Capacitățile bazei de date de inventar
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul oferă capacitatea de a combina toate zonele de vânzare cu amănuntul și depozitele pentru management, control și analiză unificate;
- plicația poate fi tradusă în orice limbă, desfășurând activități de muncă oriunde în lume;
- apacitățile utilizatorului sunt diferențiate pe niveluri, în funcție de poziție;
- onitorizarea procesului de lucru, ținând cont de excluderea furtului de inventar și a producerii de pierderi companiei prin intermediul camerelor CCTV;
- ontabilitatea activităților de muncă ale angajaților se realizează prin control și analiză automată, calcule de salarizare pe baza timpului efectiv lucrat și a volumului de muncă planificată efectuată;
- oți utilizatorii la nivel local vor putea face schimb de date pentru a îmbunătăți, a accelera procesele de lucru cu o calitate îmbunătățită;
- nformațiile vor fi primite, generate și stocate automat în stocarea în cloud;
- În căutarea datelor informaționale, un motor de căutare contextuală vine în ajutorul utilizatorilor;
- apacitatea de a efectua inventarierea atunci când aplicația interacționează cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie;
- oate informatiile despre valoarea de inventar vor fi afisate in nomenclator, inclusiv cod, cost inclusiv TVA, atasand imaginea reala primita de la camera web, indicand cantitatea, locatia de depozitare, descrierea;
- oftware-ul poate fi utilizat într-o formă convenabilă atunci când interacționați cu sistemul 1C, care oferă o contabilitate de înaltă calitate;
- În aplicație, este posibil să se utilizeze metode dinamice și statice de menținere a contabilității de depozit;
- nteracțiunea cu sistemele bancare vă permite să efectuați plăți fără contact în orice monedă mondială;
- tilizatorilor li se oferă șabloane cu o formă convenabilă de gestionare a documentelor în formă electronică, creând și completând rapid câmpuri cu date;
- aza de date a contrapărților vă permite să oferiți angajaților unei organizații comerciale informații de contact actualizate, istoricul cooperării, decontări reciproce și mărimea reducerii;
- alculul este efectuat automat de un calculator electronic.
Baza de date de inventar
Baza de date de contabilitate a depozitului vă permite să controlați stocurile și să reglementați oportunitatea livrărilor de articole lichide. În acest moment, organizațiile sunt din ce în ce mai puțin probabil să utilizeze introducerea manuală folosind suporturi de hârtie și trec din ce în ce mai mult la programe automate care permit fluxul documentelor în formă electronică, oferind eficiența îndeplinirii sarcinilor atribuite. Programul este utilizat peste tot în fiecare companie, indiferent de gama de activități funcționale și de concentrarea afacerii. Programele ajută nu doar managementul în gestionarea proceselor organizaționale interne, ci și angajații companiei, îndeplinind cu promptitudine sarcinile atribuite conform programelor. Aplicația poate înlocui zeci de specialiști, având versatilitate și rapiditate de acțiune.
Toate aplicațiile sunt împărțite în funcție de funcționalitate, oferind domeniul de aplicare al afacerii, precum și numărul de utilizatori. De asemenea, este necesar să se țină cont de aspecte suplimentare, care includ memoria de operare, multitasking și prețuri accesibile. Selectarea unui software specializat necesită timp și răbdare. Pentru a vă ușura sarcina în această chestiune, vă sugerăm să acordați atenție software-ului multifuncțional automat de la compania „Universal Accounting System”. Programul oferă fiecărui utilizator parametrii necesari pentru a îndeplini sarcinile atribuite rapid și eficient, afectând dezvoltarea afacerii în ansamblu. Software-ul are un preț accesibil, având în vedere absența unei taxe lunare de abonament, care va avea și un efect productiv asupra economisirii fondurilor bugetare.
Baza de date - depozit de marfa
Baza de date - depozitul de mărfuri oferă o contabilitate de înaltă calitate a valorilor de inventar, calculând suma totală a veniturilor și cheltuielilor. Instalarea software-ului va aduce management, control și analiză de înaltă calitate pentru managementul afacerii. Aplicația poate fi instalată cu ușurință pe orice dispozitiv de lucru, având în vedere numărul mare de angajați cu acces multicanal la sistem. Fiecare utilizator va fi înregistrat individual în aplicație, cu un cont generat automat pentru autentificarea ulterioară prin specificarea unui login și a unei parole. Astfel, este asigurat un singur cont pentru fiecare angajat, cu acces limitat pentru terti.
