarcini suplimentare. În aplicație, managerul va putea monitoriza activitatea subordonaților săi, văzând starea proceselor finalizate, analizând calitatea serviciului clienți și analizând nivelul calificărilor. Pentru a asigura gestionarea depozitelor și păstrarea de înaltă calitate a inventarului, este prevăzută utilizarea camerelor de securitate pentru supravegherea video de la distanță. Astfel, este posibil să primiți materiale video în timp real și să le transferați pe computerul gazdă și să le salvați. Siguranța datelor informaționale în stocarea în cloud asigură o durată lungă de valabilitate, menținându-și întotdeauna starea inițială în timp ce acceptă diverse formate de fișiere. Utilizatorii vor putea folosi motorul de căutare al motorului de căutare context pentru eficiență, oferind și diferențierea capacităților utilizatorului.
Program de contabilitate comercială și de depozit
Programul de contabilitate comercială și de depozit prevede menținerea și completarea automată a datelor despre mărfuri în carduri și nomenclator. Fiecare articol de produs va fi afișat în aplicație cu un cod de bare individual, număr articol, descriere, cost, date de producție și expirare, cu o imagine atașată. Primirea imaginilor produselor de la o cameră web simplifică sarcina utilizatorilor, distingând vizual un produs de altul. Prețurile și cataloagele vor fi actualizate automat în aplicație, încărcând date de informații pe site sau piețe. Aplicația face destul de ușor să analizați datele despre costul mărfurilor în propria producție sau prin analiza prețului de achiziție și asigurarea stocării tuturor documentației și raportării. Pentru orice perioadă de timp, este posibil să se compare politica de preț pentru o anumită gamă de produse, inclusiv recalcularea atunci când diferențele de curs valutar se modifică. Dezvoltarea universală vă permite să descărcați automat soldurile, tranzacționând online și offline. Este posibilă analiza datelor privind traficul în magazin, identificând pozițiile lichide. Atunci când identificați articolele de mărfuri nevândute, sistemul vă permite să construiți planuri de marketing pentru a implementa și elimina timpii de nefuncționare, stocarea irațională și utilizarea spațiului din depozit. Astfel, un nume nelichid poate fi vândut prin reduceri și promoții.
Software pentru contabilitatea depozitului
Programele de contabilitate de depozit oferă posibilitatea plasării prompte a produselor și căutarea ulterioară a acestora cu depozitare bine organizată. Aplicația poate utiliza tipuri de stocare statistice sau dinamice, cu capacitatea de a reduce costurile cu resursele în același timp cu creșterea profiturilor. Software-ul vă permite să utilizați în mod rațional spațiul de depozitare, distribuirea articolelor de mărfuri în rafturi, celule, paleți, înregistrarea numerelor și a termenelor limită în sistem pentru căutare și vânzare rapidă. Astfel, nu va fi dificil pentru angajații din depozit să găsească rapid produsul potrivit atunci când plasează o comandă etc. Recepția, expedierea și depozitarea articolelor de inventar cu un management eficient și de înaltă calitate este garantată. Aplicația clasifică în mod convenabil produsele, organizează celule, rafturi, rafturi cu condiții și metode de depozitare, inclusiv bunuri pentru persoane fizice și juridice. Aplicația are în vedere generarea automată a documentației și raportării cu imprimare rapidă, suportând diverse modele de imprimantă. Nu ar trebui să vă asumați riscuri, deoarece adesea pot apărea dificultăți neprevăzute cu plasarea și clasificarea de proastă calitate a bunurilor, oferiți-vă suport automat pentru dezvoltarea specializată.
Programe de management al depozitelor
Programele de contabilitate de depozit vă permit să gestionați sistematic stocurile, oferind control asupra disponibilității în orice moment. Aplicația facilitează realizarea inventarierii tuturor articolelor de produs, ținând cont de posibilitatea de interacțiune cu echipamente de citire de înaltă tehnologie. Astfel, fără a suspenda activitatea magazinelor și depozitelor, este posibil să se facă rapid un inventar care să arate cantitatea reală de precipitații dintr-un anumit depozit. Aplicația oferă, de asemenea, utilizarea convenabilă a echipamentului de casă de marcat, citirea rapidă, îndreptarea scanerului către codul de bare și afișarea datelor în baza de date. Sistemul va tipări automat documentele necesare, facturile, comenzile de numerar și chitanță, facturi, facturi. Se are în vedere sincronizarea cu sistemele bancare, garantând procesarea rapidă a plăților în formă cash și non-cash. Pentru comoditate și tranzacționare de calitate, este posibil să utilizați fonduri în orice valută străină pentru plăți. Conversia se va efectua conform condițiilor băncii naționale, ținând cont de cursul de schimb curent la momentul tranzacției.
Software de inventariere
Software-ul de inventariere vă permite să vă extindeți afacerea cu venituri sporite prin adăugarea automată de depozite și magazine suplimentare în dezvoltare. Apoi, după adăugarea de noi puncte, este posibilă configurarea schimbului de date, monitorizarea mișcării mărfurilor. Aplicația automatizată este automatizată și universală, oferind și gestionarea documentelor digitale. La generarea documentelor și rapoartelor, actelor și facturilor se are în vedere utilizarea șabloanelor care respectă reglementările companiei, cu import automat de date la completare. De asemenea, software-ul universal va ține cont de datele de expirare ale produselor stocate, identificând cu promptitudine articolele expirate și cele aflate în stare necorespunzătoare. Este posibil să se calculeze automat profiturile și pierderile în aplicație, calculând cu un calculator electronic. Software-ul oferă monitorizare transparentă cu posibilitatea de a obține acces la informații analitice în orice moment.