Angajații unei organizații comerciale vor putea configura parametrii de configurare la cererea lor, ținând cont de o gamă largă de teme pentru screensaver, limbi pentru lucrul cu contrapărți străine. Este posibil să instalați un logo al companiei pe ecranul de lucru al monitorului. Meniul are doar trei secțiuni cu o referință convenabilă pentru lucrările operaționale ulterioare. Chiar și un începător se poate descurca, fără abilități speciale de software. Baza de date pentru toți angajații oferă înregistrări de înaltă calitate ale activităților de lucru, afișând activitățile zilnice de lucru ținând cont de timpul lucrat și de planul finalizat. Pe baza indicatorilor generali de calcul, salariaților li se vor plăti salarii în mărime de salariu sau în funcție de salariu la bucată. Astfel, toți angajații se vor strădui să lucreze mai bine și cu o calitate superioară, mai rapid, eliminând nemulțumirile și crescând loialitatea.
Baza de date pentru contabilizarea marfurilor in depozit
O bază de date pentru contabilizarea mărfurilor într-un depozit vă permite să controlați disponibilitatea inventarului, să analizați datele de lichiditate, ținând cont de posibilitatea de a calcula automat suma totală a veniturilor pentru orice perioadă de timp. Aplicația prevede menținerea unui nomenclator cu înregistrarea fiecărui articol de marfă, inclusiv codul atribuit, costul cu TVA, cantitatea, descrierea, termenele de expirare, anul de fabricație, atașarea imaginilor. Imaginile pot fi transferate de pe o cameră web, oferind în mod convenabil informații de formă vizuală utilizatorilor. Dacă organizația în sine produce acest sau acel produs, atunci este ușor să atribuiți coduri scurte în sistem, citindu-le ulterior cu dispozitive speciale de citire. Dacă o companie comercială are o gamă mică de produse, atunci este posibil să folosiți carduri de produse, precum și pliante cu coduri scurte pentru vânzări rapide. Software-ul automatizat acceptă diverse formate de fișiere, cu posibilitatea de a utiliza imagini grafice. Siguranța datelor informaționale este asigurată ținând cont de confidențialitatea completă, fără restricții de volum, format sau perioadă de stocare. Datele vor fi stocate în siguranță în stocarea în cloud, cu acces unificat pentru toți utilizatorii. Nivelul drepturilor de acces pentru utilizatori, precum și puterile de muncă, vor fi împărțite, garantând o muncă de înaltă calitate, fără scurgeri de informații.
Baza de date pentru contabilitatea produselor
Baza de date pentru contabilitatea mărfurilor oferă nu numai efectuarea analizei articolelor de inventar, dar garantează și activitățile de înaltă calitate ale tuturor angajaților organizației. Pentru a menține controlul, este furnizată o cameră completă de citire a mișcărilor din fiecare departament și depozit. Materialele video vor fi importate în timp real pe computerul gazdă pentru salvarea ulterioară și, dacă este necesar, vizualizarea și identificarea erorilor. Cu aplicația, utilizatorii pot folosi un motor de căutare electronic pentru a prelua rapid materialele necesare din stocarea în cloud. În aplicație, accesul este oferit nu numai în birouri, ci și de acasă, în timpul unei călătorii de afaceri etc. Pentru confort, sunt utilizate computere, dispozitive mobile și tablete.
Programul automatizat vă permite să monitorizați starea acțiunilor fiecărui utilizator, ținând cont de sincronizarea cu computerul principal pentru a afișa procesele zilnice. Aplicația este destul de convenabilă atunci când gestionați mai multe puncte de vânzare cu amănuntul și depozite. Software-ul vă permite să utilizați atât metode dinamice, cât și statice de gestionare a mărfurilor. Angajații unei organizații comerciale nu trebuie să piardă timpul căutând spațiu liber sau unde să depoziteze mărfurile, afișând prompt informații în baza de date. Fiecărui produs i se va atribui un număr bazat pe o anumită celulă sau rack. Introducerea datelor se realizează automat, oferind utilizatorilor importarea din diverse surse, optimizând timpul de lucru.
Baza de date a depozitului
Baza de date depozit oferă posibilitatea de a afișa toate activitățile de lucru, mișcarea articolelor de inventar atât în cadrul depozitelor și magazinelor, cât și în timpul sortării și vânzărilor. Aplicația depozit este un instrument destul de convenabil și eficient, având în vedere posibilitatea utilizării echipamentelor de depozit integrate. Cu un scaner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor, utilizatorii nu mai trebuie să-și piardă timpul făcând inventariere în timp ce opresc munca. Aplicația va citi datele pentru toate articolele de produs, afișând indicatori de disponibilitate reală în gama de produse.
Atunci când datele de expirare sunt potrivite pentru articolele perisabile, sistemul va notifica angajații responsabili pentru anularea și eliminarea ulterioară. Când denumirile mărfurilor lichide se epuizează, sistemul va genera și o cerere de reaprovizionare în cantitatea necesară. Astfel, sunt asigurate activități profitabile cu un flux de numerar constant. Aplicația oferă capabilități de ultimă oră, care includ hărți la scară mare cu posibilitatea de a afișa adresele exacte ale magazinelor pentru clienți, precum și pentru construirea de rute și livrarea produselor. Există, de asemenea, o funcție de telefonie PBX care oferă angajaților unei organizații comerciale informații despre abonat în timpul unui apel primit, răspunzând la apel cu un discurs pregătit și adresându-le pe nume. Telefonia PBX vă permite să creșteți loialitatea și să eliminați timpul pierdut atunci când consultați clienții.
Baza de date a depozitelor cu ridicata
Baza de date a depozitului en-gros asigură întreținerea unificată a articolelor, ținând cont de compararea articolelor lichide și nerevendicate. Aplicația vă permite să utilizați în mod rațional spațiul de depozitare cu stocare de înaltă calitate a unei game diferite de produse. Pentru depozitele en-gros, este destul de importantă menținerea unei baze de date unice a contrapărților, în care se vor înregistra informații detaliate cu detalii, livrări, decontări reciproce, sume de reduceri pentru clienții obișnuiți, atașând scanări ale documentelor. Documentele din aplicație sunt generate automat folosind șabloane digitale cu mostre completate. La crearea unui nou document, raport, act, factură, un număr și o dată vor fi atribuite automat, reflectând informațiile din registru.
Imprimarea se poate face imediat sau ulterior pe oricare dintre imprimantele conectate, susținând funcționarea oricărui model. Toate calculele sunt efectuate autonom, folosind algoritmi introduși la calculul cu un calculator electronic. Pentru clienții obișnuiți, sunt oferite reduceri de o anumită sumă și pot fi utilizate liste de prețuri generate suplimentar. Calculele se vor face si tinand cont de costul produselor si de discountul oferit. Pentru depozitele en-gros se prevede si asigurarea spatiului de depozitare pentru inchiriere. Astfel, se pot vedea in baza de date perioadele de inchiriere pentru anumite locuri (celule, paleti, containere, rafturi), tinand cont de perioada de valabilitate a contractului. Pentru a furniza informații contrapărților, vor fi folosite mesaje prin SMS, e-mail, WhatsApp și Viber. În plus, se pot trimite mesaje pentru a vă felicita pentru diverse evenimente, acordând atenție tuturor și sporind loialitatea.
Baza de date a depozitului va fi afișată nu doar în utilitate, ci și pe site, oferind clienților informații la zi cu oferte atractive. Clienții se pot familiariza cu informațiile furnizate pe site și pot plasa comenzi, inclusiv livrarea. Ținând cont de posibilitatea de interacțiune a aplicației cu sistemele bancare, se asigură plata contactless, transferând fonduri în orice unitate monetară. Conversia va avea loc la cursul de schimb din ziua în care a fost efectuat transferul, oferind organizației de tranzacționare activitate de prag de rentabilitate. Interacțiunea cu sistemul 1C asigură, de asemenea, menținerea unei contabilități de înaltă calitate, fără pierderi de timp și nevoia suplimentară de a genera documentație, introduce informații etc. Astfel, un antreprenor de comerț poate fi mereu la curent cu cifra de afaceri financiară, primind și raportări statice și analitice pentru orice perioadă de timp. Analizând datele pentru diferite perioade de timp cu o comparație a veniturilor și cheltuielilor, managerul va putea lua o decizie echilibrată, rațională cu privire la continuarea activității, economisind automat banii companiei, ținând cont de extinderea bazei de clienți și creșterea veniturilor. Pentru a vă familiariza cu termenii și capabilitățile aplicației, există informații suplimentare pe site-ul oficial cu numere de telefon de contact pentru consultanți pentru comunicare, iar aceasta este, de asemenea, o versiune de testare pentru testarea în propria afacere.
Baza de date video pentru contabilitatea depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de date de date pentru contabilitatea depozitului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.