Cel mai bun software pentru contabilitatea depozitului
Cel mai bun software pentru contabilitatea depozitului oferă, pe lângă controlul și managementul mărfurilor, și contabilitate. Contabilitatea este necesară pentru fiecare companie. Pentru a menține contabilitatea într-un sistem informațional unificat, se asigură integrarea software cu sistemul 1C. Astfel, toate datele privind activitățile financiare, documentația și raportarea vor fi menținute într-un singur sistem informațional. Informațiile vor fi salvate în stocarea în cloud. Managerului i se vor furniza convenabil informații actualizate privind profitul și veniturile pentru o anumită perioadă de timp, ținând cont de comparația cu perioadele anterioare, analizând creșterea sau scăderea clienților. Asigurând posibilitățile nelimitate ale utilității, se are în vedere și construirea unui plan de marketing pentru tranzacționarea ulterioară de succes.
De asemenea, utilitatea automatizată va monitoriza vânzările de produse, identificând clienții obișnuiți cărora li se va acorda o reducere de o dimensiune sau alta. Este oferită utilizarea unui card de reducere, cu acumulare de bonus pentru fiecare achiziție. Astfel, cumpărătorii vor putea folosi punctele acumulate pentru plățile ulterioare, care la rândul lor stimulează achizițiile active cu o creștere a veniturilor companiei comerciale. Astăzi, tranzacționarea online câștigă avânt, oferind economii semnificative de timp atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Prin urmare, oferind clienților posibilitatea de a se înregistra pe site și de a selecta în mod independent produsele potrivite, adăugându-le în coș și achiziționarea ulterioară, efectuând plăți fără numerar, simplifică și îmbunătățește relațiile comerciale. Hărțile la scară sunt utilizate astfel încât clienții să poată vedea locația magazinelor, precum și să indice adresa în timpul livrării și să calculeze suma serviciilor de curierat suplimentare.
Software-ul de contabilitate a depozitelor asigură automatizarea managementului depozitului cu completarea sau anularea la timp a produselor, monitorizarea soldurilor, menținerea controlului total al porțiunilor. Software-ul va menține o bază de date utilizată zilnic a contrapărților, afișând date pentru fiecare cumpărător. Baza de date unificată a contrapărților va afișa informații cu detalii, istoricul comenzilor și livrărilor, decontărilor reciproce, sumelor de reducere, scanări de documente etc. Informațiile de contact ale telefoanelor mobile și adresele de e-mail vor fi folosite pentru a trimite mesaje de informare, oferind informații actualizate despre oferte atractive la bunuri, informând despre deschiderea de noi puncte de vânzare cu amănuntul, puncte bonus acordate, felicitări de sărbători și zile de naștere. Cumpărătorii pot solicita în mod independent sfaturi de la specialiștii organizației comerciale. Prin urmare, funcțiile de telefonie PBX sunt necesare pentru citirea rapidă a datelor și oferirea de consiliere la zi clienților. Este posibil să configurați un răspuns automat prin pregătirea prealabilă a informațiilor despre problemele curente.
Descărcați programul de contabilitate depozit
Oricine poate descărca un program de contabilitate de depozit, dar nu ar trebui să achiziționați dezvoltări de la dezvoltatori neverificați. Neexperienta si ignoranta pot afecta negativ performanta afacerii tale. Înainte de a cumpăra sau descărca o dezvoltare universală, ar trebui să citiți recenziile utilizatorilor, să vă familiarizați cu software-ul și să consultați specialiștii aplicațiilor pe care le-ați ales. De asemenea, pentru a lua o decizie rațională, merită să evaluăm capacitățile versiunii de testare a utilitarului licențiat. Abia după aceasta este posibilă descărcarea aplicației. Software-ul USU este potrivit pentru toate tipurile de depozite, organizații de producție, companii de comerț, transport și logistică și alte tipuri de afaceri. Folosind software, vei putea colecta comenzi de doua ori mai repede, nu doar prin analiza si descarcarea soldurilor cu indeplinirea regulata a stocurilor, ci si prin controlul comisioanelor si taxelor, TVA. Aplicația vă permite să analizați cu adevărat profitul pentru fiecare comandă, sursă și afacere în ansamblu.
Cumpărați software de contabilitate depozit
Puteți cumpăra un program de contabilitate de depozit pentru menținerea comodă a rapoartelor și graficelor, a analizelor pe canalele de vânzare și a statisticilor privind soldurile cifrei de afaceri pe site-ul oficial al companiei USU.kz. În aplicație, este posibil să urmăriți vânzările cu date statice despre retururi sau schimburi. Este întotdeauna posibil să se identifice articolele de mărfuri vechi, prevăzând o reducere sau o creștere rațională a prețurilor. Veți putea compara în mod productiv rezultatele tranzacționării în magazinele online și offline, corelând raportul de profit și pierdere în ansamblu. Software-ul automatizat vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea cu recunoaștere și profitabilitate sporită, nu ar trebui să amânați până mâine ceea ce puteți face astăzi. Vă mulțumim anticipat pentru încredere și interes.
Software video pentru contabilitatea depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate depozit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.